ارتباط با ضمیر ناخودآگاه | قانون جذب  

 

با استفاده از چند روش می توانیم به ضمیر ناخود آگاهمان وصل شویم. روشهایی از قبلیل: عبارات تاکیدی, تجسم, دعا, مراقبه و تفکر, شکر گزاری و روشهای تمرکزی مثبت.

پس با اتصال به ضمیر ناخودآگاه و استفاده از سرعت و قدرت قادر خواهیم بود از قانون جذب بهره جوییم تا هرچه موثرتر خواسته هایمان را جذب کنیم و به نتایج دلخواهمان دست یابیم.

از آنجا که قانون جذب در برابر انرژی ارتعاشی افکار و احساسات شما واکنش نشان می دهد, لازم است حواستان را روی مسائلی که باعث ارتعاش مثبت می شود, متمرکز کنید.

بسیاری از بزرگانِ واقف به قانون جذب, اعتقاد دارند که هیچ چیز مهمتر از حال و هوای خوب نیست, پس برای انجام کارهایی که شما را شاد و خوشحال می سازد, وقت صرف کنید.

سعی کنید, پیامهای منفی را با پیامهای مثبت جایگزین کنید. قانون جذب, اطلاعاتی که شما آماده می کنید از صافی رد نمی کند, تصمیم نمی گیرد که چه چیزی بیشتر به نفع شماست.

کائنات صرفا همانهایی که می خواهید و بر رویشان تمرکز می کنید به سوی شما باز می گرداند, درصورتی که بر روی موارد منفی تمرکز کرده باشید, به مقدار بیشتری از همان موارد را به شما می فرستد, پس بر روی آنچه می خواهید متمرکز شوید, نه آنچه که نمی خواید.

هرچه را که آرزو کنید, بدون هیچ تلاش و تقلایی در زندگیتان جاری می شود و شرط آن این است که قانون جذب را درک کرده و آن را بکار گیرید.

جهان سرشار از وفور نعمت است, هیچ نوع کمبودی و فقدانی وجود ندارد.

اگر دلتان می خواهد در زندگیتان وفور عشق جاری شود, باید بر روی عشق متمرکز شوید. با خلق ارتفاش عشق, بطور خودکار عشق بیشتری را بسوی زندگیتان جذ ب می کنید.

در قبال نعماتی که دارید شاکر باشید, شکرگزاری نوعی وفور نعمت است و فرکانس ارتعاشی شکرگزاری و قدردانی, سبب جذب نعمتهای بیشتری می شود.

وقتی با قصد و اراده در مسیر رویاهایتان پیش بروید, تمام کائنات هم در عرصه زندگی با دست و دلبازی از شما حمایت می کند و در قبال ارتعاش پرشور و شوق شما, واکنش نشان می دهند.

هر زمان کاری انجام می دهید که به آن عشق می ورزید و برایش احساسات به خرج می دهید, کائنات هم از طریق قانون جذب به شما پاسخ می دهد و به هرشکل ممکن از شما حمایت می کند.

 

کتاب اجرای راز قانون جذب در زندگی

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

14 نظر

    سلام.
    برای حال وهوای خوب داشتن عبارات تاکیدی کافی هستش یا باید کار دیگه ای انجام بشه ؟ مادامی که اطرافیانت انرژی منفی بهت میدن میشه توی همون محیط و خانواده هم حال وهوامون عوض کنیم ؟

      سلام عزیزم, برای شروع جملات تاکیدی خوبه, بعد برو سراغ قدرت کلام و یکی از کتابهایی رو که ازشون مطلب می ذارم انتخاب کن, بخر و همیشه مطالعه کن تا انرژی بگیری.

    سلام سحر عزیز,پایدار باشی عزیزم با خوندن مطالبت کلی سبز و سرحال میشم.سوالی ازت داشتم که خیلی اذیتم میکنه بعضی مواقعه چه تو اجتماع باشم چه تو خونه افکار منفی زیادی نسبت به زیبایی و لباسپوشیدنم سراغم میاد که باعث میشه وقتی با کسی حرف میزنم بد حرف زدن و محل نذاشتن فرد مقابل نسبت به خودم رو جذب کنم و از این بابت ناراحتم.دائما احساس میکنم من فرد قابل قبولی نیستم با اینکه شرایط خوب و تحصیلات عالی دارم.برای دور کردن این افکار چیکار باید بکنم.بی زحمت هر چی لازم باشه بهم بگو گلم همه ی مراحل رو انجام میدم ممنون عزیزم.

    سلام سحرجان من فکر میکردم 15 روز پشت سرهم و هرروز 15 بار باید نامه بنویسیم ولی انگار گفتین یکبار هم برا هرروز کافیه درسته؟
    سؤال دیگه اینکه من جملات تأکیدی رو هم مینویسم بخاطر تأثیر بیشتر نوشتن! بنظرتون جملات تأکیدی رو چندبار در هر روز بنویسم خوبه؟

      سلام عزیزم, بله روزی یه دونه کافیه, بعدش رها سازی کن.
      مهم نوشتن نیست, مهم اینکه باورشون داشته باشی, که بیشترین تاثیرو داشته باشن.

    سلام سحر جون، اینکه اکثر مردم وقتی یه دعایی دارن با گریه و زاری از خدا میخان و دعا میکنن چه جوریه؟ یعنی اینا که حال وهوای خوب ندارن وقتی دارن گریه میکنن، البته نمیدونم مقایسه ی درستی میکنم یا نه، چون من فکر میکنم قانون جذب هم یه جور دعا کردنه

      سلام
      هر کس بالاخره یک سری اعتقادات و افکار داره..هرکسی هرجور احساس میکنه حالش بهتر میشه با خدای خودش راز و نیاز میکنه

    ﺳﻠﺎﻡ.
    ﻫﻤﭽﯿﻦ ﮔﻔﺘﯽ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺯﯾﺎﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﮐﺎﻣﻨﺘﻬﺎ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﺮ ﺗﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﯼ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻟﺎﻥ ﻫﺰﺍﺭﺗﺎ ﭘﯿﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ. ﮐﻠﺎ ﺩﻩ ﺗﺎ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ. ﺍﻭﻧﻢ ﺍﺯ ﺳﺎﻝ ۹۳ ﺗﺎ ﺣﺎﻟﺎ.
    ﺧﻮﺏ ﺧﺪﺍﺭﻭﺷﮑﺮ ﺳﺮﺕ ﺧﻠﻮﺗﻪ. ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺷﺘﻢ.
    ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺑﻮﺩﻡ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻡ. ﻭﻟﯽ ﺍﻭﻥ ﺩﻩ ﻣﺎﻩ ﭘﯿﺶ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺭﺩ. ﺷﺎﯾﺪ ﺍﻟﺎﻥ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﯾﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﻭﻟﯽ ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺟﺬﺏ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺍﻭﻥ ﺧﺎﻧﻢ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻪ ؟ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻬﺮ ﺷﮑﻠﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺟﺪﺍ ﺷﻪ ؟ ﺿﻤﯿﺮ ﺑﺎﻃﻨﻢ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺑﮑﻨﻪ ﺑﺮﺍﻡ ؟
    ﺍﻟﺒﺘﻪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﻢ. ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﻦ ﭼﻨﺪﺑﺎﺭ ﺑﻬﺶ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻋﻠﺎﻗﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﺶ. ﻭﻟﯽ ﺍﻭﻥ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺟﺪﯾﺪﺵ ﻋﻠﺎﻗﻤﻨﺪ ﺷﺪ. ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻗﺒﻠﺶ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ.
    ممنون

      سلام, کاربرا تو بخشهای مختلف سایت کامنت می ذارن برای همین من روزی 100 الی 200 کامنت جدید رو در بخشهای مختلف سایت می بینم, مثلا همین یک مقاله حدود 2 هزار کامنت داره.

      دوست عزیز, اون خانم انتخابش رو کرده, درست نیست زندگیش رو بهم بزنید, اگر اینکار رو کنید, طبق قانون کارما و قانون جذب, یه شخص دیگه ای همین کار رو با زندگی شما انجام می ده.

    سلام رضا هستم از تهران این مطالبی که هست و خوندم خیلی خوبه فقط طرز استفاده بلد نیستم ببین اینقدر با آدم منفی بودم و گشتم که اصلا فکر و پیام منفی رفته تو وجودم نمیتونم عوض بشم شخصی حرف میزنه ازش منفی میاد تو ذهنم البته الان این دوره اینقدر سیستم عوض شده که رفیقه آدم ، آدم دور میزنه میخوام بگم این دور زدنن رفیق با پیام منفی با هم جور و ست میشن دیگه یه موقعه این پیام منفی از این دریافت منفی از رفیق ناراحت میشه منظوره من میفهمی !!!

    سرکار خانم سحر رضوی
    با سلام
    ……………………

      سلام جناب افتخاری
      سال نو مبارک
      در این مورد میتونید به فرشته ی شفا و لامتی خودتون نامه بدین و یا اینکه بصورت شفاهی ازشون درخواست کنید
      در این قسمت جملات تاکیدی مربوط به سلامتی نوشته شده . میتونید مطالعه کنید و جمله ایی که به دلتون میشینه رو انتخاب کنید و روزانه تکرار کنید
      ان شالله خیلی زود سلامتیتون رو یدست میارید
      موفق باشید

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds