پیشنهاد سحر - شما قوی هستید از پس شرایط سخت بر میاید | قانون جذب  

 

دوستان خوبم  قبل از اینکه مطلب اصلی رو براتون بذارم توضیح مختصری درمورد این سری از مطالب می خوام بدم و در روزهای بعدی مطالب اصلی رو براتون قرار می دم.

این مطالب رو از کتاب جدایی معنوی براتون انتخاب کردم, درمورد برهه ای از زندگی ما هستش که احساس شکست عمیقی داریم و فکر می کنیم دیگه همچیز رو از دست دادیم, خواه همسرمون باشه, خواه بهترین دوست, خواه کار و … 

این کتاب می خواد به شما بگه که علی رغم هر اتفاق ناگواری که افتاده, شما موجود قوی ای هستید و می تونید زندگیتون رو به بهترین شکل ادامه بدید, فقط باید شرایط پیش اومده رو بپذیرید و بعد بررسی کنید که از حالا به بعد باید چه قدم هایی رو برای بهتر شدن زندگیتون, بردارید.

دوستانی برای من کامنت گذاشته بودن که یا از همسرشون جدا شده بودن و یا شکست  عشقی خورده بودن و فکر می کردن دیگه همچیز تموم شده, نه دوستای خوبم هیچ چیزی تموم نشده فقط روند زندگیتون تغییر کرده و این شما هستید که باید با حفظ روحیتون زندگیتون رو بسازید.

عنوان کتاب “جدایی معنوی” از “دبی فورد” هستش و برای دوستانی که مشکل مشابه دارن, 100% پیشنهاد می کنم این کتاب رو مطالعه کنن تا به خودشون بهترین کمک رو کرده باشن, هر جا هم که درمورد مطالب کتابی سوالی داشتید تو کامنت ها ازم بپرسید راهنماییتون می کنم.

خیلی مهمه که تو شرایط سخت و دشوار روحیتون رو از دست ندید, به جای اینکه به مشکلاتتون فکر کنید, باید با خونسردی و حفظ آرامش ببینید که خوب حالا چیکار می شه کرد.

دوستانی که مطالب سایت رو دنبال می کنن احتمالا می دونن که تاکید من این هستش اصلا رو مشکلاتتون متمرکز نشید, با تمرکز روی مشکلاتتون نه تنها اونارو تو ضمیر ناخودآگاهتون عمیق تر می کنید بلکه شرایط مشابه بیشتری رو به سمت خودتون جذب می کنید.

پس سعی کنید همیشه با استفاده از تمرینانی که در مقاله های مختلف در سایت اشاره شده, روحیه خودتون رو حفظ کنید که بتونید بهترین تصمیم هارو در سخت ترین شرایط بگیرید.

همیشه به یاد داشته باشید که خودتون رو وابسته به دیگران ندونید, برای هر اتفاق و رویدادی فقط خدارو در نظر داشته باشید و از اون کمک بخواید.

هر چیزی که خیر باشه اتفاق میوفته, برای خدا جور کردن خواسته هاتون کاری نداره, پس اصلا خودتون رو وابسته به دیگران ندونید, مطمئن باشید با کمک خدا, خودتون به بهترین شکل از پس کارهاتون بر میاید, فقط باید واقعا بخواید که زندگیتون رو تغییر بدید.

 

سایر مطالب بخش پیشنهاد سحر

 

 

منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

6 نظر

    سلام ، ممنون از این مطلب مهم .. کتابهای دبی فورد فوق العاده اثرگذاره و بنظر من همه باید لااقل کتاب نیمه تاریک وجود رو بخونن با خوندش یه انقلاب بزرگی تو هر کسی ایجاد میشه باعث خودسازی در فرد میشه من فکر مبکنم هر کسی این کتاب عمیق بخونه آمار اختلافات در روابط خیلی کم میشه و خیلی خوبه که یه کارگردان خوب و اثرگذار یه فیلمی بر اساس این کتاب بسازه و این علم بزرگ رو به مردم بشناسونن ….

    سلام سحر جون. من الان جایی مشغول به کارم خدلروشکر راضی ام و خودم فکر میکنم با قانون جذب جذبش کردم اما درآمدم اصلا خوب نیست واقعا کمه
    من توی یه آزمون استخدامی شرکت کردم تعداد شرکت کننده ها کم بود و منم خیلی عالی جواب دادم و مطمئن بودم که منو پیگیرن باتوجه بهذاینکه تعداد شرکت کننده ها هم واقعا کم بود اما امروز فهمیذم قبول نشدم.
    راستش خیلی ناراحت شدم اما بعد گفتم حتما خیریتی تو کاره شاید قراره کار بهتری پیدا کنم یا شاید همسر الهیم توی یه محل کار دیگه س و واسه همین اینجا قبول نشدم و …..
    اما گاهی میگم نکنه دارم با این حرفا فقط خودمو گول میزنم و شکستای خودمو توجیه میکنم!! خستم سحر جون. من 9ماهه دارم روی قانون جذب کار میکنم اما تو این مدت جز کارم که درآمدشم جالب نیست هیچ چیز مهم دیگه ای رو جذب نکردم
    خیلی خستم خیلی

      سلام عزیزم, قانون جذب چیز عجیبی نیست می گه اگر مثبت اندیش باشی زندگی خوبی خواهی داشت اگر منفی گرا باشی, موارد منفی رو به سمت خودت جذب می کنی, با یه اتفاق هم نباید ناامید شد, قرار نیست ما به همه چیزهایی که می خوایم برسیم ولی مهم اینه که با حفظ روحیه سعی کنیم موارد خوب رو جذب کنیم.

    سلام دوست عزیزم.
    کنترل افکار منفی فقط و فقط از طریق مدیتیشن و تن ارامی و تمرین و تمرین و تمرین بدست میاد.
    با تکرار جملات مثبت کم کم ذهن ما یاد میگیره به منفی فکر نکنیم.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds