تلقین چه تاثیری بر زندگی دارد؟ | قانون جذب  

تلقین در تمام اعصار و قرون, نقش بسیار مهمی در زندگی بشر ایفا کرده و گاه شخصی را تا حد فداکاری و جان بازی, برای هر نوع از خود گذشتگی آماده ساخته است.

تللقین سازنده, باشکوه و عالی است و بالعکس, تلقین مخرب, یکی از خطرناکترین پدیده های ذهنی است که امکان دارد شخص را از هستی ساقط کند و او را به فلاکت بکشاند و جز رنج و بد بختی, ارمغانی برایش نداشته باشد.

هرکس در دوران کودکی تحت تاثیر تلقینات منفی قرار می گیرد و بدون اینکه خودش متوجه شود, به ناچار آنها را می پذیرد.

پس از اینکه انسان به بلوغ رسید, اگر نتواند تلقینات منفی دوران کودکی را از خودش دور کند, باید منتظر باشد تا پیامهایی که در آن دوران در ضمیر ناخودآگاهش نشسته, سبب شکست و نرسیدن به موفقیت در زندگی اجتماعی و فردی اش بشود.

تنها راه مواجهه با چنین تلقینات مخربی, یاری جستن از تکنیکهای خودتلقینی است تا بتوانیم بوسیله آنها این پیامهای منفی را از اعماق باطنمان بیرون بریزیم.

صفحه حوادث روزنامه ها همه روزه پر از اتفاقهای تلخ و هراس آور هستند که با خواندن آنها یقینا دچار ترس و تشویش و دلهره می شویم و اگر بخواهیم خودمان را تمام و کمال در اختیار تلقینات اخبار بگذاریم, لطف و شیرینی زندگی در کاممان تلخ خواهد شد و سایه هولناک حوادث, حتی برای لحظه ای آراممان نمی گذارد.

اما راه چاره خنثی کردن این حوادث, عبرت گرفتن از آنهاست نه پذیرفتنشان …

بدین ترتیب تلقینات منفی کسانیکه هکه روزه به مقاصد و نیتهای مختلف می کوشند تا شما را نرم سازند و به دام خویش بکشانند را بی اثر می کند.

باید خودتان را قانع کنید که به هرپیشنهادی که جنبه ی القایی داشته باشد, نباید روی خوش نشان داد و آن را پذیرفت, شاید به کار به نابودی تمام هستی و زندگیتان منجر شود.

 

کتاب اجرای راز قانون جذب در زندگی

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

6 نظر

    سلام خانم رضوي ميشه با تلقين قدم بلند كنم؟لطفا راهنماييم كنيد؟يه مطلب بذاريد يا داستان يا روش،خيلي برام حياتيه كمكم كنيد ،إز هركي سؤال كردم جوا ب نكر فتم

      سلام عزیزم, تو یه وبلاگ دیدم که با استفاده از مدیتیشن و تجسم خلاق قبل از خواب به مدت 1 الی 2 سال اینکار رو انجام داده بودن, متاسفانه آدرس وبلاگش رو پیدا نمی کنم.
      قبل از خواب با مدیتیشن بدنت رو استراحت بده و تصور کن یه نوری وارد بدنش شده و به سمت پاهات می ره و کمی قدت رو بلندتر می کنه, اینو هر شب و برای مدت طولاتی استفاده کن, با یکی 2 هفته جواب نمی ده, همچی باید تداوم داشته باشه و درست انجام بشه.

    ولي من توي يه داستان راز خوندم يه دختري تو٣ماه أين كار رو كرده بود ١٠ سانت به قدش أضافه شده بود اما دقيق نكفته بود جيكار كرده

      من درمورد این داستان چون اطلاعی ندارم نظر نمی دم, اما فکر می کنم بدون اینکه عجله ای داشته باشی از روشهایی که گفتم استفاده کن, امیدوارم جواب بگیری.

    سلام من یک نفر را باتمام وجودم دوست دارم وهمش در مورد ش جملات تاکیدی میگم چون:
    …..من را دوست دارد.
    …..هر لحظه به من فکر می کند.
    …..بی تاب و بی قراره من است.
    وخیلی جملات دیگه
    از شما سوالی دارم آیا من به مراد دلم می رسم بی حد واندازه دوستش دارم.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds