تجلی توانگری از طریق طرح الهی | قانون جذب  

 

برای تجلی میراث بیکران موهبتهایتان راهی وجود دارد: آگاهی از طرح الهی زندگیتان را بطلبید.

حقیقت بزرگ این است که زندگیتان طرح الهی دارد که عالیترین طرح است و تندرستی, شادمانی, فراوانی و بیان نفس را در بر می گیرد.

هرگاه اندیشیدن به طرح الهی را آغاز کنید, آرمان ها و رویدادها و افرادی را بسوی خود می کشانید که باید بخشی از زندگیتان باشند.

لازم نیست بکوشید که دریابید چه آرمانها و مجالها و رویدادهایی باید به سراغتان بیایند, در عوض به طرح الهی خود فکر کنید, بگذارید که طرح الهی, آنها را برای شما آشکار کند و شما را بسوی مکانها و رویدادها و افراد لازم بکشاند.

آسانترین راه برای تجلی موهبتهای خود و دیگران و در مسیر رویدادها و اوضاع و شرایط درست زندگی قرار گرفتن, دعا و طلب هدایت است.

به تاکید ندا در دهید که از هر وضعیتی که با آن روبرو می شوید, طرح الهی برخواهد خواست. یقین بدارید که طرح الهی والاترین طرح برای همگان است و برای همه عظیمترین موهبتها را به بار می آورد, ثمراتی که شما را به حیرت وا خواهد داشت.

مردی برای طرح الهی زندگیت این جملات را هر روز تکرار می کرد:

* از همه چیز دست برمی دارم تا خدا طرح الهی زندگیم را آشکار کند. اکنون با طرح الهی زنگیم همنوا و هماهنگ می شوم. اکنون با طرح الهی زندگیم مشارکت و همکاری می کنم.

*اکنون خدای درونم به سرعت و در کمال آرامش طرح الهی زندگیم را بر من آشکار می کند.

*اکنون طرح الهی زندگیم را درمیابم و می پذیرم و دنبال می کنم. طرح الهی زندگیم گام به گام بر من آشکار می شود و از آن به وجد می آیم.

*می دانم که طرح الهی عالیترین طرح است و تندرستی, توانگری و شادمانی را در بر دارد, طرح الهی هم اکنون برایم سلامتی, ثروت و دولت و سعادت را به ارمغان خواهد آورد.

 

سایر مطالب بخش “توانگری”

 

 

 

کتاب چشم دل بگشا

کاترین پاندر

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

تجلی توانگری از طریق طرح الهی | قانون جذب  

تجلی توانگری از طریق طرح الهی | قانون جذب  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

22 نظر

    خانم رضوي از داستان هاي سايت رازم بزاريد عالين، خيلي انكيز ميدن به ادم،

      عزیزم باید ترجمه بشه متاسفانه فعلا فرصت ندارم خودم این کار رو انجام بدم مگر اینکه کسی رو پیدا کنم که بتونه همکاری کنه, فعلا به یکی پیشنهاد دادم, ایشالا اگر فرصت کنه از یکی 2 هفته دیگه مطالب جالبتری تو سایت می ذارم دیگه صرفا فقط مطالب کتابها نیست.

    خيلي خوشحال شدم، ممنون ممنون

    سلام سحرجووون. شاد وسلامت باشی. دست گلت درد نکنه که همیشه جواب میدی.
    نمونه آخری برای طرح الهی میشه واسه پسرم بگم؟ مثلا بجای کلمه (برایم) اسم پسرم به زبون بیارم. عزیز ببخش که وقتتو به من میدی

      سلام عزیزم, بله اسم پسرت رو برای طرح الهی بگو.
      فرض کن می خوای جمله طرح الهی رو برای من بگی, اینطوری می شه:
      خداوند متعال طرح الهی سحر رو که بهترین ها در زندگی هستش رو بهش نشون بده, و کمک کن فقط افراد و اتفاقهایی که جزیی از طرح الهی زندگیش تو زندگیش بیان.

    فدات بشم سحر جووووووووووووووووونم. بوس

    فدات بشم سحر جووووووووووووووووونم. بوس

    سلام

    سلام خوبيد؟ببخشيد من واسه پيدا كردن شغل هدايت الهي طلبيدم و طرح الهي زندگيمو خواستم بعد از يه مدت از جايي كه انتظار نداشتم خبر رسيد يه كار هست منم سريع پيگير شدم ولي شغله رو به من ندادن جند بار ديكه هم همين اتفاق افتاد و شغل به من نرسيد..الان خيلي ناراحت هستم و ديگه نميتونم مثبت باشم

      سلام
      این شغل ها طرح الهی زندگی شما نبودن که نشدن
      مثبت اندیشی قدم اول در قانون جذب است

    سلام،عذر میخوام من پیگیر پیدا کردن یه کار مناسب با حقوق کافی هستم ولی تا حالا موفق نشدم به کدوم فرشته نامه بنویسم با چه کلماتی متنو شروع کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنین

    سلام میشه اگه آرزوی داریم بگم خدایا این را تو طرح الهی قرار بده

      سلام
      تا حدودی امکان پذیر هست
      اینجا مسئله ی جبر و اختیار مطرح میشه که انسان تا حدودی در سرنوشت خودش میتونه دخیل باشه

    سلام سحر عزیزم. خدا یارت.من اسامی فرشته ها و کار هاشون خوندم ولی متوجه نمیشم فرشته نگهبان کدوم اسم فرشته هست.؟ یا ثروت؟ یا عشق؟ مشخص نیست اسماشون راهنمایی میکنی لطفا من رو

    سلام سحرخسته نباشی میخواستم بپرسم ممکنه یک نفرتوطرح الهیش باشه که فقیرباشه یابایک ادم بدازدواج کنه؟یااینکه مطابق باطرح الهی همه خوشبختن وهمه چیشون خوب میشه؟

      سلام
      طرح الهي همون سرنوشت و تقدير هست
      كه مقداريش دست خودمونه و مقداريش رو خداوند برامون در نظر گرفته
      بعضي اشتباهات و تصميمات نادرست از خود ما هست و ممكنه به مشكل بخوريم

    سلام خسته نباشید سوالی داشتم من دنبال شغلم تحصیلاتشم دارم فقط مشکلم شرط سنی هست واین مورد چیزی نیست که دست خودم باشه و بتونم با تلاش و سعی این موردو حل کنم هر جا برم شرط سنی هم هست ولی زندگبم له مشکل برخورده باید حتما شغلی پیداکنم چکارکنم طرح الهی شغلمو طلب کنم؟یعنی خدا با وجود این موانع باز راهی باز میکنه که یکی مثل من بتکنه صاحب شغل بشه؟توروخدا راهنماییم کنبن خبلی حیاتیه مشکلم

      میتونی در نامه هایی که برای کار مینویسی شرط سنی رو ذکر کنی که نباشه و شغلی با شرایط دلخواه خودت رو ذکر کنی

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds