جدایی معنوی چیست؟ | قانون جذب  

 

دوستان خوبم طبق توضیحاتی که قبلا  درمورد سری مقاله های جدید دادم برای دوستانی که با بحران بزرگی تو زندگیشون مواجه شدن, گزیده ای از مطالب کتاب “جدایی معنوی” از “دبی فورد” رو براتون می ذارم.

برای تغییرات و پیشرفتهای عمیق تر به مطالب سایت بسنده نکنید و کتابهارو تهیه کنید, که مطالب به خوبی براتون جا بیوفته, درمورد کتابها سوالی داشتید می تونید ازم بپرسید.

هرچند که در ظاهر از کلمات جدایی استفاده شده, ولی در کل تو هر مشکلی می تونید از این مطالب استفاده کنید و منظورش این هستش که اگر شکست بزرگی خوردید, به جای اینکه خودتون رو ببازید, ببینید چه کارهایی از دستتون بر میاد که دوباره از نو و با قدرت شروع کنید.

 

جدایی معنوی, طلاقی است که ما می توانیم برای پیشرفت در زندگی و کسب تجربه از آن بهره برداری کنیم تا بیشتر از آنچه که از دست داده ایم به دست آوریم.

جدایی معنوی, ما را به والاترین بخش وجودمان باز می گرداند و شکاف میان منیت و روح را پر می کند.

زمانی که ما از طلاق به عنوان درمانی برای زخم های درونی, یادگیری, رشد و پیشروی در عرصه عشق و انسان بودن استفاده می کنیم, در واقع یک تجربه معنوی مفید برای رهایی روح خود به دست آورده ایم که البته به مراتب بهتر از دست و پا زدن در دردهای قلبی شکسته است.

جدایی معنوی, ما را به پیوند با عالی ترین جنبه وجودمان فرا می خواند تا با حضور والای آن لذت و آزادی نامحدود را برای ساختن زندگی رویایی خود, باز پس گیریم.

اگر هم اکنون در جریان جدایی قرار دارید, احتمالا این مطالب برای شما افسانه وار و نا ممکن بنظر می رسد.

امکان دارد شما در جریان بدترین تجربه زندگی خود قرار گرفته باشید و حتی نتوانید تصور کنید که جدایی, شما را به سوی راه مثبتی ببرد, به گونه ای که حتی آن را زندگی دوباره بخوانید.

رنج و تغییر, کلیدهایی هستند که درها را به روی درک عمیق تر تجارت انسانی ما می گشایند.

درد جدایی, ما را بی دفاع در فضایی کاملا نا امن رها می کند و فقط در کشاکش این عدم امنیت است که می توانیم حقایق بزرگ تر, یعنی آرامش و رضایت را تجربه کنیم.

 

کتاب جدایی معنوی

دبی فورد

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    حالا چه طوری دوباره شروع کنیم؟ میشه یه کم توضیح بدید

    سلام وقتتون خوش

    از جدایی معنویچطور برای شفای یک رابطه استفاده کنم؟
    بارها از طرف خداوند بهم ثابت شده که شخص مورد نظرم طرح الهی منه و ازاین بابت خیالم راحته…
    ولی گاهی مسائلی پیش میاد ! حالا چطوری ازاین روش برای بهبود رابطم استفاده کنم ؟ سپاس

      سلام
      اگر مطمئن هستی طرح الهی هست میتونی به فرشته ی عشق ش نامه بدی و درخواست هات رو مطرح کنی

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds