داستان های راز - به دست آوردن شغل رویایی ام با کمک قدرت ذهن | قانون جذب  

 

این دومین داستان من از راز هست. نمیخوام خستتون کنم و بگم چطوری با راز آشنا شدم و میرم سر اصل مطلب.

سه تا کتاب هست که تو این زمینه واقعا به من کمک کرده : راز، معجزه و قدرت یک ذهن ناخودآگاه, متشکرم راندا برن و همگی دوستان.

من یک شغل خصوصی می خواستم. قبلا آدمی بودم که اصلا باور نداشتم که بتونم به این شغل برسم.

هرچند که در این زمینه تلاش می کردم، فرم های استخدام پر می کردم و … اما همش توی ذهنم به خودم می گفتم: بی خیال دختر، عجب آدم احمقی هستی تو! و همه چیز را رها می کردم.

بعد از خواندن کتاب ها تصمیم گرفتم یک لیست از خصوصیات شغل مورد علاقه ام نظیر مکانش، همکارام، نوع کاری که دوست دارم، زمان کاری و خیلی چیزای دیگه تهیه کنم.من در مورد کمپانی که بخواهم آنجا کار کنم مطمئن نبودم چون همه کمپانی ها در این زمینه کاری را دوست داشتم و بنابراین از خدا خواستم که خودش بهترین را برای من فراهم کند.

من هر روز نیم ساعت با خدا صحبت می کردم و از او بخاطر لطفش که من این همه خوشحال و راضی هستم تشکر می کردم و می گفتم که” خدایا من میدونم که تو در پشت صحنه در حال کمک و لطف به من هستی. ازت ممنونم بخاطر داشتن شغل عالی و مورد علاقه ام.”

من همچنین شروع کردم به تمرینات و مراقبه هایی برای اینکه دائما در حالت قدردانی باقی بمانم و در تمام این مدت به دنبال کار مورد نظرم هم می گشتم.

یک ماه بعد از انجام این کارها، دوستم در مورد باز شدن یک فرصت کاری در کمپانیشان بهم خبر داد, او در یک کمپانی کامپیوتری بزرگ و معروف کار می کرد.

من رزومه ام را به او دادم و قرار شد که آن را در بخش درخواست هایشان قرار دهد.
رزومه من در دور اول بررسی ها انتخاب شد و به من سه روز فرصت داده شد تا برای انجام آزمون کتبی وشفاهی و مصاحبه و بحث گروهی شرکت کنم.

من به خودم می گفتم که بله این کار مال من است و من به بهترین شکل از پسش بر می آیم. چون این اولین مصاحبه من در یک کمپانی سطح بالای بین المللی بود کمی می ترسیدم . اما به خودم گفتم که من تمام تلاشمو برای رسیدن به هدفم انجام دادم و بقیه را می سپارم به خدا.

در این چند روز درحالیکه خودم را برای آزمون ها و مصاحبه آماده می کردم، هر شب قبل از خواب من خودم را تصور می کردم که در حال گذشتن از تمامی مراحل استخدامی و آزمون ها هستم و مصاحبه کننده به من میگوید : خیلی خوشحالم از آشنایی و صحبت با شما, تبریک می گم شما پذیرفته شده اید.

روز موعود رسید. من تمامی مراحل را به خوبی گذراندم و آن کار را بدست آوردم!!!
بعد از مصاحبه، مصاحبه کننده به من گفت: خیلی خوشحال شدم از آشنایی و صحبت با شما و تصور کنید که من اون موقع از شادی و شعف چه شکلی بودم!!

این شغل تمامی آنچه را که من تصور کرده بودم و آرزو داشتم را دارا بود. زمان کاری منعطف، تیم کاری و همکاران عالی و فوق العاده، پروژه های خوب, من عاشق کارم هستم.

من به زودی داستان دیگرم را در مورد اینکه چگونه همسررویایی ام را جذب کرده ام، برایتان می نویسم. ما به زودی ازدواج خواهیم کرد.

نیکیتا از هند
من دختری هستم که عاشق لذت و شادی است و زندگی ام را تماما و از صمیم قلب دوست دارم.

 

 

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

داستان های راز - به دست آوردن شغل رویایی ام با کمک قدرت ذهن | قانون جذب  

داستان های راز - به دست آوردن شغل رویایی ام با کمک قدرت ذهن | قانون جذب  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

22 نظر

    سلام خسته نباشید و ممنون از مطالب خوبتون.یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین.من خودم افکار و احساساتم مثبته در مورد همه چیز و همه آرزوهام سعی میکنم تا جایی که میتونم افکار منفی به ذهنم راه ندم ولی مادر و خواهرم در مورد من و کلا در مورد همه چیز فکرشون منفیه میخواستم بدونم این میتونه تاثیر داشته باشه در آرزوهای من و کلا زندگی من؟با تشکر

    سلام چطوری باید از قانون جذب کمک بگیرم؟ و چطوری باید خواسته هایمو بگم؟

    سلام…
    سحرخانم کمکم کن.
    من از بچگی تو خوانواده ای بزرگ شدم که درکل خانواده منفی نگری هستن و منم طبیعتا آدم منفی نگری هستم.
    خیلی سعی میکنم که احساسات منفی رو از خودم دور کنم ولی زیاد موفق نیستم ….
    کمکم کنید
    ممنون

      سلام
      با گفتن جملات تاکیدی مربوطه و کمک از فرشته ی رهایی و نگهبانتون میتونید به خواستتون برسید

    سلام ی سوال برام پیش اومده اینکه میشه چندین بار از کائنات کمک خواست یا فقط ی بار میشه تا خواسته اول رو بدن؟
    ی سوال دیگه فرشته های رهایی چه کسانی هستند؟

      سلام عزیزم, قرقی نداره, مهم اینه که خودت خواستت رو باور داشته باشی.
      عزیزم می شه واضح تر سوالت رو مطرح کنی؟

    منظور اینه از کائنات میشه چند خواسته متفاوت درخواست کرد؟
    و اینکه فرشته رهایی کیست؟ رها کردن چه کمکی میکنه؟

      بله عزیزم می شه.
      فرشته رهایی کمک می کنه, افرادی رو که به ما بدی کردن ببخشیم, یا از دستشون رهایی پیدا کنیم و با بخششون روحمون رو آزاد کنیم و به آرامش برسیم.

    میشه لینک بخش فرشته رهایی و رها سازی رو برام بذارید

    سلام سحر جان
    من الان چند ساله که با مدرک فوق لیسانس بیکارم و دوست دارم تو شرکت تجاری بزرگ کار کنم ممنون میشم راهنماییم کنی تا به خواسته ام برسم لطفا جوابتو برام میل کن

      سلام عزیزم, ویژگی های کار دلخواهت رو مشخص کن و از تجسم خلاق و جملات تاکیدی بخش کار استفاده کن.
      عزیزم سوالات فقط تو سایت جواب داده می شن.

    سلام و عرض ادب خدمت شما.
    من دانش آموز هستم و انشالله امسال در پایه سوم تجربی درس خواهم خواند.والا من از اول دبیرستان عاشق علوم زیست شدم و به تدریج به رشته پزشکی علاقه پیدا کردم.اکنون نیز مصمم هستم رشته داروسازی را برگذینم.من تمام سعی تلاشم رو برای موفقیتم می کنم.مواردی پیش میاد که با شکست مواجه میشم.در این باره مطالب مختلفی در باره مثبت اندیشی و تلاش و پشتکار مطالعه کردم.من از خداوند اتخاذ کردم که تا قدم آخر یار و یاورم باشه و مطمئن هستم که کمکم می کنه.فقط شما می تونید در این باره راهنماییم کنید و یا پیشنهادی به من ارائه کنید.با تشکر…

      سلام
      شما با استفاده از مراحل جذب و مثبت اندیشی رسیدن به خواسته هاتون رو در کنار تلاشهایی که انجام میدی… میتونید جذب کنید…
      مرحل قانون جذب رو طی کن…به فرشته ی نگاهبانتم نامه بنویس تا توی این راه کمکت کنه

    با سلام من یک ساله ازدواج کزدم همسرم هرچند وقت یک بار بیکار میشه و من خودم زیاد از شغلش راضی نیستم و دلم میخواد یه کار اداری با جقوق بالا و تعطیلات داشته باشه خودشم دقیفا خمینو میخواد اما چون شرایطشو نداره و تحصیلات بالا نداره (دیپلمه) تا الان براش مهیا نشده. من چه کار میتونم براش انجام بدم تا از طریق راز بتونه شغل دلخواهشو پیدا کنه تو رو خدا جواب منو بدین ممنون در ضمن خودش هم اصلا حوصله این که بشینه تمرین راز کنه نداره

      سلام
      به فرشته ی نگهبان و کار و ثروتش نامه بنویسید اموزشش تو سایت هست
      مراحل قانون جذب رو هم با هدف پیدا کردن شغل مورد نظرتون انجام بدید

    سلام
    من يه مدت قبل به فرشته نكهبانم نامه دادم بابت شغل دلخواهم بعد يه ماه برأي مصاحبه دعوت شدم ريس بيمارستاني كه ميخوام اونجا كار كنم تقريبا مواقفه ولي اون شخصي كه آزم مصاحبه كرد نه، قرار دو سه روز ديكه بازم با ريس صحبت كنن ، واسه اينكه أين شغل بدست بيارم جيكار كنم ؟ من ١٥ نامه به فرشته نكهبانم دادم تا دعوت شدم براي مصاحبه، ولي الان به مشكل برخوردم ممنون ميشم راهنماييم كنيد

      سلام عزیزم، باید از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنی، چیزی که خیر باشه برات پیش میاد. چیزی رو ما به زور نمی تونیم به دست بیاریم، صلاح مارو خدا بهتر از هر کسی می دونه، ما فقط می تونیم درخواست کنیم طرح الهی زندگی رو به ما نشون بده که تو مسیر درست قدم برداریم.

    سلام سحر جان.

      سلام عزیزم، از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن که هرچیزی که خیره برات پیش بیاد، منم دقیقا همین شرایط رو دارم و فقط دارم از جملات تاکیدی استفاده می کنم که اگر خیره جور بشه، باید به خدا اعتماد کامل داشته باشی.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds