آنچه را که می خواهید در رویایتان تجسم کنید | قانون جذب  

 

تمرینات و روشهای تجسم خلاق, بی نهایت قدرتمند هستند. عده ای از روانشناسان متعقدند که یک ساعت تجسم خلاق معادل هفت ساعت تلاش جسمانی ارزش دارد.

ضمیرناخود آگاه نمی تواند میان یک تجربه واقعی و یک تجربه خیالی فرق بگذارد و قادر نیست تفاوت بین به خاطر آوردن و وانمود کردن یا تجربه واقعی رویدادی را متمایز کند. ضمیر ناخودآگاه در برابر همه آنها واکنش یکسانی نشان می دهد.

از بین روشهای تجسمی متعدد, می توانید به خوبی هر موقعیتی را طوری حس کنید که انگار واقعی هستند. می توانید برای هر وضعیتی که تجسم می کنید, واکنشهای احساسی و فیزیکی خاصی نشان دهید. ضمیر ناخودآگاه این علامت را درونی می کند و آن را به عنوان واقعیت در خود نگاه می دارد, کائنات هم به این انرژی ارتعاشی از طریق آشکار سازی همتای آن واکنش نشان می دهد.

شما مسئول تصاویر هستید که در ذهنتان می آفرینید, پس چنانچه انرژی و وقتتان را صرف تجسم بدترین موضوعات موجود در زندگیتان کنید, از لحاظ فیزیکی در برابر این تصاویر عکس العمل نشان می دهید و قطعا همین انرژی منفی را بسوی زندگی خود جذب می کنید.

پس باید تجسم تصاویری مثبت, الهام بخش و روحیه دهنده را برگزینید تا بتوانید ارتعاشی همانند برای هرچه دلتان می خواهد جذب کنید.

آری, این است, قدرت تجسم!

یک تصویر ذهنی از خودتان در حالی که بر قله موفقیت ایستاده اید, به صورتی محو نشدنی, در ذهنتان ترسیم کنید. آن را بر روی صفحه ذهنتان حک کنید.

این تصویر را محکم و برای همیشه در ذهنتان حک کرده و هرگز اجازه ندهید بی رنگ شود.

یقینا ذهن شما در پی این است که این عکس را به واقعیت تبدیل کند.

رویا, یعنی جسم خلاق شما از زندگی آینده تان. شما باید از منطقه آرامش کنونی بیرون بیایید و در مقابل چیزهای ناآشنا و نا شناخته هم احساس راحتی کنید.

همین حالا آینده را تجسم کنید.

هم اکنون امکانات و شرایط مناسب زندگی تان را مجسم کنید.

همه اینها واقعی هستند و آینده موفق در انتظار شماست.

 

کتاب اجرای راز قانون جذب در زندگی

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

6 نظر

    باسلام بااین اوصافی که گفتید اگه همه رو انجام بدیم دقیقا چقدر طول میکشه به آرزومون برسیم؟

      سلام عزیزم, معلوم نیست, یکی با اطمینان کامل رو کارش تمرکز می کنه و سریع به خواسته هاش می رسه, یکی همین کارارو انجام می ده ولی ته دلش اطمینان نداره و انرژی منفی می فرسته.
      نمی شه زمان داد, همش به اون شخص بستگی داره که چقدر انرژی بفرسته و چقدر به خدا اعتماد داشته باشه, ممکنه بعضی از خواسته ها چند سال طول بکشه.

        چگونه چیزیو که میخوایم تجسم کنیم راهکار هاشو توضیح بدید لطفایا تمریناشو ،و چگونه بفهمیم که داریم درست تجسم میکنیم و کاری که می کنیم درسته؟ ممنونم ، راهنمایی کنید .

        اين بخش كامل راجع به تجسم خلاق هست
        http://ghanunejazb.ir/forum/forumdisplay.php?fid=19

    سلام خدمت خانم رضوی. ممنون از مطلب زیبایی که در خصوص تجسم نگاشته اید.
    سوال. هدف من افزایش سه برابری درآمد سال گذشته ام می باشد. در مورد این هدف چطور میتوانم تجسم کنم؟ از آنجاییکه این هدف همانند برخی دیگر از اهداف مثل خانه، ماشین، گوشی موبایل و … یک چیز فیزیکی نیست، چه افکاری را بایستی در ذهنم پرورش دهم؟
    با سپاس و احترام

      سلام دوست عزیز, شاید لازم باشه وارد کار پر درآمدتری بشید و مهارتهای جدیدی رو یاد بگیرید.
      می تونید از روش طوفان ذهنی استفاده کنید و ببینید چه کارهایی می تونید انجام بدید که درآمدتون برای امسال سه برابر بشه, لازمه اهداف ماهه برای رسیدن به هدفها تعیین کنید.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds