هیچ شکستی وجود ندارد | قانون جذب  

 

هم اکنون زمان آن است که یک تصمیم بگیرید, همین الان باید به خودتان قول دهید که هرگز احساس شکست یا افسردگی نکنید.

این بدان معنا نیست که باید درمورد چالش هایی که با آن مواجه هستید, رفتاری غیر واقع بینانه داشته باشید.

بلکه بدان معنی است که اکنون درک می کنید که احساس شکست و افسردگی, شما را از کارهای بسیاری که در زندگی می توانید انجام دهید یا داشته باشید, باز می دارد.

باید باور داشته باشید که حتی با اینکه همین الان هم چیزهایی غیر ممکن بنظر می رسد, اما می توانید از عهده آنها برآیید.

همه ما در زندگی, مشکلات, ناکامی هایی داریم, اما طرز برخورد ما با این مشکلات است, که زندگی ما را بیش از هر چیز, شکل می دهد.

هیچ شخص و هیچ اتفاقی, ارزش آن را ندارد که بخاطر آن, زندگی خود را تمام شده فرض کنید.

زندگی همیشه ارزش زندگی کردن را دارد و همیشه چیزی هست که به خاطر آن شکرگزار باشیم.

هیچ شکستی وجود ندارد, اگر تلاشی انجام دهید و نتیجه ای ندهد, درسی از آن آموخته اید که می تواند در آینده تان, تاثیر گذار باشد, آن زمان فرد کاملا موفقی خواهید بود.

اگر تمام تلاش خود را برای بهتر کردن اوضاع به کار گیریم و از اشتباهاتمان درس بگیریم, آنوقت, موفق خواهیم شد.

 

 

کتاب نیروی بی کران

آنتونی رابینز

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

15 نظر

    سلام سحر پر از عشق وامیدمن؛

    می خوام به همه بچه ها که مطالب رو می خونن بگم،من خیلی درگیر یه قضیه بودم که بهم سخت گذشت.اون باعث شد اتفاقات لخ دیگه هم بیفته.افسردگی شدید گرفتم.هیچ چیز اون طور که باید پیش نمی رفت تازه مشکلات جدید هم اضافه شد.تمام مطالب شما رو می خوندم اما تاثیری نداشت. تا اینکه سعی کردم رها سازی کنم و کارامو بسپارم دست فرشته ها وخدای مهربون.
    ذهنم رو آزاد کردم لبخند زدم و سعی کردم شاد باشم.سخت بود اما تلاش کردم.باورتون نمیشه تمام مشکلات محو شد. همه چی بهتر از اونی شد که می خواستم. وحالم عالیه. خدا رو سپاس برای نیروی خواستن وتوانستن. همیشه آسمان خدا بالاسرتون باشه.

    سلام سحر خانم.
    من دوسه روزه با این سایت آشنا شدم.مطالبتون زیباست.
    ولی من شکست خوردم.من همیشه بدم میومد از ادمای کفترباز.وقتی با همسرم ازدواج کردم اهل این برنامه ها نبود.ولی الان داره کفتر بازی میکنه.همش منو حرص میده.من شکست خوردم.تمام….
    خواهش میکنم بهم کمک کنید.چیکار کنم دست از این کارا برداره.نمیتونم دوستامو خونم دعوت کنم.خجالت میکشم.مردم ببین این انتخاب من بوده.این همه خواستگار رد کردم.آخرش شد این.ما تو هیچ چیز تفاهم نداریم.

      سلام عزیزم, یکی از اشکالات این بوده که به جای اینکه رو خصوصیات دلخواهت تمرکز کنی, روی چیزی که نمی خواستی تمرکز کردی و متاسفانه جذبش کردی.
      عزیزم کلیتش اینه که به جای اینکه این خصوصیتش رو اعصابت باشه, سعی کن شوهرت رو به همون شکلی که هست بپذیری و رو خصوصیات خوبش تمرکز کنی که باعث بشه پر رنگ تر بشه.
      به فرشته عشقش هم نامه بده و بگو ترجیح می دی اینکار رو نکنی, از خدا بخواه که طرح الهی زندگیش رو پیدا کنه و دنبال تفریحی بره که مفیدتر باشه, بعد بسپار به خدا.
      عزیزم این اسمش شکست نیست, چیزی رو که می شه درست کرد, بهش شکست نمی گن.
      مطالب این قسمت رو بخون.

    سلام سحر جان
    ممنون بابت مطالب امیدبخشت
    امروز واقعا از زندگی ناامید شده بودم اما این مطلبو که خوندم امیدم دوباره برگشت..
    با خوندن همین مطالب میتونیم خودسازی کنیم در اوج نا امیدی
    به امید خدای بزرگ و بی همتا
    خدا خیرت بده مهربون

    سلام، ما وقتی رهاسازی میکنیم، یعنی دیگه اصلا نباید بهش فکر کنبم؟ من در مورده یه موضوعی بعد از نامه نوشتن رها سازی کردم، گفتم خدایا خودت هر جور خیره پیش بیار و سعی کردم حساسیتمو روی نتیجه ی کار از بین ببرم.
    ولی بعضی شبا قبل خواب آرزوم تو ذهنم تجسم میشه و چون حسِ خوبی میده بهم جلوشو نمیگیرم. این کارم بعد از رهاسازی اشتباهه؟ نباید بذارم دیگه بیاد تو فکرم؟

      سلام
      رهاسازی یعنی ما تمام کارهای ممکن رو انجام دادیم و دیگه میسپاریمش دست خدا و کائنات
      حالا اگر به ذهنتون رسید سعی کنید باز فراموشش کنید

    با سلام و وقت بخیر من همین الان با سایت شما آشنا شدم راستش من یک نفر رو به شدت دوست دارم رابطه مون هم خوب بود اما خیلی اتفاقی و بی دلیل همه چیز تموم شد اما من نمیخوام قبول کنم چون خیلی برام عزیزه طوری که از وقتی نیست من همش مریضم .در مورد طرح الهی خوندم تو سایت اما نمیدونم دقیقا باید چی بنویسم که متوجه بشم اون شخص مال من هست یا نه واینکه اگه نباشه چطور با این شدت علاقه فراموشش کنم و اینکه میتونم به فرشته عشقش نامه بنویسم تا برگرده یا اینکه باید صبر کنم ببینم تو طرح الهی هست یا نه ؟ و سوال دیگه چطور بفهمم تو طرح الهی هست یا نه نشونه خاصی داره و چه مدت زمان میبره اگه لطف کنید و منت بگذارید و به ایمیلم جواب رو بفرستید خیلی ممنون میشم دوست عزیز

      خدایا اگر برای زندگی شخصی من طرح الهی داری آنرا نشانم ده! افرادی را که به زندگیم تعلق دارند هم اکنون به سوی زندگیم بکشان و مرا با آنها پیوند ده! این جمله رو تکرار کن
      اگر جزیی از طرح الهی زندگیتون باشه برمیگرده در غیر اینصورت فردی شایسته تر وارد زندگیت میشه
      خواسته های ما زمان الهی دارن و وقتی فرا برسه براورده میشه

        سلام ممنونم که جوابم رو دادین. یه سوال دیگه هم دارم اینکه اگه من از خدا نشونه ای بخوام مثلا بگم اگه فلان اتفاق افتاد این نشونه این کار شدنی هست و اگه نیوفتاد بلعکس. آیا کارم درسته یعنی میتونم به این کار تکیه کنم ؟

        خواهس عزیزم
        تعیین کردن نشونه از طرف ما نتیجه ی مطلوبی نداره چون ضمیرناخوداگاه ما به دنبال همون نشونه س و بالاخره هم پیداش میکنه چون متمرکزه رو اون نشونه و این مورد رو بسپارید به خداوند تا نشونه ی مناسب رو بهتون نشون بده

        خیلی ممنونم ازتون .شبی که وارد این سایت شدم از نظر روحی خیلی داغون بودم ولی مطالب و راهنمایی هاتون به بقیه دوستان و من باعث شد قوی تر باشم و خداروشکر الان خیلی بهترم مثل معجزه عمل کرد براتون آرزوی بهترین ها رو دارم و از راه دور روی ماهتون رو میبوسم و خسته نباشید میگم 😗😍😙

        سلام عزیزم، خیلی خوشحالم که مطالب سایت برات مفید بودن، مرسی از کامنت قشنگت.

        موفق باشی عزیزم
        خوشحالم روحیه ایی عالی پیدا کردی ♥

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds