تمرین ذهنی موفقیت مالی | قانون جذب  

 

اجازه بدهید بطور مختصر به تکنیک ساده ای بپردازیم که با استفاده از آن می توانید دستیابی به پول مورد نظرتان را از همین حالا شروع کنید.

اولین کاری که از شما می خوام انجام دهید این است که در ذهن خود تصور کنید که در اتاقی به همراه چند تن از دوستان تان نشسته اید. سپس مجسم کنید که به آنها اعلام می کنید خیال دارید پولدار شوید, آنقدر پولدار که زندگی دلخواهتان را فراهم کنید.

حالا تصور کنید که اینکار چه احساسی را در شما ایجاد می کند؟ شاید مثل اکثر افراد احساس ناخوشایندی به شما دست بدهد, آنقدر ناخوشایند که حرف خود را پس بگیرید و به دوستان خود بگویید که شوخی کرده اید.

اما باید بدانید که اشخاص پوبدار و متمول وقتی صحبت از پول به میان می آید, به هیچ وجه معذب نمی شوند.

حتما می پرسید چرا؟ شاید بدیهی ترین پاسخ این باشد؛ به این علت که آنها کلی پول دارند! اما پاسخ صحیح این نیست.

باید بدانید حقیقتا پولدار بودن این قبیل اشخاص باعث نشده که از پول خوششان بیاد, بلکه چون از پول خوششان می آید پولدار شده اند.

به عبارت دیگر یکی از دلایلی که باعث شده افراد متمول, پولدار شوند این است که آنها ذهنیت رفاه را در خود ایجاد کرده اند.

بنابراین اگر ما هم می خواهیم که ثروتمند شویم باید ذهنیت رفاه را در خود ایجاد کنیم.

چگونه می توانید ذهنیت رفاه را در خود ایجاد کنید؟

بهترین راه برای ایجاد ذهنیت رفاه این است که وضعیت مالی ای را برای خودتان مجسم کنید که آرزویش را دارید. از آنجایی که ذهن ناخودآگاه نمی تواند میان رفاه واقعی و تجسم آن تفاوت قائل شود, خیلی زود با فکر پول و ثروت انس می گیرد و در نتیجه آن را بیشتر به سوی خود جذب می کنید.

شاید شبیه یک بازی بنظر برسد, اما به شما اطمینان می دهم که عقلانه ترین کاری باشد که می توانید انجام دهید, چون زمانیکه بتوانید ذهن ناخودآگاهتان را متقاعد کنید که ثروتمند هستید و از پولدار بودن احساس خوشایندی داشته باشید, ذهن ناخودآگاه بطور خودکار راه هایی می یابد تا تصورات شما به واقعیت تبدیل شود.

 

سایر مطالب بخش “جذب ثروت و فراوانی”

 

 

کتاب ثروتمند زاده شده ای

باب پراکتور

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

تمرین ذهنی موفقیت مالی | قانون جذب  

تمرین ذهنی موفقیت مالی | قانون جذب  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

6 نظر

    من خیلی خوشحالم که بطور اتفاقی با این سایت آشنا شدم. من دوست دارم در جذب گروهی و اختصاصی ثبت نام شوم .. لطفا راهنماییم کنید

    سلام.. من قبلا نامه به فرشتگان دادم و الان منتظر جواب هستم.. لطفا راهنماییم کنید اگر بخواهم به فرشتگان مقرب نامه برا ازدواج موفق با مرد دلخواهم و همسر الهی و جفت روحی ام بدهم و سریع جواب بگیرم . نامه خطاب به کدام فرشته باشد و متن نامه چگونه باشد .. ممنون که راهنماییم می کنید.
    خدیجه هستم..

    سلا م سحر عزیز . من دنبال یه software هستم برای کارم . خیلی تو اینترنت سرچ کردم حتی سایتهای بینلمللی ولی خب چیزهایی که پیدا کردم اونطور که باید باب میلم نبوده . چون این کاری که دارم فوق العاده پول سازه و من نمیخوام ریسک کنم . میخواستم بپرسم برای پیدا کردن اون نرم افزار میشه به فرشته ها نامه داد اگه میشه به کدوم فرشته ؟

      سلام دوست عزیز, سوال سختی چون تجربه ای توی این موارد نداشتم, اما توی کتابهای مختلفی تاکید شده که ضمیر ناخودآگاه جواب همه سوالات رو می دونه, مطالب بخش ضمیر ناخودآگاه رو بخونید امیدوارم براتون مفید باشه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds