داستان هایی از نامه نوشتن به فرشته ها - بهتر شدن روابط | قانون جذب  

 

دو دختر پس از جدایی پدر و مادرشان, قرار شد که با پدر و نامادری خود زندگی کنند.

اما این وضعیت را آکنده از فشار, خصومت و انزجار یافتند, پس گریان و نالان جریان را به گوش مادرشان که در ایالت دیگری بود رساندند.

نخستین واکنش مادر احساس ناکامی و نومیدی بود.

اما ناگهان قدرت معجزه آسای نامه نوشتن به فرشته اشخص را به یاد آورد و در خفا به دخترانش توصیه کرد که به فرشته آن زن نامه بنویسند.

دختران نیز شروع کردند به نامه نوشتن به فرشته خودشان و همچنین فرشته نامادری.

خیلی زود همه فشارها و انزجارها ناپدید شد و در کمال محبت از هم دیگر عذرخواهی کردند و با صبح و صفا زندگی آرامی را در پیش گرفتند.

 

پزشکی جوان اخیرا درمورد نامه نوشتن به فرشته اشخاص شنیده بود.

ماه ها بود که با پزشکی دیگر اختلافی داشت و از هر دری که وارد می شد این ناهماهنگی از میان نمی رفت و پزشک دیگر حاضر به آشتی نبود.

پزشک جوان شروع کرد که هر روز برای فرشته اون نامه بنویسید و از فرشته اش بخواهد که این سوءتفاهم برطرف شود و رابطه دوستانه مانند قبل برقرار شود.

چندی نگذشت که آن پزشک را در خیابان دید و به گرمی هرچه تمام تر اون را به ناهار دعوت کرد.

اکنون دگر بار دوستانی خوب و صمیمی هستند.

 

من در همه سخنرانی هایم بر قدرت این دعای عارفانه که نامه نوشتن به فرشته اشخاص است تاکیدی می کنم.

این دعای نهانی می تواند در زندگی خودتان و دیگران معجزه ها و شگفتی های عظیم پدید آورد.

 

کتاب از دولت عشق

کاترین پاندر

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

داستان هایی از نامه نوشتن به فرشته ها - بهتر شدن روابط | قانون جذب  

داستان هایی از نامه نوشتن به فرشته ها - بهتر شدن روابط | قانون جذب  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

54 نظر

    خواهش می کنم عزیزم, خوشحالم برات مفید بود.

    سلام خانم سحر واقعا ازت ممنونم بخاطر سایت خوبت.واینکه به دقت به سوال همه جواب میدی.من از معتقدان قانون جذبم وتا بحال هر چیزی رو که خواستم تونستم با قانون جذب بدست بیارم.الا ازدواجم.نمیدونم چرا به شک وتردید میوفتم.راستش میخواهم با فرد خاصی ازدواج کنم. خواهش میکنم کمکم کنید که چیکار کنم که سریع اون شخص خاص که دوستم هم داره ازم خواستگاری کنه.دارم ناامید میشم من که با استفاده از این قانون به همه چی رسیدم حالا برا ازدواج نتونم.توروخدا کمکم کن.

    سلام خانم سحر واقعا. ممنون از.سایت خوبت.خواستم بپرسم که من که مهندس معمار هستم ابا میتونم درخواست کنم که شوهرم دکتر وخوشتیب باشه.یعنی متظورم اینکه ای این خواسته واقع گرایانه هست.من میتونم به فرشته زناشویی ام نامه بدم ودرخواست کنم که همچین همسری قسمتم بشه .ممنون

      سلام عزیزم.
      طی مراحل قانون جذب که ابتدا نوشتن علایق و بعد تجسم و بعد جملات تاکیدی روزانه هست…شما میتونید همسر ایدآلتون رو با تمام جزئیات بنویسید و از خدا و کائنات بخواید.

    با عرض سلام خیلی متشکرم از زحمت شما وحقیر یک سوال داشتم:نامه هارو بعد از نوشتن چکار کنیم ؟به اب بیندازیم؟پیش خودمون نگهش داریم ؟..ویا…

    سلام .. من دوست دارم در جذب گروهی و اختصاصی شرکت کنم.. لطفا من را به لیستتون اضافه کنید و ضمنا نامه به فرشتگان دادم و منتظر جواب هستم.. من یه سوال از خدمتتون دارم. اگر بخواهم نامه به فرشتگان مقرب برا ازدواج موفق با مرد دلخواهم و همسر الهی ام و جفت روحی ام بدهم و خسریع جواب بگیرم نامه باید خطاب به کدام فرشته باشد. و متن نامه چگونه باشد لطفا راهنماییم کنیید متشکرم .

    لطفا متن نامه را برا بزدواج دقیقا به من بگویید.. ممنووون

    سلام
    خسته نباشين! دو تا سوال دارم، ممنون ميشم جواب بدين
    اول اينكه وقتي نشونه ميبينيم، مثل پر، اين چه معنايي داره؟ آيا منظورش اينه كه ما به خواستمون كه تو نامه مطرح كرديم ميرسيم؟
    دوم نشونه هارو فقط فرشته هايي بهمون ميدن كه ازشون تو نامه نشونه خواستيم؟!!
    ممنون از لطفتون

      سلام عزیزم,منظورشون اینه که ما در کنارتون هستیم و پیامتونو دریافت کردیم.
      بهتره نشونه هارو بسپاری به خونه فرشته ها که بهترین راه رو برای ارتباط پیدا کنن.

    سلام سحر عزيز.ممنونمبخاذر مطالب زيبا و پر معني وبسايتت.من ايمان دارم و ميدونم قدرت خدااونقد بيكران هس كه اين چيزايي كه ازفرشته ها ميشنويم بخش اندكي از اونه.من خواهان شفاي خودم هستم بيماري دارم كه اميدوارم بتونم به شفا برسم

      سلام دوست عزیز, امیدوارم که مطالب سایت براتون مفید باشه, شدیدا پیشنهاد می کنم کتاب “قانون شفا” از کاترین پاندر و “قدرت فکر” از ژوزف مورفی رو مطالعه کنید تا موانع سلامتیتون رو شناسایی کنیدو در جهت سلامتی قدم بردارید.
      امیدوارم موفق باشید.

    ممنو از سایت خیلی خیلی خوبتون من یسوال داشتم
    من مدت 3 سال با اقایی دوست بودم و حدودا یکسال و نیم پیش کاملا به ایشون وابسته شدم و رابطمون گرمتر از قبل شد با وجود اینکه اون اقا گفته بود دائمی نیست و میره تا اینکه بعد از 3 سال تصمیمشو گرفتو رفت بعد از صمیمیت زیاد و وابستگی شدید عاطفی، حالا می خواستم از طرح الهی و نامه نوشتن کمک بگیرم میخواستم بدونم کمک میکنه بمن؟
    به فرشته عشقش نامه بنویسم؟
    لطفاً زاهنمایی بفرمایید

    با سلام خدمت دوست خوبم سحر رضوی.سحر خانم من تقریبا مدت ده سال است که با این قوانین اشنا شدم و معجزاتی هم دیده ام. با تجربیات خودم بیست روز پیش تصمیم گرفتم که خواسته هایم را به مدت چهل شب در یک دفترچه بنویسم الان بیست شب است که قبل خواب همین کار را میکنم چند روز پیش با سایت شما اشنا شدم که عالی است. مطلبی در باره فرشتگان خواندم و بعد از چند لحظه خواسته هایم را به صورت شفاحی بیان کردم اما از اون روز به بعد اتفاق های عجیبی می افتد مثلا همون شب تو ماشین ظرفشویی پر پیدا کردم و امروز صبح ساعت گوشیم روی 11:11 دقیقه زنگ خورد در صورتی که من اصلا تو این تایم کوک نکرده بودم. می تونید برام توضیح بدید که اینها چی می تونه باشه؟

    سلام سحر جان..واقعا خوشحالم با سایتت اشنا شدم واحساس میکنم این لطف کاینات وخداست که منو با شما اشنا کرده.سحرجان من حدود یه ماه قبل کتاب راز رو مطالعه کردم و به نظرم میومد دارم بهش عمل میکنم.ولی از موقعی که با این سایت اشنا شدم یه نیروی عجیبتری دارم تا حدی که دایم تبلتم رو همراه دارم با با اتفاقات دوستان و جملات شما انرژی داشته باشم.با وجود داشتن پشکار و تمایل شدید به ادامه این راه احساس میکنم نمیتونم انسجام داشته باشم.مثلا یک شب فقط نامه مینویسم.یه روز از جملات تاکیدی استفاده میکنم یه روز سپاسگذاری میکنم به نظرتون لازمه همشو توی یک روز تواما انجام بدم یا این روشم صحیحه

      سلام عزیزم, مشکلی نداره, مسلما هر روز این همه روش رو نمی تونیم باهم انجام بدیم.

    سلام.برای اینکه کسی رفتار احترام امیز داشته باشه به چه فرشته ای نامه بدم.؟

    سلام من از قبل با نامه نوشتن به فرشته ها آشنا بودم .یه موردش که بسیار تاثیر گذار بود برام ایندبود که درخواست یه وام داده بودم و مسئول بانک خیلی کار شکنی میکرد و یه سری مدارک می خواست که اصلا تو لیست مدارک لازمه نبود و …. منم به فرشتش نامه نوشتم و ازش خواستم که مشکلو حل کنه و باور کنید بعد از 48 ساعت که دوباره بانک رفتم حتی خیلی از مدارک لازم تو لیست رو هم نگاه نکرد و پرونده رو بجریان انداخت .

    از طرفی گفت وام دو ماه دیگه حاضره ولی من باید یک ماه بعد واسه خرید خونه تو محضر پولم حاضر میشد و سر این موضوع با فروشنده خونه به مشکل خوردم . یه نامه به فرشته نگهبان خودم دادم که ازم حمایت کنه و یکی ب فرشته فروشنده که با من راه بیاد . اتفاقی که افتاد این بود که یه اشتباهی از طرف دفترخونه صورت گرفت و کار سند ما خودبخود دو ماه عقب افتاد و این فروشنده بود که از من خواهش کرد باهاش کناربیام و دیگه وام من هم تا اون وقت خاضر شد .

    سلام سحرخانم،من آشنایی کمی با قانون جذب داشتم ولی هیچوقت در این رابطه کاری انجام ندادم،راستش داستان من یکم پیچیده است واسه همین خواهش میکنم اگه طولانی شد وقت بذارید براش،من 10ماه پیش نامزد کردم،ما عاشق هم بودیم،اما مسایل عجیبی پیش اومد ک رابطه ما یک هفته قبل از عروسی بهم خورد،من داااغون شدم،ولی اون مثل اینکه ب زندگی عادیش برگشته و اگه هم بخاد هیچ امیدی برای برگشتن نداره چون خانواده هامون کاملا با هم دشمن شدن! من واقعا میخوام همه چیز درست بشه اما آیا چیز ب این پیچیدگی و بزرگی هم ممکنه انجام بشه؟ من از کجا شروع کنم؟ ب فرشته خودش فقط نامه بنویسم یا همه کسانی ک باعث این اتفاق شدن؟ خیلی دوست دارم ک همش مثبت فکر کنم ولی ترس از اینکه اون برنگرده و آرزوهایی ک داشتم برای همیشه نابود شده باشه یه عالمه فکر منفی سمت من میاره، توروخدااااا خواهش میکنم کمکم کنید…

    داستان من خیلی پیچیده است ولی بخاطر اینکه طولانی نشه تقریبا همشو حذف کردم فقط سر و تهشو گفتم، یه چیز دیگه هم هست،من از همون اوایل ک با نامزدم آشنا شدم حس عجیبی داشتم ک حس میکردم همه چی تمام میشه،با اینک همه چی ب بهترین شکل داشت پیش میرفت،مثل حس ششم بود و چندبارم خواب دیدم ک این اتفاق افتاده،نمیشه گفت انرژیم منفی بوده چون هرگز احتمال نمیدادم ک خراب بشه چون اصلا نشونه ای از خراب شدن وجود نداشت، مثل یک الهام بود درواقع،واقعا نمیفهمم چرا و معنیش چی بوده، لطفا اگه چیزی میدونید راهنماییم کنید

      عزیزم جواب سوالو خودت دادی, ترست باعث شد این اتفاق بیوفته.
      زندگی ما نتیجه افکار خود ما هستش, هر ترسی اثر منفیش رو دیر یا زود نشون می ده.
      مطالب بخش تلقین رو بخون برای اینکه افکار منفیت رو از بین ببری.
      برای ازدواجت باید از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنی, اگر خیر باشه همچی خودش جور می شه.

        ممنونم ک جواب دادین، درباره خوابهایی ک میدیدم و احساس عجیبی ک داشتم نظرتون چیه؟این احساسو از روزای اولی ک باهاش حرف میزدم داشتم یعنی فقط داشتیم آشنا میشدیم و حتی عاشقش نبودم هنوز! ولی این حسو داشتم ک این ازدواج صورت نمیگیره،و بعدها هم ک چندبار خواب دیدم،دقیقا چند ساعت قبل از عقد درحالی ک همه چی عالی بود همه چی بهم خورد، مثل طوفان بود اومد همه چیو خاکستر کرد!!!

        خواب ها بازتاب افکار و ضمیر ناخودآگاه ما هستن.
        الان باید با استفاده از باورهای مثبت, زندگیت رو بسازی.

    سلام عزيزم تمام داستانهاتونو کامل خوندم, من خيلى دوست دوست دارم با دوستام سفر برم, دخترى 26 ساله هستم و هنوز خانواده ام اجازه نميدن به تنهايى جايى برم به کدوم فرشته ميتونم نامه بنويسم, و خيلى ناراحتم که هنوز واسشون دختر کوچولو هستم

      سلام عزیزم, جملات تاکیدی طرح الهی رو استفاده کن, اگر خیر باشه به زودی اجازه می دن, برای هر کاری از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن و بسپار به خدا.

    سلام
    مرسی از سایت خوبتون و مطالب مفیدتون، من مدتی هست که از طرف شخصی مورد آزار روحی قرار می گیرم من مدتهاست این فرد رو ندیدم اما تلفنی باعث ترس و آزارم می شه،تصمیم دارم به فرشته اون شخص نامه بنویسم که باعث آزار من نشه به چه عنوانی برای چه فرشته ای باید نامه بنویسم؟

      سلام عزیزم, مطالب بخش رهایی و بخشش رو بخون, از فرشته نگهبان خودت هم می تونی برای محافظت کمک بگیری, به فرشته رهایی اون شخص نامه بده.

    سلام سحر خانم من 14 سالمه خیلی به گیتار علاقه دارم توراخدا هر چی بلدی به من بگین کلا خیلی به موسیقی علاقه دارم *** خواهش میکنم زود جواب بدین **من مثبت هستما ولی خوب هرکاری میکنم نمیشه** مرسی گلم **

    سلام تو رو خدا جواب منو بديد من يكسال نيم با فردي اشنا شدم و خيلي باهم خوب بوديم عاشق هم بوديم الان ٣ ماه كه به من خيانت كرده و من ميخوام كه اين فرد باز به سمتم برگرده من چند روز به فرشته عشق اين شخص نامه مينويسم ولي اتفاقي نيفتاده من بايد كار ديگه اي بكنم ؟ به فرشته خود فرد بخوام نامه بدم يعني بايد اينطوري بنويسم فرشته …(اسم شخص) ؟ ميشه راهنمايي كنيد ممنون ميشم

    خانم رضوی .مهربان چجوری میتونم نامه بنویسم.و اینکه قسمت لینک گجاس؟؟

    سلام سحر خانم
    توی قسمت نامه به فرشته نوشتین که بعد از نوشتن خواسته از خدا تشکر کنیم
    بعد یک قسمت دیگه نوشتین وقتی میخوایین بسوزین یا به آب بدین نامه ها رو اسم خدا نباشه
    و سوال بعد اینکه نامه ها حتما باید سوخته بشه ؟ حتما باید به اب داده بشه ؟

    اگرهمه ازت متنفرباشند ان وقت چطور نامه بنویسیم که همه ازما خوشش بیاد چون من عمه راهها را رفتم نشده

      عزیزم این نشون می ده که خودت از خودت خوشت نمیاد, تا خودتو دوست نداشته باشی و برای خودت ارزش قائل نشی, نمی تونی از دیگران انتظاری غیر از این داشته باشی.

    من اصلا چیزی ندیدم وقتی بخشی که بچه ها خیلی از فرشته جواب گرفتند میخونم ب خودم شک میکنم وخیلی ناامید میشم من برای اشیا گمشده ,برای نگهبان پعشقدادم اصلا اثری نداشت ,خوشبحااتان نتیجه دیدید.

      سلام عزیزم, بستگی به این داره چقدر به خدا و فرشته ها اعتماد داشته باشی و صبور باشی.

    سلام سحر جون
    بابام مدتيه سركار نميره،به چه فرشته ايي نامه بنويسم كه بابام دوباره بره سر كار؟

      سلام
      فرشته ی کار و کسب درامد پدرتون
      از جملات تاکیدی کار و کسب درامد در سایت هم میتونید استفاده کنید

    سلام یک سوالی داشتم میشه نامه به فرشته ها را توی محیط کامپیوتر نوشت یعنی توی ورد ؟ یا حتما باید روی کاغذ باشه؟

    سلام میخواستم عضو گروه همدل بشم ولی نمیدونم چه جوری

    با عرض سلام . میخواستم بدونم نامه نوشتن به فرشته ها برای کار هم جواب میده ؟

      سلام دوست عزیز هیچ روش ۱۰۰٪‌ وجود نداره اما راهکارهای سایت تو جذب خواسته ها می تونن تاثیر داشته باشن لطفا مطالب بخش سوالات متداول و پیشنهاد سحر و جذب ثروت رو بخونید.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds