داستان هایی از راز - وقتی کائنات صدام رو شنید | قانون جذب  

 

به درخواست دوستان خوب سایت قانون جذب, از این به بعد داستان های رسمی “سایت راز” رو براتون ترجمه می کنم, امیدوارم که انگیزه بگیرید و براتون مفید باشه.

************

می خوام بهتون بگم که بدون کتاب راز, و کمک راندا برن و تیمش, تمام کارهایی که در گذشته می خواستم انجام بدم, در یک کلام, غیر ممکن بود.

 ممنونم بابت اینکه این حقایق رو با زبانی ساده برای ما گفتید که باعث بشه جزئی از وجودمون بشن و بتونیم بصورت هماهنگی با کائنات ارتباط برقرار کنیم.

 چندماه پبش بدون هیچ فرصت کاری در شهر و کشور خودم, تو زمینه کاریم اصلا موفق نبودم, تا اینکه کتاب راز رو خوندم, واقعا فوق العاده بود.

 شروع به استفاده از قوانین ذکر شده در راز کردم و بعد از چند ماه برای اولین بار در عمرم موفق شدم  یه پروژه خیلی بزرگ بگیرم, اونقدر بزرگ که از یه شبکه بین لمللی برای مصاحبه به خونم اومدن تا درمورد من و ایدم صحبت کنن.

 درست تو همین پذیرایی خونم بود که همچیز شروع شد, من و دوتا از دوستان جوانم بدون هیچ سرمایه یا دفتر مستقلی شروع به کار کردیم.

بعد از این پروژه به کشور انگلستان رفتم و شروع به کار روی پروژه ی دیگری کردم, حالا دیگه عزم, اراده و جاه طلبی من خیلی بیشتر شده بود, بنابراین از کائنات درخواست چک با مبلغ بزرگتری کردم.

تقریبا می شد گفت این مبلغ برای این مرحله از پروژه غیر ممکن بود.

درسته که این مبلغ برای من غیر ممکن بود, اما برای کائنات به هیچ وجه غیر ممکن بود, بنابراین هدفی که تعیین کرده بودم بعد از 6 ماه اتفاق افتاد.

اما موضوع باور نکردنی که می خوام براتون فقط این نیست.

گاهی اوقات روند کائنات مثل این می مونه که با وجود کارهای اشتباه من, باز می خواد منو به سمت موفقیت هدایت کنه, همانطور هم که تو کتاب راز اشاره شده, خوش بینی یه انتخاب هستش و قدرتش از منفی گرایی خیلی بیشتره.

باتشکر از شما تیم راز و همه مردمی که از قوانین راز استفاده خواهند کرد. 

دانیل. ر

متفکر خلاق و کارآفرین از ایتالیا

ترجمه از سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds