داستانهایی از فرشتگان - نشانه | قانون جذب  

 

آیا پیوسته سکه یا دکمه هایی را در مقابل گام هایتان در خیابان مشاهده می کنید؟ آیا این اتفاق اغلب برایتان روی می دهد؟

شاید این اتفاق ها به این معنی است که روح شخصی که دوستش داشتید, در تلاش است با شما وارد ارتباط شود.

 

نشانه های دوستی و محبت:

من اغلب از شوهرم می پرسیدم: آخر این همه کش لاستیکی را برای چه چیزی نگه می داری؟

پیتر هم می خندید و می گفت: خدا را چه دیدی شاید روزی به درد بخورند!

من از این عادت او سر در نمی آوردم, اما به همان اندازه نیز اهمیت چندانی به این کارش نمی دادم.

تا اینکه روزی دیدم فضا یکی از کشو های آشپزخانه پر است از این کش های لاستیکی.

بسیار عصبانی شدم و همه را دور ریختم, پیتر هم صرفا خندید و دوباره شروع به جمع آوری مجدد کش های لاستیکی کرد.

یک سال پیش پیتر به رحمت خدا رفت.

من بسیار اندوهنگین شدم و با خود فکر می کردم, دیگر هیچ اثری از جمع آوری این کش های لاستیکی نخواهد بود, دیگر هیچ صدای خنده ای را نخواهم شنید و دیگر هیچ عشقی برایم وجود نخواهد داشت …

چند هفته بعد در پارک با نوه ام قدم می زدم که دو کش لاستیکی در کنار خیابان دیدم.

به آنها اشاره کردم و گفتم: نگاهشان کن! دوستی به من گفته است که, عزیزانی که از دنیا رفته اند, سکه هایی را درست در مقابل گام هایمان در خیایان می اندازند تا به ما بفهمانند که هنوز هم ما را دوست دارند و در کنارمان به سر می برند, آیا ممکن است که آنها کش های لاستیکی نیز بفرستند؟!

خم شدم و آنها را برداشتم و گفتم: شاید این کش های لاستیکی از طرف پدر بزرگت باشند!

نوه ام گفت: آه, مادر بزرگ, هر روزنامه ای که به دست مردم می رسد با این کش ها بسته می شود.

آهی کشیدم و با خود گفتم شاید حق با نوه ام باشد.

اما اندکی بعد که از اتومبیلم پیاده می شدم, درست در برابر کفشم, یک سکه بسیار درخشان ده سنتی مشاهده کردم و در کنارش یک کش لاستیکی نو!

سراپا آکنده از شادمانی شدم, دریافتم که پیامی از پیتر است.

روزهای بعد, پیوسته در گوشه و کنار, خانه, فروشگاه, سکه های ده سنتی و کش لاستیکی پیدا می کردم.

به جای دور ریختن این کش های لاستیکی, بیش از پیش به جمع آوری آنها علاقه نشان می دهم, زیرا یاد آور محبت و عشقِ شوهرم است.

اینکه می دانم عشقی را که با شوهرم سهیم هستم تا ابد, ادامه خواهد داشت.

 

 

کتاب در آغوش فرشتگان

دکتر درین ویرچو

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب با ذکر سایت منبع بلامانع است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

50 نظر

    سلام سحر عزيز.من هميشه به سايت شما سر ميزنم و از طرفداراي پروپاقرص اين قانونم و اين اولين باره كه نظر ميدم.راستش سوالي كه دارم اينه ايا اينكه از فرشته ها كمك ميخوايم با چيزي كه خدا تو قرانش گفته تناقض نداره؟!مگه خدا نميگه فقط از من بخواين در غير اين صورت شركه؟!!!
    و سوال ديگه اينكه من اصلا سكه و پر و اينا نميبينم فقط اعداد !!!و اينكه من با اينكه كتاباي زيادي خوندم درمورد اين فرشته ها و نامه دادن بازم بلد نيستم چطوري بنويسم!!!ميشه به عنوان نمونه يه نامه به فرشته عشق بنويسي؟!مثلا اينكه بخواي طرفت برگرده و بيشتراز قبل حتي عاشقت باشه.متشكرم

      سلام عزیزم.
      کسی شریکی برای خدا قائل نمیشه!! کی همچین حرفی و زده؟
      مثلا ما مریض میشیم میریم دکتر یعنی برای خدا شریک قائل شدیم؟! نه! اون دکتر هم خودش وسیله ای هست از طرف خدا برای بهبودی ما.
      فرشته ها واسطه های ما برای براورده شدن خواسته هامون هستند.
      ما همه چیز رو از خدا میخوایم.فرشته ها هم مخلوق و البته مامور از طرف خدا هستند.و تا ما ازشون کمکی نخوایم دست به کاری نمیزنن.
      تو این زمینه میتونید مطالعات بیشتری انجام بدید.
      برای نوشتن نامه ترتیب نوشتنش بارها گفته شده اینجا هم هست : http://ghanunejazb.ir/forum/showthread.php?tid=8
      متن دقیق رو خودتون باید با توجه به چیزی که تو دلتونه بنویسید.

    سلام،ببخشید حتما اون آدم باید از دنیا رفته باشه ؟

      سلام, داستانهایی که تو این رابطه دیدم, بیشتر درمورد ارتباط دنیای غیرمادی با ما بوده.
      موردی ندیدم که مثلا من بتونم یه نشونه مشخص رو برای یکی دیگه بفرستم.

      تنها راه ارتباط ما با یکی دیگه, نامه نوشتن یا تله پاتی هستش.

    من براي خواسته اي كه دارم به فرشته ها نامه ميدم كه اكه جزءطرح الهي زندكي منه نشونه بدن بهم.هروقت كه نامه مينويسم پراز باور و ايمان عميق ميشم و ي چيزي ته دلم ميكه به خواستت ميرسي ايا اين خودش نشونه از طرف فرشته هاست؟

    سلام به همه
    اول اينكه هفته پيش قسمت شد و به مشهد الرضا رفتم و در كمال ناباوري تو شلوغ ترين ساعت حرم و بعد از چندين سال(چون من هميشه مواقع شلوغي براي حفظ حرمت امام نميرم واسه دست رسوندن)رفتم سمت ضريح و در يك چشم به هم زدن رسيدم بهش
    خلاصه اينكه براي همه دعا كردم و از خدا خواستم حاجت به خير و صلاح همه رو بده ان شا الله
    يه سوال دارم
    من يكي دو روزه كه يه عدد خاص برام در موارد مختلف پيش مياد و اينم بگم كه منتظر يه خبر خوش هم هستم
    چطور ميتونم اين عدد رو تفسير كنم
    ميدونم شايد جاي مناسبي نپرسيدم ولي ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد

    با سلام خدمت خانم سحر خانم و ناردونه عزیز،
    تقریبا نزدیک 10 روزی هست که با قانون جذب آشنا شدم و مطالب بسیار جالبی تو سطح اینترنت دیدم و توی جستجوهام به سایت شما خوردم و باور کنید تو قسمت نامه به فرشته ها اولش خندم گرفت ولی بعد یه حسی بهم گفت که باید مطالب رو همشو بخونم و اینکارم کردم و بسیار مشتاق تر شدم به قانون جذب و اسراری که از فرشتگان قرار دادید… و جالب تر اینکه بعد از خوندن مطالب بسیار حال خوشی بهم دست داد و با خودم گفتم امتحان کردنش ضرری نداره ، امروز ظهر که از سرکار میرفتم خونه برا نهار با زبان خودم به فرشته ها گفتم که برام نشونه ای بفرستید من به شما یقین کامل دارم و مطمئنم که خدا اینکارو انجام میده و بعد چند دقیقه تو مسیر این خواسته رو فراموش کردم ولی وقتی در خونه رو باز کردم و رفتم داخل راهرو جایی که اصلا اصلا انتظارشو نداشتم و بسیار عجیب بود که چرا اینجا باید پر افتاده باشه یه پر سفید خوشگل دیدم رو زمین افتاده و من هم یهو دیدمش و واقعا از ته دل خنده ی شوقی به لبم نشست و شکرگزاری کردم از اینکه خدا و فرشتگان خواستمو اجابت کردن و از اون لحظه بسیار مشتاق تر شدم به قانون جذب و قدم گذاشتن در راه سعادت و هدف الهی … تو این ده روز واقعا رفتارم عوض شده و با همه مهربون تر شدم …
    خیلی خیلی ازتون ممنونم و آرزوی موفقیت دارم براتون عزیزان و به این قضیه یقین کامل دارم که به هر چی که بخوام به امید خدا به همشون میرسم و شما رو همیشه دعا میکنم چون اتفاق بسیار جالب و الهام بخشی رو به لطف شما تجربه کردم ….
    عذرخواهم به خاطر متن بسیار طولــــانـــی…
    شاد و سرزنده و تندرست و عـــــــــالی باشید…

      سلام دوست عزیز.
      زمانی که در مورد بعضی مسائل اطلاعات کافی نداریم شاید به چشم اول برامون باور پذیر نباشه.
      اما وقتی مطالعه و تحقیقمون رو تو اون زمینه تقویت میکنیم میبینیم که بسیار جذاب و زیبا و باور پذیر هستند.من و خیلی از دوستان دیگه هم قبل از اشنایی با فرشتگان مثله شما فکر میکردیم!
      خیلی خیلی خوشحالم که تجربه ی دلنشینی داشتید و ممنون که با ما در میون گذاشتید.
      مقالات و مطالب بسیار زیبایی در اینجا گفته شده.حتی دوستان تجربیات خودشون رو از فرشته ها و قانون جذب گفتن.میتونید مطالعه کنید:
      http://ghanunejazb.ir/forum/forumdisplay.php?fid=4

        سلام دوباره …
        بازم ممنون و سپاسگذار از پاسخگویی و رهنمون دوباره به این مطالب ارزشمند … همشونو خوندم و لذت بردم.
        از این مطالب زیاد بذارید چون تمام مطالب سایت رو تو همین دو روز خوندم 🙂
        درود بر شما ………………..
        موفق و شاداب باشید …….

        سلام.
        ممنون.
        حتما…

    سلام
    من هر وقت شروع میکنم به خواندن جملات تاکیدی دائم سکه و پول خرد پیدا میکنم ولی متاسفانه مدت زیادی خواندن رو ادامه نمیدم و پول خرد کردن پیدا کردن قطع میشه. تو چند سال گذشته این موضوع بارها و بارها برایم تکرار شده. و برایم ثابت شده که بین خواندن جملات تاکیدی و پول خرد پیدا کردنم ارتباطی وجود دارد.
    آیا پول خرد پیدا کردن یک نشانه است که دارم راه رو درست میروم؟
    آیا این نشانه ای از طرف فرشتگان است؟
    اونها میخوان پیام خاصی رو از این طریق به من برسونن؟
    سحر جان میخواستم بدونم نظر شما در این مورد چی هست؟

      سلام دوست عزیز, بستگی به این داره که از فرشته ها درخواست کمک کرده باشید یا نه, اگر بله, این سکه ها نشونه این هستش که فرشته ها درخواست شمارو دریافت کردن.

    سلام سحر جان من چند روزی هست که با سایتتون آشنا شدم و مطالب بسیار خوب و مفیدی در سایتتون دیدم و ازشون استفاده کردم.سحر جان من نامه نوشتن به فرشته ها رو شروع کردم و ازشون درخواست یه نشونه کردم من برای رسیدن به کسی که دوستش دارم به فرشته عشقش نامه نوشتم و ازش خواستم یه نشونه بهم بده که آیا انتخابم درسته یا نه. وبعد این خواسته رو فراموش کردم اما بعد از یک روز همش اعداد 7. 3.و1 برام تکرار میشه حتی یک روز سر کلاس زبان درسمون در مورد اعداد بود و تو این درس فقط این سه عدد تکرار شده بود.وقتی تفسیرهارو دیدم عدد 7 یعنی در مسیر درستی قرار دارم پس این یعنی انتخاب من درسته؟ چون من از فرشته خواستم بهم یه نشونه بده که آیا انتخابم درسته یا نه؟ و این اعداد چند روزه بدون اینگه توجهی داشته باشم واسه من تکرار میشن.

      سلام عزیزم, برای بررسی نشونه ها به یه موضوع اکتفا نکن, مثلا یه ماه بررسی کن ببینی چه چیزی احساس می کنی.
      نشونه ها برای هرکسی متفاوت هستش و هر فرد بهتر از هرکسی می تونه این نشونه هارو تشخیص بده.

    سلام سحر جان خيلي ممنون از مطالب مفيدتون .من جملات تاكيدي ازدواج رو استفاده كردم بعد به فرشته عشق فرد مورد علاقم نامه هم نوشتم ولي هر چي نشونه ميخوام از فرشته عشق خودم و اون جيزي دريافت نمي كنم ولي از وقتي كه اين روش رو به كار بردم ايمانم و حتي علاقم به طرف بيشتر شده اين خودش ميتونه يه نشونه باشه؟

      سلام عزیزم, نه این نشونه نیست, مسلمه به چیزی که 24 ساعته فکر کنم علاقمون بهش بیشتر می شه, احتمالا فرشته ها نشونه دادن متوجه نشدی, درخواست نشونه های دقیقتری کن.

    منم یه تجربه خیلی جالب دارم از نشونه ها.توی یکی از فرومهاتون دیده بودم که پر رو به عنوان نشونه از طرف فرشته ها معرفی کردید.من 15و16و17 بعد از عید باید منتظر یه تماس از رییس جایی که برای استخدام رفته بودم میبودم.توی دلم همش دلشوره و استرس داشتم.بهمون گفته بودن با پذیرفته شده ها توی یکی از این 3 روز تماس میگیریم.روز 15 و 16 با استرس گذشت و هیچ تماسی نگرفتن.از صبح روز 17 مدام به این فکر میکردم که اگه امروز هم تماس نگیرن همه آرزوهام از دست رفته.عصر روز 17 شد خبری نشد.دلشوره بدی گرفته بودم و تنها کاری که تونستم کنم این بود که یک کاغذ بگیرم و جملات تاکیدی مثبت بنویسم.باورتون نمیشه نوشتنو که تموم کردم پاشدم رفتم توی حیاط که دیدم یه پر سفید داره توی باد و جلوم میچرخه.خیلی حال خوبی داشتم و گفتم نشونه خوبیه.باورتون نمیشه ساعت 11 شب روز 17 رییس اونجا بهم مسیج داد که پذیرفته شدی فردا بیا واسه قرار داد و شروع کار.واااای خدای من بهترین لحظه عمرم بود.خدایا شکرت شکرت شکرت.بچه ها امیدتونو از دست ندید حتی تا آخرین لحظه ها و بدونید حتما خواستتون براورده میشه.خدا با ماست

    سلام سحر جان دكمه چه نشونه ايه؟

    سحرجان من برای ازدواج فردی مدنظرم هست،فقط یه نامه برای فرشته ها نوشتم که اگه همسر الهی من هست باهم ازدواج کنیم.ولی هنوز نامه ای به فرشته فرد ننوشتم،(میگم نکنه قسمت من نباشه و به زور بخوام و اتفاقی بیوفته)
    ولی هر بار میاد تو ذهنم بلا استثنا صبر میاد
    این میتونه یه نشونه باشه؟
    این جور مواقع صبر میاد یعنی چی؟یعنی صبرکنم انجام میشه یا صبرکنم بهتر از اون اتفاق میوفته؟
    پیشا پیش ممنون از راهنماییت

      نامه ات باید به فرشته ای مشخص باشه
      در زمینه ی ازدواج باید به فرشته ی زناشویی خودت و اون فرد باشه
      همیشه انتخای نامه و خواسته هات بگو اگر در طرح الهی زندگی من هست اتفاق بیوفته

      نشانه های فرشتگان : http://ghanunejazb.ir/forum/showthread.php?tid=286

    سلام دوست عزیز
    نامه نوشتن به فرشته عشق اونی که دوستش دارم تموم شده و من الان در دوره رهاسازی هستم. دیشب خواب خیلی خوبی در مورد اون دیدم. 🙂
    میخوام اون خواب خوب رو نشونه ای از فرشته عشقش قبول کنم. درست هست؟

      سلام عزیزم, معلوم نیست, اینجور چیزارو در طی چند ماه بررسی می کنیم که از نشونه ها کاملا مطمئن بشیم.

    درواقع خوابی مشخص باشه و آشفته نباشه میتونه نشونه تلقی بشه ؟

    بازهم سلام.
    اول ازتون تشکر میکنم به خاطر همدلی تون.
    بعد از گذشت نزدیک به یک ماه که نشونه ای واضح و شفاف از فرشته ها نمی دیدم. نه یه تیکه ابر تو آسمون بود. نه بارون می بارید که بخواند رنگین کمان درست بشه. این همه کنجشگ و کبوتر و کلاغ تو آسمون بود ولی دریغ از یه دونه پر که سر راه من بیفته. خیلی ناراحت بودم و کلافه. ولی …
    بالاخره دو سه روز پیش چند تا نشونه باهم دیدم. 🙂
    دو بار پر جلوی پام افتاده بود. یه تیکه ابر شبیه اسم اون شده بود 🙂
    سه دفعه رنگین کمان دیدم. (درسته که بارون نبارید ولی از این فواره هایی که پارکهارو آبیاری میکنن رنگین کمان درست شده بود)
    فرشته های عزیز و دوست داشتنی ازتون خیلی ممنونم. 🙂

    سلام دوست عزیز

    مادر من سالها پیش فوت شده، چطوری میتونم با روح مادرم ارتباط برقرار کنم؟ میخوام به خوابم بیاد و منو حمایت بکنه.
    لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم؟

    سلام دوست عزیز من وقتی به فرشته ها نامه مینویسم حالا یا فرشته خودم یا نزدیکانم ویا درحال شکرگزاری ویا درحال دعا با نیروی برترم هستم ناخوداگاه که چشمم به اسمان میفته.تکه ابر شفاف میبینم.یا میبینم پرنده ای از بام یا درختی پرواز میکنه خیلی اروم اروم پرواز میکنه.
    اینها نشانه هست؟

    ممنونم سحر عزیز از پاسخ دلنشین.حس خوبی بهم داد
    و به منزله پذیرش از جانب فرشته ها تلقی کنم؟چون من در مسیر رسیدن به خاسته ها درد هم زیاد میکشم .در واقع مسیر پر از س ن گ و با همت زیاد.دارم.

      نه عزیزم, به معنی رسیدن به خواسته نیست, فرشته ها گفتن خواستت رو دریافت کردن, یعنی الان باید رها سازی کنی که اگر طرح الهیت بود در زمان مناسب اتفاق میوفته.

    سلام سحرعزیز من چندماه باپسری دوست بودم خیلی همومیخواستیم خانوادش مخالف ازدواجمون بودن مخصوصا مادرش اخرش راضی شدن نامزدی کردیم امابعدیه هفته همه چی بهم ریخت خیلی اتفاقی اصلا برام شوک بودالان هرچندوقت یه بارنامزدم زنگ میزنه میگه صبرکن وبعدغیبش میزنه میخوام کارازدواجمون دوباره سربگیره وعشقش مثل قبل باشه به من لطفا راهنماییم کنید

    یه سوال دیگم دارم۰دنبال انجمن گفتگوی شما هرجای سایت گشتم نبود۰نمیخوام لینک بزارید واردش شم۰میخوام یه باشه همیشه در دسترسم باشه۰کجای سایتتونه?

    سلام سحر جونم .من یک سال پیش به کسی که وارد زندگیم شد علاقمند شدم بعد 6 ماه دوستی با یک بحث کوچیک گذاشتو رفت .اون دوران خیلی برام سخت گذشت البته بعد 3 ماه خودش برگشت .تواین یکسال دوستیمون 2 بار بهم زدیم و خودش برگشت .من چند ماهیه با پیج شما آشنا شدم برا همین به فرشته عشقش نامه میدادم که هر دوبار با کلی نشونه ( کلی پر میدیدم ) بر می گشت.ولی دائمی نبود .یه چیز جالب اینکه آخرین باری که باهم رابطه نداشتیم تولدش نزدیک بود روز قبل تولدش دل تو دلم نبود گفتم یه نشونه میخوام اگه باید بهش تبریک بگم بهم یه پر نشون بدید ..واااای موقع برگشت یه پر خوشگل جلو پاهام دیدم جالب اونجاست که توجهم به اون نقطه جلب شد .ما الان باهم دوستیم ولی این آقا اصلا احساساتشو بمن نمیگه .بعضی وقتا میگم اگه دوستم داره چرا چیزی نمیگه .اگه نداره پس این همه نشونه چیه .مثلا میرم تو مهمونی همش اسمشو میشنوم .دیگه احساس میکنم داره از محبتم لبریز میشه ولی من محبتی که شایستمه رو ازش نمیبینم .میشه راهنماییم کنی .در مورد ازدواج خیلی سخته .با اینکه من اصلا این موضوعو دیگه بیان نمیکنم .ولی دوستش دارم.یعنی با اینکه فرشته عشقش بهم جواب میده ممکنه در طرح الهی زندگیم نباشه؟.یه دنیا تشکر .

    سلام سحرجان…من خیلی خیلی زیاد پر میبینم آیا این به این معنیه که فرشته ها پیغاممو دریافت کردن یا به این معنیه که خواستم در حال به حقیقت پیوستنه؟؟؟آخه کامنتای دوستانو ک خوندم یه جا گفتین که اگه خواستتون جزو طرح الهیتون باشه نشونه میبینین و یه جا هم گفتین که نه دریافت نشونه ها فقط به معنی اینه که فرشته ها پیامتونو دریافت کردن…خیلی گیج شدم.

    سلام سحر عزیز من باردار هستم و دوست دارم جنسیت فرزندم اونی باشه که دلم میخواد ایا باید به فرشته نگهبان جنینم نامه بنویسم یا فرشته خودم ؟
    سوال دیگه تو خواب عدد ۱۱۱ رو دیدم ایا یه نشونه میتونه باشه ؟

      دوست عزیز
      تا بحال نشنیدم تعیین جنسیت فرزند رو .. ولی میتونی امتحان کنی شاید نتیجه ی مطلوب گرفتی .. فکر میکنم فرشته ی بارداری نامه بنویسی بهتر باشه
      برای نشونه ها به قسمت نشان های فرشتگان مراجعه کنید .. توضیح داده شده

    سلام سحر عزیز
    من دو روزه که با سایت شما آشنا شدم.
    انقدر درمانده بودم و حالم بد بود تو اینترنت در مورد فرشته ها سرچ کردم و سایت جالب شما رو دیدم.
    موضوع اینه که من یه دختر 27 ساله ام و عاشق شدم. عاشق پسری که از لحاظ مالی خیلی ضعیفه… الان یک سال و نیمه که با هم در ارتباط هستیم. اما من و خانوادم تا 20 روز دیگه برای همیشه از ایران میریم… 😞
    بهش گفته بودم که تا قبل از رفتن ما باید رابطمون رسمی بشه وگرنه رابطه ام رو باهاش قطع میکنم.
    الان خیلی وقته که داره با خانوادش کلنجار میره اما پدرش به خاطر شرایط نا مناسب خودش راضی نمیشه که بیاد خواستگاری…
    جدا شدن ازش برام حکم مرگ رو داره… 😞
    نمیدونم چیکار کنم…. اگه میتونید لطفا راهنماییم کنید 🙏🙏

      سلام دوست عزیز
      طرح الهی زندگیتون در مورد این شخص رو طلب کنید جزیی از طرح الهی زندگیتون باشه بدون مشکل وارد زندگیتون میشه و شرابط رسمی شدن رابطه تون پیش میاد

    ………….

    .تو رو خدا خصوصی بهم ایمیل بدین خیلی به کمک احتیاج دارم.

      سلام عزیزم٬‌ مدت زیادی تو سایت نبودم برای همین کامنت ها با تاخیر زیاد جواب داده می شن.

      امکان ایمیل زدن برام وجود نداره. به حرفهای فالگیرها اعتماد نکن با استفاده از جملات تاکیدی طرح الهی بهترین هارو به سمت خودت جذب کن.

      امیدوارم مشکلی که گفتی تا الان حل شده باشه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds