خودت را دریاب | قانون جذب  

 

لیزا نیکولز

اینکه چه کسی به عنوان همسر وارد زندگی ات شود, مهم است و برای این مورد تو اول باید خودت را بشناسی.

 

جیمز ری

چطور توقع داری کسی از مصاحبت با تو لذت ببرد در حالی که خودت از همنشینی با خودت لذت نمی بری؟ و باز هم دوباره قانون جذب یا راز است که این مورد را وارد زندگی ات می کند.

در اینجا باید سوالی ازت کنم: آیا همانطور که دوست داری دیگران با تو رفتار کنند, با خودت رفتار می کنی؟

وقتی رفتاری را که انتظار داری دیگران با تو داشته باشند با خودت نداری, هرگز نمی توانی اوضاع  را تغییر دهی. اقداماتی که انجام می دهی, افکار قدرتمندت هستند.

اگر نسبت به خودت با احترام و عشق رفتار نکنی, علامتی را از خود ساطع می کنی که نشان می دهد به حد کافی ارزشمند و لایق نیستی و این علامت مخابره می شود و در نتیجه در موقعیت هایی قرار می گیری که مردم با احترام با تو رفتار نمی کنند.

مردم نتیجه رفتار خودت را دارند, آنها معلول هستند و افکارت علت این اتفاقها. باید رفتار توام با عشق و احترام را نسبت به خودت را شروع کنی و این فرکانس دوست داشتن را ارسال کنی.

 

چارلز هانل

برای گرفتن عشق و محبت اول خودت را از آن سرشار کن تا اینکه خودت جاذب شوی.

 

بسیاری از ما عادت داریم خودمان را آخر خط قرار دهیم, که در نتیجه احساس بی لیاقتی و بی ارزشی را جذب می کنیم. تا وقتی این احساس در وجود ما ماوا کند, موفقیت هایی را که به مراتب بی ارزش تر و بی لیاقت تر باشد جذب می کنیم, باید این طرز فکر را تغییر دهی.

 

پرنیتس ملفورد

* بی شک از نظر عده ای, زیاد عشق ورزیدن به خودمان, لوس بازی است ولی بهتر است که این مورد را از بعد دیگری نگاه کنیم. طبق اصول بی نهایت, توجه به شماره یک درواقع توجه به شماره دو است و در واقع تنها راهی است برای نفع دائمی شماره دو.

تا وقتی خودت را سرشار نکنی, چیزی برای اهدا به کسی نداری. پس امری ضروری است که در وهله اول به خودت توجه کنی.

اول به لذت خودت توجه کن, مردم مسئول لذت خودشان هستند. وقتی به لذات خود توجه کنی احساس خوبی پیدا می کنی.

 

لیزا نیکولز

من خودم را وارد ارتباطات زیادی کردم و انتظار داشتم که طرف مقابلم زیبایی من را نشان دهد, چون خودم زیبایی ام را نمی دیدم. قهرمانان دوران جوانی من از فیلم فرشتگان چارلی بودنند که بسیار فوق العاده بودند ولی هیچ شباهتی به من نداشتند.

تا اینکه عاشق خودم لیزا شدم, عاشق پوست شکلاتی رنگم, لبهای قلوه ای, هیکل گرد و قلمبه و موهای سیاه فرفری, و بعد از آن بقیه هم در دنیال واقعی عاشق من شدند.

دلیل اینکه باید خودت را دوست داشته باشی این است که بدون عشق به خودت, داشتن احساس خوب محال است. وقتی حال و هوای بدی راجع به خودت داری, در عشق و در تمام خوبی های عالم را به روی خودت مسدود کرده ای.

وقتی حس بدی درمورد خودت داری, روی بسامدی قرار می گیری که در سلامتی, ثروت, عشق و … تاثیر می گذارد. باید احساس خوبی داشته باشی تا فرکانس بی نهایت از سلامتی, ثروت و عشق را بصورت خود جذب کنی.

 

سایر مطالب بخش “قانون جذب”

 

 

کتاب راز

راندا برن

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

خودت را دریاب | قانون جذب  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds