پیشنهاد سحر - هماهنگی با کائنات و خواسته ها | قانون جذب  

 

سوالی که خیلی کاربرا ازم می پرسن, این هستش که ما با وجود تجسم خلاق, جملات تاکیدی و نامه نوشتن, همچنان به خواستمون نمی رسیم, چرا؟!

واقعا چرا؟! جوابش خیلی راحته! شما یه اصل مهم رو فراموش کردید, اگر خواسته ای دارید باید با فرکانس خواستتون هماهنگ بشید.

برای هماهنگی با فرکانس خواستتون, باید ذهنتون رو از افکار منفی دور کنید, افکار منفی باعث ارسال فرکانس منفی و جذب موارد دیگه ای می شن که شما نمی خواستید.

برای از بین بردن افکار منفی نیاز به تمرین زیادی هستش, اما زمانی که کنترل ذهنتون رو به دست بیارید, خیالتون راحت باشه که تغییر فکر منفی به مثبت براتون خیلی راحت می شه.

روشهای خوب و موثری برای کنترل افکار منفی هست که من مهم ترین ها و کاربردی ترین هاشون رو قالب 5 قدم اصلی معرفی کردم که با عمل به اونها می تونید به نتایج خیلی خوبی برسید.

شاید زمانی که تو افکارتون غرق شدید و در حال ارسال فرکانس منفی و مخالف فرکانس مورد نظرتون هستید, متوجه این موضوع نباشید.

برای اینکه سریع به خودتون بیاید و فرکانسی رو که در هر لحظه ارسال می کنید رو بررسی کنید, معیار خیلی خوبی وجود داره, که بررسی احساسات هستش.

اگر افکارتون حس خوبی بهتون می ده می تونید مطمئن باشید که در حال ارسال فرکانس مثبت و هماهنگ با کائنات و خواسته هاتون هستید, اما اگر حس خوبی ندارید این یعنی فرکانس منفی, که باید با تمریناتی که توضیح دادم اونو به فرکانس مثبت تبدیل کنید.

عواطف و احساسات, نشان دهنده میزان هماهنگی شما با کائنات هستش, بنابراین خیلی مهمه که احساساتتون رو بررسی کنید که این هماهنگی قدرت بگیره و به حداکثر میزانش برسه.

فراموش نکنید که افکار متضاد, نه تنها هماهنگی شمارو از بین می بره, بلکه باعث ناتوانی و تضعیف شما در زندگی می شه و مطمئنا این چیزی نیست که دنبالش باشید.

 

سایر مطالب بخش پیشنهاد سحر

 

 

منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

پیشنهاد سحر - هماهنگی با کائنات و خواسته ها | قانون جذب  

پیشنهاد سحر - هماهنگی با کائنات و خواسته ها | قانون جذب  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

55 نظر

    سحر جان ممنون از اینکه وقت میذاری
    ولی کنترل افکار خیلی سخته عزیزم
    من خودم مدتیه تصمیم گرفتم که مثبت باشم .
    ولی بعضی چیزا دست خود ادم نیستش
    مثلا بیماری یکی از عزیزانم
    مرگ یکی از اشناهامون
    زلزله های زیاد
    دخالت بعضی از افراد در زندگی
    مزاحم های تلفنی
    و خیلی چیزها که در این مدت پیش اومد
    و باعث شد چند روز در ناراحتی باشم

      عزیزم دلم, فکر می کنی این مسائل تو زندگی بقیه نیست؟ مهم اینه که بتونی کنترل افکارت رو به دست بگیری, اولش سخته ولی موفق می شه.
      من اگر بخوام از گذشتم بگم می شه که درام 200 صفحه ای از اتفاقات ناگوار, این درسته که آدم تو گذشتش گیر کنه؟
      یادت نره که افکار و فرکانس الانیت آیندت رو می سازی, اگر دوست داری تغییر کنی, باید افکار منفی رو از بین ببری.

    سلام به سحربانوي عزيز و تيم همراه
    واستش من خدا رو شكر تو ٩٥درصد اوقاتم رو فركانس مثبت واميدواري هستم و با لطف خدا و پيشنهادهاي خوب شما تونستم تا حد خيلي زيادي افكار منفيم رو كنترل و حتي حذف كنم فقط يه چيزي بعضي وقتا ته ذهنم ازارم ميده و اونم اينه كه من يه بار واسه هدفم تلاش كردم ولي در كنار اميد همش ترس از شكست داشتم و متاسفانه شد البته شكر خدا دوباره تونستم خودم رو جمع كنم و به تلاشم ادامه بدم و الان هم منتظر نتيجه ام فقط ياداوري بعضي تجربيات منفي اذيتم مي كنه
    ممنون ميشم راهنمايي كني چون اين روزا به شدت خودم رو به هدفم نزديك ميدونم و حسش مي كنم دلم ميخواد بتونم اين حس خوبم رو حفظ و تقويت كنم
    ممنونم

      سلام عزیزم.
      وقتی ما آگاه هستیم که ترس از شکست ..یعنی خود شکست! پس چرا بهش فکر کنیم و بزرگش کنیم؟
      کسی که نمیدونه خب میگیم مطلع نیست
      اما مایی که مطالعمون زیاد هست درین مورد و اگاه هستیم خیلی بهتر میتونیم بر اون قلبه کنیم
      پس بهش غلبه کن و از خودت دورش کن
      مطمئنا موفق میشی

        با سلام پس چرا جواب من را نمیدهید

        سلام تعداد کامنتها خیلی زیاده, تا بتونیم به همه جواب بدیم خیلی طول می کشه, فقط شما که نیستی!!!

    سلام سحر عزیز ، عالییییییییییی و فوق العاده بود من که خییییییییییلی با خوندن این مطلب خوشگل حالم عالیییییییی شد انگار این مطلب یه نشونه ایی برا من بود احساس میکنم که همه ما وظیفه مون در قبال خواسته هامون توجه دادن و عشق دادن بهشون هستش به محض اینکه بهشون (خواسته هامون ) توجه میکنیم اونا هم این عشق رو به ما برمیگردونن…..

    سلام.وقتتون بخیر من شکست بزرگی تو زندگیم خوردم که زجر کشیدم خیلی تلاشمو میکنم که بتونم قوی باشم در برابر مشکلاتم و الان دارم همسری ایده آل مطابق چیزایی که مخوام تجسم میکنم چطوری به خواستم پروبال بدم؟و وقتی ناراحت میشم از مشکلی که برام اتفاق افتاد باعث میشه نگران شم خیلی چه جوری باید کنار بیام؟

    سلام سحر خانوم خوب هستید؟ من یه نفر از همکلاسیامو دوسش دارم و احساس میکنم اونم چندباری بهم نگاه معنا داری کرده..من سعی میکنم با قانون راز جذبش کنم همه فکرای منفی رو دور میکنم از خودم امن تمام اون ویژگی هایی که دوسداشتم فرد رویاهام داشته باشه ذو تو اون دیدم ولی امروز برحسب اتفاق از یکی از بچه خا درموردش چیزی شنیدم که تاحالا نمیدونستم و واقعا دوسداشتم همسرم اون ویزگی رو داشته باشه امروز فهمیدم خوشحال شدم .بنظرتون این یک عمل مثبتنیست؟ من چیکار کنم تا بهتر بتونم به عشقم برسم اون همکلاسیمه

      سلام عزیزم.
      به فرشته ی نگهبانت نامه بنویس و ازش بخواه تو این زمینه بهت نشونه…نشونه بده.
      از خدا طلب طرح الهی زندگیت و بکن و نشونه بخواه.

    چجوری بهش نامه بنویسم؟؟؟چی بخوام ازش؟

    سلام دوست عزيز
    من ي جا خوندم نبايد به فرشته كسي نامه بدي خواستار برگشتش باشي بخواد برگرده نبايد كسي مجبور كرد بايد رها كرد! ولي اينجا خوندم از فرشتش بخوايم كخ اگه در طرح الهي هست برگرده !؟ گيج شدم بنظر شما كدوم درسته؟!

      سلام
      نظرات متفاوتی وجود داره
      اما درخواست از فرشته ها برای بهبود روابط که یکی از وظایف انهاست مشکلی نداره

    سحرجون شما فوق العاده هستي.

    سلام وممنون ازمطالب زیباتون.
    سحرجان من نیروی جذب فوق العاده ای دارم مخصوصاازنظرعشقی. هرکس توهرشرایطی روکه بخوام ومدتی بهش فکرکنم سریع جذب میکنم وباهاش دوست میشم ختی براازدواج. اماوقتی همه چیزبه خوبی داره پیش میره کنترل ازدستم خارج میشه. ازترس ازدست دادن وابسته اون میشم وکارایی میکنم که به طرز وحشتناکی ازم دورمیشه. ووقتی که تازه فراموشش کردم ودارم زندگیمو میکنم دوباره پیداشون میشه ….واین مساله ادامه داره. خیلی ازنظرروحی به هم ریختم.به نظرت بایدچکارکنم

    سلام مدتیست با سایتتون اشنا شدم و ممنونم از زحماتتون.دو روز پیش یکی از همسایه های قبلیمون اومد خونه ما و به بهانه نماز خوندن تو اتاق یک انگشتر طلا و یک چک 50 تومانی ذزدید.ایا میشه به فرشته ها در این مورد نامه نوشت؟

      سلام عزیزم, بله می تونی نامه بدی.
      عزیزم از این اتفاق مطمئنی؟ شاید جایی افتادن که دیده نمی شن.
      از جملات تاکیدی این قسمت استفاده کن.

    ممنونم از جوابنون.بله مطمئنم.جایی بودند که فقط یه دست میتونه برداشته باشه.همه جارو هم گشتم.به فرشته نگهبانش نامه بدم که پس بده؟یا بنویسم که انگشترم پیدا بشه؟

    سلام ممنون از مطالب خوبتون، من حدود یک سال هست که با قانون جذب آشنا شدم، راجع بهش تحقیق کردم و باور دارم به خواسته ام میرسم و همه اتفاقات نه چندان خوبی که افتاده ظاهر امر هست، فقط یه سوال داشتم چند روز پیش توی یکی از سایت‌ها مطلبی میخونم که باعث شک و وسواس برام شد، گویا این آقا از قانون جذب استفاده میکرده ولی به نتیجه نمیرسیده، بعد از اینکه با اساتید جذب آشنا شده متوجه شده که همه کتابهای موجود و آموزشهای اینترنتی تمام مطالب یا به قول معروف فوتهای کوزه گری رو آموزش نمیدن به همین دلیل ما به خواسته هامون با این متد نمیرسیم. میخواستم نظر شما رو در این مورد بدونم، چون اگه این واقعیت باشه کار ما یه جوری میشه خیالبافی. آیا قانون جذب فراتر از مطالبی هست که بهش عمل میکنیم؟ البته این رو میدونم که برای اثباتش کلی فرمولهای کوانتومی و تفسیر های روانشناختی هست. مثل این که وقتی ما دکتر میریم بهمون دارو میده یه سری پرهیز غذایی میده و ما با عمل بهش سلامتی مون رو بدست میاریم ولی پشت این دستور و داروی ساده، هزاران مکانیسم و فرمول وجود داره ولی ما بدون دانستن این مطالب فقط با انجام دستورات دکتر سلامتی مون رو بدست میاریم.
    ببخشید مطلبم طولانی شد،امیدوارم تونسته باشم منظورم رو انتقال بدم. سپاسگذارم از توجه تون

      سلام عزیزم, اگر کتابهای شناخته شده و خوب مطالعه بشه, نویسنده به خوبی فوت کوزه گری رو توش اوردن, مثلا کتاب فورانس اسکاول شین, شفای زندگی از لوئیز هی و کتاب اثر مرکب و …
      اگر بتونیم از مطالبی که یاد گرفتیم به درستی تو زندگیمون استفاده کنیم به نتایج خیلی خوبی می رسیم.

    سلام و وقت بخیر من تازگی با سایتتون اشناشدم و فوق العاده بوده و جواب سوالاتمو پیدا کردم اما یه کمکی میخوام ازتون و اینکه ایا با این روش کاعنات و فرشته نگهبان میشه خواست تا توی ازمون وکالت امسال کمکم کنن و حتما قبول بشم؟ 8 اذر امتحانمه و خیلی پذیرشش سخنه خوندم ولی میخوام بدونم ایا میشه با این روش قبولیم رو تضمینی بدم و چطور؟ ممنون میشم اگر زودتر راهنماییم کنید

      سلام
      تضمين صد در صد وجود نداره،،چون بعضي اتفاقات در زندگي ما از جبر هست و ما اختياري نداريم
      اما با تلاش و كمك از قانون جذب و كاينات و فمر مثبت ميتونيم خواسته هاي به صلاحمون رو جذب كنيم

    سحر خانم گاهی اوقات ما تمام تکنیک های قانون جذب رو بکار میبریم و کلی مقاله و کتاب در حوزه موفقیت خوانده ایم اما …
    هنوز نتیجه ی دلخواه رو نگرفتیم!
    دلیلش…
    می تونه کارما و اعمال گذشته ی ما باشه!
    راه رفعش هم استفاده از تکنیک قدرتمند هواپونوپونو (تقریبا همون استغفار خودمون) می باشد !

      سلام دوست عزیز, نیاز به رها سازی و اعتماد به زمانبندی الهی هستش, ما اطلاع نداریم چه چیزی به صلاحمون هستش.

    سلام سحر عزیز
    بخاطر راهنماییهات و وقت گذاشتن و جواب دادن به همه ازت بسیار ممنون و سپاسگزارم و آرزوی سلامتی و موفقیت برات دارم
    حرفهات برای من خیلی کارساز بوده وهست

    سلام سحر خانم واقعا من هر روز پیام های شما رو میخونم واقعا ممنون از لطفت که این قدر وقت میذاری تامردم از توی ذهنیت قدیمی در بیان من الان خودم دو سال ونیمه فهمیدم که کائنات چی هستن همه چی رو فهمیدم و واقعا زندگیم خیلی عوض شده باز هم ممنون که به جونهامون یاد میدی از قدرت ذهنی خود برخوردار شوند

    سلام دوستان میخواستم یاریم کنید من دچار سردرگمی شدم نمیتونم تصمیم بگیرم چه کاری رو باید در اولویت قرار بدم.

    سلام
    سحر خانم به واسطه اینکه کارمند هستم و خیلی وقت نمیکنم به سایت سربزنم تشکر کنم از شما بابت راه اندازی کانال تلگرام و همینطور اینستاگرام چون خیلی راحت هر روز بعد از کار روزانهمطالب رو دنبال میکنم خواستم تشکر کنم بابت مطالب خوبی که گذاشته میشه به شخصه که خیلی انرژی گرفتم مخصوصا موضوعاتی که راجع به مثبت اندیشی و کائنات بوده خدا قوت و خسته نباشید از زحماتتون ممنونم
    پیشنهادی هم داشتم چند روز پیش موضوعی در کانال تلگرام گذااشته بودید در مورد جذب ثروت اگه امکان داره از این موضوعا در مورد نحوه چگونگی جذب حالا مثلا ازدواج یا سلامتی و نحوه کنترل فکر درموردشون که به خواستمون برسیم بیشتر در کانال گذاشته بشه یعنی هر چیزی که میخوایم رو مثلا ازدواج یا همین ثروت چطور فکرمون رو کنترل کنیم که در اخر به نتیجه دلخواه برسیم بازم عذر میخوام صحبت زیاد شد بازم ممنون ان شاالله که در این ماه مبارک رمضان به خواسته دلتون برسین ت

    سلام خسته نباشین.من خیلی وقته که باقانون جذب اشناهستم.خیلی موفقیت هم بدست اوردم.اما یه چیزو هیچ وقت نتونستم تغییر بدم واونم ترس هست من خیلی ترسو هستم برای همین الان زندگیمو واقعا داغون وخراب شده وهرچی ساخته بودم ویران شد .البته بگم بخاطر زندگیم تلاش کردم که ترسو کنار بذارم اما بنابه دلایلی نشد .من الان دیگه هیچ تلاشی برا زندگیم نمیکنم وساکن شدم .میخوام بلند شم اما واقعا دیگه جونی ندارم امیدم کلا رفته .ناامید ناانید شدم .نمیدونم برای رهایی ازاین ترس چکار کنم .ترسی که زندگیمو نابود کرد…

    سلام سحر خانم برای کسی که بخواد از ابتدا شروع کنه از کدوم صفحه و کجا وارد بشه لطفا پاسخ منو بدین ….

    سلام لطفا در مورد طوفان ذهنی راهنماییم کنید ….

    سلام
    ببخشید راجع به تکنیک هواپونوپونو اطلاعات دارید؟
    میشه راجع بهش توضیح بدین؟

    باسلام با افکار منفی چکار کنم ؛ طریقه نامه به فرشته ازدواج چطوریه؟؟؟

      مطالب بخش کنترل احساسات منفی و نحوه نامه نوشتن به فرشته ها رو مطالعه کنید
      توضیح داده شده

    شرمنده که مزاحم وقتتون میشم ؛من طبق قانون جذب کسی رو برای ازدواج جذب کردم ولی نمیدونم چرا به ازدواج ختم نمیشه هیچ حرکتی نمیکنه از هر نظر بگید جز معیارهای منه از نظر سطح فرهنگ و خانواده و اجتماعی واقتصادی ؛ولی نمیدونم چرا به خواستگاری و ازدواج ختم نمیشه؛لطفن و خواهشن کمک کنید

      طرح الهی زندگیتون رو طلب کنید در مورد ازدواج با ایشون
      طرح الهی باشن پیشنهادشون رو میدن و ارتباطتون گرمتر میشه

    سلام من مدت زیادیه با قانون جذب و راز آشنا شدم و از اون استفاده می کنم ولی اگر میشه چند نمونه از استفاده های خودتونو که کسب کردید واسم بگید بطور مثال الان تو چه سطحی از ثروت هستید؟

    میشه چندتا از تجربیات خیلی مهم خودتونو بگید که از راه جذب بدست آوردید؟

    سلام
    خداقوت
    نامه به فرشته چطوری ه

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds