با بخشش دیگران سلامتی را برای خودتان به ارمغان بیاورید. | قانون جذب  

 

وقتی دیگران را مورد عفو قرار می دهید و آنها را می بخشید, به روح و جسمتان سلامتی ارزانی می دارید. باید افرادی که در حق شما بدی کرده اند را ببخشید تا به شادی و آرامش برسید.

یکی از مهمترین راه های دستیابی به اعتماد بنفس این است که چشمتان را برروی اشتباهات گذشته تان ببندید و برای آنها اهمین زیادی قائل نشوید, اما این کار زمانی تحقق می باید که ابتدا دیگران را ببخشیده باشید.

در بخشش اطرافیان, رضایت باطنی از ملزومات است, اگر صمیمانه و صادقانه قلم عفو بر خطاها بکشید, مطمئن باشید که پنجاه درصد کار را انجام داده اید.

از این نکته آگاه باشید که بخشیدن کسی به معنای اشتیاق شما به برقراری رابطه با او نیست, شما با بخشش, خودتان را به دوست داشتن کسی محکوم نمی کنید و بطور کلی این عمل با هیچ اصلی از اصول حیات مطابقت ندارد.

مقصود از عفو کردن این است که نفرت و کینه ای از کسی به دل نگیریم وگرنه دوست داشتن هرکسی, کاری عقلانی نیست.

همیشه باید برای تمام مردم آرزوی خیر و خوشی, تندرستی و خوشبختی داشت و هرگز نباید برای کسی بد بخواهیم.

اگر چنین کنید, به منزله این است که هرچه برای خودتان می خواهید برای دیگران هم خواسته اید و در این میان خودتان را نیز فراموش نکرده اید و برای خودتان ارزش حیاتی قائل شده اید.

باید با اطمینان بدانید که جز آنچه احساس می کنید و می اندیشید, هیچ چیز دیگری نیستید.

برای اینکه آتش خشم و کینه را در درونتان خاموش کنید, ابتدا قدری دراز بکشید تا روح و جسمتان آرام بگیرد, سپس ضمیر باطنتان را مخاطب قرار دهید و به خودتان بگوئید:

من با خلوص نیت از اعماق قلبم تمام افرادی که تا کنون به من بدی کرده اند, می بخشم و برای تک تکشان آرزون سلامتی, شادی و خوشبختی دارم و همیشه دعام خیرم را بدرقه راهشان خواهم کرد.

زمانی که  یاد آزار برخی افراد افتادید, بلافاصله چندبار زیر لب بگویید:

خداوند به اون خیر دهد …

 

این دعا را هرگاه که فکر او به ذهنتان خطور کرد برزبان بیاورید, آنگاه در نهایت شگفتی می بینید که آن شخص یا حادثه ای که قسمتی از ذهنتان را اشغال کرده و باعث رنجش خاطرتان شده, به سادگی از ضمیرتان خارج می شود و احساس آرامش خواهید کرد.

 

کتاب راز قانون جذب

آنتونی رابیز

 

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

5 نظر

    عالی بود ممنون

    سلام عزیزم
    ممنونم از مطالب خوبتون ..
    بعضی حوادث رو نمیشه بخشید و وقتی یادش افتادم چی بگم …
    مثلا شخصی که میخواست به من تجاوز کنه..مدام تو ذهنمه و اذیت میشم ..چیکار کنم ؟

      سلام عزیزم, دقیقا موارد مشابهت تو کتاب نیمه تاریک وجود اورده شده و توضیح داده که به چه صورت باید با اتفاق های ناگوار کنار اومد, حتما این کتابو تهیه کن.

        خیلی خیلی ممنونم ازت که جواب منو دادی .. واقعا نمیتونم ببخشمش واقعا نمیشه ..با خودم درگیرم شب و روز خودم رو سرزنش میکنم که چرا این اتفاق افتاد و من مواظب خودم نبودم..
        خیلی ممنونم از راهنماییتون ..
        چشم حتما تهیه میکنم و مطالعه میکنم

        عزیزم قرار نیست کسی رو ببخشی, فقط قرار بفهمی چرا باید این اتفاق برات میوفتاده و چه پیامی برات داشته.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds