آیا واقعا می توان روی قانون جذب حساب کرد؟ | قانون جذب  

 

قانون جاذبه همیشه شما را به جوهره و اصل چیزی که می خواهید می رساند. هیچ استثنایی وجود تدارد.

به آن چیزی می رسید که به آن فکر می کنید, چه آن را بخواهید و چه آن را نخواهید. 

بعد از مدتی که تمرین کنید خواهید فهمید که قانون جذب ثابت و پا برجاست و به شما دروغ نمی گوید و تغییر نمی کند.

قانون جاذبه به دقت به ارتعاشاتی که ارایه می کنید, پاسخ می دهد. بسیاری از مردم از ارتعاشاتی که از خود ارسال می کنند آگاه نیستند و دقت نمی کنند که قسمت عمده افکار و ارتعاشات آنها در جهتی خلاف جهت آرزوهایشان است.

پس چرا بیشتر مردم تجاربی را که اصلا دلشان نمی خواهد از سر می گذرانند؟ پاسخ این سوال ساده است. مهم نیست وسیله حمل و نقل چه باشد, اگر در جهت درست قرار گرفته باشید, درست به آن جایی می روید که می خواهید برسید.

اگر به سمت شمال حرکت کنید و بعد حس جهت یابی شما درهم شود و به سمت شرق و سپس غرب بروید و … تمام عمرتان صرف رفتن به این سمت و آن سمت می شود و هرگز به مقصد نمی رسید.

میخواهم بدانید سفر از نقطه ای که در آن هستید به جایی که می خواهید باشید, به راحتی قابل حصول است به شرط آن که مسیر را درست بدانید.

از قدرت افکار درست و نادرست خود آگاه شوید. می باید تمام عواملی را که مثلا شما را از بیماری به سلامت یا از بی پولی به ثروت می رساند بدانید.

هنگامی که از قدرت راهنمای عواطف خود آگاه شدید دیگر می دانید افکار جاری شما از چه اهمیتی برخوردارند و در هر لحظه خواهید فهمید که در این لحظه به سوی هدف مطلوب خود در حرکتید یا دارید از آن دور می شوید.

هنگامی که این آگاهی را پیدا کردید آسوده می شوید و با حوصله از سفر خود لذت می برید.

 

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

استر هیکز

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

9 نظر

    سلام. ممنونم به خاطر مطالب قشنگتون. من یه مشکلی دارم و اونم این هستش که خود به خود وبدون اراده افکاری به ذهنم میاد که برام به واقعیت تبدیل میشه . این افکار مثلا درمورد بیماری هستش که اگه بهش فکر کنم چند روز بعد دچار میشم. یا مثلا نسبت به بعضی از مربی هایم که حس میکردم ازمن خوششون نمیاد و حق منو در نمره دادن ضایع میکنند واینطور هم شد. همینطور چند سال قبل ناخوداگاه به ذهنم میاومد که یکی از دوستام این ترم براش حادثه ای پیش میاد و یکی از بستگانشو از دست میده. واقعا هم همینطور شد ونتونست امتحانات شرکت کرده وخیلی چیزای دیگه که بعد از رخ دادنش برام عجیب بود. همیشه فکر میکنم یعنی من مقصرم ؟اگه من باعث شدم پس چرا میگن خدا از روز اول تقدیر بنده هاش رو نوشته.
    من دوست ندارم این افکار خود به خود به ذهنم بیاد . من دوست دارم افکارم رو کنترل کنم در جهت خواسته ها واهداف مثبتی که دارم . با اینکه تا الان به هر چی فکر کردم بهش رسیدم ولی این اصلا در مورد خواسته هام و چیزهای خوب نبوده و هنوز نتونستم به آرزوهایی که دارم برسم. ممنونم از پاسخ تون .

      سلام دوست عزیزم.
      این خیلی خوبه که قانون جذب رو توی زندگیتون درک کردید اما متاسفانه در جهت افکار منفی!
      شما به محض اینکه افکار منفی اومد سراغت کنترلشون کن و به افکار مثبت تغییر جهت بده.

    با سلام من به قانون جذب اعتقاد دارم. ولی تقدیر به چه معناست؟ یکی از دوستام میگه بر جهان هستی جبر حاکمه ولی من نظرشو قبول ندارم ÷س تکلیف اختیار ما چی میشه؟

      سلام دوست عزیزم.
      جواب سوال شما خیلی وسیع و گسترده است.
      به صورت خلاصه و مفید:
      سرنوشت هر کس از روز نخست، بدون اطلاع و حضور او، از طرف خداوند تعیین شده، بنا بر این هر کس با سرنوشت معینی از مادر متولد می‌شود که قابل دگرگونی نیست. هر انسانی نصیب و قسمتی دارد که ناچار باید به آن برسد. چه بخواهد و چه نخواهد.
      نقش انسان نه تنها مغایر با سرنوشت نیست، بلکه جزئی از همان سرنوشت است. سرنوشت و تقدیر انسان چنین است که او سرنوشت خود را تعیین نماید. در واقع اختیار داشتن انسان جزئی از تقدیرات الهی است.
      وقوع هر چیزی هم در دنیا دلیل و علتی دارد.اینطور نیست که هر اتفاقی که می افتد رو هوا و نامعلوم و بی دلیل باشد.
      همچنین کارهای بشر از روی تصادف و اتفاق از او سر نمی‌زند، بلکه نخست چیزی را تصور می‌کند، سپس به آن می‌اندیشد و پس از آن که فایده واقعی یا پنداری آن را پذیرفت،‌ در انجام آن می‌کوشد. پس وقوع هر حادثه ای در جهان علت و سببی دارد . این نظامی است تخلف ناپذیر و خداوند چنین مقرّر کرده است.
      بدیهی است این مسئله با اصل آزادی و اختیار انسان هم منافات ندارد،‌ زیرا اختیار و آزادی یکی از اسباب و علل است؛ یعنی خداوند خواسته و مقدّر نموده که بشر کارهای خود را به اراده خود انجام دهد و سرنوشت خویش را رقم زند.
      اینجاست که ما با استفاده از قانون جذب و طلب کردن طرح الهی زندگیمون بهترین راه ها رو به کمک فرشتگان و کائنات و خداوند انتخاب میکنیم و اتفاقات رو برای خودمون رقم میزنیم.
      این که می‌گوییم کارهای انسان هم به اختیار خود او است و هم قضا و قدر الهی دخالت دارد، به همین معنی است که خدا اراده فرموده و مقدّر کرده که بشر سرنوشت خود را تعیین کنند. بشر مختار و آزاد آفریده شده، یعنی به او عقل و فکر و اراده داده شده است. بشر در کارهای ارادی خود مانند سنگ نیست که او را از بالا به پایین رها کرده باشند و تحت تأثیر عامل جاذبه زمین خواه نا خواه به طرف زمین سقوط کند. نیز مانند گیاه نیست که تنها یک راه محدود در جلوی او هست و همین که در شرایط معین رشد و نمو قرار گرفت، خواه ناخواه مواد غذایی را جذب و راه رشد و نمو را طی می‌کند.
      پس تقدیر خداوندی این است که بشر افعال خود را از روی اختیار انجام دهد، نه این که تقدیر ، او را به انجام یک طرف مجبور سازد. انسان به هر سو که رو آورد، همان قضا و قدر او است که با دست خود آن را انتخاب می‌کند.

    با سلام ذهنم درگیره گذشته میشه از کارای گذشته پشیمونم خیلی تلاش میکنم که مثبت اندیش باشم نمیدونم چه جوری افکارمو کنترل کنم

    مرسی عزیزم بووووووس

    سلام
    من متوجه نمیشم اختیار و تقدیر از پیش تعیین شده چه ربطی به هم دارن؟
    خیلی بهش فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds