داستانهایی از نامه نوشتن به فرشته ها  

پست امروز به داستانهایی در رابطه با نامه نوشتن به فرشته ها از کتاب “از دولت عشق” نوشته کاترین پاندر اختصاص داره, این داستانهای ذهنیت بیشتری بهتون می ده که در چه مواقعی می تونید از فرشته ها کمک بگیرید تا با قدرت الهیشون شما رو یاری کنن.

 

* بازرگاني از آلمان گفته به محض نوشتن نامه به فرشته ها، نخست در درون اون دگرگونيهايي پديد آمده و سپس اين دگرگونيها در اوضاع و شرايط زندگيش پديدار شده اند. او گفته از راههاي ديگر دعاهايم مستجاب نمي شد اما اين شيوه ناگهان همه ي دعاهايم را برآورده كرد.

* يك كارشناس كه مهارت تخصصي خوبي داشته ، هميشه از وضع ماليش كه تعريفي نداشته، ناراحت بوده تا اينكه براي فرشته ي ثروت و توانگري خودش نامه مي نويسد و بهبود اين وضع را از او مي خواهد. او در نوشتن نامه ، سماجت مي كند تا اينكه حقوقش دو برابر مي شود و كارش گسترش مي يابدو بعد از سه سال چنان توانگر مي شود كه مي تواند خودش را باز نشسته كند و به كار مورد علاقه اش كه سفر به اقصي نقاط دنيا بوده بپردازد!

* خانمي كه از شوهرش جدا شده بود ، دلش مي خواست بچه ها را از شوهرش بگيرد اما مرد كه با او سر لج افتاده بود، به هيچ صورت قبول نمي كرد و زن از پس مخارج بچه ها هم بر نمي آمد. زن مدتها براي فرشته ي درون شوهرش نامه نوشت. چندي نگذشت كه شوهرش نه تنها پذيرفت كه بچه ها را به او بدهد، بلكه مخارج آنها را هم به عهده گرفت و مبلغ قابل توجهي هم به خود زن هديه داد!
زن مي گويد اين رفتار شوهرم كه بي سابقه بود، مثل معجزه بود و من آن را مديون نامه نوشتن به فرشته ي درون شوهرم هستم!

* بانويي كه با رئيسش به شدت مشكل داشت شروع كرد به نوشتن نامه براي فرشته ي درون رئيسش. رئيس بلافاصله او را اخراج كرد! اما زن اين رويداد را به فال نيك گرفت و گفت : حتما” نامه به فرشته براي او بركت بزرگتري به همراه دارد.هفته ي بعد او شغلي بسيار پردرآمد تر و دلچسب تر در شهر مورد علاقه اش يافت! ( بنابراين بدونيد كه نامه به فرشته درست مثل فرا خواندن طرح الهي مي باشد و مي تواند تغييراتي بزرگ به وجود بياورد كه در ظاهر و در ابتدا ممكنه فكر كنيد به سود شما نبوده اما خيلي زود مي بينيد كه خير بزرگتري برايتان به ارمغان آورده! )

*  شخصي وانتي نو مي خرد اما آن را از جلوي گاراژ از او مي دزدند. او به جاي ناراحت شدن شروع مي كند به فرشته ي دزد نامه نوشتن و از او مي خواهد كه وانت را كه تنها سرمايه ي اوست، به او برگرداند. چند روز بعد دزد به او تلفن مي زند و مي گويد كه وانتش در حومه ي شهر است و سالم است و فقط كمي گلگيرش آسيب ديده كه پول آن را هم بيمه مي دهد! با هيچ راهي غير از نامه نوشتن به فرشته ي دزد نمي شد اين وانت را به اين سرعت پس گرفت!

* مردي بازرگان دوستي داشت كه در بيمارستان بستري بود و پزشكان از ادامه ي زندگي و بهبودش قطع اميد كرده بودند. دوست مرد به امور ذهني باور نداشت بنابراين مرد خودش شروع كرد به فرشته ي سلامت و فرشته ي شفاي دوستش، نامه دادن! دوست او ناگهان بهبود يافت و دفعه ي بعدي كه مرد با او تماس گرفت، چنان بهبود يافته بود كه دوباره سر كار مي رفت! ( بنابراين در مورد كساني هم كه به نامه دادن به فرشته ها اعتقاد ندارند ، مي توانيد اين شيوه را به كار ببريد و كمكشان كنيد.اما بسته به ميزان و قدرت انرژي و باور شما ، زود يا دير پاسخ مي دهد! )

* زني كه به خاطر الكلي بودن همسرش از او جدا شده بود، با شيوه ي نامه نوشتن آشنا شد. شوهر او، دوازده سال بود كه با او و تنها پسرشان تماس نگرفته بود. زن دلش مي خواست پسرش بتواند طعم پدر داشتن را تجربه كند بنابراين شروع كرد براي فرشته ي همسرش نامه نوشتن. دو ماه بعد، همسرش بعد دوازده سال با او تماس گرفت و گفت مي خواهد براي پسرش پدري كند! جالب تر اينكه دقيقا” از دو ماه قبل يعني همان زماني كه زن نامه نوشتن براي فرشته ي درون مرد را آغاز كرده بود، مرد الكل را كنار گذاشته بود! اين يك معجزه بود چون مرد از چهارده سالگي الكلي شده بود. زن مي گويد : آرزو دارم همه ي مردم دنيا شيوه ي نوشتن نامه به فرشته ي درون آدمها را بياموزند چون اگر همه آن را به كار ببندند، دنيا بهشت مي شود!

* خانمي مي گويد با نامه نوشتن به فرشته ي خودم توانستم به راحتي ده كيلو وزن كم كنم در حالي كه با هيچ روشي موفق به اين كار نمي شدم!

*  بانويي بازرگان گفته ناگهان پي بردم كه بر ضد من پرونده اي غير منصفانه تشكيل شده و مي خواهند من را مورد پيگرد قانوني قرار بدهند. قرباني شرايطي شده بودم كه شخص ديگري آن را به وجود آورده بود، اما من متهم شده بودم كه اين وضع را به وجود آورده ام. من شروع كردم به نوشتن نامه به فرشته ي اين وضعيت و از او خواستم كه به سرعت و در كمال آرامش ، به اين مشكل فيصله بدهد. ناگهان همه چيز آرام شد و پرونده حل شد و بيگناهي من به اثبات رسيد بي آنكه من هيچ تلاش مضاعفي كرده باشم. ( بنابراين وقتي مسئله اي وجود داره مي تونين به فرشته ي اون وضعيت نامه بنويسيد و از اون رهايي رو بطلبيد.)

 

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

داستانهایی از نامه نوشتن به فرشته ها  

داستانهایی از نامه نوشتن به فرشته ها  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

128 نظر

    ميشه بيشتر داستان بذاري؟اينا تكراريه

    سلام يادم رفت

    سلام خسته نباشيد ميشه داستان جديد بذاريد، ممنون از لطفتون

    سلام عزیزم, ممنونم که تجربت رو برای ما گفتی.
    البته ما تو انجمن سایت هم تجربه هامون رو قرار می دیم, اگر دوست داشتی اونجا هم بذار که کاربرا بخونن.

    سلام عزيزم نوشتی اگه شخصی مد نظرته به فرشته زناشويي جفتتون نامه بده يعني چي؟يعني دوتا نامه بنويسيم يکي واسه خودمون و يکي واسه فرشته طرف يا نه تو يک نامه بنويسيم به فرشته زناشويي من و فلاني چجوری؟اگه ميشه سريع جوابمو بدين ممنون

    سلام. من با پسری دوستم که مسلمان نیست. میخواستم بدونم برای اینکه بخوام دینش رو عوض کنه و به ازدواج بامن فکر کنه باید به چه فرشته ای نامه بنویسم؟

    سلام.وقتی میخوایم برای فرشته کسی نامه بنوسیم چطور باید خواستمون و بخوایم؟یعنی خواستمون و از فرشته میخوایم یا از فرشته میخوایم که از طرفمون بخواد؟

      سلام
      هرچی تو دلمون هست رو با فرشته در میون میذاریم
      البته خواسته ها و جملات باید مثبت باشن

    من سوال داشتم که که چیزی رو از غیر خدا بخواهیم گناه نیست مثلا همین نامه نوشتن به فرشته چرا به خدا نامه ننویسیم؟

      به فرشته ها می گیم با قدرت الهیشون به ما کمک کنن.
      مثل این می مونه که وقتی مریض می شی دکتر نری, بگی گناه من برای سلامتیم از غیر خدا کمک بگیرم.

    با سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم شما از کجا نام فرشتگان و رنگ هایی که موقع دیده شدن بهشون نسبت دادید رو میدونید؟ مثلا در مورد فرشتگان مقرب چون در قرآن و احادیث نامشون اومده مطمئن هستیم ولی بقیه فرشته ها مثل رافائیل و… چه منبع معتبری دارید؟ لطفا جوابمو شخصی و از طریق ایمیلم بدید.متشکرم

      سلام عزیزم، منابع مطالب هست، می تونی سرچ کنی براساس منابعی که ذکر شده تا بیشتر آشنا بشی.
      عزیزم سوالا فقط و فقط تو سایت جواب داده میشه.

    خیلی دوست دارم تا منم خواسته ام براورده بشه و داستان من رو هم تو این وبلاگ بگذارید،مطمئنم که تا آخر این سال من داستان موفقیت و ازدواجم با کسی که دوسش دارم رو خواهید خوند.

    سلام سحر جون من مدتی است که به خاطر مشکلی از همسرم جدا هستم . دوست دارم برگردم ولی نمی تونم چون اون نمی خواد. حالا نمی دونم چیکار کنم به فرشته اون نامه بدم یا از قدرت جدب استفاده کنم.

      سلام عزیزم, از جملات طرح الهی استفاده کن, به فرشته عشق شوهرت نامه بده, اگر خیر باشه همچی درست می شه, بسپار به خدا.

    سلام سحر جون.من چخار ساله ازدواج کردم.از وقتی ازدواج کردم طفلکی خواهرم افسرده شده.آخه شهر دور افتادم.دلم میخاد اونم بختش باز بشه وبا یه آدم خوب وبامعرفت ازدواج کنه واز تنهایی بیاد بیرون.خیلی رو این موضوع تمرکز کردم اما فایده نداشته.چکار کنم.آخه خوشبختی خواهرم آرزوم شده

    بنظرتون با نامه نوشتن مشکل حل میشه؟

    راستی تا یادم نرفته منم عضو کنید بیزحمت.جواب سوالمم بدین مرسی.

      خودتون باید تو انجمن عضو بشید و قوانین رو مطالعه کنید

      سلام سحر خانم. من ی آقایی با استفاده از عکسایی که تو گوشیم دزدیده تهدیدم میکرد ازش شکایت کردم تعهد گرفتم. اما اگه بخام ازدواج کنم مطمئنم برام مشکل ایجاد میکنه و نمیزاره. باید به کدوم فرشته نامه بنویسم که عکسامو ازبین ببره و دست از سرم برداره. لطفا کمکم کن.

        سلام عزیزم از فرشته عشق و نگهبان کمک بگیر.

        تمرکز رو ببر روی اینکه هیچ مشکلی برات ایجاد نمی کنه و ازش تشکر کنه شعور اینو داره به حریم خصوصیت احترام بذاره.
        ار ارتعاش ترس فاصله بگیره عزیزم که اتفاقات ناخواسته رو جذب نکنی.

    سلام سحر خانم و ناردونه جون ،من امسال کنکور دادم همش حس میکنم کنکور خراب کردم بااینکه خیلی خونده بودم خیلی خوب نتوانستم خوب جواب بدم میشود راهنمایی بفرمایید باید حتما ملی قبول بشم ،سال گذشته انتخاب رشته نکردم ،فک میکنم ۵ال۶مرداد نتیجه ها میاد لطفا راهنمایی کنید

      سلام عزیزم، چیزی که می خوای نیاز به معجزه داره و درخواست عجیبیه.
      به هر حال امیدوارم موفق باشی و نتیجه خوبی بگیری.

    یه سوال داشتم آیا میشه متن نامه ای رو که مینویسیم به قبلش با کسی هماهنگ کنیم یا براش بخونیم؟!

      تمام خواسته های ما باید رازی باشه بین ما و خدا و کائنات
      خواسته هاتون رو به احدالناسی نگید

    سلام من نمیدونستم که نباید به کسی خواسته هامو بگم حالا که گفتم یعنی دیگه برآورده نمیشه؟ فقط به دو تا از دوستان گفتم

    سلام ناردونه جون.ممنون ازتلاشت برای پاسخگویی.میخواستم بدونم درنوشتن نامه ازهیچ کلمه منفی نبایداستفاده کنیم؟مثلااگه بخوام یکی روازکاربدمنصرف کنم مسلماکلمات منفی به کارمیره.پس چطوری بنویسم؟؟؟؟فداااات

      سلام
      درسته از هیچ کلمه ی منفی نباید استفاده بشه
      بگو چی تو ذهن خودت هست من درستش کنم برات

    سلام تجربه ی من هیچ کپی کاری نیست به جز عشق و محبت عمیق همون چیزی که خدای مهربون تو قران فرموده که هرکس با ملایک دشمنی کنی من با او دشمنی می کنم برای همین یک نیمه شب یکی از نماز هام رو به جناب روح القدوس هدیه کردم و شب در عالم رویا به پاره ی ابری در کنار ماه نگاه میکردم که ان پاره ی ابر به سویم حرکت کرد در لحظه ای دستهای شکل گرفت و به سویم دراز شد از تعجب و شعف از خواب پریدم و تا چند روز احساس وجد بی نهایتی می کردم لذا این بابی شد برای ارتباط بیشتر و دوستی با ملایک مقرب چون اسرافیل و میکاییل وحتی عزراییل کافی است نماز بخوانید وشبها نماز شب انوقت ننوشته با شما دوست میشوند و مشکلات را نگفته حل میکنند

    سلام خانم رضوی.خسته نباشید بخاطر مطالب زیبا و واقعا کاربردی .من حدود یک هفته اس که با وب سایت شما آشنا شدم.ذهنم خیلی آشفته است ونمیدونم دقیق باید چه کارهایی انجام بدم.من پنج سال پیش یک روز بعد از نماز صبح از خدا خاستم که یک نفر رو وارد زندگی م بشه و فردا شبش توی جشن تولد دختر عمم منو با یکی از فامیلاشون که قصد ازدواج داشن اشنا کرد.یماه بعد خانواده اون آقا با ازدواج ما مخالفت کردن و الان پنج ساله که این جریان ادامه داره.میخاستم بدونم با توجه به اینکه من از خدا خواستم این آقا عشق الهی من هستش یا نه؟و الان من چه کاری باید انجام بدم؟

      سلام عزیزم, هر چیزی رو که ما از خدا درخواست کنیم دلیل نمی شه طرح الهی ما باشه, موضوع پیچیده ای هستش اما هر چیزی رو که می دونستم درمورد ازدواج نوشتم.

    سلام سحر جان
    میخواستم بدونم میشه نامه های کل روز را جمع کنیم و همه ی آن ها را با هم بسوزونیم یا به آب بدیم
    یا اینکه باید تک تک که نامه ها نوشته میشه جدا جدا سوزانده شود یا به آب داده شود؟

    سلام دوست عزیزم من قبلا هم 2بار از شما سوال کردم و از اینکه راهنماییم کردین خیلی ممنونم …. گفته بودم که با پسری 4سال دوست بودم ولی برای خاستگاری خانوادش مخالف ازدواج بودن من به فرشته عشق پدرش خیلی نامه نوشتم بالاخره اومدن خاستگاری ولی بعد خاستگاری پدرش منصرف شد و همه چی بهم خورد و من و عشقم از هم جدا شدیم… اینجا بهم گفتین حتما تو طرح الهی زندگیت نیس ولی آخه من دلم روشنه و امید دارم که به هم میرسیم
    برای اینکه بدونم تو طرح الهی زندگیمه از ته دلم از فرشته ها خواستم اگه ازدواج با آقای مورد نظر در طرح الهی زندگی منه به من نشونه های قوی نشون بدین بعد از درخواستم توی 1 روز 3بار خانوادش باهام رو در رو شدن بعدش بازم از فرشته ها درخواست نشانه کردم و این بار خیلی جالب با دوس پسرم رودر رو شدم و یه لحظه به هم خیره شدیم نیم ساعت بعد یادم افتاد من درخواست نشونه کرده بودم
    به نظر شما اینا نشونه خوبی بودن یا نه؟ اگه نشونه خوبین شروع کنم به طور جدی به نامه نوشتن؟
    تورو خدا کامل راهنماییم کنید من تو شرایط بحرانی هستم برام خیلی مهمه

      سلام عزیزم, درمورد مسائل به این مهمی نظر دادن در مورد طرح الهی کار سختی و من هیچ نظری نمی تونم بدم, از طرفی این اتفاقها ممکنه به دلیل این باشه که همچنان داری به این موضوع فکر می کنی و مسلما ما چیزی رو جذب می کنیم که بیشتر بهش فکر کنیم.
      جملات تاکیدی طرح الهی رو همچنان استفاده کن بعد همچی رو بسپار دست خدا, اگر خیر باشه همچی به بهترین شکل جور می شه.

    سلام.شبتون بخیر.من با دختری 2سال دوست بودم.به خواستگاریش رفتم نامزد شدیم ولی یخاطر یسری مشکلات بهم خورد نامزدی ولی باز هم ما با هم هستیم الان 5ساله.من باید به کدوم فرشته نامه بنویسم که کمکم کنن باهاش ازدواج کنم.؟تا چه مدت نامه رو بنویسم؟

    سلام و درود بر شما.

    من تا به حال از طریق درخواست و مراقبه با فرشتگان مقرب الهی و فرشتگان نگهبان نتایج بسیار عالی ایی گرفته ام و بسیار به اینکه جواب انسان را میدهند ایمان راسخ دارم. چون با چشمان خودم شاهد نتایج بوده ام و در زندگی ام معجزه اش را بارها دیده ام. الان از فرشتگان عزیزم درخواست کمک مالی دارم. لطفا نام فرشتگان که کمک مالی و در رابطه با پول و ثروت و فراوانی هستند را بفرمایید.

    ممنونم و سپاسگزارم.

    سلام . میخواستم بدونم میشه به فرشته ی عشق دونفر نامه نوشت به این صورت که اگر هر کدوم جزیی از طرح الهی زندگیم هستند با من ازدواج کنن؟ میشه جدا برای هرکدوم نوشت؟

      سلام عزیزم, باید جملات تاکیدی بخش ازدواج رو استفاده کنی, هر چیزی که خیر باشه به مشخص می شه, نمی شه برای همه دونه دونه اینکارو انجام داد.
      باید از خدا بخوای همسر الهیت تو مسیر زندگیت قرار بگیره.

    خیلی ممنونم بابت دادن امید و انگیزه و انرژی و کمک به رسیدن به سلامتی و امید به زندگی و ثروت و وو
    خدایا به همه سلامتی کامل عطا کن
    خدایا همه عاشقان را به معشوق برسان
    خدایا همه را توانگر و ثروتمند کن

    سلام میشه بهم کمک کنید و زودتر جوابمو بدید؟
    اعضای خانواده من مشکل خانوادگی دارند و من نمیدونم توی نامه هام از کدوم فرشته ها کمک بخوام
    و موضوع نامه و متن نامه رو چی بنویسم
    چون واقعا نمیدونم کدوم راه باعث ارامش و موفقیت خانواده م میشه
    نمیدونم از فرشته بخوام راه خانواده م از هم جدا بشه یا بگم باز به اغوش هم برگردن… واقعا نمیدونم کدوم درست تر و بهتره
    ایا میشه توی نامه از فرشته ها خواست که مشکل رو حل کنن جوریکه به اعضای خانواده ارامش و سلامتی و موفقیت برسه؟
    ایا میشه؟
    چون واقعن نمیدونم چی بگم یا چی میخوام

      سلام عزیزم, اینکه چطور بتونیم به دیگران آرامش بدیم تجربه ای متاسفانه درموردش ندارم و مطلب زیادی هم ندیدم, شاید استفاده از جملات تاکیدی طرح الهی برای اونا مفید باشه, از شرایط ایده آلی که توی خانوادت دوست داری باشه, بصورت تجسم خلاق استفاده کن.

    یه سوال دیگه هم دارم
    منظورتون از جملات تاکیدی فرشته ها چیه؟
    اگه قبلا پست کردید میشه لینکش رو بهم بدید؟

    یه سوال داشتم
    ضمیر برتر و فرشته درون و فرشته نگهبان همه شون یکی هستن ایا؟
    توی این داستانا گفته شده که شخص به فرشته درونش نوشته یعنی منظورش کدوم فرشته بوده؟ فرشته نگهبان؟

      سلام عزیزم, اینکه تو کتابها منظور از ارتباط با فرشته ها همون ضمیر برتر باشه رو نمی دونم ولی در اینکه فرشته موجودی مستقل از ماست که همیشه همراهمونه شکی نیست.

    سلام سحر و نازدونه عزیزم .بانوهای گرامی .مطالب رو خوندم. میخواستم بگم من هم با نامه نوشتن به فرشتگان به خواسته ام رسیدم در چندین موارد مختلف .آشتی و دیدار بعد از ۲۰ سال .هم دیگه رو پیدا کردیم همگی البته رابطه فامیلی هست .و از خواسته هایم و نوشتن ها مثلا از ۷ مورد ۵ مورد اجابت شده ولی دو مورد دیگه هنوز اجابت نشده با اینکه به نوشتن ادامه میدم ولی همچنان امیدوار و پیگیر هستم و از خدا و فرشتگان خواستم خیر باشه و ممنون خدایم فرشتگان و شما دو عزیز هستم. شاد موفق سلامت سعادت مند باشید .

      موفق باشین
      دو موردی که گفتین زمان الهی رسیدن به خواسته تون برسه ، برآورده میشه .. ان شالله که خیره

    به وبلاگ منهم سری بزن و با نظراتت مرا خوشحال کن .موفق باشی

    سلام و سپاس برای مطالب عالی
    من برای فرشته نگهبان شریک زندگیم و فرشته زناشویی همزمان نامه نوشتم و بعد از ۱۵ نامه پسری وارد زندگیم شد که‌ نیمی از خواسته هام درمورد شخصیت رو داشت در طول دوره آشنایی که دوماه بود به محض اینکه حس کردم مناسب من نیست به دلیل ضعف هایی که داشت برای فرشته نگهبانش نامه نوشتم و چندروز بعد رابطه ما تموم شد وحقایق بدی درموردش فهمیدم علی رغم اینکه قرار ازدواج گذاشته بودیم.حالا میخوام بدونم میتونم دوباره شروع به نوشتن نامه کنم برای ازدواجم؟؟ و اینکه چرا شخص مورد نظرم رو کوه توی نامه ها گفته بودم جذب نکردم؟؟
    سپاسگزارم

      بله دوست عزیز
      میتونید مجدد شروع کنید
      دلایل مختلفی میتونه داشته باشه که خودتون باید جستجو کنید ببینید کجای کارتون ایراد داشته
      افکار منفی .. راه اشتباه رفتن و ….
      قبل از نامه نوشتن طرح الهی زندگیتون رو طلب کنید

    ممنون . افکار منفی نمیتونه باشه. نمیدونم شاید باید دقتم رو بیشتر کنم .آخه نشونه ها هم میگفت اون همون آدمی که میخواستم اما خب درنهایت ضعف هاش بزرگتر و بدتر بودن.حتما از طرح الهی استفاده میکنم.

      اگر فکر می کنی ضعف هاش بیشتر به چشم میومده، اینا نشونه هایی برای دید منطقی هستش که طرح الهی داره نشونت می ده.

    متوجه نمیشم منظورتون این هستش من منطقی باید نگاه کنم؟؟ من سعی کردم تا ۷۰ درصد در رابطم منطقی باشم. اگر منظورتون این هستش پس سعی میکنم بهترباشم.این موضوع برام جالب هست من به محض اینکه برای فرشته نگهبان این آقا نامه نوشتم رابطه روبه جدایی پیش رفت.

      جدایی در این رابطه بعد از نامه نوشتن . نشون میده طرح الهی زندگی شما نبودن
      گذشته رو رها کنید و مجدد درخواست طرح الهی کنید

    سپاس از راهنماییتون 🌸

    من دارم سعی میکنم که این آقا رو فراموش کنم چون هنوز تو ذهنم هستش.از طریق نامه نوشتن به فرشته نگهبانش میتونم این کارو کنم؟؟ که زودتر از ذهنم بره.
    سپاسگزارم

    سلام دوست من . اگر بخواهیم فردی از زندگی کاری همسرمان خارج شود به چه فرشته ای باید نامه بنویسیم و چطوری بنویسیم که از اون قسمت به قسمتی دیگر و کاری دیگه منتقل شود و ارتباط کاری با هم نداشته باشند . تشکر از لطف شما چون ذهنم بسیار درگیر این موضوع هست و در رابطه مون بسیار تاثیر گذاشته .

    سلام سپاس برای مطالب عالی
    من از نامه نوشتن به فرشتگان نتایج عالی گرفتم و میگیرم .میخوام بدونم اینکه درمورد آرزوهام و طرح الهی زندگیم به فرشته نگهبان خودم نامه می‌نویسم کار اشتباهی است؟؟البته تا الان همیشه نتیجه عالی گرفتم از این کار.

      سلام عزیزم
      بله میتونی فرشته نگهبان فرشته ایی هست که همیشه در کنارمون هست و میتونیم هر درخواستی رو باهاشون مطرح کنیم

    درود بر شما و تشکر . یک سوال دیگه دارم اگر بخواهیم یک نفر مثلا مدیر با انتقال وجابجایی کاری موافقت کنه به چه فرشته ای باید نامه بنویسیم . البته یک نامه نوشتم می شه لطفا ببینید درسته
    به فرشته نگهبان ….. آقای یا خانم …. تو را ستایش می کنم و خدا را سپاس می گذارم که با انتقال دائم من به ….. به زودی و به سرعت موافقت می کنید و این انتقال در جهت خیر و برکت و صلاح من و همگان است . امین

      سلام عزیزم
      نامه به فرشته ی نگهبان درسته
      متن انتخابی هم عالیه
      فقط اگر بتونی با جزییات بیشتری نامه رو بنویسی فرکانس دقیقتری به کائنات ارسال میکنی

    لطفا بفرمایید از چه روشی می تونیم تو انجمن عضو بشیم تشکر

      سلام عزیزم، بخش عضویت، اگر تو روند عضویت مشکلی وجود داشت می تونی اطلاع بدی پیگیری کنیم.

    درود خداوند بر شما . برای اینکه فردی وسیله ای را ببخشه و از اون دل بکنه باید به چه فرشته ای نامه بدیم . تشکر از لطف شما

      سلام عزیزم، ما نمی تونیم دیگران رو وادار به انجام کاری کنیم، اما می تونیم براشون درخواست کنیم که طرح الهی زندگیشون رو پیدا کنن.

    درود بر شما و لحظه هاتون سرشار از هدایای الهی . سوال من این بود یک وسیله منزل که استفاده نمی شه و خیلی بدرد فامیل نزدیک میخوره .
    من این نامه را نوشتم :
    به فرشته سخاوت و بخشندگی آقای … تو را ستایش می کنم و خدا را سپاس می گذارم که با قدرت الهی که داری بسرعت وبزودی اسم وسیله …. را به آقا یا خانم …. هدیه می دهی . آیا فرشته سخاوت داریم ؟ تشکر فراوان

      سلام عزیزم
      به فرشته ی نگهبان اون شخص نامه بدین بهتره
      به جای هدیه میدهی هم بهتره بنویسی شرایطی رو فراهم میکنی که این وسیله به دستش برسه

    سلام من یه قرضی دارم که همش بهش فک میکنم میخاستم بدونم باید به کدوم فرشته نامه بدم تا کمکم کنه پول دستم بیاد تا بتونم قرض ادا کنم اخه چون طرفو میبینم خیلی خجالت میکشم ممنون میشم راهنماییم کنین؟؟؟

    ممنون فرشته پول و ثروت با فرشته توانگری فرق میکنه ؟؟

    درود بر شما یک سوال دارم . آیا در مشهد کلاس به مضامین آگاهی برتر یا شناخت نیمه تاریک برگزار می شود یا خیر ؟ تشکر از پاسخ شما

    دوست عزیز من چجوری می تونم عضو انجمن بشم از کدوم قسمت چون چیزی ندیدم لطفا مرا راهنمایی کنید . سپاس فراوان

    سلام دوست عزیز من در انجمن عضو شدم و از طریق ایمیل برای من کد کاربری و گذر واژه امد اما نمی توانم وارد شوم تمامی حروف را درست وارد می کنم اما نمی شود .

    اولین روز هفته برایتان با شادی و سلامتی همراه باشه . اسمی که در انجمن عضو شدم همین آمیتیس است .

    سپاس فراوان از خداوند و شما برای عضویت در انجمن و ورودم به این دنیای زیبای الهی .
    بفرمایید آیا در جذب گروهی هم می توانم شرکت کنم و برای جذب فردی چکاری باید انجام بدهم .
    خداوند مهربان شما را یاری دهد .

    سلام دوست نازنینم من در انجمن عضوم با همین نام اما نمی تونم پیام خصوصی بدم هیچ کاربری رانمی تونم انتخاب کنم مثلا خود شما مرضیه جون یا سحر جون رو لطفا راهنمایی کنید . تشکر

      سلام عزیزم, کاربرا نمی تونن به مدیرا پیام خصوصی بدن سوالی دارید باید در انجمن مطرح کنید.

    سلام خانم رضوی عزیز و سپاس بسیار برای مطالب عالی
    من از طریق نامه نوشتن به فرشتگان به خیلی آرزوهام رسیدم و اینکه همه خواسته هام رو مطابق با طرح الهی زندگی میخوام.من وقتی نامه برای ازدواجم مطابق طرح الهی زندگیم می‌نویسم یک آقایی که قبلا به خواستگاریم اومده و رد شده باز میاد تو زندگیم و زمانیکه برای فرشته نگهبان این آقا نامه میدم سریعا رابطه ما قطع میشود.من نمیفهمم این آقا شریک زندگی من هستش یا نه.پس نشونه ها چرا همه خوبی نشون میدم اما رابطه ما شکل نگرفته تمام میشود الان دوبار میشه که اومده سمتم بعد از نامه هام.وقتیم برای فرشته نگهبانش نامه دادم سریع رفته.چه راهی درسته؟چکاری درسته؟!

      سلام عزیزم
      فرشته نگهبان چرا ؟ وقتی طرح الهی طلب میکنی و اون شخص وارد زندگیت میشه به فرشته ی عشق و ازدواج نامه بده

    من اول به فرشته زناشویی نامه دادم برای طرح الهی ازدواجم و این آقا اومدبعد به فرشته نگهبانش نامه دادم که اگر قصدش خیر هستش همه چیز خوب پیش بره چون درگذشته رفتارای نادرست ازش دیده بودم.اما سریعا تموم شدالان دو یا سه بار که اینطوری شده رابطمون.شما میگید به فرشته عشق و ازدواج نامه بدم؟؟
    ممنون برای پاسخ دادنتون واقعا گیجم نمیفهمم پس نشونه ها چیه!

      عزیزم یه بار دیگه به دقت نشونه ها رو دنبال کن بدون احساسات به اون شخص
      چون مواقعی پیش میاد که ما یه چیزی رو حتما میخوایم و طبیعیه که هر چیم نشونه میبینیم بخاطر خواسته مون مثبت تلقی میکنیم
      طرح الهی بهترین و ایده آل ترین از طرف خداوند برای ماست
      رفتن و آمدن های مکرر طرح الهی نمیشه .. طرح الهی میاد و موندگار میشه
      به فرشته ی نگهبان این شخص نامه بده و درخواست کن اگه موندنی هست بیاد تو زندگیت و اگه نه میتونی به فرشته ی رهایی ش نامه بدی که از زندگی و خاطرت خارج بشه

    نمیدونم حالا که رفته فراموشش کنم یا اینکه باز برمیگرده تو زندگیم.آخه بینمون حس عشق و علاقه هم بود انرژی خوبی بینمون بود کلا.نمیدونم چطوری وجودم رو آروم کنم حتی دلیل رفتنش هم طبیعی نیست

    خیلی ممنونم سپاسگزارم از راهنماییتون.

    من یک نامه به فرشته نگهبانش بدم که اگر درطرح الهی زندگیم هستش بمونه و نامه ای هم به فرشته رهاییش بدم که اگر درطرح الهیم نیست از ذهن و قلبم بره.درسته؟؟
    ممنونم

      عزیزم طرح الهیت رو میتونی شفاهی بگی
      اگه موندنی باشه کنارت میمونه با هر شرایطی و اگر نه از زندگیت خارج میشه

    با سلام من منتظرم بیزحمت ایمیل کنید

    سلام..من برای پیدا کردن دوستای خوب و مهربون و بدست آوردن گنجو ثروت واینکه همه دوسم داشته باشن و بارداری چی باید بنویسم…اول طرح الهی بعد نامه…چطوری طرح الهی بنویسم؟

      سلام عزیزم، برای موارد اول مطالب بخش خود دوستی رو بخونی. طرح الهی جملات تاکیدی هستش. برای نامه نوشتن هم به بخش نامه نوشتن به فرشتگان مراجعه کن، کامل توضیح دادم.

    سلام وقت بخیر من یه مدت قبل لیستی از ویژگی های همسر آیندم نوشتم و دقیقا دو روز بعد دوستم منو به فردی برای ازدواج پیشنهاد داد که وقتی شرایط اون فرد رو گفت خیلی شبیه اون ویژگی ها بود اما دیگه دوستم هیچ حرفی از اون آقا نزد میشه من به فرشته عشق اون آقا نامه بنویسم تا اگه جز طرح الهی منه جذبم بشه؟ سوال دیگه 15 تا نامه باید مثل هم باشن و روزی یکی بنویسم؟ با تشکر

    سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون
    یه سوال من امسال کنکور دارم
    میخواستم بدونم به چه فرشته ای باید نامه بنویسم واسه رسیدن به اون رتبه ای که میخوام میدونم که باید بخونم و تلاش کنم ولی میشه از فرشته ها کمک خواست
    ممنون اگه کمکم کنید

      میتونی به فرشته ی نگهبان نامه بدی و فراموش نکن در کنارش خودت هم باید تلاش کنی تا به این خواسته ات برسی و نامه نوشتن تنها اثزی نداره

    سلام یه سوال اساسی
    چرا یه مدت خانوم سحر رضوی جواب میدادن به سوال ها و یه مدت خانوم مرضیه؟؟؟؟؟ همیشه برام سوال بود!

      بدلیل اینکه مدتی درگیر کارهای شخصی خودم بودم و فرصت رسیدگی به کامنت های سایت رو نداشتم زحمتش با خانوم رضوی بود

    سلام.مطالبتون رو خوندم.حدودا چند ماه پیش برای درست شدن یک رابطه دوساله که نزدیک ۷ ماه کات بودیم نامه زیاد نوشتم به فرشته عشق و نشانه هارو دیدم اما انگار خیلی اصرار کردم که طرف برگشت ولی یک اتفاقایی افتاد که متوجه شدم‌نباید به اجبار جیزی رو خواست و پشیمون شدم حالا میخوام برای فراموشی و داشتن ارامشم‌نامه بنویسم چون ارامشمو ازدست دادم‌.و میخوام در اینده کسی که در طرح الهیم هست وارد زندگیم شه اما در حال حاضر شدیدا ارامشو از دست دادم.میتونم براب بدست اوردن ارامشم نامه بنویسم؟و فراموش کردن اون فرد؟برای کدوم فرشته.میشه راهنمایی کنین

    سلام در مورد اینکه دفن کنیم تو خاک (مثلا گلدون)یا نگهداریم یه جای خاص شما چیو پیشنهاد میکنید ؟؟من خودم سوزوندن رو بیشتر دوست دارم اما چون اسم متبرکه بکار میبرم گناه بزرگی میشه میگید چیکار کنم بهترین نتیجه رو بگیرم

    سلام خسته نباشيد
    من خواهرم ٢ هفته ديگه كنكور دكترا داره
    و خيلي هم زحمت كشيده
    ميشه خواهش كنيد كه واسه قبول شدنش چطور نامه بنويسه
    خيلي هم عجله داره ممنون ميشم هر چي سريع تر جواب بديد🙏🙏🙏

      دوست عزیز قانون جذب یکشبه معجزه نمیکنه و هر خواسته ی ما زمان الهی خاص خودشو داره
      و در کنارش تلاش و کوشش خود ما
      مطالب بخش تحصیل مطالعه کنید

    سلام سحر عزیزم ممنون از سایت خوبتون ولی من کامل متوجه نشدم که چیکار کنم ممکنه بگید از کجا شروع کنم مرحله به مرحله که کامل متوجه بشم واینکه میخوام تو جذب گروهی شرکت کنم
    و اینکه همسرم کاسب هستند اما بیشتر اوقات بیکارند برا کدوم فرشتشون نامه بنویسم که مشتریاشون زیاد بشه
    و چطوری بنویسم
    و اینکه ایشون خیلی نمیتونن با اقایون دیگه ارتباط بگیرن واکثرا از بقیه فاصله دارن جزدوستای صمیمی شون برا این موضوع نامه برا چه فرشته ای بنویسم
    سوم اینکه قراره که پدرشوهرم یه مبلغی به ما به عنوان کمک بدن ولی مدام پشت گوش میندازن برای کدوم فرشته نامه بنویسم که ایشون این مبلغو بهمون بدن

      سلام عزیزم برای جذب گروهی نیاز به کار خاصی نیست فقط جملات تاکیدی رو راس ساعت تکرار کن. برای مطالب دیگه لطفا بخش سوالات متداول و پیشنهاد سحر رو بخون.

    سلام،ممنون از اینکه وقتتون رو میذارید و پاسخ میدید،راستش من الان چندین ماهه بدنبال تغییر نام هستم اما هر اسمی پیدا میکنم پشیمون میشم و به دلم نمیشینه،نمیدونم از کدوم فرشته کمک بخوام تا بتونم اسمی پیدا کنم که هم به دلم بشینه هم معنی و مفهوم خوبی داشته باشه

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds