استفاده درمانی از مثبت اندیشی | قانون جذب  

برای داشتن تن سالم, باید ذهن سالم داشته باشید, توجه داشته باشید که ذهن و جسم با هم در ارتباط نزدیک هستند. بنابراین افسرده بودن به هر دلیلی که باشد روی جسم شما تاثیر می گذارد. ممکن است وزن اضافه کنید, دردهای مختلف به سراغتان بیاید, سردرد بگیرید یا بیش از اندازه سرما بخورید.

خوشبختانه مثبت اندیشی به شکل تجسم خلاق می تواند اثرات التیام بخش قابل ملاحظه ای داشته باشد. صرفا با سالم دیدن خود می توانید بر میزان سلامتی تان بیفزایید. در بررسی های مختلفی که روی اشخاص بیمار صورت گرفته, پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که بیمار با تمرکز کردن روی مبارزه با یک بیماری می تواند از شدت نشانه های بیماری بکاهد و طول عمر خود را افزایش دهد.

گرچه تجسم خلاق به درمان و التیام بسیاری از بیماری ها کمک می کند, بهترین تنیجه زمانی حاصل می شود که در کنار آن, دارو درمانی رو هم انجام بدهید. تجسم خلاق جای مراجعه به پزشک و دارو درمانی را هرگز نمی گیرد. همیشه تلاش کنید از بهترین روش های پزشکی برای درمان خود استفاده کنید و از قدرت تجسم خلاق استفاده برای تسریع بهبودی خود بهره ببرید.

به بیماران سرطانی معمولا توصیه می شود که تجسم و تصور کنند که گلبول های سفید در اقصی نقاط بدنشان با سلول های سرطانی در نبرد هستند و آن ها را نابود می کنند. اینکه این روش چگونه کار می کند مشخص نیست, اما با توجه به ظواهر امر ذهن ناخودآگاه به کمک دستگاه عصبی خودمختار و دستگاه ایمنی نسبت به تجسم ها واکنش نشان می دهد و به منبع بیماری حمله می کند.

البته پزشکی مدرن بسیاری از بیماری ها را درمان می کند که از جمله آن ها می توان به بیماری سرطان اشاره کرد, اما تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی سرعت بهبود را افزایش می دهد.

تجسم به وسیله مبارزه با بیماری به بهبود شما کمک می کند.

آیا تا کنون درباره ی سرماخوردگی با کسی که بنظر می رسد هرگز زکام نمی شود صحبت کرده اید؟ او اغلب می گوید که به سرما خوردگی عادت ندارد.

او با این روش نگرشی مثبت در قبال سلامتی اش اتخاذ می کند و در نتیجه دستگاه ایمنی بدن او در شرایط مطلوب قرار می گیرد.

 

کتاب تجسم خلاق

رابین نیکسون

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

16 نظر

    سحر خانم شما مطالب کتاب رازو قبول دارین؟

      دوست عزیز اگر قبول نداشتم مطالبش رو تو سایت نمی ذاشتم و یه سایت با موضوع قانون جذب نمی زنم.
      مثبت اندیشی چیزی نیست که کا قبول داشته باشیم یا نه, فکرای خوب باعث جذب اتفاقهای خوب می شه.

    ممنون از لطف شما. آخه سحر خانم یکی از دوستام قانون جذبو میگه قبول ندارم همه چی دست خداست. درسته همه چی دست خداست ولی خدا هم ما رو به عنوان خلیفه خود در زمین قرار داده. من خودم بارها هم جذب منفی داشتم و هم جذب مثبت.

      خوب دوست شما اشتباه می کنه, یعنی دوستتون اگر بره وسطه اتوبان وایسه, بین اون همه ماشین که با سرعت دارن رد می شن, هیچیش نمی شه, چون همچی دست خداست؟
      تو زمین قانون اختیار حاکمه, یعنی ما تو اتفاقهایی که برامون میوفته دخیلیم و حق انتخاب داریم.
      زندگی ما بازتاب افکارمونه, هرچی افکارمون بهتر باشه, زندگیمون بهتر و قشنگ تر می شه.

    شما فوق العاده ای. دقیقا با شما هم فکرم. خانم لوییز هی هم در کتاب قانون شفا همینو میگه. دکتر الهی قمشه ای در مورد جبر نظرشون اینکه ما اتفاقات و اشتاهات خودمونو به آفریننده نسبت میدهیم و خودمونو از خود سلب مسولیت میکنیم.

    ممکنه در این خصوص یک کتاب بهم معرفی کنید؟

    سلام دوستان!از صحبت هاتون استفاده كردم،ممنون،خيلي نياز داشتم به اين نوع مطالب

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیزم کاملا موافقم من معتقدم و برام زیاد اتفاق افتاده نمونش همسرم تحصیلاتم ………….الانم دارم با بیماری ام اس میجنگم و مطمئنم که هر چه زودتر سلامتیمو بدست میارم البته به کمک خدا و دعایچ
    .دوستان

      سلام عزیزم, امیدوارم به لطف خدا, سلامتی کاملت رو به دست بیاری و با خبرای خوب برگردی.
      عزیزم برای تمرکز روی سلامتی خیلی مهمه که ما ذهنمون رو پاکسازی کرده باشیم, برای همین شدیدا کتاب های قانون شفا از کاترین پاندر و قدرت فکر از ژوزف مورفی رو پیشنهاد می کنم, که اصولی پیش بری.

    سلام من مادرم بسترين تو بخش اي سيو ميخواستم ببينم خودم و اطرافيانم چطور با افكار مثبت ميتونيم به بهبوديشون كمك كنيم٠همه در حال دعا كردن

      سلام عزیزم, خدا بد نده. از خدا بخواه هر چیزی که طرح الهیشون هست پیش بیاد, استفاده از تجسم خلاق برای سلامتی می تونه مفید باشه.
      اما در کل راه حلهای قطعی نیستن اما استفاده از این روشها می تونه مفید باشه.

    سلام سحرعزیز ؛پیشاپیش سال نو مبارک عزیزم
    سحرجون ، من کلا ادم حساسی هستم مخصوصا حساسیتم از وقتی که جاری اوردم خیلیم بیشترشده و همیشه تو ذهنم دارم به این فکرمیکنم که مادرشوهرم منو بیشتردوست داره یا جاریمو؟و کلا ذهنم اونجا پرسه میزنه ،
    واقعا کلافه شدم ، دوست ندارم لذت و خوشی زندگی خوبی که دارم با این فکرهای بیهوده ازبین بره
    لطفا به من بگو چیکار کنم که درک کنم که فقط و فقط زندگی خودم مهمه
    خواهش میکنم راهنماییم کن
    مرسی

      سلام عزیزم, سال نوی شما هم مبارک, پیشنهاد من اینه که وجودتو سرشار از عشق و محبت کنی, در این صورت همه دوستت خواهند داشت, این مطلب رو بخون.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds