تکنیک بسیار مهم استفاده از ضمیر ناخودآگاه | قانون جذب  

 

شارل بودوئن, روانپزشک مشهور فرانسوی درمورد استفاده از قدرت ضمیر ناخودآگاه و تاثیر پذیری آن روشی را ارائه داده است.

او درمورد تاثیر پذیری ضمیر ناخودآگاه اظهار داشت که بهترین موقع برای این امر, هنگامی است که شخص در حالت چرت و خلسه قرار می گیرد.

زیرا در این لحظات هرگونه تلاش و فعالیت انسان به حداقل می رسد و حالت پذیرندگی ذهن انسان افزایش و فرصت خوبی باری انتقال خواسته ها و آرزوها به ضمیر به شمار می رود.

اون نظریات خود را با این فرمول ارائه می دهد:

ساده ترین روش برای تحت نفوذ قرار دادن ضمیر ناخودآگاه, این است که ایده ای که باید موضوع تلقین قرار گیرد, به صورت فشرده و متمرکز در آید تا حافظه قدرت دریافت آن را داشته باشد و بتواند آن را در خود حک نماید و آگاه بایستی چندین بار آن را تکرار کرد تا در ضمیر ناخودآگاه نقش ببندد.

برای تاثیر پذیری بیشتر این روش می توان از تکنیک خواب استفاده کرد.

به این ترتیب قبل از خواب با مراقبه ذهن خود را آرام سازید و خواست های خود را مرور کنید, چندین شب به این کار ادامه دهید تا خواسته شما به صورت عمیق در ضمیر ناخودآگاه حک شود.

فرض کنید که می خواهید عادت ناپسندی را مانند اعتیاد, کنار بگذارید.

در جایی آرام و راحت دراز بکشید و اعصابتان را آرام نمایید.

در حالتی که بین چرت و خلسه قرار می گیرید, چند بار تکرار کنید, می خواهم این عادت ناپسند را کنار بگذارم.

این تمرین را هر شب قبل از خواب هم می توانید انجام دهید, حدودا پنج تا ده دقیقه از اوقات خواب شب را به این کار اختصاص دهید.

هربار که این جملات را تکرار می کنید, قدرت آن چند برابر می شود.

 

سایر مقاله های ضمیر ناخودآگاه

 

 

کتاب قدرت فکر

ژوزف مورفی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

36 نظر

    سلام .
    من تقریبا یک سال هست که همش خوابهای تکراری میبینم مثلا در یک ماه اکثر شباش همین خواب رو میبینم .من قبلا دانشجو بودم و چند ساله تحصیلاتم تموم شده. یه بار هم عقد شدم وجدا شدم.
    اکثر شبا خواب میبینم ترم اخرم هست ونزدیک امتحان و هیچی نخوندم و خیلی ناراحتم و یا گریه میکنم که فرصت ندارم و هنوز لای کتابهام باز نکردم
    خواب دومم هم این هستش که خواب میبینم با نامزد قبلیم ازدواج کردم و مشکلات گذشته دارم و ناراحتم که کاش جدا شده بودم وعروسی نکرده بودم …

      سلام عزیزم, خوابهای تکراری یه پیامی برای ما دارن, اما از اونجایی که من تخصصی تو این زمینه ندارم, کمک خاصی از دستم برنمیاد.

    سلام

    من راحت با ضمیر ناخوداگاه خودم صحبت میکنم ولی اون انتظاری که دارم ازش را نداره برام….نمیدونم این انتظارم بیخوده یا نه….

      سلام دوست عزیز, از قدرت تلقین استفاده کنید, خودتون هم باید باور داشته باشید که ضمیر ناخودآگاه بهترین راه حل هارو بهتون نشون می ده.
      قبل از خواب به خوبی تمرکز کنید و به خواستتون فکر کنید.

    سلام سحر جون،وقتت بخیر و شادی**
    یه سؤال دارم :من میخوام قبل خواب با شمارش نفس هام به همین حالت خلسه برم اما نمیشه و واسه همون موفق به تصویرسازی یا گفتن عبارات تاکیدی نمیشم.لطفا بهم بگید چه راهی وجود داره که وارد خلسه بشم؟در مورد مراقبه هم همینطور یادمه تو یکی از صفحاتتون گفتین که کسی که مراقبه میکنه این حالت بهش دست میده:اینکه هوشیار هست اما تو اون حالت ذهنش تلقین پذیر میشه چون بدنش تقریبا بی حسه و مثلا قدرت تمییز حس بین گوش و نوک پا رو نداره.اما من نمیدونم چطور به این حالت ها وارد بشم که ذهنم تلقین پذیر بشه که بتونم خواسته هامو تجسم کنم.و مهمتر از همه همون خلسه هست که باید حتما بتونم خواسته هامو قبل خواب تصویرسازی کنم.ببخشید اگه سؤالم طولانی شد.

      سلام عزیزم, برای تجسم خلاق و جملات تاکیدی نیاز نیست به خلسه بری, زیادی سخت نگیر و فرصت موفق شدن رو با حساسیت بیش از حد از خودت نگیر.
      عزیزم من اطلاعاتم متاسفانه درمورد مراقبه زیاد نیست, هر چیزی که مطالعه کرده بودم رو تو سایت هم گذاشتم, راهنمایی بیشتری تو این زمینه ندارم.
      اما چیزی که ازش مطمئنم اینه که برای تجسم خلاق نیاز به حالتی که گفتی نیست, هر چیزی که تکرار بشه وارد ضمیر ناخودآگاه می شه.
      مطالب بخش تلقین و ضمیر ناخودآگاه رو بخون.

    مرسی سحر جون من همیشه رو این موضوع حساسیت داشتم. من همیشه فکر می کردم اگه بتونم به این حالت وارد بشم،میتونم زمان تجسم تصویر اون خواسه رو مثل فیلم تو ذهنم نگه دارم،اما الان که چیزی رو مجسم می کنم از ذهنم میره یه فکر دیگه میاد..برای حل این مشکل چی کار کنم؟

      عزیزم مشکلی که تو تجسم خلاق داری با خلسه رفع نمی شه, باید تمرکزت رو بیشتر کنی, مطالب بخش مدیتیشن درمورد تمرکز هم توضیح دادم.

    سلام سحر خانوم.خسته نباشید.حقیقتش من یه مشکلی دارم که فک کنم از هر چند هزار انسان شاید یک نفر دیگه مثل من باشه و اون اینکه من در ارتباط چشمی با همه مشکل دارم و بد جوری تو نا خداگاهم جا خوش کرده.شاید اگه بگم هفت ساله که اینجوری هستم باور نکنید.تو رو خدا کمکم کنید بد جوری اذیت میشم باید چیکار کنم که مثل همه بتونم روابط چشمی موفقیت داشته باشم؟ممنون

      سلام دوست عزیز, اصلا نگران نباشید, شما قفط اعتماد بنفس پایینی دارید و با تمرین درست می شه.
      می تونید برای شروع از جملات تاکیدی اعتماد بنفس استفاده کنید, بعد کم کم تمرین کنید که زمانی که با کسی صحبت می کنید, کمی بیشتر از دفعات قبل به چشماش نگاه کنید, همینطوری تمرینات رو بیشتر کنید, البته همیشه لازم نیست ما زیاد به فرد مقابل نگاه کنیم, می تونیم کمی به اطراف هم نگاه کنیم, اما اینکه کلا نگاه نکنیم نمی شه.
      نگاه کردن به دیگران اصلا کار ترسناکی نیست, علت ترس و نگرانیتونو اگر پیدا کنید خیلی می تونه بهتون کمک کنه, کتاب “ضربه های شفا بخش” نوشته جک کنفیلد, یاد می ده که مشکل ترس های قدیمی رو از طریق کانالهای انرژی حل کنیم, حتما توصیه می کنم این کتاب رو تهیه کنید, برای انتشارات نسل نو اندیش هستش.
      اعتماد بنفستونو تقویت کنید, مطالب بخش عزت نفس هم می تونه براتون مفید باشه به دلیل اینکه برای خودتون بیشتر ارزش قائل می شید.

    متشکرم از سایت خوبتون

    سلام.من چجوری میتونم،باوریو که تو ضمیر ناخودآگاهم هست و باعث جذب افرادی میشه که نمیخوام،تغییر بدم؟ خواهشا راهنماییم کنین،ممنون

      سلام عزیزم, مطالب بخش ضمیر ناخودآگاه رو مطالعه کن و کم کم باورهات رو تغییر بده.

    سلام
    من هرچیزی رو ک تو ذهنم تجسم میکنم برام اتفاق میوفته

    ولی ن اونجور ک دلم میخواد

    درواقع باید بگم قسمت منفیه چیزی ک میخوام اتفاق میوفته و این موضوع خیلی منو اذیت میکنه

    میخواستم بدونم باید چیکار کنم تا اتفاقات اونجوری ک دلم میخواد ب وقوع بپیوندن

    با تشکر از سایت خوبتون

    لطفا دوستان بیشتر نظر بدهند

    سلام خانم رضوی به نظرتون ممکنه ، اگر ادم همیشه به عکس یک نفر که چهره ی زیبا داره نگاه کنه ، چهره ی خودش هم به مرور زمان به شکل اون چهره ی زیبا تغیر پیدا کنه؟

      سلام دوست عزیز, مسلما نمی تونیم انتظار معجزه داشته باشیم, اما در اینکه چهره خوده ما می تونه به بهترین حالتش تبدیل بشه شکی نیست.

        از چه روشی چهره ما میتونه به بهترین حالتش تبدیل بشه ؟

        تجسم خلاق.

    سلام یعنی خودمونو به شکل زیبا تصور کنیم
    و اینکه تخیل تو حالت خلسه تاثیرش بیشتره؟

    سپاسگذارم بابت سايت جالب و كارآمد شما …. موفق باشيد

    ببخشید من چند وقت چاکرای دست کار کردم و میت.نم اجسام رو نکون بدم ایا با این که شما گفتی میتونم با ضمیر ناخوداگه مثلا چهره ی خودم. کمی تغییر بدم یا کاری کنم که مثلا خلاصه کمی تغییر بدم؟؟؟

      شما میتونید تجسم کنید که همونطور دیده بشین که دوست دارین دیگران شما رو ببینن .. نمی تونی توی کار خداوند دست ببری

    سلام من يه مشكلي پيدا كردم من در مورد قانون جذب و اين چيزا زياد مطالعه كردم اما حس مي‌كنم قبلا كه به آرزوهام نمي‌رسيدم قدرت تصورم بيشتر بود آخه تو يه سايتي نوشته بود بايد پله پله خواستتون رو تصور كنيد اما حالا كه مي‌خوام پله پله تصورش كنم تا به خواستم برسم متاسفانه با يه مشكل جدي روبه رو شدم و اون اينكه اصلا حس مي‌كنم از خواسته اي كه داشتم هم دور شدم ممنون ميشم اگه راهنماييم كنيد كه چيكار كنم چون به علت اينكه اولين بارم هست از قانون جاذبه البته به طور خودآگاه و با تصور ذهني استفاده مي‌كنم و هميشه به خاطر تصوراي ذهني منفي من توي زندگيم آدم چندان موفقي نبودم حالا برام خيلي مهمه با اين شيوه به خواستم برسم تا شايد اعتماد به نفسم كمي زياد بشه ممنون ميشم اگه در مورد مشكلم راهنماييم كنيد كه بايد چيكار كنم

    سلام خانوم رزضوی خسته نباشید……………………

      سلام دوست عزیز
      مواردی که عنوان کردین در حیطه سایت نیست و متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه نداریم

    به نام خدا
    باسلام من متوجه شدم ذهن ناخودآگاه۳۰۰۰۰برابر از ذهن خودآگاه قوی تر هستش میخواستم ببینم برای استفاده ی تحلیلی از ذهن ناخودآگاه پیشنهادی دارید یانه

    با سلام میشود از ضمیر ناخودآگاه خود برای کس دیگری استفاده کرد ؟ مثلا برای شفا یا برای ازدواج عزیزانمان .ممنون

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds