سه فرشته ای که همیشه همراه شما هستند | قانون جذب  
به دلیل وجود قانون اختیار و آزادی برای انسان، هیچ کدام از فرشتگان تا زمانی که شما برای کمک درخواست نکنید، نمی توانند در امور انسان ها دخالت کنند و تنها یک استثنا وجود دارد, زمانی که زندگی آنها در خطر مرگ باشد, آن هم در صورتی که امکان مرگ فرد زودتر از تقدیر تعیین شده وجود داشته باشد.

بنابراین به عهده خود انسان است که بطور مداوم فرشتگان و حتی فرشتگان مقرب را به زندگیش دعوت کند و از آنان کمک بگیرد.

فرشتگان بلافاصله بعد از اینکه آنان را صدا بزنید به کمک شما می آیند, نیازی نیست که فرشته ها را بطور رسمی صدا کنید یا براساس قوانین وآداب ورسوم خاصی و یا حتی با صدای بلند از آنها کمک بخواهید.

فقط فکر کردن به فرشته ها کافی است, اگر از صمیم قلب از آنها کمک بخواهید حتی قبل از اینکه درخواستتون تمام شود آنها برای کمک به شما حضور پیدا می کنند.

سه گروه از فرشتگان هستند که به ما کمک می کنند:

 

1- فرشته های نگهبان

هر فردی بدون هیچ استثنایی فرشته نگهبان دارد که هیچ ربطی به مذهب و ملیت و نژاد و … ندارد. برخی افراد در این مورد شک دارند که آیا آنان لیاقت داشتن فرشته نگهبان را دارند یا خیر؟ همه شما بی تردید فرشته نگهبان دارید.

فرشته نگهبان از زمان تولد تا هنگام ورود به بهشت دائما با شماست. این فرشته شما را به صورت غیر شرطی دوست دارد و همیشه ایمنی و هدایت شما را به عهده دارد.

 

2- سایر فرشته ها

سایر فرشتگان نیز برای کمک، هدایت، محافظت و آسایش به ما انسان ها کمک می کنند.

فرشته ها همیشه برای کمک به ما حاضرند بخصوص زمانی که هدف و نیت ما ایجاد شادی و لذت و خیر در جهان و برای خود و دیگران باشد.

از هر تعداد فرشته که میخواهید در اطرافتان باشند و شما را احاطه کنند، درخواست کنید.

میتوانید از فرشته ها بخواهید که عزیزانتان را کمک و احاطه کنند.

حتی برای بهتر شدن شغل و اهدافتان و یا محافظت از اموالتان نیز می توانید از فرشته ها درخواست کنید.

فرشته ها از کمک کردن به ما لذت می برند و تنها از ما میخواهند که فقط گهگاهی از آنان بخاطر قدردانی از کمک هایشان تشکر کنیم.

 

3- فرشته های اعظم یا مقرب

فرشته هایی که بر فرشتگان نگهبان و سایر فرشتگان در سلسله مراتب فرشتگان زمینی نظارت دارند را فرشتگان اعظم یا مقرب می گویند.

شما می توانید در هنگامی که به کمک فوری و قدرتمند نیاز دارید، این فرشتگان را صدا بزنید.

به دلیل ماهیت غیرمادی فرشتگان، آنها هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی ندارند.

فرشتگان مقرب می توانند بطور همزمان به تعداد بسیار زیادی از افراد در نقاط مختلف کره زمین کمک کنند, بنابراین هیچوقت تصور نکنید که نیاز یا خواسته شما به اندازه کافی بزرگ نیست و یا فرشته ها وقت کافی برای کمک ندارند, درخواست شما برای کمک شبیه موسیقی شیرینی برای فرشتگان است.

 

سایر مطالب بخش “آشنایی با فرشتگان”

 

 

منبع سایت رسمی دورین ویرچو

گروه ترجمه سایت قانون جذب (سفید برفی)

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

سه فرشته ای که همیشه همراه شما هستند | قانون جذب  

سه فرشته ای که همیشه همراه شما هستند | قانون جذب  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

231 نظر

    سلام.من میخوام دانشجوی داروسازی بشم.باید به کدوم فرشته نامه بدم؟

      سلام دوست عزیز, برای قبولی تو دانشگاه باید از تجسم خلاق و مطالب بخش پشتکار استفاده کنید, بعد به فرشته نگهبان نامه بدید.

    سلام ،ممنون که وقت می گذاری وراهنمایی می کنید،من از طریق قانون جذب ونامه به فرشته ها ی ماشین میخواستم که شکرخدا پولش جور شده،میتونم پول برا یک کار دیگر خرج کنم؟

      سلام, بله دوست عزیز چرا نشه, گاهی اوقات بنا به شرایط اهداف ما تغییر می کنن.
      منم برای کاری نیاز به 5 میلیون داشتم, وقتی جور شد بنظرم رسید که بهتره تو کارم سرمایه گذاریش و کاری که قبلا می خواستم انجام بدم رو بذارم برای یه زمان دیگه با صلاح دید خدا.

    سلام
    من یه خریداینترنتی انجام دادم وبعدکسرپول خرید انجام نشدباکدپیگیری هم اقدام کردم ولی بازهم نشد ازفرشته ها هم کمک خواستم هم این بار وهم چند بار دیگه ولی اتفاقی نیافتاد…..

      سلام عزیزم, از این جمله تاکیدی استفاده کن:
      در کائنات ضرر و نقصان وجود ندارد آنچه متعلق به من است به من باز خواهد گشت.

      مبلغش زیاد بوده؟

    سلام.چیکار کنم که به چشم مردم اطرافم فرد جذابو زیبایی بیام؟نامه به فرشته بدم یا همینطورم میشه صداشون زد؟

      سلام عزیزم, اولین قدم اینه که خودتو دوست داشتی باشی و باور داشتی باشی که زیبا و جذاب هستی, از جملات تاکیدی استفاده کن و مطالب بخش خود دوستی رو بخون, از فرشته ها شفاهی هم می تونی کمک بگیری.

    ممنون از راهنمایی شما انشاالله که در همه ی مراحل زندگی موفق باشیدوتندرست.

    سلام. من دانشجوی دکترای فیزیک هستم و درسهام خیلی سنگینه. به طوری که ابعاد دیگه زندگی رو حس نمیکنم. دائما احساس فشار و خستگی دارم. فاصله لذت بردنهام فاصله بین نتیجه گرفتن توی مسائل مقاله هامه، یعنی کلا چون آدم نتیجه گرایی هستم فقط نتیجه راضیم میکنه. که اونم یک روزی قدری سبک هستم وبعد فرداش با شروع کار سنگین دوباره میرم زیر دستگاه پرس!!!!! چکار کنم که اقلا در مواقع استراحت واقعا حس رهایی داشته باشم. این فرشته ها واقعی هستن؟ یا یک نوع تلقین به خوده؟ برای تسلط به درون خودمون؟ اگه هستن میتونن به من کمک کنن؟ جوری که حس کنم زندگیم داره به خوشی میگذره؟ ممنون

      سلام عزیزم, می تونی از فرشته ها کمک بگیری که کاری کنن زندگیت شادتر بشه.
      همینطور می تونی با استفاده از تجسم خلاق, هر روز زندگی ایده آلت رو تصور کنی, مخصوصا قبل از خواب, کم کم اتفاقهای خوب برات پیش میاد.
      عزیزم فرشته ها واقعی هستن و هر انسان حداقل 2 تا فرشته نگهبان همراهشه, بدون استثنا.

    سلام سحرجان اين پست خيلي به من حس خوبي داد.
    ممنون عزيزم

    سلام سحرجون.
    مدت ۷ ماه شوهرم بدلیل بدیهی خانه رو ترک کرده وخبری ازش نیست خیلی نگرانشم چیکارکنم نامه به فرشته عشق اون وخودم میدم ایا درست نامه دادم

    سلام.ببخشید من میخوام همزمان چندتا چیزو باهم جذب کنم مثل همسر مورد علاقه گوشی و …. مشکلی برام پیش نمیاد؟

      سلام عزیزم, اگر 4 5 تا باشه اشکالی نداره ولی همیشه سعی کن روی موارد مهم تر تمرکز کنی.

    من خیلی خیلی …. عدد 44 میبینم .راستش چند ماه پیش به دو فرشته نامه نوشتم اما چون چیزی نشد پیگیر نشدم ایا این دو عدد نشانه ایی از اون دو تا فرشته است

    سلام ممنون از سايت خوب شما و اينكه با حوصله پاسخ سوالات رو مينويسيد من هر روز به سايت شما سر ميزنم وخيلي خوشحالم كه شما رو پيدا كردم اميدوارم زندگيتون هميشه سرشار از اتفاقات مثبت باشه. فرشتگان اعظم هم مثل فرشته هاي ديگه هستن ؟ براي يك مشكلي كه هم به من مربوط ميشه هم به شخص ديگه بايد به فرشته اعظم هردو به طور جداگانه بنويسم يا فقط يك نامه به فرشته اعظم بنويسم كافيه؟
    ممنونم

      سلام
      خواهش میکنیم
      مشکل رو بگید چیه

      سلام مجدد…
      من زمانی که اوضاع خوبی داشتم همه در کنارم بودند و همه جوره کمکشون میکردم …چه مالی و چه فکری… الان خداروشکر اوضاعشون خوب شده…اما دیگه حتی یه تماس کوچیک هم نمیگیرن …و من اصلا ازشون ناراحت نیستم.. ولی برای بازگشت به دوران خوبی که داشتم از چه فرشته.ای باید کمک بگیرم لطفا راهنماییم کنید..

        سلام دوست عزیز با استفاده از تجسم خلاق شرایط دلخواهتون رو تصویر سازی کنید. کامنت ها فقط تو سایت جواب داده می شن.

    سحرجون سلام
    خواهش میکنم جوابم رو بدین
    گفتم که هفت ماهه شوهرم بدلیل بدیهی خونه روترک کرده هیچ خبری ازش ندارم واقعا نگرانشم الام مدت کوتاهی با سایتتون آشنا شدم دارم نامه به عشق اون وخودم میدم آیا نامه باید به فرشته شمویل که میگن برای گمشده است باید بدم تو روخدا چی باید بنویسم
    خاهش میکنم جوابم روبدین

    سلام ناردونه عزيز اين مشكل بين من و يك دوست قديميه كه متاسفانه به خاطر يك سوء تفاهم به طور كل ارتباطش رو با من قطع كرده به فرشته عشق و نگهبانش نامه دادم همه چيز رو توضيح دادم ولي هيچ خبري ازش نشد چون دوستم مثل خواهر ميمونه برام دوست دارم هرچه سريع تر اين ارتباط درست بشه براي همين ميخوام بدونم چطور ميشه از فرشته اعظم كمك بخوام.
    ممنون

      سلام عزیزم, می تونی از فرشته های مقرب بصورت شفاهی کمک بگیری که اگر این دوستی جزیی از طرح الهیتون هست, سوتفاهم ها از بین بره و روابط مثل قبل بشه.

    سلام ضمیر برتر با فرشته نگهبان فرق داره؟

    سلام،ممنون از راهنماييتون

    سلام.من تازه با سایتتون اشنا شدم. من برای رسیدن به کسی که دوسش داشتم از فرشته عشق اون اقا یه نش‌ونه خواستم ویک روز بعد اون نشونه رو دیدم. ما یک ماه بود با هم کات کرده بودیم و از فرشته اش خواستم اگه طرح الهی زندگی منه برگرده و تماس بگیره. دو روز بعد پیام داد و گفت دلش برام تنگ شده و صحبت کردیم . اما تا من پیامندم اون پیام نمیده و حالی نمیپرسه چیکار کنم؟

      سلام
      زیاد بهش نزدیک نشو .. و سعی کن بیشتر از طریق فرشته اش باهاش درارتباط باشی
      باز هم به فرشته ی عشقش نامه بنویس و بخواه زودتر همه چی حل بشه اگر در طرح الهی هم هستید

    البته ایشون قبلا کسی رو دوست داشتن اما یکسالی هست هر چی بینشون بوده تموم شده. ما چند بار با هم سر این موضوع کات کردیم. چون احساس میکردم به اون فکر میکنه. اما خودش میگفت نه.همیشه من کات کردم چون دوست دارم رابطه دو طرفه باشه . اما نشونه ها و نامه هایی که به فرشته ها نوشتم باعث شد برگرده .در حالی که من گفته بودم اگر طرح الهی زندگیم هست این اتفاق بیفته. لطفا راهنماییم کنید

    مرسی عزیزم

    ممنونم که اینقدر با حوصله به سوالات جواب میدید.یه سوال دیگه داشتم . من به نامه نوشتن به فرشتگان اعتقاد شدیدی دارم و جواب گرفتم .میشه برای خواسته های دیگه هم فقط از همین راه استفاده کنم یاا حتما باید از تصویر سازی یا جملات تاکیدی هم استفاده کنم؟

    چه فرقی دارن ضمیر برتر و فرشته نگهبان؟به ضمیر برتر دیگرانم میشه نامه نوشت؟؟

      ضمیر برتر, هوش برتر انسان هستش, فرشته نگهبانم که مشخصه دیگه.
      عزیزم نامه رو به فرشته می نویسیم که کمکمون کنن.

    سلام من ی سوال داشتم برای زیبایی مطلبی نمیذارید؟ زیبایی طبیعی؟ من خوندم کسانی که با راز قدشون و بلند کردن یا رنگ چشماشون و تغییر دادن میخوام ببینم چیکار کردن؟ آخه فقط گفتن به خواستشون رسیدن اما نگفتن چه جوری؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

      سلام عزیزم, راستش درمورد رنگ چشم اطلاعی ندارم, اما تجسم خلاق می تونه خیلی مفید باشه.

    سلام سحرجون وناردونه عزیز
    ازتون خیلی خیلی ممنونم چون بعداز چندماه گمشده ام روپیدا کردم اون هم از نامه نوشتم به فرشته ها…الان مدتیه که شوهرم بیکاره وهم مقداری قرض داره نامه به فرشته کارمیدم اما برای ادای قرض به چه فرشته ای لاید نامه بدم
    درضمن اگر دایما شفاهی بافرشته هاهم صحبت کنم خوبه
    مرسی از راهنمایتون

      سلام عزیزم, خوشحالم که حواب گرفتی, از خدا و فرشته ها کمک بگیر که شغلیو که طرح الهیشه پیدا کنه, صبور باشید, شوهر منم مدتی بیکار بود بعد یه کار عالی پیدا کرد.
      از فرشته ثروت کمک بگیر, از خدا بخواه که برکت پولتون بیشتر بشه.
      یه چندتا نامه بنویس در کنارش شفاهی هم کمک بگیر.

    ببخشید سحر جون میتونم تونامه ام مثلا بگم باحقوق مثلا ….. ریال در ماه این کلمه رو نکرارکنم
    ۲_ میتونم از نامه کار و فرشته های مقرب روزانه چه کتبی وچه شفاهی استفاده کنم
    ۳_وببخشید موقعی که نمیشه نماز بخانیم بدیل عذر شرعی آیا دیگه نامه ننوییسیم
    مرسی از سایت خیلی خوبتون

    سلام.لطفا راهنمایی کنید. من برای برگشت عشقم به فرشته عشق اون اقا نامه نوشتم و گفتم اگه طرح الهی زندگیمه برگرده . برگشت . و صحبت کردیم و خوب بود . اما دیگه تا امروز تماسی نداشته . حدود 10 روز میشه . سوالم اینه ایا این یعنی طرح الهی زندگیم نبوده یا اینکه باید صبر کنم و دوباره نامه به فرشته بنویسم ؟ ایا امکان داره قبل از رسیدن به خواسته از طرف فرشته ها یک ناامیدی رو تجربه کنیم؟

    مرسی نارونه عزیزم

    سوالی که دارم اینه که شما توی تایپک های مختلف اسم فرشته های مختلف را گفتید پس چرا وقتی سوال میشه میگید مثلا فرشته ثروت چرا اسم اون فرشته مقرب را نمیارید بالاخره بهتره مستقیما اسم اون فرشته مقرب خاص را بیاریم یا نه همین جوری بگیم مثلا فرشته سلامتی یا ثروت

      برای اینکه منابعی که درمورد نامه نوشتن هستش گفتن از فرشته های موقعیت ها استفاده می کنیم, در کنارش فرشته های مقرب رو هم معرفی کردم که هر کسی دوست داره به اونا نامه بده.

    سلام سحر عزیزم
    ممنون از شما دوست خوبم که برای ما وقت میزارید. خیلی دوست دارم برات آرزوی بهترینها میکنم.
    سحر جون من برا ازدواج به فرشته زناشویی خودم و فرشته نگهبان شریک زندگی ام نامه میدم تابلو تجسم هم به شکل عکسهایی تو کامپیوترم درست کردم. آیا میشه برای اینکه سریعتر اتفاق بیفته به فرشته مقرب هم نامه بدم؟ به اسم فرشته مقرب صداشون بزنم؟
    واینکه در زمان رها سازی میشه برای یه خواسته دیگه از فرشته ها کمک خواست و روی موضوع جدید تمرکز کنیم؟
    یه موضوع آزارم میده اینکه من چن تا نامه اولم رو باز میکردم.ولی نشانه ها رو میگیرم مثل پر یا اعداد جفت. آیا باید از اول شروع کنم؟
    ببخشید طولانی شد. ممنون از سایت عالیتون

      سلام عزیزم, ممنون می شم خلاصه سوال کنی.
      نامه به فرشته زناشویی کافیه, این قسمت رو هم بخون, فقط باید دنبال طرح الهیت باشی.
      برای رها سازی این قسمت رو بخون.
      به نامه های قبلی مراجعه نکن, فکر کن ارسالشون کردی و دیگه بهشون دسترسی نداری.

    ببخشید شما میگید که اگه توی طرح اللهی باشه میشه یا یه چیزی تو همین مایه ها….به نظرتون این با قدرت اختیار انسان متضاد نیست این یعنی خدا همه چیز رو براتون مشخص کرده مثلا یه چندتا ضغل هست که تو طرح اللهی تون هست واگه یکی ازاونارو انتخاب کنی میشه….البته این اون چیزیه که من فهمیدم اگه اشتباه هست بایک توضیح خوب مشخص کنید…ممنون

    سلام توروخداا منو راهنمایی کنید. من یک خواستگار دارم که بابام ناراضیه و میخواد ایشونو رد کنه ولی من بهش علاقه دارم و موافقم ولی دوس دارم اگه خوشبخت میشم یهم برسیم یعنی هرچی صلاحم هستش برام پیش بیاد. الان باید به کدوم فرشته نامه بدم؟ به فرشته بابام که راضی شه؟یا به فرشته خوشبختی؟ میخوام درصورتی با ایشون ازدواج کنم که خوشبخت بشیم.. ممنون میش اگه جواب بدید.مرسی

    سلام حدود دوسال پولی به کسی دادم, الان شش ماه به فرشته پول و ثروت و فرشته نگهبانش نامه مینویسم فایدع نداره, از فرشتع جبریل هم حواب خواستم الان بگید چکار کتم به پولم برسم بدون مشکل و ناراحتی, مرسی و ممتون

      سلام عزیزم, من بیشتر اوقات از نامه نوشتن به فرشته عشق افرادی که باید پول رو برگردونن جواب گرفتم, اما مواردی هم بودن که متاسفانه نتونستم جواب بگیرم, رو این حساب راهنمایی دیگه ای ندارم.

    سلام سحر عزیزم و ناز دونه عزیزم .واقعا تشکر بابت محبت و زحمت هایی که میکشید .یه دعای خیر براتون دارم امروز از خدا برایتان چیزی میخواهم که جز در باور خدا در هیچ باوری نمیگنجد .سپاسگزارم عزیزان .

    سحر جان موقع نامه نوشتن بايد همه نامه هارو واسه يه فرشته بنويسيم؟ يعني ميشه نامه ها با يك موضوع مشخص مثلا واسه فرشته نگهبان و فرشته ثروت و فرشتهمقرب و اعظم باشه؟

    سحر عزيز من يه سوال ديگه هم دارم خواهش ميكنم لطفا جوابمو بديد. من با كسي كه در رابطه هستم يه كاري انجام داد كه به خاطرش به مشكل بزرگ مالي برخورد ولي اون كسي كه اين كار رو واسش انجام داده بهش قول داده بعد از طي مدتي كه زمانش هم تقريبا سپري شده و حل شدن مشكلات پولشو بهش بدن ميخواستم ببينم واسه گرفتن اون پول به كدوم فرشته نامه بنويسم و از همه مهمتر چي بنويسم تو نامه و اينكه چون من هم ذي نفع ميشم اشكالي نداره كه اين درخواست رو بكنم. من واقعا عذر ميخوام كه طولاني شد

    سلام سحر جون من اگر بخوام پيام خصوصي بدم كه فقط سما بخونيد امكانش هست

      سلام عزیزم, می تونی توی کامنت بنویسی عمومیش نکنم, جواب رو هم تو همون صفحه ای که کامنت می ذاری, می تونی ببینی.

    اگر ازكسي خوشمون اومده باشه ولي به اين نتيجه برسيم كه كيس مناسبي براي ما نيست در اين صورت نم ميتونيم نامه بنويسيم به يك فرشته براي فراموش كردنش اينكه بهش بي علاقه بشيم و بي تفاوت و هيچ احساسي بهش نداشته باشيم ممنون از راهنماييتون سحر جون

    سحر جان سلام
    من 15 روز به فرشته عشق خودم نامه نوشتم …ولی الان میخوام دوباره درمورد رابطه ام یه بار دیگه نامه بنویسم که اگر طرفم جزئی از طرح الهيم هست دوباره باهم باشیم.حالا به نظر شما به فرشته عشق طرفم بنویسم یا به فرشته اعظم خودم؟ میشه هم زمان به جفتش بنويسم؟

      سلام عزیزم, لطفا برای جواب کامنت نگو چرا جواب ندادی, عزیزم فقط شما سوال نپرسیدی و بالای صد نفر تو نوبت هستن که من جوابشونو بدم.
      جملات تاکیدی ازدواج رو بصورت شفاهی استفاده کن, نیاز به نامه نوشتن نیست.

    من دو تا سوال ازتون پرسيدم هنوز در حال تاييد شدن هست ميشه بگين چرا جواب ندادين؟

    سلام سحر جونم مهربونم

    سحرجونم نميتوني يه گروه تو تلگرام تشكيل بدي؟امكانش هست عزيز دلم؟

      عزیزم, کامنتهارو واقعا به سختی جواب می دم, گروه بزنم نمی رسم دیگرانو راهنمایی کنم.

    ببخشيد ميشه لطفا اين سوالم هم جواب بديد من به فرشته نگهبان خودم بايد نامه بنويسم يا اون؟

    عزيزم واسه رونق كار نامزدم و واسه درامد بيشترش به كدوم فرشته بايد نامه بدم و فرشته خودم يا اون؟ و يه سوال ديگه اينكه به يكي از دوستام يه مشتري واسه كار معرفي كردم قرار شده بعد از پايان كار چون من مشتري رو معرفي كرده بودم پولي رو هم به من رو بده و الان كار تموم شده ميخواستم ببينم واسه دريافت پولم به كدوم فرشته نامه بدم و فرشته خودم يا اون شخص؟ خيلي ازتون ممنون ميشم اگر لطفا جوابمو بديد

    من همچنان منتظر تاييد شدن سوالمم!!!

      خانومم فقط شما نیستی, الان 85 سوال تو نوبت جواب دادن هستش, اگر کامنت اینطوری بخوای بذاری از لیست جواب دادن حذف می شی.

    مرسي از اينكه جواب داديد بازم اگه لحنم جوري بود كه باعث سوتفاهم شد عذر ميخوام

    سلام سحر خانوم. انیدوارن تو کارتون موفق باشید. میخواستن بپرسن واسه بچه دار شدن باید به کدوم فرشته نامه بنویسم ؟ ممنون از لطفتون

    سلام سحرجون۰منو نامزدم ۵ساله بخاطر مشکل مالی نتونستیم ازدواج کنیم۰به چه فرشته ای و اینکه ب فرشته نامزدم باید نامه بدم?

    خیلی خیلی ممنون. خدا به همراهتون

    یه دنیا ممنونم

    سلام سحر جون۰میشه نامه هامونو تو یه دفتر بنویسیم و اونو تو قران یا کتاب نزاریم?اخه گفتین نباید نامه به پشت قرار بگیره۰وسواس فکری گرفتم۰

    عزيزم من چند تا سوال دارم ممنون ميشم جواب بديد. بعد از نوشتن ١٥ تا نامه اگه بخوام بسوزونمشون بايد باز بشه كه اسم خدارو در بيارم مشكلي نداره باز بشه؟ و اينكه بعد از نوشتن ١٥ تا نامه همه رو با هم بسوزونم يا يكي يكي بعد از نوشتن هر نامه.
    من فقط دو بار نشونه ديدم يه با پر و يه بار سكه تو جيب لباس قديميم آيا اينا ميشه جزو نشونه باشه؟
    من اگه بخوام به كار قبليم برگردم به كدوم فرشته مديرم بايدم نامه بدم. مرسي از جوابتون

      سلام
      اگر اسامي خاص خداوند خست در بيتريد بعد بسوزونيد،،ميتونيدم نگه داريد هر زمان موقعيتش بود به اب روان بسپاريد
      بله از نشونه ها هستند
      نگهبان

    نه فکر کنم متوجه نشدید منظورمو۰میگم نامه های روزانمو قبل از اینکه ۱۵ تا بشه خلاصه باید یه جا نگهداری کنم دیگه۰میگم میتونم تو دفتر بنویسم آخرسر بسوزونم?

      ببينيد قوانين نامه نوشتن بيشتر و بيشتر به خاطر بالا بردن تمركز هست
      هركاري كه واقعا احساس بشه نامه اي به كسي ارسال شده،،،لازم و ضروري هست

    ممنون از جوابتون

    سلام مرسي كه راهنماييم كردين. ميخواستم يه سوال ديگه بپرسم.
    هر كس مثل فرشته نگهبان و ثروت و… يه فرشته مقرب داره؟ مثل فرشته مقرب ژوفيل؟ واگر بخواييم صداش كنيم بايد بگيم فرشته مقرب ژوفيل مهتاب يا فقط بگيم فرشته ژوفيل كافيه؟
    بازم خيلي خيلي ممنونم كه وقت ميذاريد و جواب ميديد

    ببخشيد سوالام تو دو تا پست نوشته شد
    من ميخوام به فرشته مقرب ژوفيل نامه بنويسم ميدونم ميشه به فرشته ثروت و نگهبان هم نامه داد ولي ميخوام بدونم امكانش هست و شدنيه كه به اين فرشته نامه بنويسم؟ بازم خيلي خيلي ممنون

    واقعا ممنون كه زود جواب داديد

    سحر عزيز براي درخواست كمك از فرشته مقرب بايد به اون راهي كه مدّ نظر خودمه تمركز كنم يا بسپارم به خود فرشته تا از هر راهي كه به صلاحه خواستمو انجام بده؟ بازم بي نهايت تشكر

      راه مد نظر خودتون رو تو نامه بيان كنيد،،،اما در نهايت بسپريد دست خدا و كائنات و فرشتگان

    خيلي ممون و سپاسگزارم اميدوارم به همه خواسته ها و آرزوهاي قشنگتون برسيد

    سلام ممنونم از سایت خوب وبی نظیرتون
    یک سوال داشتم من برای کار مناسبم به فرشتا کار چندین بار نامه نوشتم ولی تاکنون نتونستم کار مناسبی را پیدا کنم الان برای هر کاری شط سنی میزارند ومن هم الان سی وپنج سالمه یک کار پاره وقت دارم با حقوق بسیار کم و این کار اصلا
    منو راضی نمیکنه لطفا راهنمایی بفرمایید .

    سلام .سحر جان من حدود ۸ ماه با یه اقای بودم خیلی هم دوست داشتیم خودم کاری کردم که اون گفت دیگه نمیخواد باهام باشه الان یه ماه هست از من جدا شده مشاوره رفتم بهم قانون جذب پیشنهاد داد .اما من زیاد سر درنیاورم .توی ذهنم همش خواستمش هر بار بهش اصرار میکنم جوابم میده چند باری هم خودش در مورد درس باهام صحبت کرده میخواستم بتونم آیا این ها نشانه هست یا نه مشاورم میگه اینا خوبه اما وقتی باهاش صحبت میکنم مدادم بهم میگه من و نمیخواد و به زندگیم فکر کنم . آیا میتونم نامه بنویسم این نشانه کافی هست برای نامه نوشتن ؟خواهش جوابم بدید

      سلام
      عزت نفستون رو بالا ببريد و خواسته هاتون رو اول از خدا بخواهيد بعد كائنات
      صبوري يكي از مهمترين مسائل در قانون جذب هست،صبوري و اعتقاد به اينكه خدا بهترينها رو براي ما ميخواد
      رهاسازي كنيد يه كم

    سلام عزيزم ببخشيد اينو ميگم اما مجبورم ،اينا خرافات نيست؟اخه يه فرد خيلي تحصيل كرده و دانشمندي ميگه قانون جذب و اينا همه خرافاته طالع بيني هم دروغه يكي هم كه اونم خيلي تحصيل كرده و با سواده ميگه اينا وجود داره آخه آدم حرف كيو باور كنه؟من گيج شدم ديگه

      سلام عزیزم, من ترجیح می دم به مطالب برایان تریسی و بقیه نویسنده های موفق و مشهور اعتماد کنم, بخش سوالات متداول درمورد قانون جذب بیشتر توضیح دادم.
      افرادی که می گن خرافات فقط می خوان ناکامی و عدم موفقیت خودشونو توجیه کنن.

    سلام سحر جون نا همه ها همه باید یک جور نوشته شوند یا میشه هر روز هر چه به رهنمون رسید بنویسیم

    سلام من میخوام درکارم موفق شوم به کدوم فرشته نامه بدم؟

    سلام ، چرا جواب نظر منو در قسمت جملات تاکیدی سلامتی حذف کردین؟
    توی انجمن هم که ثبت نام کردم ولی هیجچ ایمیلی برام ارسال نشده!
    امیدوارم این یکیو نشون بدین ….

    سلام،شخصی رو از جونم بیشتر دوست دارم و خیلی سال بود که دنبالش بودم و پیداش کردم.اما در گذشته بدلیل حوادث و مشکلاتی روبرو شدم و سنم پایین بود مرتکب اشتباه میشدم.ولی الآن ۱.۵(یک سال و نیم) میشه بخاطر عشق و علاقه و احساسی که از صمیم قلب و پاک دارم توبه کردم و همه کار میکنم تا توبه م شکسته نشه چون اون دختر بعد خدا از جونم برام با ارزش تره.میخواستم فقط روش یا کمکی از یکی از فرشتگان نگهبان بگیرم و توبه مم رو قویتر بکنم.بعد خواهر لطفا جواب کامنتم را درون ایمیلم برایم ارسال کنید.

    با سلام سوالی داشتم برای اینکه آدم از شهر یا کشور خودش به شهر یا کشور دیگه برای سکونت بخواد بره به کدام فرشته باید نامه بنویسه با تشکر

    سلام
    برای جذب ی خواستگار باید چکار کنم.
    البته فرد خاص مد نظرم نیست.
    فقط یک خواستگار ایده آل

      سلام
      لیستی از خصوصیات همسر ایده الت رو بنویس روزانه مرورش کن و تجسم خلاق داشته باش که اون شخص در کنارت هست و هر چیزی که در این رابطه دوست داری اتفاق بیفته
      و میتونی به فرشته ی ازدواج و خوشبختی هم نامه بدی

    سلام لطفا بفرمایید ایاحاله فرشته ای هست که به رنگ سورکه ای باشه؟مثل میکائیل اعظم که ارغوانی ست یارافائل لیدرفرشتگان درمانگرکه سبززمردی ست،پیشاپیش ازشما کمال تشکررادارم

    سلام دوست عزیز…امیدوارم همیشه شاد و سلامت و پرتوان باشید..من توی شرایط بسیار پر استرس هستم در حدی که به دخترم هم منتقل میکنم.آخه دختر امسال کنکور داره و آرزوشه که رشته معماری دانشگاه تهران قبول بشه و سطح درسیش هم متوسطه ..لطفا راهنمایی کنید چکار باید انجام بدم…سپاسگزارم

      سلام دوست عزیز
      نمیدونم در چه شرایطی حضور دارین ولی میتونید از فرشته ی نگهبانتون کمک بگیرین برای برقرار کردن آرامش در شرایطی که هست
      به فرشته ی نگهبانتون بصورت نامه یا شفاهی درخواست کنید شرایط رو به نفع شما به آرامش برسونه تا ذهن و فکرتون آروم بگیره تا بتونید شرایط رو تغییر بدین

    سلام. میشه ادم بیشتراز دوتا فرشته نگهبان داشته باشه؟؟
    من دیشب خواب دیدم …….یکی بهم گفت تو 5تا فرشته نگهبان داری. اسماشونم بهم گفت ک بیدارشدم یادم رفت فقط اسم یکیش یادم موند ک گفت راپونزل!!!!😅😅☺
    کلا خواب صادقه زیادمیبینم.ولی نمیدونم این خوابمم صادقه هست یا چرت و پرت؟؟!؟!؟!؟😕

      سلام
      تا اونجایی که من اطلاع دارم هر شخص دو فرشته ی نگهبان داره در کنارش و میتونه فرشتگان دیگری رو در کنارش داشته باشه بی نهایت .. ولی نگهبان فقط دو تاس

      در مورد خواب های صادقه اطلاعاتی ندارم

    سلام سحر جون قبل از هر چیز خیلی مرسی از سایت خوبت مطالب فوق العادست…سحر جون من شخصی رو‌خیلی دوست دارم و سالهاست عاشقشم..اما احساس اون برام مبهمه..من خیلی خیلی نامه نوشتم به فرشته ها…اما جواب و نشون ای نگرفتم..جز اینکه یک سری اتغاقاتی افتاد که خیلی ناراحتم کرد..به نظرتون چجوری و به کدوم فرشته نامهدبدم که جواب بگیرم؟؟؟توروخدا راهنمایی‌کنید درمونده شدم😳

      سلام دوست عزیز
      طرح الهی زندگیت رو در مورد این شخص طلب کن جزیی از طرح الهی زندگیت باشه احساساتش برات روشن میشه و میتونی متوجه بشی چه احساسی نسبت به شما داره
      بعد از اون میتونی نامه به فرشاه ی عشقش بنویسی

    سلام سحر مهربان ، برای شفای بیماریهای لاعلاج که درمانی ندارند چطور میتونم کمک بخوام ؟ حداقل شدت بیماری و رنج و عذابی که که میکشم را میتونم کاهش بدم ؟

      سلام عزیزم، مطالب بخش سلامتی، مخصوص تجسم خلاق و کمک از فرشته ها می تونه می تا حدی تاثیر گذار باشه.

      من برای بیماری پدر بزرگم استفاده کردم و ایشون در حال بهبود هستن، البته در کنار شیمی درمانی.

    دوستان سلام،
    من میخوام با اجازه سحرجون و ناردونه جون و مرضیه جون تجربه ای که همین امروز برام اتفاق افتاد رو بگم؛ چند روزی بود منتظر یه بسته پستی بودم، اما تا امروز به دستم نرسیده بود؛ دیشب همینطوری که داشتم با فرشته ها حرف میزدم بهشون گفتم بستم هنوز نرسیده و فکر میکنم دیر شده؛ از طرفی هم دوست نداشتم کسی اون بسته پستی رو ببینه که با شرایطی که فعلا دارم خیلی سخت بود؛ اما فرشته های نازنین دقیقا کاری کردن که اون بسته امروز در شرایطی به دستم رسید که هیچ کس بجز خودم ازش مطلع نشد

    سلام ،آيالازمه حتما١٥بارهردرخواستوبنويسيم،؟يايكبارنامه بنويسيم كافيه؟

    سلام،خواهرم میخواد برا آزمون وکالت امتحان بده ولی مایوسه میگه برا خوندن بعضی کتاب ها وقت کم میارم از طرفی به قانون جذب هم اعتقادی نداره ،به هیچ چیز ماورایی هم اعتقاد نداره،چطور میتونم بهش کمک کنم

      سلام عزیزم، خب در درجه اول قانون جذب بیشتر مثبت اندیشی هستش و جذب اتفاقهای خوب، اینطوری نیست که یهو یکی بگه فلان خواسته رو دارم چیکار کنم بهش برسم، چون متعجزه نیست. ولی خب تجسم خلاق می تونه تا حدی کمک کنه.

      ولی باز نکته اصلی اینه که قانون جذب یه فرایند بلند مدت برای پاکسازی افکار هستش.

    سلام العلیکم ، دوست عزیز من تمام کمال آدم احساساتی هستم و به ادراک شهودی و قلبی خیلی اعتقاد دارم یعنی در همه کارهایم خداوند در نظر میگیرم و اینکه یک سری مسائل در زندگی ام رخ داده که قلب و روان منو ناآرام کرده با اینکه متوسل شدن به خداوند که کمال مطلق هست و ائمه اطهار که سراپا نماد عشق و عرفان هستند ولی میخواهم از فرشتگان و کرام الکاتبین که همراه خداوند در پیش ما هستند میخواستم ببینم منظور از تجسم خلاق و درخواست کمک و نامه و احضار اونا رو چگونه انجام بدم ایا فقط در قلبم از اونا درخواست کمک کنم یا نامه رو در کاغذ مکتوب کنم من خیلی علاقه دارم با این مه رویان درخشنده تر از قرص ماه دردودل کنم . لطف کنید من بنده خدا رو راهنمایی کنید سپاسگذارم.

      سلام دوست عزیز
      مطالب بخش تجسم خلاق رو مطالعه کنید
      در مورد ارتباط میتونید شفاهی هم درخواستتون رو مطرح کنید
      نوشتن خود فرکانس و انرژی بیشتری رو ارسال میکنه و به شخصه پیشنهاد میکنم نامه نوشتن رو هم انجام بدین

    من می خوام کار بزرگی بکنم شما که گفتی برای کار های بزرگ از فرشته های اعضم باید کمک بخوام چه طوری و از کدام فرشته کمک بگیرم؟
    با تشکر

    ایا رشته ثروت هم داریم؟ اگر هست نامش چیست؟
    و در باره مریض ها اونها باید به چه فرشته ای مراجعه کنند؟
    با شکر از لطف صبر جمیل شما

    سلام سحر جان، من مطالبتون رو خيلي پيگير هستم و ممنونم از زحماتتون كه بدون شك به خيلي ها كمك ميكنه. من مشكلم با بقيه يكم فرق داره و به شدت نياز به كمكتون دارم. آيا ممكن هست كه از طريق ايميل مطرحش كنم باهاتون؟
    ممنونم

      دوست عزیزم
      کامنتونو رو همینجا بذارین انتهاش ذکر کنید خصوصی .. نشر داده نمیشه

    سلام عزیزم همسرم چند سالی هست که کاری برای یه سری افراد انجام داده طی قرارداد با نماینده اونها و با وجود واسطه هایی (همسر منم یک واسطه هست اما کار اصلیرو انجام داده)کار انجام شده ولی امااونها هنوز بهونه هایی برای تاخیر دارند توی این موقعیت نمیدونم به کدام فرشته و یا فرشته کدومشون باید نامه بزنم جریان پیچیده هست خواستم مختصر بیان کنم ممنون میشم ازتون.

      سلام
      به فرشته ی نگهبان اون اشخاص نامه بدین و در مورد مسائلی که هست و خودتون بهتر میدونید با فرشته شون حرف بزنید

    سلام سحرجون خسته نباشی پست خوبی بود خوشم اومد مررسی

    سلام من برای فرشته ی نماز نامه نوشتم که هنگام نماز صبح بیدارم کنه ولی فقط یک روز منو بیدار کرد چون همون روز جریان را برای کسی تعریف کردم احساس میکنم بخاطر همین دیگه ارتباط نزدیکی مانند سابق بافرشتگان ندارم لطفا راهنماییم کنید

      سلام عزیزم
      کارهایی که انجام میدی سعی کن پیش خودت نمونه
      چون دیگران ناخواسته با افکارشون مانع از جذب ما میشن
      دوباره امتحان کن مطمئن باش موفق میشی

    یه چیز دیگه من با دختر خالم دیگه خوب نیستم دیگه مثل سابق باهم نیستیم برای نزدیک شدن به کودوم فرشته نامه بنویسم؟

    سلام. نمیدونم م کجا این مطلب رو خوندم ولی نحوه پرسیدن اسم فرشته نگهبان بود . وقتی با توجه به شرایط گفته شده و آروم کردن درون و بیرونم سعی کردم با فرشته نگهبانم ارتباط برقرار کنم که اسمش رو بپرسم. یه کلمه طوری که نمیدونم از کجا اومد . اومد رو زبونم . جالبه که این کلمه به دو حالت یکی کوتاه شده یکی کامل تو ذهنم اومد. از سر کنجکاوی تو گوگل ترنسلیت جستجو کردم دیدم هر دو کلمه یک منظور رو به زبان … بیان میکنه که به معنی فرشته یا پری بود. وقتی دیدم تا یک ساعت گیج بودم. حالا فقط اسمشو میدونم و تو برقراری ارتباط مشکل دارم.

      دوست عزیز ارتباط با فرشته ها مستلزم تلاش و تمرین شماست
      باهاش حرف بزن تا بتونی کامل ارتباط برقرار کنی

    سلام یک مشکل بزرگی برام پیش اومده

    ……………………………….

      سلام دوست عزیز
      در این مورد میتونی به فرشته ی نگهبان و یا عشق همسرت نامه بدی و ازش درخواست کنی این کارو ادامه نده و در عوض محیتش به شما بیشتر بشه
      میتونی به فرشته ی رهایی همسرت هم از این مورد نامه بدی
      توی نامه هر چی که لازمه بنویس و بسپار به فرشته ش تا کمکش کنه

    سلام سحرعزیزم،وقتت بخیروشادی،سپاس از صبوریت
    سحرعزیزم من با دندون پزشکی مشکل دارم ن ازامپولش میترسم ن ازصداهاش ريالفقط مشکلم اینه به محض ورود لوازم به داخل دهانم برای عصب کشی یا پرکردن سریع عذرمیخوام اوقم میزنه این مشکل منو ازار میده، البته وقتی ارامش دارم یخیل کمتره ولی همین مشکل استرس منو زیاد میکنه میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدم در رابطه با جملات تاکیدی یا نامه نوشتن به کدوم فرشته ک مشکلم حل شه خستم کرده بخدا

      سلام عزیزم
      در این مورد باید سعی کنی ارامشت رو حفظ کنی
      جملات تاکیدی مثبت اندیشی رو تکرار کن و سعی کن به این موضوع فکر نکنی که در این مواقع استرس نیگیری و حالت بد میشه
      وقتی بهش فکر میکنی جذبش میکنی

    سلام سحر جون خسته نباشید.من برای ازدواج لیستی تهیه کردم و شخصی رو پیدا کردم که دقیقا مثل لیستم بود!اما اون شخص قصد ازدواج نداشت و از هم جدا شدیم.من شدیدا بهش علاقمند شدم چون همون ادم ایده الم بود ولی نمیدونم چرا اینطوری شد؟!الان به کدوم فرشته نامه بنویسم که برگرده؟اصلا طرح الهیم هست؟بخاطر افکار منفی خودم نبوده؟ممنون از سایت خوبتون و زحمتی که میکشین.

      سلام عزیزم
      دلیلش مورد مشخصی نیست که من ازش اطلاعی داشته باشم میتونی طرح الهیت رو در مورد این شخص طلب کنی جزیی از طرح الهیت باشه برمیگرده به زندگیت
      مطالب بخش طرح الهی مطالعه کنید

    سلام خانم رضوی من یه مبلغ پول طلب دارم از شخصی لطفا راهنمایی کنید چه طوری از طریق نامه به فرشتگان وجملات تاکیدی بتونم به پولم برسم اگه جواب تو کانال بذارید ممنون میشم

    سلام خانم رضوی عزیز.من تازه امروزسایت شمارادیدم ومیخواستم راهنمایی بفرماییدچطورمیشه به فرشتگان مقرب الهی نامه نوشت وبراشون ارسال کرد؟آیا همینکه ازته قلب آنهارابخوانیم وباآنهاصحبت کنیم بهترنیست؟لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر

    سلام و ممنون از سايت خيلي قشنگتون

    طبق حرف هاي شما از فرشته م خواستم اسمش رو به من بگه
    خيلي اتفاقي چن دقيقه بعد دوستم در ميان حرف هاش ايم فرشته نجات رو اورد! ايا فرشته نجات وجود داره و چگونه به ما كمك ميكند،خيلي ممنونم

    سلام برشما .من برای اولین باره که فهمیدم میشودازفرشتگان کمک گرفت ودیشب وقتی مطالب شماراخواندم تصمیم گرفتم که ازفرشتگان کمک بگیرم ولحظه ای که خواستم بخوابم اینقدرخوسحال بودم وخواستم که بخوابم بیاین وهمینطورشدودوفرشته که بال داشتن وصورتی زیباشبیح به انسان داشتن ولی نمیدانم کدام فرشته بودن رادیدم وحتی بامن صحبت کردن ولی یادم نیست که چه چیزی گفتن ووقتی صبح بیدارشدم ازخوشحالی نمیدانستم چیکارکنم وتصمیم گرفتم که شروع به نامه نوشتن کنم

    سلام من ۲۴سال عمر کردم گناه زیاد کردم واقعا میخوام ی فرشته کمک کنه ب راه راست بیام و ایمانم قوی بشه زندگیم با گناه های انجام دادم خراب شده باورت میشه الان بی پولم هرچی کارمیکنم میره ب باد ب دروغ خرج میشه لطفا راهنمایی کنید خدای میخوام خونه بسازم پولشو ندارم چهارسال ت عقدم خانواده نامزدم درک نمیکند

    نمیدونم چرا نمیتونم

    یکبار 3 تا فرشته که هم صداهامون رو میشنیدیم و هم از طریق ذهنی صحبت میکردیم به خواست خدا و در خواست خودم من رو از مرگ حتمی نجات دادند البته صدای فرشته نگهبانم رو هم میشنیدم که همان صدای دوران کودکیم بود ولی به قول شما بی قید و ….دوستم داشت نمیدونم چرا دیگه صداهاشون رو بعد از بهتر شدن حالم نمیشنوم خیلی دلم براشون تنگ شده با اینکه خیلی اذیتشون کردم

      بله دوست عزیز، واقعا همینطوره، فرشته ها در شرایط سخت به کمک ما میان. نگران نباشید اونا همیشه پیش شما هستن.

    مدتهاست قرآن از سر تنهایی قرآن باز میکنم وراهنمایی میگیرم،تاحالا اشتباهی حرفی نزدند که به واقعیت ختم نشده باشد،حالا بعد از ده سال ترسیده ام که نکند این دامی ازطرف شیطان باشد،چگونه بفهمم این ارتباط ناشی از مراقبت فرشته نگهبانم است یا دام شیطان؟
    اضافه کنم که هیچ وقت از من کار اشتباهی نخاستن وحتی مراقب اشتباهاتم بودن تا اصلاح بشه

    سلام.سحرخانم. من قصد توهین یا اهانت ندارم. ولی میشه بگید شما ازچه منبعی میگید فرشته ها به انسان کمک میکنند.درحالیکه تو قرآن سه چهارتا فرشته نام برده با وظایفشون. مثل جیرییل فرشته وحی. اسرافیل نوازنده شیپور قیامت.عزرائیل فرشته قبض روح و…. آیا این فرشته ها دررتبه پایینتری ازانسانها نیستن؟ شیخ بهایی توکتابش درمورد نامگذاری فرشته ها توضیحاتی داده که مثلا فرشته های علوی آخر اسمشون ئیل هست مثل میکائیل. ولی من خودم که دعانویسی بلدم تا حالا تو هیچ کتابی نخوندم که فرشته ها میتونن به ما کمک کنن. حتی درباره احضارفرشته کل استادان علوم غریبه مثل ابن سینا. شیخ بهایی.گفتن چون ذاتشان پاک هست کار هرکسی نیست واگر ادمه دهید به احضار اول هشداربعد صدمه میزنند.

      سلام دوست عزیز، چرا نباید کمک کنن؟ چرا باید همیشه دو فرشته نگهبان مارو همراهی کنه؟

      من اصلا مشکلی با این موضوع نمی بینم.

      سلام دوست محترم. قرآن بهترین منبعه بهتره حتما برین قرآن رو بخونین(چون قرآن یه ویژگی که داره هر دفعه که بخونی حس میکنی تازگی داره برات خیلی از مطالبش)تو قرآن خیلی به کمک فرشتگان اشاره شده. کی میگه فقط سه چهار تا فرشته اشاره کرده. پس سه هزار فرشته که تو سوره ی آل عمران خدا برا کمک و امداد رسانی میفرسته چیه؟ حتی آیه بعدش خدا میگه اگه صبر پیشه کنین خدا پنج هزار فرشته امدادرسان میفرسته. فرشتگان خدا ماموران الهی هستن از خودشون اختیار ندارن و فقط به تسبیح خدا مشغولن تعدادشونم بسیار زیاده طبق گفته ی قرآن. ما نیاز داریم از اونا کمک بگیریم تا ارتعاش انرژی خودمون رو بالا ببریم… یادمون نره اول خلقت مقام ما از اونها خیلی بالاتر بوده چون خدا به همشون گفته سجده کنین در برابر انسان. ولی خوب وقتی هبوط کردیم به زمین، تازه داستانمون شروع شد و اینکه چه جوری برگردیم اون بالا بالاها… ممنون سحر جان بابت سایت فوق العاده ت.

    باخدا باش پادشاهی کن

    سلام عزیزم. شما خودت فرشته ایی که به دیگران کمک میکنی. عزیزم مدتیه بیمارم. و بعد اون دچار بیماری دیگه ایی شدم که خونه نشینم کرده. من از رافائل کمک خواستم شمع و عودم روشن کردم. نور درمانی با تجسمم انجام دادم. اما حس میکنم بینتیجست. باید چجوری درخواست شفا کنم. هرچند روحیم خیلی ضعیف شده

      سلام
      در قسمت شفا و سلامتی جملات تاکیدی بسیاری وجود داره که میتونی انتخاب کنی و تکرار کنی و همچنین به فرشته ی شفا و سلامتی نامه بدی
      خواسته هامون چه بزرگ و چه کوچک زمان الهی دارن که فرا برسه براورده میشه بهتره در این مورد کمی هم صبور باشیم تا به نتیجه دلخواه برسیم

    سلام وخسته نباشید، درقسمت دور شدن ازانسانی که صفات ناشایست وبدبینی شدید داره و حتی با دارو درمان نشده باید به چه فرشنه ای نامه بنویسیم !من 24 سال هست دارم با همچین آدمی زندگی میکنم و واقعا به آخر خط رسیدم خواهش میکنم راهنماییم کنید ایشون فوقالعاده کینه ای، حسود، بدبین، عصبی، بدخلق وخودخواه هست خواهش میکنم کمک کنید تا با توکل به خدا وفرشته های یاری دهنده ازش دور و دورتر بشم

    سلام من يه خونه اي پسنديدم براي خريد كمي گرونه و پولم نميرسه من بايد به چه فرشته اي نامه بدم تا صاحب خونه راضي بشه خونه رو به همون مبلغي كه من پيشنهاد دادم بده؟ و براي به دست اوردن اون خونه ايا كارهاي ديگه اي هم لازمه؟

    سلام خسته نباشید ببخشید این نامه نوشتن و تکرار و تاکید به چه صورت هست؟

    سلام اجی میگم من تو ایام امتحاناتم بعد بخوام از فرشته کمک بگیرم باید ب کددم فرشته بگم کمکم کنه فرشته نگهبان؟

      سلام دوست عزیز برای این موارد که بستگی به تلاش فردی خود ما برای رسیدن به موفقیت هست فرشته ها کار خاصی نمی تونن انجام بدن.

    سلام من ٥ ماه پيش با نفر اشنا شدم ك رابطمون خيلي خوب بود متاسفانه بخاطر باخت مسابقاتش شرايط مالي و روحيش خيلي بد شد الان بهاطر عمين شرايط با من خيلي بد برخورد ميكنه وبهم گفت نميخواد ديگ باهام باش چون اوضاعش اصلا خوب نيست الان من براي چه فرشته اي نامه بنويسم ك شرايط اون تغيير كنه از لحاظ روحي و مالي و هم اينكه برگرده ممنون ميشم جاب بديد🌷♥️

      سلام عزیزم از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کن. اگر چیزی خیر باشه خودش پیش میاد.

    سلام عزیزم برای ماشین به کدوم فرشته نامه بدیم؟ و اینکه بعد هر ۱۵روز و سوزاندن چند وقت دیگه دوباره شروع کنیم بنویسیم؟

    سلام من تازه با سایت شما آشنا شدم. گفتم مشکلمو بگم شما راهنمایی کنید.
    من ۵ ساله ازدواج کردم از زندگیم هم خیلی راضیم خداراشکر… من بچه دار نمیشم. مشکل هم از منه. بارها از خدا خواستن،التماسش کردم اما جوابمو نمیده. با اینکه همسرم اصلا به روی خودش نمیاره اما میترسم زندگیم از هم بپاشه. توروخدا راهنماییم کنین

      سلام عزیزم٬‌خیلی مطمئنم نیست که با قانون جذب ۱۰۰٪‌ جواب بگیری اما می تونی از تجسم خلاق استفاده کنی. از مطالب سایت استفاده کن.

    آیا انجام این کار باعث نمی شود که ما به فرشتگان یک جورهایی قدرت خدا را نسبت بدیم و فکر کنیم که آن ها می توانند مشکللت ما را حل کنند و دیگر فراموش کنیم که از خدا بخواهیم

      هیچوقت نباید خدارو فراموش کرد. قدرت فرشته ها وابسته به خداونده اما یکی از وظایف فرشته ها کمک به انسان هاست.

    سلام دوستان عزیز. من ده ساله از زندگی مشترکم میگذره. سه سال پیش اقدام کردم برای بارداری و تا حالا نتیجه نگرفتم. همسرم یه دفعه همون سه سال پیش بهم خیانت کرد ولی برگشت و اظهار پشیمونی کرد. الان دوباره متوجه شدم که با یه خانمی که شوهر داره ارتباط داره. خیلی ناراحتم. اگه رسواش کنم میترسم جونش را توسط شوهر خانمه از دست بده و عواقب بدی در انتظارش باشه. اگه چیزی هم نگم خودم در عذابم. البته ما یه بچه هفت ساله داریم.من از وقتی متوجه موضوع شدم فکر میکنم به خاطر کارهای همسرم خدا بهمون دیگه نینی نمیده. لطفا راهنماییم کنید. فرشته ها میتونن کمکم کنند ؟

      سلام عزیزم اگر قسمت باشه بازم بچه داشته باشی این اتفاق میوفته و به کارهای شوهرت ارتباطی نداره.
      پیشنهاد من اینه که قبل از اقدام بازم با مشاور خانواده مشورت کنی٬ راستش نمی دونم واقعا می شه به شوهرت اعتماد کرد یا نه.

      امیدوارم که بهترین ها برات پیش بیاد.

    سلام اگه ما از فرشته ها کمک بخوایم پس این وسط خدا چی میشه ما با این کار خدا رو نادیده میگیریم مثل این میمونه تو حقوقتو از رئیس شرکت دریافت میکنی ولی میری از کارمند شرکت درخواست حقوق میکنی انگار با این کار وجود خدا رو نادیده میگیریم

      سلام٬ جایی اشاره نشده که بجای کمک از خداوند فقط و فقط از فرشته ها کمک گرفته بشه. فرشته ها واسطه های خدا هستن.

    من افسر نیروی انتظامی در یگان ویژه هستم می خام از یگان ضد شورش برم تو یگان نوپو از کودوم فرشته کمک بگیرم.
    ممنونم التماس دعا

    واقعیه

    من تنهام
    کسی دوسم نداره

      همه ما موجودات دوست داشتنی هستیم.
      اگر افکار عشق و محبت داشته باشیم افراد به سمت ما جذب می شن.
      کتاب از دولت عشق رو بخونید.

    سلام سحر جون، خسته نباشی، ی سوال من چطوری میتونم یه فرشته ی نگهبان نامه بدم؟

    سلام. من هر کاری میخام انجام بدم نشدن هست تا حالا خیلی ذکر خیلی چله…………… مثلا درس خوندم یعنی تحصیلات عالیه هر کاری میکنم کار برام نیست خواستگار میخاد بیاد نیومده منصرف میشه خیلی بستگی تو کارام هست از ناچاری تایپ و اینا انجام میدم پولم و نمیدن. به نظرتون نامه به فرشته ها میتونه بهم کمک کنه؟ لطفا کامل راهنماییم کنید.ممنونم از لطف شما.

      سلام عزیزم، باید باورهای درونیت رو از عمق تغییر بدی و به سمت توانگری ببری.
      از فرشته ها هم کمک بگیر امیدوارم که جواب بگیری.

      اما مهم تر از اون عزیزم خودت رو توی فرکانس پایین قرار دادی که متاسفانه اتفاقات منفی رو جذب می کنی، اول باید یاد بگیری که خودت رو در فرکانس بالا و هم رده با خواستت قرار بدی.

    سلام واقعا مطالب جالبی بودن من میخوام که زندگی شادی داشته باشم باید چیکار کنم و منظور از نامه نوشتن ارتباط برقرار کردنه یا نامه نوشتن واقعی. و میخوام درسهام برام راحت بشه میشه بگید باید به کدوم فرشته ها نامه بفرستم . برای من یه سوال وجود داره ایا با این کار با به خدا توحین نمیکنیم ؟منظورم اینه م باید از خدا درخواست کنیم منم خیلی درخواست میکنم ولی فکر میکنم با این کارم گناه میکنم 🙁 میشه کمکم کنید؟

      سلام عزیزم، همیشه اول خداوند بعد فرشته ها.
      کمک از فرشته دلیل بر فراموشی خداوند نیست.
      از جملات تاکیدی بخش تحصیل استفاده کن، مطالب بخش مثبت اندیشی هم مفیده.

    سلام.
    دوستان بنده بهتون پیشنهاد میکنم در مورد این فرشتگان مُقََرَبی ک اسم میبرم خیلی تحقیق کنید.چون این فرشتگان تزدیکترین هستند به خدا و ماها مستقیم نمیتونیم با خدا ارتباط برقرار کنیم چون هشت میلیارد انسانیم و سلسله مراتب هست برای وصل شدن به خدای متعادل.
    فرشته روز شنبه با عدد 3 به رنگ بنفش کاسیل بزرگوار که برای دور کردن افراد منفی و انرژی های منفی هستند.
    فرشته روز یکشنبه میکاییل بزرگوار با عدد 6 به رنگ آبی که فرشته کمک کردن به مقابله با ترس و استرس و فشار عصبی و باز کردن چاکرای سوم و پنجم کمک میکنند و رهبر فرشتگان هستند.
    فرشته روز دوشنبه گابریل بزرگوار یا جبرییل بزرگوار با عدد 9 به رنگ سفید که برای آگاهی و درک و فهم و شعور و نگهبان ماه هستند.فرشته وحی و وصل شدن به نیروهای هستی از طریق آگاهی هستند.
    فرشته روز چهارشنبه رافاییل بزرگوار با عدد 8 به رنگ سبز که فرشته سلامتی و جوان ماندن و دوست داشتن خود و دیگران هستند.
    فرشته ساچیل بزرگوار فرشته روز پنجشنبه با عدد 4 به رنگ بنفش که فرشته شغل و ثروت و دارایی و چیزهایه مادی در این دنیا هستند.
    فرشته آناییل بزرگوار فرشته روز جمعه با عدد 7 نارنجی و طلایی فرشته عشق الهی و دوست داشتنه موجوداته هستی و کاینات هستند.
    البته دوستان اگاهی بنده کم هستش در این باره و نیاز به تحقیق داره.
    چاکرای شش و چهارتونو همیشه فعال نگه دارین.
    خدا و فرشتگان هوادارتون🙌🙌🙌

    به زبان سانسکریت باستان جملاتی هست که پیشنهاد میکنم سرلوحه زندگیتون قرار بدین تا درک کنید برای چی ما انسان های دو بُعدی روی زمین هستیم:

    کالبدی دریافت خواهی کرد
    درس هایی خواهی اموخت
    هیچ چیز اشتباه نیست همه چیز صرفا یک درس است
    یک درس تا وقتیکه اموخته شود تکرار خواهد شد
    یادگیری درس ها پایانی ندارند
    زندگی دقیقا همان چیزیست که فکر میکنی
    دیگران صرفا آینه ی تو هستند
    هیچ چیز و هیچ جا بهتر از اکنون و حالا نیست
    پاسخ سوالهایت در درونت نهفته اند
    اینکه از زندگیت چه میسازی به خودت بستگی دارد
    و در آخر
    همه این زندگی را فراموش خواهی کرد همه این زندگی را فراموششششششش خواهی کرد
    هروقت خواستی به یاد خواهی آورد.

    دوستان گذشته وجود نداره چون خاطرست آینده وجود نداره چون توهم و تخیله اینکه بخوایی از گذشته و آینده زجر بکشی فقط به خودت ظلم میکنیی!!! زندگیرو سخت نگیرین و ازش لذت ببرین از ثانیه هاش.از همین چشمانی که دارین نیگاه میکنین به گوشی یا همین دستها ثانیه ب ثانیه شکر گزاری کنید دلیلش خیلیا تو حسرتش هستند.اتفاقات همیشه در حاله رخدادن هستند ده درصد اتفاقه و نود درصد برداشته شما پس سعی کنید بهترین برداشتو داشته باشین.
    چاکراهاتونو متعادل نگه دارین همیشه.
    اینو اویزه ی گوشتون کنید هر ثانیه دو نفر میمیرن سعی کنید همه چیزو یاد بگیرین چون ماها اومدیم به روحمون ( ما اِنس هستیم نه روح ) همه چیزو یاد بدیم بعد با وابستگیها امتحان بشیم.
    مراقبه داشته هاتون باشین ولی شل و رها نه وابسته.هر چیزیو هر کسی و هر علاقه ای و ……
    نور ( خدا ) و فرشتگان مُقَرَب به خدا میکاییل بزرگوار کاسیل بزرگوار رافاییل بزرگوار ساچیل بزرگوار گابریل یا جبرییل بزرگوار وآناییل بزرگوار و فرشتگان نگهبان هواداره هممون🙌🙌🙌🌹صداشون کنید از تهه دل حضور پیدا کنند و تحقیق کنید در موردشون خیلی. چون واقعا و به معنای کلمه واقعی واقعا وجود دارند.
    و در اخر زنده باد انسانیت🙌🙌🙌🙏
    خدا و فرشتگان هوادارتون 🙌

    سلام برای رفع مشکل مالی میخوام ب فرشته ای نامه بنویسم اما نمیدونم کدوم فرشته میشه راهنمایی کنین!؟

      سلام عزیزم، می تونی به فرشته ثروت نامه بدی و اسم دقیق فرشته نیاز نیست.
      اگر کسی باید کمک کنه که مشکل رفع بشه به فرشته نگهبان اون شخص نامه بده.

    سلام لطفا جواب منم بدین حساب بانکیم بسته شده و ب مشکل برخوردم خیلی وقته طول کشیده باید ب کدوم فرشته پیام بدم تامشکلم زودتر حل بشه!؟

    سلام تویه سایتتون نوشتید که اگر برای فردی مرگ زودتر از موعد برسه ممکنه که فرشته های نگهبانش بیان به کمکش ،چند ماه پیش اتفاقی برای من افتاد که تقریبا مرگ رو تجربه کردم و تجربه عجیبی داشتم که خداروشکر از سر گذراندم و زنده موندم حالا از اونروز به اینور هروقت دعا میکنم احساس میکنم یکنفر که دیده نمیشه داره حرفهای منو میشنوه و احساس بسیار خوبی پیدا میکنم و زمانی که شکر گذاری میکنم به طور عجیبی حال خوبی پیدا میکنم و زمانی که دعای بدی میکنم و ناشکری میکنم چندساعت بعدش به شدت روانم بهم میریزه و حالم بد میشه نمی‌دونم چه اتفاقی برام افتاده ،ولی کاملا دارم جدی میگم وقتی دعا میکنم به شدت حضور یه نیروی قویترو درکنارم احساس میکنم

      سلام دوست عزیز، انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشه، چقدر خوب که حضور فرشته های نگهبانتون رو بیشتر حس می کنید.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds