افزودن بر نیروی زندگی | قانون جذب  

 

نیروی زندگی ما کلید ماندگاری ماست, بدون این نیرو زندگی به پایان می رسد. 

نیروی حیاتی ما نگهدارنده ذهن, بدن و روحمان است, که به عنوان نیرویی حیاتی که زندگی را در بدن ما دمیده است, توصیف شده است.

پرسیدن این سوال که آیا چنین انتخابی بر نیروی زندگی من می افزاید یا انرژی ام را می رباید, به ما اجازه می دهد ببینیم آیا این انتخاب موجب تقویب نیروی زندگی مان می شود و از انرژی درونی ما حمایت می کند یا انرژی حیاتی ما را می دزد.

هر یک از ما با انتخاب ها و کردارمان نیروی زندگی خویش را تقویت یا تضعیف می کنیم.

این پرسش بی درنگ به ما یاد آور می شود که هر انتخاب, تصمیم و کاری که انجام می دهیم, به شدت بر ژرف ترین بخش وجود و احساس خوب بودنمان تاثیر می گذارد.

بسیاری از ما نیروی حیات را بدیهی می انگاریم, ما ناآگاهانه زندگی می کنیم و گمان می بریم نامیرا هستم و تندرستی و نیازهای بدنمان را نادیده می گیریم.

اما زمانی که آگاهانه زندگی می کنیم امکان ندارد موهبتی را که به ما ارزانی شده است, احساس نکنیم و ارزشمند ندانیم.

ما هر روز با انتخابهای بسیاری روبرو هستیم, هر انتخاب تاثیر مستقیم بر نیروی حیاتمان دارد, یا گسترش می یابیم یا محدود می شویم.

وقتی نیرو حیاتمان مورد تهدید قرار می گیرد, ناامیدانه برای باز پس گرفتن نیروی حیات گمشده, دست به دامن دنیای بیرون می شویم.

 

کتاب سوال های درست

دبی فورد

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds