اکنون کلید آفریدن هر آرزویی را در دست دارید | قانون جذب  

 

زمانی که درک نمایید که افکارتان برابر است با نقطه جذب شما و این که حالتی را که احساس می کنید, سطح پذیرش یا مقاومت شما را نشان می دهد, آنگاه کلید آفریدن هر چیزی را که آرزو می کنید, در دست دارید.

امکان ندارد که به طور مداوم احساس مثبتی درمورد چیزی داشته باشید ولی به صورت نامطلوب به شما بازگردد.

درست همانند اینکه امکان ندارد به طور پیوسته درمورد چیزی احساس بدی داشته باشید و خوب از آب درآید.

چگونگی حس شما, خواهد گفت که چه چیزی را جذب خواهید کرد.

نیکی همواره راهش را به سوی شما می گشاید و اگر بتوانید مانع از ایجاد افکار بازدارنده شوید, می توانید در تمامی جنبه های زندگی خود, آن را تجربه نمایید.

مهم نیست که اکنون در چه وضعیت ارتعاشی در رابطه با هر آنچه می خواهید, قرار دارید, اما با توجه به احساستان و با هدایت افکارتان به سوی افکاری که حس بهتری برایتان می آورد, دوباره می توانید هماهنگی ارتعاشی با نیکویی طبیعی خود را به دست آورید.

هر چه با خواسته هایتان در هماهنگی ارتعاشی بیشتری باشید, حس بهتری خواهید داشت.

برای مثال زمانی که چیزی را تحسین می کنید و وقتی که کسی یا خودتان را دوست دارید, با خود برترتان, هماهنگی ارتعاشی دارید.

اما هنگامی که به عیب جویی از خود یا دیگران می پرداید, در آن لحظه ارتعاشی دارید که با خود برترتان هماهنگ نیست و حس منفی شما نشانگر آن است که ارتعاش مقاومت را ایجاده کرده اید و در وضعیت پذیرش میان بخش مادی و غیر مادی خود نیستید.

مهم این است که چه زمانی به کائتات اجازه می دهید و چه زمانی به گونه ای رفتار می کنید که مانع آن می شوید, عواطف شما شاخص های درستی از درجه های پذیرش یا مقاومت آن ارتباط هستند.

 

سایر مطالب بخش “ارتعاش و فرکانس”

سایر مطالب بخش “راه های رسیدن به خواسته ها” 

 

 

کتاب درخواست کن برآورده می شود

استر هیکز

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

14 نظر

    سلام سحرجان خوبی؟ صبحت بخیر
    خواستم ی چیزی رو ب عرضت برسونم خیلی وقتا واسم پیش اومده ک ب ی چیزی فکر کردم درست همون لحظه برام اتفاق افتاده ی سوال پیش اومده واسم من همه چیزو ب خوبی جذب میکنم؟ ایا به چیزهایی ک فکر میکنم ک همون ارزو هستن برام اتفاق میوفته؟ ممنون میشم اگه جواب بدی

      سلام دوست عزیز, مواردی که زود اتفاق میوفته به این علت هستش که هیچ نگرانی از بابت اینکه اتفاق میوفته یا نه ندارید, اما همیشه نگرانی هایی درمورد آرزوهامون وجود داره که روند رسیدن بهش رو به تاخیر می ندازه.
      امیدوارم موفق باشید.

    ممنون سحرجان ولی واسه ی خدا کاری نداره بقول معروف غیره ممکنو ممکن میکنه اون بخواد همه چی درست میشه

      هر چیزی زمان الهی خودش رو داره, برای هر چیزی هم اعمال و رفتار ما دخیل هستش, به دلیل اینکه ما حق انتخاب داریم و تو روند زندگیمون تاثیر گذار هستیم.
      بنظر من به جای اینکه به مسائل حاشیه ای فکر کنید, تمرکزتون رو روی خواسته ها و مسیر موفقیت بذارید, اینکه یه خواسته چطوری اتفاق میوفته اصلا مهم نیست, مهم اینه که ما چه کارهایی می تونیم انجام بدیم که به اون خواسته نزدیک بشیم.

    سحر جان سلام
    یکی از همین بینندگان سایت خوبت ک راجع ب برنده شدن تو قرعه کشی ازت سوال کرد گفته بودی از فرشته ی نگهبان کمک بگیر. حالا ی سوال اینجا پیش میاد تو قسمت همین فرشته ها ک هر کدومشون چ مسئولیتی دارن گفتی نامه رو بنویس بعد بسوزون ولی ی جای دیگه گفتی بذار لای قران یا تو کشو اونوقت الان با سوزوندن نامه بیشتر طرف مقابل جواب میگیره یا گذاشتن لای قران؟ البته ناگفته نمونه خودم گذاشتم لای قران.

      سلام
      لای قران یا هر جای مطمئن دیگه ای در اخر باید به اب روون سپرده بشه یا اگر اسامی خداوند متعال درش نیست سوزونده بشه

    با زیباترین سلام
    سحرجون
    من به تازگی با سایت شما آشنا شدم
    کاملا اتفاقی
    اما زمینه ی جذب رو داشتم
    یه وقتایی سوال برام پیش میاد
    اونم اینکه باید هرروز خواسته هام رو و جملات تاکیدی رو به قلم بیارم و در طول روز خودم رو در شرایطی تصور کنم که به آرزوهام رسیدم؟

    سلام سحرجان خوبی؟ وقتت بخیر
    قاصدک هم میتونه شامل نشونه باشه؟ چون واقعا چن روزه جلوم ظاهر میشن یا اینکه سرمو ازجایی برمیگردونم یکی دوتایی میبینم.
    اگه نشونس معنیش چی میتونه باشه؟

    سلام سحرجان خوبی وقتت بخیر
    برای اینکه ی شغل مناسب و دائمی پیداشه ب کدوم فرشته باید نامه بدی؟ ممنون

    سلام خوبی سحرجان وقتت بخیر
    از اون موقعی ک شروع به نامه نوشتن کردم خیلی پر میبینم و هرباری ام ک هر کاری میکنم شکره خدارو ب جا میارم از لحاظ مالی واقعا کم نمیارم این شکر گذاری غوغا میکنه ولی بازم ی سوالی ک هنوز برام گنگه دلیل این پر هارو نمیدونم چیه؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds