جملات تاکیدی - پشتکار  

 

* من استمرار و مداومت را تمرین می کنم, متعهدم که “هرگز تسلیم نشوم”, کیفیت عالی, حاصل موفقیت های بزرگ است.

* وقتی هدفی را دنبال می کنم, تا روزی که لازم است کاری را پیگیری می کنم. سعی می کنم به روی دادن اتفاقات مثبت کمک کنم. این اتفاق ها به من کمک می کنند به آنچه می خواهم دست پیدا کنم.

* زمانی که جواب “نه” می شنوم, آن را سنگ زیر بنایی می دانم تا به جواب “آری” برسم. کمی مداومت به خرج می دهم تا به موفقیت دست یابم.

* برای دستیابی به هدف هایم به حرف دلم گوش می دهم, کارهایی را همه روزه انجام می دهم, هرگز تسلیم نمی شوم و امید و رویاهایم را از دست نمی دهم.

* می دانم برای هر مانع و راه بندانی, راه مقابله وجود دارد. باید کمی از مسیر انحرافی بروم و کمی جستجو کنم تا به آن چه می خواهم برسم.

* مشکلات من فرصت های مناسبی هستند که مرا به بهترین ها می رسانند. وقتی دری بسته می شود, در دیگری باز می گردد, این قانون طبیعت است.

 

کتاب “معجزات تغییرات مثبت”

جک کنفیلد

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

جملات تاکیدی - پشتکار  

جملات تاکیدی - پشتکار  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    سلام
    ممنون از راهنمایی شما عزیزان

    من این جمله تاکیدی رو برای ازدواجم میگم از نظر خودم جمله کاملی هست
    به نظر شما خوبه؟؟
    روند ازدواج سریع و آسان من با شخصی مطابق با تمام معیارهام همینک آغاز شد.

    آغاز شد درسته یا میشود؟؟
    بعد اینکه من حسم زیاد خوب نیست ولی فقط میخوام این جمله رو بگم تا اتفاق بیفته.

    کار من درسته؟

    سلام. در راه رسیدن به خواستم کمی خسته شدم. گاهی به قانون جاذبه و راز شک می کنم. در حال حاضر کاری از من ساخته نیست. چون من سه تا کاری که باید واسه رسیدن به خواستم می کردم رو انجام دادم. درخواست. تصویر سازی و رهاسازی
    اما هیچ اتفاقی نیوفتاد. چیزی که می خواستم پیدا کردن نیمه گمشده ام است. در حال حاضر خاستگاری دارم که موقعیت خوبی دارد اما اصلا شبیه نیمه گمشده ی من نیست و دوستش ندارم و احساس می کنم که ازدواج با او به هیچ وجه مرا خوشبخت نمی کند. اما از طرفی از نظر عقلی و منطقی رد کردنش هم کار سختی است. البته من ردش کردم اما وقتی می بینم نیمه گمشدم رو پیدا نمی کنم و هیچ اتفاقی نمی یوفته با خودم می گم لااقل اونو از دست ندم. لطفا کمکم کنید. باید چیکار کنم؟؟؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds