اندازه انتظارتان به شما داده می شود | قانون جذب  

 

ایمان یعنی امید و انتظار, بر وفق ایمانتان به شما داده می شود.

از زبان مردم می شنویم که می گویند, باید منتظر بدتر از اینا باشیم یا اینکه, از این هم بدتر خواهد شد. بی خبر از اینکه به زبان آوردن چنین کلماتی خود به استقبال بدتر از اینها هم می روند.

اما از برخی دیگر چنین می شنویم, در انتظار بک تغییر مثبت هستم. این گروه نیز به استقبال اوضاع و شرایط بهتر می روند.

انتظارتان را تغییر دهید تا اوضاع و شرایطتان تغییر کند, چنان رفتار کنید که گویی منتظر موفقیت, شادمانی و فراوانی هستید, برای خیر و صلاح خود آماده شوید.

کاری کنید که نشان دهد در انتظار آمدن شرایط بهتر هستید, چون تنها ایمان فعال بر ذهن نیمه هوشیار اقر می گذارد.

اگر خانه ای طلبیده اید بی درنگ چنان دست به کار آماده کردن وسایل آن شوید که گویی ثانیه ای از وقت خود را نمی خواهید تلف کنید, شروع کنید به جمع آوری تزئیات کوچک از جمله رومیزی و …

زنی را می شناختم که با خریدن یک صندلی راحتی بزرگ, با جهشی عظیم به آغوش ایمان پرید. معنای این صندلی برای اون کسب و کاری موفق بود و اوضاع و شرایط را برای ظهور همسری مناسب اما به انتخاب الهی آماده می کرد, البته همسر مناسب نیز از راه رسید.

اگر فعلا امکان مالی خرید وسایل دلخواه را ندارید در این صورت به ویترین مغازه ها نگاه کنید تا با آنچه دوست دارید رابطه ای صمیمانه برقرار کنید و در راستای فرکانس آنها قرار گیرید.

گاه می شنوم که مردم می گویند: من پایم را در هیچ مغازه ای نمی گذارم چون بودجه ام اجازه نمی دهد که چیزی بخرم.

درست به همین دلیل باید وارد مغازه ها شوید یا چیزهایی که آرزومند یا نیازمند تصاحب آنها هستید از در دوستی در آیند.

به هرچیزی که توجه کنید با آن یکی می شوید, پس مدام به چیزهای زیبا و دلپذیر توجه کنید تا با آنها تماسی نامرئی و باطنی داشته باشید, چیزی نمی گذرد که همه اینها وارد زندگیتان می شوند.

مگر اینکه با خود بگویید: اینها کجا! من کجا!

 

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

14 نظر

    سلام سحر جان. سوالی داشتم عزیزم …
    من قبل از اینکه با این سایت آشنا شوم قبلش تصمیم به استفاده از جملات تاکیدی و نوشتن آنها کرده بودم . بعد از گذشت 25 روز یک پسری از طریق تلفن به من پیشنهاد دوستی و آشنایی برای ازدواج داد. من نشناختمش ولی جواب رد بهش دادم و گفتم اهل دوستی نیستم. چون میخواستم به این روند ادامه بدم و فکرم به کسی مشغول نباشه . بعد از اونموقع دیگه خبری ازش نشد. میخواستم بپرسم برای جذب هدفمون تلاش هم لازم هست یا نه؟ چون من اهل دوستی با پسر نیستم و اکثر وقتا خونه ام . شاغل هم نیستم . اگه طرف طرح الهی ام باشه امکان داره برگرده ؟ اگه ناامید شده باشه و نیروی منفی بفرسته چی؟ آیا نیروی مثبت یک طرفه کارساز هست یا نه؟ ممنون میشم از راهنمایی تون

      عزیزم جملات طرح الهی رو ادامه بده, خدا خودش به آدم خوب رو می فرسته, شاید از دوستان و فامیلاتون باشه.

    ممنون ازت عزیزم. تازگیا حدس میزنم کی باشه بله تقریبا آشناست ولی قوم نیست . از طرز رفتارش و نگاه کردنش فهمیدم خودشه . راستش دوست دارم بیاد خواستگاری ولی فکر کنم میترسه چون قبلا گفته بود میخوام بیشتر بشناسمت . من باهاش حرف نزدم که صداشو بشنوم فقط با مسج جوابشو دادم.

      جملات طرح الهی رو برای فرد مناسب بگو, و منتظر نشونه های دقیق تری شو, ببین بازم می بینیش؟ یا بازم با رفتارش احساس می کنی همونه؟ از خدا بخواه فقط افراد خوب رو تو مسیر زندگیت قرار بده.
      مقاله شهود قلبی رو هم بخون.

    ممنون عزیزم. امیدوارم موفق باشی و هر چه از خداوند میخواهی بهت عطا کنه گلم.

    عزیزم فعلا توی این شرایط که ذهنم به این شخص مشغول هستش . گفتن این دو جمله کافیه و میتونه کمکم کنه یا کار دیگه ای هم باید انجام بدم ؟
    به لطف الهی روند ازدواج موفق من با فردی کامل و ایده آل هم اکنون آغاز شده است . در زندگی من فقط افراد واتفاقهای خوب جای دارند.

    سلام سحرجان ممنونم بابت زحمات تون.

      سلام عزیزم, احتمالا حدست در مورد شماره تماس و فامبلتون اشتباهه یعنی یکی نیستن, شماره تماس رو فراموش کن و جملات طرح الهی رو درمورد فامیلتون بگو و سعی کن نامحسوس درموردش تحقیق کنی, ببینی ایمانش در چه حد, آدم پاک و قابل اعتمادی هستش یا نه.
      روی موارد منفی متمرکز نشو که جذبشون کنی, آخرین مطلب سایت رو چک کن, درمورد همین موضوعه.

    ممنون سحر جان. راستش این اتفاق باعث شد به همه شک کنم. من شمارمو به جز دوستام کسی نمیدونن. ایشون منو میشناخت وحتی به خونمون هم زنگ زده بود . من باید بفهمم کیه . چکار کنم؟
    تصمیم گرفتم یا خودم بهش زنگ بزنم یا به دوستام بگم . چون شناختن کسی که این همه منفی هست برام لازمه

    امروز متوجه شدم که اون شماره مربوط به آشنا مون نیست. خوشحال شدم وخدا را شکر میکنم. چند روز افکار بد داشتم. حالا دوباره میخوام روی مثبت متمرکز باشم.

      عزیزم من که بهت گفتم احتمالا یکی نباشن و سوتفاهم باشه. به هرحال با توجه به چیزایی که از فامیلتون گفتی بعید بود اون شماره با اون شرایط براش باشه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds