باید دست به عمل بزنید در غیر اینصورت انتظار معجزه دارید | قانون جذب  

 

اگر خواسته ای دارید, باید اقدامی در جهت رسیدن به آن انجام دهید, در غیر اینصورت نمی توانید به خواسته تان برسید.

زمانی که روی چیزی تمرکز می کنید که می خواهید خلق یا جذب کنید, چند اتفاق می افتد.

اول اینکه, فکرهایی به ذهنتان می رسد, که چه اقداماتی می توانید انجام دهیم.

به طور مثال, اگر بخواهید یک بطری لیموناد را جذب کنید, راجع به داشتن آن فکر می کنید و اگر در آشپزخانه داشته باشید, ذهنتان بلافاصله پیشنهاد می دهد که بلند شوید و به آنجا بروید.

یا اگر نداشته باشید, پیشنهاد می دهد که به سوپر مارکت بروید و یک بطری لیموناد بخرید.

به این ترتیب بلافاصله فکرهایی به ذهنتان می رسد که دست به چه عملی بزنید که آن فکر را به واقعیت تبدیل کنید.

اگر فقط سرجایتان بنشینید و لیموناد را تجسم کنید و هیچ کاری در زمینه دست یافتن به آن انجام ندهید, درواقع انتظار معجزه دارید که بدون هیچ تلاشی خواسته تان اتفاق بیافتد.

حتی اگر دارید به لیموناد فکر می کنید و کسی وارد اتاق شود و از او بخواهید که برایتان لیموناد بیاورد, باز هم دست به عملی نزده اید.

و باز هم حتی اگر راجع به لیموناد فکر کنید و از قضا همان موقع کسی وارد اتاق شود و بگوید “راستی لیموناد می خواهی؟”, به این دلیل اتفاق نیفتاده است که درباره لیموناد فکر کرده اید.

خیلی از افرادی که انتظار معجزه دارند, دوست دارند اینطور فکر کنند, اما می توانید هر روز بنشینید و درمورد لیموناد فکر کنید و بعد از مدتی شاهد این باشید که این روش دیگر جواب نمی دهد.

دانشمندان برای توصیف این پدیده اسمی دارند و به آن “تصادف” می گویند!

کسانیکه در انتظار معجزه هستند و برای رسیدن به خواسته ها و اهدافشان هیچ تلاشی نمی کنند, این تصادفات را دلیل رسیدن به خواسته هایشان می دانند.

پس زمانی که برای به دست آوردن چیزی تمرکز می کنید, اولین اتفاقی که می افتد, این است که ذهنتان فکرهایی درمورد نحوه دستیابی و کارهایی که می توانید انجام دهید, را ایجاد می کند.

 

 

سایر مطالب بخش قانون جذب

 

کتاب مکمل راز (آموزه های هشت آموزگار راز)

بیل هریس

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

14 نظر

    سلام سحر عزیزم
    چیزی که شما می گین رو من قبول دارم. تلاش و عملکرد فرد هم باید برای رسیدن به اهدافش،بی تاثیر نیست.
    اما سوال من اینه که تو رابطه عشق نمیشه چنین چیزی رو تعریف کرد.
    مثلا” من یکی رو دوست دارم، خوب شرایط طوری باشه که من نتونم برم جلو. یا بهش بگم من خیلی دوست داررم و با من ازدواج کن. به خصوص تو جامعه ما محدودیت هایی هست. یا اون فرد رئیس اداره باشه ومن کارمند.فکر کنم هیچ راهی به جز دعا و نوشتن نامه نتونه کمک کنه یا کسی که دائم داره زیرآب کارمندارو می زنه. تنها راهش اینکه از خدا بخوای از زندگی تو دورش کنه. نمی دونم صحبت هام درست یا نه؟ اگه شما طور دیگه ایی نظر دارین. ممنون میشم کمکم کنید.

      سلام عزیزم.

      درمورد رابطه, ما باید دائما از جملات طرح الهی استفاده کنیم که چیزی که برامون خیر هست پیش بیاد, اگر مجرد هستیم باید لیستی از خصوصیات همسر دلخوامون رو بنویسیم, یا کم کم وسایل جهاز رو بخریم (این می شه یه عمل), همیشه یه راهی برای رسیدن به خواسته ها وجود داره, قرار نیست مستقیقا به شخص مقابل چیزی بگیم.
      باید از قدرت ضمیر ناخودآگاهمون استفاده کنیم که بهمون نشون بده از چه راهی باید وارد بشیم.
      مطالب بخش ضمیر ناخودآگاه رو حتما بخون.

    با سلام
    من هم سوال گندم رو دارم، برای بعضی از مسائل نمیشه حرکتی انجام داد، مثلا من و مخاطب خاصم چند سال بود که میخواستیم ازدواج کنیم ولی به علت مخالفت غیر منطقی مادر ایشون که میخواستن با شخصی که ایشون تعیین میکنن، نتونستیم ازدواج کنیم و دو ماه هست که جدا شدیم، توی اون مدت هم خیلی تلاش کردیم ولی الان دیگه نه میشه صحبت کرد نه کاری انجام داد، ما چیکار باید بکنیم؟!!!

      سلام عزیزم, دست به عمل زدن رو بالا هم توضیح دادم, با اینکه رو چیزی که طرح الهیمون نیست و روش پا فشاری کنیم خلی فرق داره عزیزم.

      شما یه انتخاب داشتی بدون در نظر گرفتن طرح الهی.

      من به همه توصیه می کنم تو هر کاری فقط دنبال طرح الهیشون باشن.

    خب ما از کجا بدونیم این طرح الهی ما هست یا نه، مثلا من و مخاطب خاصم همکار هستیم، از نظر موقعیت اجتماعی و تحصیلی و… همتراز هستیم با هم مشکلی نداریم، چند تا مشاور هم رفتیم اونها هم بهمون اکی دادن، چون با مانع روبرو شدیم نباید تلاش میکردیم؟حالا هم نشده خدا نخواسته؟ از کجا میدو نستیم طرح الهی هم نیستیم؟ پس قانون جذب چی میشه؟

      این قسمت توضیح دادم.
      ما به راحتی می تونیم چیزهایی رو هم که طرح الهیمون نیست به دست بیاریم, اما من تو این سایت فقط و فقط توصیه می کنم که همه دنبال چیزایی باشن که به خیر و صلاحشون باشه, قرار نیست همه به همه چی برسیم, اگر بتونی کتابهای معرفی شده رو بگیری, مخصوصا کتاب فلورانس اسکاول شین, جواب همه سوالاتو پیدا می کنی.

    سحر جون من سخت برای کنکور درس میخونم و هروز صبح مدیتیشن انجام میدم و هروز صبح سپاس گذاری میکنم و مطمئنم به خواستم میرسم به کمک خدا و کائنات..فقط بعضی وقتا شاید در حد 5 دقیقه یه افکار منفی میاد تو ذهنم ولی سعی میکنم دورشون کنم دوس دارم کاری کنم حتی این 5 دقیقه افکار منفی هم وجود نداشته باشه.میشه کمکم کنی ؟

      عزیزم افکار منفی برای همه ما یه امر طبیعی هستش, حتی من.
      هیچ کسی نمی تونه ادعا کنه که فقط افکار مثبت داره, تو کتابها هم اشاره شده که فقط در حد فکر کردن سطحی مشکلی نداره به شرط اینکه سریع روند فکریمون رو تغییر بدیم و اجازه ندیم این افکار قدرت بگیرن.

    ممنونم از دلگرمی هایی که بهمون میدی. در ضمن یک تشکر هم باید بکنم از تصاویر بسیار مرتبطی که با موضوع داره میذارین. واقعا زیباست. ممنونم

    سلام خانوم رضوی شما تو قسمت ضمیر ناخوداگاه گفتین که هر فکر یا هدفی که توی ضمیر ناخوداگاه ثبت بشه ناخودآگاه ترتیبی میده که ما به خواستمون برسیم.پس اون شش گام که باب پراکتور توضیح میده چی هستن؟؟؟اونجا که اصلا ما با ناخودآگاه کاری انجام نمیدیم.دست به عمل زدن زمان داره اونم وقتیه که ضمیر ناخوداگاه راه رو به ما نشون بده نه اینکه با خوداگاه فکر کنیم که باید چکار انجام بدیم بعد حرکت کنیم.توی خود فیلم راز هم گفته شده که گاهی وقتا اقدام ضرورت پیدا میکنه اما اقدامی که الهام شده باشه نه با ضمیر خوداگاه باشه.کار با خوداگاه رو به همون شنا کردن خلاف جهت آب تشبیه کردن

      سلام دوست عزیزم.
      اون قسمتی که می گه دقیقا مشخص کنید چقدر نیاز دارید, بخاطر ارتباط با ضمیر ناخودآگاه هستش دیگه, اینطوری ضمیر ناخودآگاه می دونه چه راه هایی رو برای جذب اون مقدار مشخص پول باید ایجاد کنه.

      اصلا اشتباه نکنید, همچی به ضمیر ناخودآگاه برمی گرده.
      جملات تاکیدی, تلقین, احساس موفقیت, احساس پولداری, مشخص کردن خواسته ها و اهداف همه اینا ارتباط با ضمیر ناخودآگاه هستش که بعد اونارو به کائنات بفرسته.

    سلام خانوم رضوی خواستم بگم اون شش گام باب پراتکور رو انجام دادم و دو روز بعد با من تماس گرفتن و کاری که میخواستم با حقوق 15میلیون بهم پیشنهاد دادن (البته من 1سال هست که دارم رو این راز تحقیق میکنم)که برای من تو سن 20 سالگی واقعا عالیه هدف من اینه که تا 7سال دیگه درآمدم رو به 90میلیون ماهاینه برسونم انشاالله.از اینکه با سایتتون آشنا شدم خیلی خوشحالم و بابت راهنمایی هاتون ازتون ممنونم.

    سلام خانم رضوی
    برای رسیدن به مبلغ چک، به غیر از تجسم کردن و شکرگزاری چه اقدامی دیگه لازم هست انجام بدم؟؟
    ممنون از لطفتون.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds