آرزو کنید و سپس رها کنید | قانون جذب  

 

راه درست این است که تصاویر موهبت دلخواهتان را مجسم کنید, آنگاه بگذارید هرگاه و هر طور و از طریق هر کس که خودش می خواهد, پیش بیاید.

می توانید از طریق تجسم تصاویر, برای دیگران نیز برکت و موهبت بطلبید و آنها را یاری کنید.

شما مدام برای خودتان و دیگران در حال تجسم نیک یا بد هستید, چه بهتر که سنجیده و آگاهانه برای دیگران موهبتهایی نیکو تجسم کنید و نه مشکلات را.

به یا داشته باشید که خواسته تان تبدیل به تقلای ذهنی نشود, زیرا شما را از خواسته تان دور می سازد.

تقلای ذهنی سبب می شود که آرزوهای انسان به جای جذب, دفع شوند, نیروی ذهن برای این نیست که به زور به خواسته مان برسیم.

پس از تهیه چرخ اقبال و کار روزانه با آن, هر گاه خودتان را سرشار از احساس آرامش و ایمنی یافتید یا علاقه تان را به آن از دست دادید, رهایش کنید.

این موضوع معمولا نشانه آن است که آماده اید دست از سر آرزوهایتان بردارید, تا خودشان سرگرم کار شوند و در زمان درست به انجام برسند.

گاه زمان تعطیل و مرخصی فرا می رسد, در این هنگان آسوده بیاسایید و آرزوهایتان را فراموش کنید.

وقتی در عرصه ذهن, کار لازم را به انجام رساندید می توانید مطمئن باشید که به محض این که زمان و انسان ها و موقعیت ها دست به دست هم بدهند, موهبت دلخواهتان در عرصه بیرونی نیز متجلی خواهد شد.

اما هماهنگی این جزییات در دست شما نیست, پس بهتر است به خود بگویید که تنها کار شما تجسم و آرزوی صمیمانه تجلی است, نه استدلال و روز و سایر ندابیر.

 

کتاب چشم دل بگشا

کاترین پاندر

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

96 نظر

    سلامی مجدد.من برداشتم از این پست اینه که هرو روز نباید از تابلوی تجسم و جملات تاکیدی استفاده کنیم.درست میگم؟پس کافیه فقط یک بار باور کنیم تا همه چیز درست بشه.

      سلام, زمانی که احساس کردی ضمیر ناخودآگاهات اون خواسته رو به درستی دریافت کرده می تونی رها سازی کنی, مثل این می مونه که یه سفارشی رو داده باشی من بسازم بعد هر روز هی بگی چی شد, در حالی که من حواسم هست و هر زمان تموم بشه بهت اطلاع می دم.
      ضمیر ناخودآگاه هم همینطوریه, وقتی خواسته رو دریافت کرد, می تونی رها سازی کنی که وسواس فکری نگیری.

    سلام من روزانه یک ساعتو به تفکر اگاهانه اختصاص دادم وخواسته هامو تصور میکنم….اما در بقیه ی روزخیلی تو نخشون نیستم وبه کار های دیگه مشغولم اما احساس خوبی رو از تفکر اگاهانه در طول روز با خودم حمل میکنم….ایا این درسته؟نظر شما چیه؟چیکار کنم بهتر بشه؟
    خیلی ممنون میشم از پاسخ شما

      سلام دوست عزیز, شما بهترین کار رو می کنید, قرار نیست 24 ساعته به خواسته هامون فکر کنیم.

    سلام.
    من عاشق کسی شدم که از عشقم نسبت به خودش بی اطلاع است و من بخاطر شرایط بد مالی که دارم نمیتونم به سمت اون آقا برم و دوست داشتنم رو ابراز کنم و از طریق نامه به فرشتگان و قدرت جذب میخواستم اون اقا خودش اگه نسبت به من علاقه داره سمت من بیاید و اینکه تو مرحله رها سازی من بر حسب عادت همش به اون ادم فکر میکنم. لطفا منو راهنمایی کنید چون بهم خیلی سخت میگذره.ممنونم.

    سلام خسته نباشین…مگه نمیگن تکرار رمز نفوذ در ضمیر ناخود آگاه هست پس چرا میگین رها سازی کنیم؟؟

      سلام.ممنون
      مرحله ی رهاسازی زمان مشخص داره.
      تا زمانیکه دلزدگی بهتون دست نداده باید تجسم و جذب کنید.به محض اینکه احساس دلزدگی و … پیدا کردید رهاش کنید.

    سلام سحر جان
    من هنوز زمان درست رها سازی رو متوجه نشدم.که کی باید رها کنیم چیزی رو که میخوایم…تو کامنت بالا گفتید زمانی ک احساس دلزدگی پیداکردیم…ولی خب درمورد خودم خیلی کم پیش میاد نسبت ب چیزی ک دوس دارم حس دلزدگی پیدا کنم…
    میشه بیشتر راهنمایی کنین؟

      سلام عزیزم, زمانی که احساس می کنی وسواس فکری گرفتی و خیلی روی اتفاق افتادن خواستت داری حساسیت نشون می دی, باید رها سازی کنی و بسپاری به خدا.

    سلام صبح بخیر
    اول تشکر میکنم بابت وقت و انرژی و محبتی که صرف میکنید و آطمینان دارم بهترین ها برای شما اتفاق می افته.
    1- وقتی درمورد عشق به کسی نامه می نویسیم، تجسم میکنیم و در مدت رها سازی آیا اصلا نباید به اون شخص فکر کنیم؟ و اگر گاهی ناخودآگاه فکرش بیاد سراغمون چیکار کنیم؟
    2- وقتی رها میکنیم تا چه مدت زمان باید منتظر بمونیم که به خواستمون برسیم؟
    3- و ما نباید هیچ کاری بکنیم؟ مثلا یه پیام، یا یه پست در اینستاگرام که تلنگری بشه برای اون شخص؟
    ممنونم از راهنمایی تون

    سلام سحر جان
    قسمت رهاسازی رو خوندم. بعد سوالاتمو براتون نوشتم. چون اون قسمت خیلی کلی صحبت کرده.

    ممنونم

    سلام سحر جون، شما به من گفتین برای پوست و موی دلخواهت از تجسم خلاق استفاده کن واقعا ممنونم ازتون فک کنم دارم راهشو پیدا میکنم اما یه مشکلی هس من وقتی تجسم میکنم احساس خوبی پیدا میکنم اما وقتی میبینم هنوز نتیجه نگرفتم فکرم مشغول میشه و همش باید دربرابر فکر های منفی مقاومت کنم انرژیمو میگیره همش میگم چراپس نتیجه ای  نمیگیرم تورو خدا خودتون کمکم کنین راهنماییم کنین من می خوام اشکال کارمو پیدا کنم شاید باورتون نشه ولی قبلا یه بار همین خواستمو جذب کردم ولی زود به خاطر ترس ازدست دادمش بهم بگین. فکر کنم وسواس فکری دارم روزی چند بار باید تجسم خلاق داشته باشم دقیقا کی باید رها سازی کنم تورو خدا به خاطر طولانی بودن کامنتم ناراحت نشین مجبور بودم واقعا گیج شدم ایشالا خدا پاداش مهربونیتون رو بده ممنون 

      سلام
      كنترل افكار منفي فقط با تمركز مديتيشن و تمرين درست ميشه
      هر خواسته اي هم زمان الهي خودش رو داره تا به وقوع بپيونده پس صبور باشيد
      رهاسازي زمانيه كه ما تمام مراحل قانون جذب رو رفتيم و فول فوليم ،،، زماني كه احساس ميكنيم دچار وسواس فكري داريم ميشيم رهاش ميكنيم

    الان من رها سازی کردم در مرحله رها سازی باید تجسم خلاق انجام بدم یا نه؟ روزی چند بار ؟ ببینید مراحلی که من انجام دادم درسته یا نه؟؟؟ من اول بعد خواستن و باور و ایمان داشتن و اعتقاد به دریافت در حد توانم تجسمش کردم و روش تمرکز کردم دیدم دیگه داره به وسواس فکری تبدیل میشه فکرام آزار دهنده میشه طبق گفته خودتون رها سازی کردم .دقیقا الان باید خواستمو تجسم بکنم یا نه ؟برداشت من اینه که وقتی به مراحل رهاسازی رسیدیم باید احساس خوبی داشته باشیم و همواره شاد و سرحال باشیم و ایمان داشته باشیم که اتفاق میفته. حالا درسته یا نه؟

    من سوالا و جوابای رها سازی رو خوندم برداشتم این بود که در زمان رها سازی هیچ کدوم از مراحل قانون جذب رو مثه تمرکز و تجسم خلاق رو نباید انجام بدهیم درسته؟؟؟؟؟تو رو خدا بهم بگید

    ممنونم ازتون

    سلام شکرگذاری درباره خواسته ایی که وجود نداره ولی میخوایم تا چه زمانی انجام بدیم تا دچار وسواس فکری نشیم ؟چون هنوز دچار دلزدگی نشدم ولی خیلی کم دچار شک میشم/ ممنون

      سلام
      یه مدت انجام دادید رهاسازی کنید…بعد دوباره با یه عالمه انرژی ادامه بدید

    آهان راستی(!)
    این که میگی خدا خودش میدونه چی برامون بهتره بهمون میده و اگر برامون ضرر داره نمیده بهمون و بهترشو میده،منظورم طرح الهی هست به خصوص ازدواج
    تا اینجا گرفتی؟اما بعد…
    الان من خود خود من یه دختری رو جذب کردم،فکر کردم به دردم میخوره،واقعا محال بود که نامزدشو ول کنه منو بچسبه،اما من با راز و سه مرحله مذکور جذبش کردم(بیشتر شبیه معجزه)
    الان بلا نسبت شما فهمیدم نه تنها به درد هم نمیخوریم بلکه بنده که جذبشون کردم و اونا رو از هم جدا کردم مث س گ پشیمونم!
    خب اینو چی میگی؟مگه خدا نمیدونست منو و اونی که من جذب کردم به درد هم نمیخوریم؟
    ا

      با تمرکز به خواسته های زیادی می شه رسید اما برای اینکه چیزی رو جذب کنیم که به صلاحمون باشه, از طرح الهی استفاده می کنیم.
      اگر چیزی رو به دست بیاریم که جزیی از طرح الهیمون نباشه, طبق قانون کارما, همین اتفاق برای خودمون پیش میاد.

      مطالب بخش طرح الهی بصورت جامع توضیح داده شده, لطفا مطالعه کنید.

    آجی سحر،ممنونم از پاسخ خوبتون…امیدوارم هم خودتون و هم سایتتون همیشه موفق باشید…پاسخ های شما بیشتر از هر چیزی منو قانع میکنه….ممنونم ممنونم ممنونم

    سلام ببخشید من میخوام یکم خواستمو واضح بگم..هدف من اینه که امسال توی لاتاری گرین کارت آمریکا برنده بشم…
    با وجود اینکه نتایج قرعه کشی اعلام نشده من دارم وسایل موزد نیازم رو فراهم میکنم برای مهاجرت به آمریکا
    چون ایمان دارم که قبول میشم…
    ولی هنوز دارم تمام تکنیک های ذهنی رو انجام میدم
    بنظرتون این کار من درسنه یا نه
    چون توی مورد خواسته من بحث زمان مطرحه من یکم درباره رها سازیش گیج شدم…من در طول روز با اشتیاق در باره هدفم با خانواده و دوستام حرف میزنم و فکر میکنم و کمتر پیش اومده که خسته بشم یا دل زده بشم…
    لطفا بگید چیکار باید بکنم

      سلام
      نتایج لاتاری اردیبهشت سال بعد اعلام میشه و شما پنج شش ماه فرصت دارین برای تجسم و گفتن جملات تاکیدی و سپس رها سازی
      اگه برنده شدن امسال ، چزء طرح الهی زندگیتون باشه مطمئن باشید برنده میشید و این خوبه که در تدارک هم هستید
      از جملات تاکیدی مثبت موجود در سایت ایده بگیرید و جمله ی مربوط به این خواسته تون رو بسازید
      و تجسم خلاق هم داشته باشید در این مورد
      موفق باشید

    ممنون که جواب دادید…بله جمله تاکیدی ساختم.تجسم خلاق هم دارم از تکنیک نوشتن و ضبط صوت و آینه و و قدرت تصاویر هم استفاده میکنم
    اما من از طریق کتاب و سمینار های دکتر احمدی منش و سمینار های دکتر آزمندیان و خود کتاب راز با قانون جذب آشنا و توی این هفت هشت سالی که با قانون جذب آشنا شدم هیچ وقت درباره طرح الهی چیزی نشنیدم تا اینکه دیشب این سایت رو دیدم …میشه بگید طرح الهی چیه یا لینکشو بزارید که من بخونم دربارش؟ممنونم…
    راستی اگه میشه در باره رها سازی هم بهم بگید
    مثلا این خوبه که من تا فروردین تکنیک هارو انجام بدم و از یه ماه قبل از اعلام نتایج رها سازی رو انجام بدم؟

      طرح الهی و رها سازی مطالعه کنید سوالی بود بفرمایید
      شما میتونید دو تا سه هفته تجسم داشته باشید و سپس رها سازی کنید تا زمان کافی برای دریافت داشته باشین و در این زمان باقیمانده شکرگزاری روزانه انجام بدین

    سلام…ببخشید من تقریبا به مدت یک ماه روی عبارت تاکیدیم کار کردم…عبارت تاکیدی من این بود که” من برنده گرین کارت لاتاری 2018 هستم ” یعنی نتیجه نهایی مد نظرم بود….
    بعد از یک ماه گفتم که بهتره ابتدا برای قدم اول طلب کنم و مرحله به مرحله پیش برم برای همین اومدم عبارت تاکیدیمو عوض کردم و گفتم من برنده لاتاری 2018 هستم….
    حدودا یه هفته روی این مطلب کار کردم که احساس کردم دیگه حوصله تجسم و تلقین و مراقبه ندارم حتی دیگه بیشتر از یک دقیقه حال گوش دادن به عبارت تاکیدی و تکنیک ضبط صوتم رو ندارم…..اما باور برنده شدنم کمرنگ نشده…مثلا میخوام برم فنی حرفه ای مدرک برقم رو بگیرم که برای سال دیگه با مدرک بتونم برم آمریکا…یا مثلا رفتم وسایل کوچکی که باید با خودم ببرم رو یکی دوتاش رو تهیه کردم و به تدریج دارم کاملش میکنم یا اینکه با رفقام و خانوادم هنوز همش درباره این موضوع دارم حرف میزنم و با اطمینان دارم بهشون میگم که من سال دیگه آمریکا هستم…..
    میخواستم بدونم به نظر شما من با افت انگیزه مواجه شدم یا ابنکه زمان رها سازی فرا رسیده

    ببخشید محض این پرسیدم که من عبارت تاکیدیمو عوض کردم…یعنی عملا من یک هفته روی عبارت تاکیدی جدیدم کار کردم نه یک ماه

      شما فرکانس رو ارسال کردی و وقتی خودتون احساس کردین که دیگه کافیه زمان رها سازی هست . حالا ممکنه دو روزه باشه و یا بیشتر

    ممنونم ک پاسخ دادید

    سلام من هر وقت تجسم خلاق میکنم باعث میشه بیشتر وابسته بشم کی باید رهاسازی کنم ؟میدونم به محض وسواس فکری شدن باید رها کنم من اگه دو هفته بخوام تجسم کنم که داغون مبشم فکر کنم برای من یکی دوبار کافی باشه.ممنونم راهنمایی کنید

      هر زمان که احساس کردین دارین دچار وابستگی میشین رها کنید

        سلام ممنونم بابت پاسختون من یه دیدگاه و پرسش خدمت شما فرستادم چی شد؟

        عزیزم حجم سوالات زیاده و به نوبت پاسخ داده میشه
        جواب سوالتونو در کامنت قبلیتون پاسخ دادم

    سلام ممنونم در مورد پاسخ تون درمورد خواسته اولم من به نتیجه رسیدم با رها سازی فقط یه مورد مثلا اگه بخوام یه نفر هر روز بهم زنگ بزنه چطور باید تجسم کنم و چه عبارت تاکیدی رو باید بگم ؟اصولا چنین خواسته ای ممکن هست؟سپاسگزارم

      سلام عزیزم
      خداروشکر به خواسته تون رسیدین
      تجسم کنید که روزانه بهتون زنگ میزنه و حرف ها و کارهایی که دوست دارین انجام بشه رو انجام میده

        باز هم سلام و ممنونم ببخشید اینقدر سوال میپرسم یعنی درمورد تلفن زدن هم باید باز تجسم کنم یه مدت و باز رهاسازی انجام بدم وقتی دیدم داره تبدیل به وسواس فکری میشه؟و یه سوال دیگه نتایجی که از این طریق به دست میاد دایمی هستن یا ممکنه دوباره از دست بره وما دوباره باید تجسم کنیم هر دفعه؟بازم ببخشید عزیزم و بی نهایت ممنونم

        بله عزیزم هر اتفاقی که دوست داری بیفته رو میتونی تجسم کنی .. تجسم کردن دو هفته تا یک ماه انجام بده و سپس رها سازی
        و در مورد دائمی بودن به خودمون برمیگرده که بعد از بدست اوردنش چقدر تلاش کنیم برای نگه داشتن اون چیزی که بهش رسیدیم

    ممنون و سپاسگزارم از پاسختون امیدوارم همه دوستان و خودم به خواسته هامون برسیم.

    سلام ببخشید یه سوالی برام پیش اومده باز هرکدوم از دوستان میتونه جواب بده توی قسمت نامه به فرشته از همین سایت گفته بودین اگه یه چیزی جز طرح الهی زندگیتون نباشه احساس دلسردی پیدا میکنی نسبت به خواسته ات بعد اینجا میگین هر وقت احساس دلسردی و دلزدگی کردین وقت رهاسازی هست حالا اگه این احساس دست بده نشونه رها سازی هست یا اینکه جز طرح الهی ما نیست در حالی که مطمئن باشیم اون جز طرح الهی ما هست الان من دچار احساس امید و ناامیدی دارم نسبت به خواسته ام الان باید چیکار کنم؟رها سازی کنم؟

      عزیزم طرح الهی قبل از هر گونه اقدامی انجام داده میشه و وقتی طرح الهی بود و بعد از نامه نوشتن و … این احساس رو داشتین زمان رها سازی هست

    خوب طرح الهی رو چطور باید انجام بدم؟ چطور بفهمم طرح الهی من هست یا نه؟من حس میکنم طرح الهی من هست

    سلام مرضیه جان و سحر عزیز این روزها احساس خوبی دارم ممنونم از مطالب زیباتون ایا این حس میتونه نشونه باشه از براورده شدن ارزوهام؟مطالبتون بهم انرژی میده یه دنیا تشکر

      سلام تارا جان
      احساس خوب شما میتونه نشونه ایی باشه برای جلو رفتن و در کنارش باید تلاش کنی و جملات تاکیدی رو تکرار کنی و هر زمان که دوست داشتی میتونی درخواست نشونه های واضح تری کنی
      آرامش و حس خوب شما میتونه شما رو زودتر به اهدافتون برسونه

    سپاس بی نهایت😊 تقدیم شما

    سلام بازم منم! من درخواست نشونه های واضح تر کردم اعداد رو که بیشتر اوقات به طور تکرار شونده میبینم ولی عدد 999 و 99رو زیاد دیدم که در تفسیر اعداد خوندم 999کمتر برای کسی تکرار میشه و اگه تکرار بشه نشونه خوبیه و یه چیز دیگه که شاید بخندید درمسیر حرکتم یه مرتبه پام به یه قلب چوبی برخورد که روش نوشته بود امید ایا میتونه نشونه باشه که امید داشته باش!؟ همچنین در مورد عدد 9خوشحال میشم بهم بگین اینها نشونه هست؟ ممنون از دقت نظر وشکیبایی و پاسخهاتون!

      بله عزیزم میتونه نشونه باشه
      امید داشته باشین که خیلی زود خواسته تون براورده میشه

    سلام ببخشید یه سوال داشتم…
    من به قانون جذب ایمان دارم تا حالا هم کلی کار باهاش انجام دادم…حالا میخوام یه هدف جدید رو دنبال کنم خواستم ببینم این کار شدنی هست یا نه یعنی اصلا قابلیت به انجام رسیدن رو داره؟
    من میخوام بدون ورزش و فقط با تجسم و قدرت تصاویر و ضبط صوت و….به اندام ایده آلم برسم…یعنی قدم بشه 185 و فرم اندام مثل بدنسازی که مد نظرم هست بشه…حالا بدون ورزش این مورد امکان داره بنظرتون؟قدم الان 174 هست

      سلام دوست عزیز، درمورد قد خب نظر خاصی ندارم چون تجربیات قابلی استنادی ندیدم که بشه گفت شدنی هست یا نه ولی برای برای اندام دلخواه بهتره که همراه با ورزش باشه چون قانون جذب روش جانبی هست و نه روش اصلی، یعنی شما باید در دنیای واقعی تلاش خودتون رو هم برای هدف مورد نظرتون انجام بدید، تجسم خلاق می تونه رسیدن به هدف رو سرعت بده.

    آها…ممنونم

    ببخشید یه سوال دیگه هم دارم….
    من سه ساله برای لاتاری ثبت نام میکنم…هر سال ذهنیتم این بود که قبول میشم اما دیگه هیچ تکنیکی برای جذبش انجام نمیدادم..تا اینکه امسال از آبان ماه که ثبت نام کردم همزمان فرآیند جذب رو شروع کردم…تمام تکنیک هارو انجام دادم(اینا رو تو کامنت های قبل گفتم ولی الان هدفم از مطرح کردنشون چیز دیگه هست)…خلاصه…تمام فکر و ذکر من شده بود اینکه من برنده لاتاری 2018 هستم…الان هم شاید دیگه عبارت تاکیدی نگم و ننویسم و از تکنیک ضبط صوت و آینه استفاده نکنم ولی باز تمام صحبت من با خانواده و دوستام در این مورده در مورد اینکه بعد از برنده شدن باید فلان کار رو انجام بدم….خلاصه بگذریم…
    از طرف دیگه خوب قبول شدن در لاتاری و رفتن به آمریکا یه سری هزینه داره که من 2 سالی که ثبت نام میکردم نداشتم هزینش رو…
    اما امسال که تکنیک ها رو انجام دادم و خیلی جدی بهش چسبیدم،یک قطعه از زمین پدرم که سالها بود راکد مونده و فروش نمیرفت فروخته شد و پولش به اندازه ای هست که من کار هام رو انجام بدم…بنظرتون این فروخته شدن زمین میتونه نشونه ای باشه مبنی بر اینکه من برنده لاتاری امسال هستم؟ببخشید طولانی شد

      میتونه نشونه باشی
      دچار ابهام در نشونه ها شدی درخواست نشونه ایی واضحتر کن
      چون دقیقا نمیتونم بگم حتما هست

    میشه بپرسم چطوری درخواست کنم؟

      شفاهی مثل وقتی که از پدرت درخواستی داری.. خطاب به فرشته ات درخواست کن در مورد خواسته ات بهت نشونه نشون بده

        باشه…ممنون

        موفق باشی

    سلام خسته نباشید..یه سوال داشتم.
    بعدازرها سازی نبایداصلا به کسی براش نامه مینوشتی فکرکنی؟

      سلام
      رها سازی یعنی دیگه نگرانی در مورد خواسته ات نداشته باشی و بسپاری به خدا و کائنات

    سلام خسته نباشید..یه سوال داشتم.نمیتونم بپرسم میگه تکراری اما اصلا این سوال رونپرسیدم..
    راجب رهاسازیه..

    سپاسگزارم

    سلام تارا هستم مدتها بود میخواستم براتون کامنت بذارم و بنویسم که با یاری خدا و فرشته ها من تقریبا کامل به خواسته ام رسیدم چون اوایل خیلی ازتون راهنمایی میخواستم .حالا خواستم از شما تشکر ویژه کنم .در حال حاضر هم تصمیم دارم دوباره نامه نوشتن را شروع کنم برای رسیدن به هدف دیگری که مد نظرم هست.به امید خدا

      سلام عزیزم
      خوشحالیم موفقیت داشتی و ممنونیم از تجربه ی اشتراکت
      موفق باشی عزیزم

    ممنونم از لطفتون عزیزم امیدوارم همه دوستان با یاری خدا به خواسته های خوبشون برسند.

    سلام سحرعزیزمن بایه پسری که خیلیم همو دوس داشتیم قرار ازدواج داشتیم اما متاسفانه ایشون مجبورشدن به نامزدی بادختری که 12سال ازخودشون بزرگتربود واصلا دوسش نداشت وخیلیم ناراحته ایشون هنوزم منو دوس دارن من درخواست کمک ازخدا کردم ونشونه هایی دیدم که واقعا خیلی عجب بودن خیلی زیاد مثلا فال حافظ گرفتم که اگه باید صبرکنم یه جوری بهم گفته شه وتویه بیتش ازصبرکردن گفته بود حالا ممکنه ایشون توطرح الهی من باشه واینکه آشنایی ماهم خیلی جالب وعجیب غریب بوده که وقت گفتنش نیست ممنونم

      دوست عزیز خوب و بد این اتفاق افتاده و اگه شما بخوای کاری انجام بدی ممکنه کارماش به شما برگرده
      بهتره طرح الهیتون رو طلب کنید اگر این شخص تو طرح الهی شما باشه به طریقی که فقط خداوند میدونه شرایطش پیش میاد در کنار شما باشه

    واینم بگم که من کلا رهاسازی کردم ونگران نیستم وگفتم آخرش هرچی شد شد وخودمو زیاد درگیر ونگران نکردم ومیدونم هرچیم که بشه باززندگی من جریان داره واتفاق بدی قرارتیست بیفته وازخدابرای هم خودم هم اون آقا هم نامزدشون طلب زندگی خوش کردم ممنون میشم اگه جواب سوال اولمو بدین

    راستی راجب آشناییمون بگم که هم اتاقی من بانامزدشون قرار گذاشتن که برن دریا که دوس داشتن یه دونفردیگه دختروپسردیگه هم باهاشون باشن دوست من یکی ازهم اتاقیای دیگمونه انتخاب میکنه نامزدشم یه دوست دیگشونو ولی دقیقا تودقیقه نود همه چی عوض شد هم اتاقی من حالش بد شد واون دوستشونم کاربراش پیش اومد که بره شیراز یعنی کلا همه چی دقیقه نو جابه جا شد ومن وکسی که دوسش دارم انتخاب شدیدم ببخشید که ایقد پیام دادم دوس داشتم بگم آشناییمونو البته خودمم همون روزا که جداشدیم فهمیدم آشناییمون ایطوربوده ممنونم

    ممنون مرضیه عزیز ازجوابتون فقط یه چیزی یعنی نشونه هایی من دیدم الکی بودن همه من ازخدا خواست چندماه پیش که اگه امیدی نیست کلا ناامیدم کنه ولی اگه هست همینطور امیدوارباشم ازهمون روزم نشونه ها رودیدم مثلا توخواب دیدم یه شماره میفته روگوشی ایشون من توخواب به وضوح دیدمش بعد رفتم دیدم اون شماره رو رودیوارخونه ماهم نوشته اولین بارم بود دیدمش یارفتم توسایتی راجب نشونه ها بخونم خیلی اتفاقی رفتم توسایتی هم فامیلی ایشون بود آقای شهاب گرامی یااینکه مادوتا شهرمتفاوتیم یه روزبه دلم افتاد که برم بانک کشاورزی بااینکه بانک دیگه ای میخواستم برم ولی دلم میگفت برواونجا رفتم ودیدم یه پسری جلوی من بود خیلی اتفاقی چشم افتاد روفرمش دیدم دقیقا آدرسش ازشهرهمون آقاست ببخشید طولانی شدیعنی اینا همش الکیه ولی من واقعا احساسش کردم ممنون اگه جواب بدین

      عزیزم خواسته های ما زمان الهی دارن و وقتی فرا برسه دریافت میکنیم
      شما نامه بنویس و جملات تاکیدی بگو و رها سازی کن اگه جزیی از طرح الهی زندگیت باشه اتفاق میفته اون چیزی که میخوای
      تو قانون جذب باید صبور باشی یک شبه ره صد ساله نمیتونی طی کنی

    واینکه من اصلا ارتباطی بااون آقا پسرندارم بااینکه خیلی اصرار والتماس کردکه برم ببینمش من اصلا قبول نکردم و گفتم به هیچ عنوان نمیام اگه خداخودش بخوادبه هم برمیگردیم

    سلام
    ی سوال داشتم. در مدت رهاسازی دیگه نباید تجسم داشت؟ ینی باید مواظب باشیم رویا پردازی نکنیم؟

    سلام . وقتتون بخير، من ٤ سال پيش عاشق اقاايى شدم كه با كلى پيگيرى تونستم باهاشون دوست شم. اوايل ارتباطمون خيلى خوب بود و قرار ازدواج داشتيم و بعد از چند وقت دو تا دعواى شديد داشتيم كه يكم اون اقا متحول شد و يه روز برگشت گفت همه چى تموم . از اون موقع باز سعى خودمو كردم تا اينكه باز موفق شدم هر از گاهى ببينمش و صحبت كنيم ولى خيلى كم و ميگه ما رابطه نداريم
    چيكار كنم همه چى درست شه و من به اون برسم ؟ من همش دارم تلاش ميكنم ولى نتيجه نداشته

    پس از تمامی صحبتها من اینجوری برداشت میکنم که باید ارزو و خواستمون تمرکز کنیم بعد به نبودش فکر نکنیم و حساس نشیم در عوض یا به بودنش و حس تجلی خواستمون فکر کنیم یا کلا خنثی بیخیالش بشیم

      همینطوره عزیزم، ما تمرکزمون رو بدون حساسیت انجام می دیم بعد می سپاریم که هروقت لازم بود تحقق پیدا کنه.

    سلام
    بعد از این که رهاش کردیم چقدر طول میکشه تا جواب بده؟ممنون

    سلام من برای قبولی در دانشگاه دارم از قانون جذب استفاده میکنم مراحل جذب رو انجام دادم و مثلا عکس دانشگاهی که میخوام رو گذاشتم دسکتاپم. حالا واسه رها سازی ینی کلا همه چیزو فراموش کنم؟ ینی حتی سرنماز هم دیگه در اون مورد دعا نکنم و فقط بگم هر چی به صلاحمه واسم پیش بیاد یا هنوزم میتونم از خدا بخوام که منو به اونجا برسونه؟

      وقتی رها سازی میکنی یعتی دیگه هر چی درباره ی خواسته ات هست رو به خدا سپردی و فقط منتظر میمونی تا دریافت کنی
      تکرارش باعث میشه این انرزی به کائنات ارسال بشه که درباره یخ واسته ات هنوز مردد هستی و طبیعتا نتیجه نمیگیری

    و یه چیز دیگه اینکه میگن باید فکرو رها کرد و دیگه نباید خواسته واسم مهم باشه تا روح آزاد بشه ینی دیگه قبولی توو اون دانشگاه نباید واسم مهم باشه؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds