ارائه خدمات عالی به مشتریان  

 

به گفته پیتر دراکر “هدف هر کسب و کار, جذب و حفظ مشتریان است”.

از کجا مطمئن می شوید که کسب و کار به شکلی رضابت بخش به این هدف رسیده است؟

ساده است, با دیدن رضایت مشتری.

معیار واقعی موفقیت کسب و کار این است که مشتریان از تصمیم خرید خود راضی بوده و انگیزه ای درونی برای خرید مجدد از شما داشته باشند.

بهترین افراد و بهترین شرکت ها خود را غرق خدمات رسانی به مشتریان می کنند.

از نظر آن ها مشتری مهم ترین شخص است, همه هدفشان راضی کردن مشتریان به بهترین شکل است.

به گفت سام والتون “ما فقط یک رئیس داریم و آن مشتری است, او می تواند با تصمیم برای خرج کردن پولش در جایی دیگر, ما را به راحتی و در هر زمانی اخراج کند”.

 

ارائه خدمات عالی

ایجاد و حفظ شهرت از نظر ارائه خدمات عالی به مشتریان, کلید رشد و کامیابی شرکت و موفقیت در کار است.

موفقیت کسب و کار در آینده بر اساس رتبه کیفی امروز شما تعیین می شود.

براساس مطالعاتی که در دانشگاه هاروارد انجام شده است, تعریف مشتری از کیفیت, شامل محصولات و خدمات, همچنین روش فروش و ارائه آن ها را در بر می گیرد.

 

سوال:

رتبه کیفی شما از 1 تا 10 چند است؟ از نظر کیفیت محصول, کیفیت فروش, ارائه و تحویل آن در چه جایگاهی نسبت به رقبا می گیرید؟

 

سایر مطالب بخش “کسب و کار”

 

 

کتاب “فروش موفق”

برایان ترسی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

ارائه خدمات عالی به مشتریان  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds