احساس رسیدن به خواسته هایتان را داشته باشید  

 

شاید بپرسید: “کدام مهم تر است؟ اندیشه ها و احساسات یا عمل؟”

بیایید طور دیگری به این قضیه نگاه کنیم, برای ساختن هر خانه ای ابتدا پی محکمی می ریزند که هیچ کس آن را نمی بیند, آنگاه روی آن, خانه ای بنا می شود که برای همه قابل رویت است.

همین اصل درمورد هر کاری دیگری که بخواهیم انجام دهیم, مصداق پیدا می کند.

شما این پایه را در تجسم خود بنا می کنید, باید بتوانید احساس مثبت خود را در آن لحظات رسیدن به هدف, در ذهن خود به تصویر کشید و بر آن پایه نامرئی ساختمانی را بنا کنید که برای جهانیان قابل رویت باشد.

بسیاری از افراد این پایه ها را فراموش می کنند, آن ها به هر دری می زنند تا چیزی را بر پایه هیچ, استوار کنند و صد البته مشخص است که دیوارهای این خانه یکی پس از دیگری, فرو خواهد ریخت.

اگر نتوانید تحقق اهداف خود را از پیش تجسم کنید, انواع احساسات حاکی از شک و ناباوری بر شما مستولی خواهد شد.

اگر بتوانید احساس لحظه رسیدن به هدف را از پیش در ذهن خود مجسم کنید, مانند آهنربا افراد, کتاب ها, سایت ها و اتفاقات مناسب را به سمت خود می کشانید.

 

سایر مطالب بخش “موفقیت”

 

 

کتاب “تک نسخه کامیابی”

اندرو متیوس

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

احساس رسیدن به خواسته هایتان را داشته باشید  

احساس رسیدن به خواسته هایتان را داشته باشید  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

8 نظر

    سلام دوست خوبم

    تو این صفحه گفته : احساس رسیدن به خواسته هایتان را داشته باشید”

    وقتی دوست پسرم با یکی دیگه آشنا شده و رابطمون خراب شده، من میتونم با تجسم و تصور اینکه اون برگشته و رابطمون دوباره شکل گرفته ،یعنی احساس کنم ما دوباره باهم خوشحال هستیم؟ میتونم به خواسته ام برسم؟

    سلام. چند روز پيش متوجه شدم دوست پسرم كه رابطه خيلي خوبي هم باهم داريم، در چند ماهي كه ماموريت رفته شهرستان با دختري دوست شده. اول خيلي بهم ريختم و تصميم گرفتم كات كنم. اما فكر كردم كه اين رابطه برام خيلي ارزشمنده و نبايد ميدون رو خالي كنم. و ياد سايت شما افتادم. تصميم گرفتم با استقاده از قانون جذب دوباره دوست پسرمو برگردونم.

    لطفا راهنمايي كنيد كه به كدوم فرشته ها نامه بنويسم؟

    و آيا با تجسم اينكه دوباره كنار هم هستيم و رابطمون عاشقانه هست كمك ميكنه؟

    ممنون ار راهنمايي تون. كامنت قبلي رو پيدا نكردم. دوباره نوشتم.

    درود. بله درسته باید احساس باشه به نظر من مهمترین عامل احساسه. همه جا شنیدیم که میگن به آنچه فکر کنید تحقق می یابد ولی این حقیقت نداره چون فکر قدرت نداره بلک اون احساسه که قدرت داره. دلیلش هم اینه که ما برای اینکه بتونیم خواستمون رو جذب کنیم باید ضمیر ناخود آگاهمون رو فعال کنیم ولی با تفکر ضمیر ناخود آگاه فعال نمیشه چون تفکر یه عمل ارادیه و ضمیر ناخود آگاه غیر ارادی فعال میشه نه ارادی. پس به نظر من تنها راهی که میتونیم خواستمون رو جذب کنیم اینه که یه عمل غیر ارادی انجام بشه و اون عمل غیر ارادی هم شکل گرفتن احساسات در وجودمونه چون احساس رو نمیشه ارادی ایجاد کرد احساس باید خودش غیر ارادی وارد وجودمون بشه. حالا سوالم اینه که چجوری میشه احساس که یک عمل غیر ارادیه ایجاد کرد؟ البته مشخصه که بعضی از احساسات رو میتونیم ارادی ایجاد کنیم مثل احساس شادی دلیلش هم اینه که با رها تو طول زندگیمون تجربه کردیم این احساسو ولی احساسی که هنوز تجربه نشده مثل احساس رسیدن به خواستمون سخته بتونیم ارادی ایجادش کنیم ولی اگه ایجاد بشه و بارها و بارها ایجاد بشه اون وقت میتونیم خواستمون رو جذب کنیم.

      سلام دوست عزیز, یا باید از افرادی که همچین تجربه ای داشتن راهنمایی بگیرید یا از کتاب ها و منابع دیگه بررسی کنید خواسته شما چه احساسی رو می تونه به دنبال داشته باشه, شادی, قدرت و … و سعی کنید اون احساس رو در خودتون تقویت کنید.

    سلام دوست عزیز

    برای برگشتن دوست پسرم 15 روز نامه به فرشته عشق اون نوشتم.
    هنوز تغییری در رفتار دوستم ندیدم. و همش افکار منفی به سرم میزنه.
    آیا الان وقتش هست که رهاسازی کنم؟

    واقعا نمیدونم چطوری باید احساس رسیدن به خواسته ام رو داشته باشم وقتی اون همچنان داره خودشو از من دور میکنه؟
    گاهی دچار وسواس فکری میشم و با خودم میگم نکنه دارم حماقت میکنم و اون دیگه منو دوست نداره؟

    دچار تضاد شدم.

    لطفا راهنمایی ام کنید. مرسی

      سلام عزیزم, آیا من گفتم باید نامه بنویسی؟ وقتی که می گم از جملات تاکیدی طرح الهی باید استفاده کنی برای خودت می گم, اینکه دوست نداری حرف منو گوش کنی دیگه بحثش جداست.

      اگر چیزی طرح الهی باشه خودش درست می شه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds