به درستی بیندیشید | قانون جذب  

 

هر وقت شک داشتید که چه کسی کاری را خراب کرده است! ابتدا خودتان به فکر درست کردن آن باشید!

اگر مراقب خودمان و روحیاتمان نباشیم, به راحتی نسبت به مسئولیت هایمان در زندگی بی میل می شویم.

اگر دقت کنیم, می بینیم در طول روز ممکن است کارهای اشتباه زیادی انجام دهیم, ولی در صورتی که وضعیت بهتری داشته باشیم, تعداد کارهای اشتباهمان به نسبت پایین تر می آید.

وقتی به درستی می اندیشیم, در می یابیم کارهایی که در روز انجام می دهیم تا چه اندازه حیرت انگیز و درمواردی هم بی ارزش هستند, در حالی که ما به جای دقت در رفتار خودمان, مواظب کارهای دیگران هستیم.

باید تمرین کنید تا بتوانید اشتباهات اطرافیانان را فراموش کنید و با خیالی آسوده به زندگی ادامه دهید. اینکه همه افراد اطرافمان تمام کارهایی که انجام می دهند درست باشد, بسیار مشکل است.

این نکته مهم را بدانید که سر در آوردن از کار دیگران و اینکه اگر ذهن خود را با سوالاتی مثل: “چه کسی مشغول چه کاری است”  یا “چه کسی بیشتر کار می کند؟” و … پر کنیم باعث عقب افتادنمان از قافله پرشتاب زندگی می شود.

به این نکته که شما مسئولیتتان را درست انجام داده اید و شخص دیگری در خانوادتان در مسئولیت هایش کوتاهی کرده, اصلا فکر نکنید و ذهن خود را با این مسائل مشغول نکنید.

ممکن است بخواهید با پیش کشیدن این بحث به دنبال مزیت هایی برای خودتان بگردید, اما مطمئن باشید این کار غیر از عصبانیت هیچ مزیت دیگری برای شما نخواهد داشت, چون به احتمال زیاد, ایراد از خود شماست و شما, شخص دیگری را مسئول می دانید.

بهتر است به جای وقت صرف کردن برای این موضوعات پیش پاافتاده انرژیتان را برای کارهای مهمتری نگه دارید.

 

کتاب اجرای راز قانوان جذب در زندگی

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds