آیا شما هم می خواهید موفق باشید؟ | قانون جذب  

 

چنانچه می خواهید موفق باشید باید کاری صورت دهید و مرتکب اشتباهات زیادی شوید, هر کسی که موفق شده و به جایی رسیده که از آن راضی است می بایست روزی جایی رو که تازه شروع کرده و اشتباهات زیادی را که انجام داده, تحمل می کرده.

هنگامی که داستان زندگی خود را با مردم در میان می گذارم معمولا از من می پرسند, چطور با این همه اشتباه ها و خطاها می توانی اعتماد بنفس خود را حفظ کنی؟ 

چگونه با اشتباهات زیاد گذشته همچنان می توانی به تعقیب رویاهایت بپردازی؟

پاسخ من این است که هرگز نمی دانستم آیا کاری که انجام می دم درست است یا نه. 

من مطمئن نبودم که تمامی پاسخ ها را می دانم, اما می دانستم که هرگز نمی خواهم دست از تلاش بردارم.

می دانستم که سرانجام خواهم فهمید که باید چه کاری انجام دهم, فقط آنقدر به خودم اطمینان داشتم که ادامه دهم.

بنابراین چنانچه احساس می کنید, تمام مدت منتظر این بوده اید که در زمینه ای خاص, تخصصی کافی به دست آویرد, تا سپس احساس اعتماد بنفس کنید و در نهایت دست به عمل بزنید, بیش از این وقت خود را تلف نکنید.

تنها راه موفقیت در هر چیز این است که نخست به قدر کافی شکست خورده و ناموفق باشیم, بدون شک همیشه در ابتدا اشتباهات احمقانه زیادی مرتکب خواهیم شد.

اما چنانچه جا نزنیم, بی گمان پیشرفت خواهیم کرد, باور کنید! برخی از ما منتظریم که خیلی راحت و بی هیچ زحمتی از راه برسیم و همان بار اول پیروزمندانه صحنه را ترک کنیم و تا مطمئن نباشیم که این همان پیروزی است که انتظارمان را می کشد, دست به هیچ کاری نمی زنیم.

اما این همان “غرور” است. غرور و منیت, این باعث می شود که به کارهایی که در آن ها مهارت نداریم دست نزنیم و هیچ وقت هیچ چیز جدیدی نیز یاد نگیریم.

ما همان کارهای قبلی را به رغم خسته کننده بودنشان مدام تکرار می کنیم, سپس در کمال حیرت از خودمان می پرسیم, “چرا به جایی نمی رسیم؟!”

 

 

کتاب اعتماد بنفس

باربارا دی آنجلیس

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

    سلام سحر عزیز، واقعا ازت سپاسگذارم، نمیدونی که چقدر این متن و به موقع برای من گذاشتی،ینی دقیقا به این متن نیاز داشتم.ممنون به خاطر این انرژی که بهم رسوندی.امیدوارم چند برابرش به خودت برگردم.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds