بازاریابی استراتژیک  

 

بازاریابی استراتژیک هنر و علم تشخیص خواسته ها و نیازهای واقعی مشتریان فعلی و مشتریان آینده و سپس خلق و ایجاد محصولات و خدماتی است که نیازهای خاص مشتریان مذکور را تامین کند.

دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب و کار, موفقیت یا شکست در تلاش های بازاریابی است.

نقطه شروع بازاریابی موفق این است که بدانید همیشه حق با مشتری است.

آن ها براساس دلایل خود خرید می کنند, نه دلایل شما.

مشتریان خودخواه, پرتوقع, ظالم, بی وفا و دمدمی مزاج هستن, اما همیشه حق با آن ها است.

هرگاه مشتری احساس کند در جایی دیگر خدمات بهتری دریافت می کند, تامین کننده اش را عوض خواهد کرد.

توانایی شما در کشف آرزوهای واقعی آن ها و تامین خواسته ها و نیاز هایشان, تعیین کننده موفقیت در کسب و کار است.

بازاریابی شامل مجموعه ای از مهارت ها است, که می توان با تکرار ایده ها و مفاهیم خاص, آن ها را آموخت.

یکی از عوامل حیاتی در موفقیت بازاریابی, روابط است. امروزه بیشتر و بیشتر می فهمیم که کیفیت روابط کاری معیاری مهم برای جذب و حفظ مشتریان فراوان است.

 

 

سایر مطالب بخش “کسب و کار”

 

کتاب “بازاریابی”

برایان تریسی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

بازاریابی استراتژیک  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds