بهبود مهارت ها با تمرین ذهن | قانون جذب  

 

اغلب اشخاص دارای تصورات موثری هستند و خیالات و تجسم های آنها اغلب با سناریوهای ذهنی “چه می شود اگر” همراه می گردد. مردم چیزهایی را تجسم می کنند که می خواهند آن را تجربه نمایند. اگر به جنبه های منفی در ذهن خود می اندیشید گاه خیال شما بیش از اندازه پیرامون این افکار دور می زند و می تواند شما را افسرده یا مشوش کند. اندیشه های منفی می توانند بر ذهن مسلط شوند زیرا آنچه در زندگی شما جاری است بیشترین توجه را به خود معطوف می کند و این یکی از دلایلی است که می گوییم مثبت اندیشی تا این اندازه مهم است.

با دنبال کردن ریسمان اندیشه در خیال و تصورتان می توانید ایده ها, حوادث یا اشخاصی را که درباره شان فکر می کنید تجسم نمایید.

هدف تجسم خلاق جایگزین کردن خیالات و تصورات هدایت نشده یا تجسم ساختار یافته است تا پیوندها و گذرگاه های عصبی جدیدی ایجاد شود, چیزی که خود شما خواهان آن هستید. در نتیجه وقتی از تکنیک های تجسم خلاق استفاده می کنید, آگاهانه بخشی از مغز خود را از نو برنامه نویسی می کنید, پیوندهای جدیدی خلق می کنید و پیوندها و اتصالاتی را که خواهان آن نیستید رها می سازید.

این فرایندی است که در تمام مدت زندگی در مغزهای ما به هنگام یادگیری اتفاق میوفتد. اما با تجسم خلاق می توانیم این فرایند را کنترل کنیم تا رفتارهای مورد علاقه مان را ایجاد کنیم و احساسات و عواطف خود را بهبود بخشیم.

 

کتاب تجسم خلاق

رابین نیکسون

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

    سلام و وقت بخیر، در ادامه مطالبتون نحوه ی تجسم خلاق رو هم آموزش دادین؟
    خیلی ممنون از مطالب مفیدتون

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds