اگر موهبتهایتان به تاخیر افتاده, زمان عفو و بخشایش است | قانون جذب  

 

برای اینکه عفو و بخشایش دیگران برایتان راحتتر شود, این نکات را بخوانید:

آنها موجب شکست یا ناامیدی شما نشده اند. اگر ضمن عبور از سر راهتان لغزیدند, به این دلیل بود که آمرزش شما را می طلبیدند. ناخودآگاه شما را می نگریستند تا دوباره به راه راست و درست باز گردند.

به رغم هر آنچه کرده اند, مانع پیشرفت شما نبوده اند, آنها حتی نمی توانند موهبتهایتان را از شما بگیرند.

اگر چه چنین بنماید که آنها اندک زمانی آزارتان داده اند, مشیت الهی آنها را بر سر راهتان قرار داده است.

وقتی افرادی به هر شکل آزارتان می دهند و موجب ناراحتی شما می شوند به این علت است که روح آن افراد می خواهد توجه الهی و آمرزش شما را به دست آورد, این توجه الهی و آمرزش را به آنها بدهید تا دیگر آزارتان ندهند و از زندگیتان بیرون بروند و موهبت خود را در جای دیگری بیایند. با اینکار بازگشت الهی در امورتان متجلی می شود.

عمل عفو و بخشایش را کسی که متوجه آزار و اهانت شده است, باید آغاز کند. وقتی از توهین یا تقصیر آن شخص آزرده نباشید او را بخشیده اید و به این گونه آشتی و آرامشی که در خود می آفرینید, بر اطرافیانتان تاثیر می گذار و بصورت خودآگاه و ناخودآگاه این بخشش بوجود می آید.

اگر در زندگیتان مشکلی دارید به هر شکلی, باید چیزی یا کسی را ببخشید و عفو کنید. اگر در جسمتان دردی یا در زندگیتان اوضاع و شرایط ناخوشایندی دارید, اگر قرض و بدهی, آشفتگی یا پریشانی و هرگونه فلاکتی دارید, باید کسی یا چیزی راببخشی.

هرگاه موهبت هایتان به تاخیر میوفتد زمان عفو و بخشایش است. گاه همه چیز ساکن می شود و به بن بست می رسد تا وضعیت را از عفو و بخشایش خودتان لبریز کنید. عفو و بخشایش راستین می تواند هر مانعی را که موجب به تاخیر افتادن موهبت شما شده است از سر راه بردارد.

گاه مشکلی یکسان بارها و بارها به شکلهای مختلف در زندگیتن تکرار می شود, تا از طریق عفو و بخشایش شما رها و آزاد شوند و پایان یابند.

برای هماهنگی با کسانیکه باید ببخشید این جمله تاکیدی را تکرار کنید:

* آزادانه تو را می بخشم و عفو می کنم. تا رها به راه خود بروی. هر گونه احساس ناخوشایند میان ما از اکنون تا ابد از میان رفته است.

با بخشایش کنترل وضعیت را به دست می گیرید هر چند تا قبل از آن چنین بنماید که برای حل مساله قدرتی ندارید.

 

کتاب قانون شفا

کاترین پاندر

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

 

 

 

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

8 نظر

    سحر جان یعنی چی که روح اون فرد میخواد توجه الهی و آمرزش شما رو بدست بیاره؟متوجه نشدم.میشه توضیح بدی؟ممنونم.

      یعنی اینکه این افراد یه کمبودی در زندگیشون دارن و ما باید با دعا و بخشش اونارو متوجه طرح الهی زندگیشون کنیم, بلکه به خودشون بیان.

    ممنون..

    ببخشید این جمله * آزادانه تو را می بخشم و عفو می کنم. تا رها به راه خود بروی. هر گونه احساس ناخوشایند میان ما از اکنون تا ابد از میان رفته است.* برای بخشش همه افراد بکار ببریم کافیه یا اینکه باید تک تک افراد اسامی اونها رو هم تکرار کنیم ؟

      عزیزم گاهی اوقات ما دقیقا نمی دونیم چه افرادی رو باید ببخشیم برای همین جملات رو به همین صورت می گیرم که فقط حس منفی کدورت رو از بین ببریم.

    سلام.برای بخشش خودمون هم جمله تاکیدی خوبی سراغ دارید؟!من دیگران رو بخشیدم اما کوتاهی ها و اشتباهات خودم رو نمیتونم ببخشم

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds