جملات تاکیدی از دست دادن | قانون جذب  

 

اگر انسان چیزی را از دست بدهد, نشان می دهد که در ذهن نیمه هوشیار او اعتقاد به از دست دادن وجود دارد.

به محض اینکه انسان این اعتقاد کاذب را از ذهن نیمه هوشیار خود بزداید, آنچه را که از دست داده است یا همسنگ و معادل ان را به دست خواهد آورد.

مثلا زنی مداد نقره اش را در تئاتر گم کرد. هرچه جستجو کرد نتوانست آن را پیدا کند. اما از دست دادن را نفی کرد و به تاکید گفت, در ذهن الهی از دست دادن وجود ندارد. پس من نمی توانم آن مداد را از دست بدهم و همان مداد یا هم طراز آن را به دست خواهم آورد.

چند هفته ای گذشت تا اینکه روزی دوستی که مداد طلای زیبایی را با زنجیر به گردن آویخته بود, به او رو کرد و پرسید, این مداد را می خواهی؟ آن را از مغازه تیفانی به قیمت 50 دلار خریده ام.

زن که حیران از کار خدا, حتی فراموش کرده بود که از دوستش تشکر کند گفت, خدایا به راستی که تو خیلی مهربانی, منظورت این است که آن مداد نقره ای در شان من نبوده؟!

انسان چیزی را از دست می دهد که یا حق الهی او نباشد یا آنقدر که باید و شاید عالی نباشد.

 

عبارتهای تاکیدی

خرد بی کران هرگز دیر نمی کند و راه بازگرداندن را می داند.

 در ذهن الهی از دست دادن وجود ندارد, پس محال است چیزی را که حق من است از دست بدهم.

آنچه را از دست داده ام به من بازگردانده خواهد شد, یا معادل و از آن بهتر.

 

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

26 نظر

    سلام چطور میشه با شما حرف زد

    سام عزیزم من از کسی طلب دارم ولی دیگه یادش رفته یعنی نمیخواد بده چکار کنم بده

      سلام عزیزم
      به فرشته ی نگهبانش نامه بده زود بیاره پس بده
      جملات تاکیدی روزانه یادت نره

    سلام من تازه با شما آشنا شدم ممنونم طرز فکرم تغییر کرده من 12ساله ازدواج کردم در ابتدا همه چیز داشتیم ولی بعد از چند سال شوهرم ور شکست شد وهمه چیز را از دست دادیم روحیه خودم وشوهرم هم داغونه 20 سال پیر تر شدیم چیکار کنم .

      سلام عزیزم, اولین کار باید بابت همه داشته هاتون شکرگزاری کنی, از تجسم خلاق برای تصویر سازی زندگیت ایده آلت استفاده کن, مطالب بخش تجسم خلاق و ضمیر نا خودآگاه استفاده کن.

    سلام
    لطفادر زمینه جملات تاکیدی مربوط به من ونامه به فرشته راهنمایی کنید .بسیار سپاسگزارم

      سلام, جملات تاکیدی براساس موضوع تو سایت هست, برای نامه نوشتن هم باید مطالب بخش فرشتگان رو بخونید.

    سلام سحر جون من چند ساله كه يه اقايي رو دوست دارم اون اوايل ايشونم منو دوست داشت ولي خيلي رابطه مون كوتاه بود ولي من هنوز دوسش دارم چه كار كنم كه بازم جذبش كنم

    سلام سحر عزیز..سوال: خواستم زندگیم را در امور مال بهتر کنم.وام گرفتم یه ماشین باری خیلی کوچک با کسی شریک شدیم حالا نه تنها در آمدی برامون نداشته 4 ماه هم هست تمام قسطها و هزینه های دیگه هم بهش اضافه شده.واقعا در مانده شدم حتی پول یه دونه نون هم برام نیست اوضاع بدی شده.تمام روزم شده ذکر گفتن ومراقبه کردن اما انگار تمام مسیرها بسته شده عاجزانه میخوام کمکم کنید این ایمیل هم پسورد یاد رفته.میتونید الان جواب بدین یا در کانال جذب جواب بدین الان عضو شدم سپاسگزارم….

      سلام
      هميشه كه راه هاي رفته ي ما به نتيجه ي دلخواه ختم نميشه
      شايد مسير رو اشتباه رفتيد
      از طريق جذب از خدا و كائنات بخواهيد بهترين راه رو بهتون نشون بده

    درضمن بسیار ترس از دست دادن دارم در همه موارد.خیلی ترسو هستم عدم اعتماد بنفسم بسیار زیاده شکاکم. .برای اینهمه مشکل چکار کنم.ممنون از پاسخ گوییتان.فکر میکنم ایمانم ضعیفه. همش فکر میکنم .اگه بشه چی میشه اگه نشه چی میشه..

      سلام
      براي مشكلات رجزياد و ريشه اي پيشنهاد ما اينه در كنار كمك و تلاش خودتون به تفكر مثبت داشتن استفاده از يك مشاور خوب و حرفه اي هم لازمه

    عزیزان سلام امیدوارم خوب باشید.برای رفع بدهکاری که مدام هم بهش اضافه میشه کمکم کنید.چکار باید بکنم تا به رفاه مالی برسم.ممنون از سحر عزیز.

    سحر عزیز یه سوال داشتم..البته با تشکر از محبتتان. ما میتونیم در یک روزبرای چند تا فرشته نام بنویسیم..مثلا در یک زمان هم برای فرشته سلامتی وهم برای فرشته کار وثروت بنویسیم؟ چه نامه هایی را نباید باهم بنویسیم؟ بسیار سپاسگزارم آن هستم .شاد وتندرست باشید.

      سلام
      بله ميشه
      هيچ محدوديتي تو اين زمينه نيست
      مهم تمركز ما و قدرت ارتعاش خواسته هايي هست كه با كائنات پرتاب ميكنيم

    سلام خانم رضوی دختری 38 ساله هستم با شرایط نا مناسب روحی می خواستم با شما صحبت کوتاهی داشته باشم که اینجا امکانش نیست چطور می تونم با شما ارتباط تلفنی یا حضوری داشته باشم

      متاسفانه امکان برقراری ارتباط نیست . شما میتونید از طریق سایت با خانوم رضوی در ارتباط باشین

    سلام، سحر عزیز مرسی بابت سایت خوبت، سحر جان من خیلی از طریق قانون جذب و فکر مثبت به چیزهایی که خواستم رسیدم، اما در مورد آدماي مهم زندگیم شدیدا ترس از دست دادن دارم، این حس از بچگی باهام بوده بزرگم شدم به ظاهر نشون نميدم اما تو دلم ترسش هست و آدمايي که ميخوام نقش مهمی تو زندگیم بهشون بدم و بهشون جدی فکر می کنم از بی ربط ترین روش ها از دستشون ميدم و خیلی یهویی ميرن، چون چندین بار برام اتفاق افتاده ميدونم مشکل از ذهنیت منه، من اصلا با جملات تاکیدی این موضوع ارتباط برقرار نمیکنم، به جز جمله تاکیدی چه راه هايي هست که این ذهنیتم از بین بره و مثبت بشه ذهنیتم،ممنون ميشم راهنماييم کنی عزیزم

      سلام
      طرح الهیت رو طلب کن تا افرادی که باشما همخوانی دارن وارد زندگیت بشن و افراد نامربوط از سر راهتون کنار برن
      مطالب بخش غلبه بر ترس و کنترل احساسات منفی مطالعه کن

    سحر جان اینم بگم من تقریبا بلدم خواستمو به عینیت تبدیل کنم اما وقتی به دستشون ميارم از دستشون ميدم، در اصل من راهنمایی برای این موضوع ميخوام

      سلام
      از دست دادن ممکنه علتش احساسات شما باشه
      مطالب یخش کنترل احساسات رو مطالعه کن

    از دست دادن گاهی به نفع ماست وباید بدانیم ما آدما ، این دنیا و هر چه درآن است .بصورت امانت به ما تعلق دارد

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds