داستان های راز - راز مرا پیدا کرد  

 

نمیتونم حس قدردانیم از راز رو براتون بیان کنم, تاثیری که قانون جذب بر زندگیم داشته است واقعا باور نکردنی هستش, راز بارها و به شکل های مختلف زندگی منو نجات داده.

دو سال و نیم پیش با راز آشنا شدم. آن زمان دانشجو بودم و همزمان کار می کردم.

اما متاسفانه بخاطر مسائل مالی و شرایط محل کار، بطور ناگهانی کارم رو از دست داده بودم و خیلی افسرده و نگران و آشفته بودم.

مشکل دیگری که برام غیرقابل تصور بود، این بود که من به تازگی خانه ای رو اجاره کرده بودم ولی امکان پرداخت اجاره را نداشتم و شما می تونید تصور کنید که در اون زمان چه استرسی رو تحمل می کردم.

بخاطر این مشکلات بالاخره و افسرگی که برام پیش اومده بود، مجبور شدم که خسارت خانه را بدهم و به خوابگاه دانشجویی برم, در اونجا بود که یکی از دوستانم کتاب راز رو به من معرفی کرد.

بعد از خواندن کتاب تصمیم گرفتم که از قانون جذب استفاده کنم. همانطور که در کتاب اشاره شده بود, تصور می کردم که رئیس سابقم من را در آغوش میگیرد و چندین پیشنهاد خوب کاری به من ارائه می دهد و خودش به من کمک می کند که بهترین گزینه کاری رو از بین آنها انتخاب کنم.

من با انرژی مثبت این تصورات رو بطور مداوم برای خودم تکرار می کردم و هربار که احساس شکست و ناامیدی سراغم میومد بلافاصله احساسمو تغییر می دادم.

در عرض دو هفته، من سه پیشنهاد کاری دریافت کردم!

هیچ کس باورش نمیشد که در اون شرایط بسیار سخت رکود اقتصادی من با این تجربه اندکم بتونم این پیشنهادات کاری را با این سرعت و در این زمان اندک داشته باشم.

من تونستم جای مناسبی مشغول به کار بشم و در طی این دو سال دو بار ارتقا شغلی هم پیدا کنم و در زمینه ارتباطات هم پیشرفت های خوبی داشته باشم.

در تمام این مدت من هر روز به خودم یادآوری می کنم که تمام آنچه برای من رخ داده به یک دلیل بوده و آن قانون جذب است و هر روز بخاطر این موضوع از خدا سپاسگزارم.

از راندا برن و تیمش بسیار ممنونم. من میدونم که زندگی می تونه به جای اینکه فقط کمیت داشته باشه پر از کیفیت و احساس سعادت باشه و من این موضوع رو از شما یاد گرفتم و این باعث شد که من در زندگی ام بسیار قدردان و شاکر همه نعمتها باشم.

من الان خیلی خوشحالم که خودم را یکی از طرفداران و نمایندگان قانون جذب و کتاب راز معرفی می کنم و هرجا باشم در موردش با دیگران صحبت می کنم.

ما می توانیم با این راز بطور باور نکردنی هر آنچه را می خواهیم در زندگی مان داشته باشیم. بنابراین به اونایی که می ترسند یا شک دارند میگم که راز واقعا کار میکنه! ممکنه که یه شبه شما رو به آرزوتون نرسونه اما واقعا مثل یک معجزه براتون عمل خواهد کرد.

پس به یاد داشته باشید که صبر کنید و از همه مهم تر همیشه مثبت فکر کنید.

شما کنترل زندگی تان را بر عهده دارید و می توانید آن را آنطور که می خواهید بسازید.

سام از لس آنجلس
شخصی که با تجربه کم و در حین اینکه هنوز دانشجو بود توانست کار مناسبی بدست بیاورد.

 

 

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

9 نظر

    با سلام . خداوند وقتی منو آفرید اشتباه نکرد بهترین آفرید من لیاقت بهترین ها رادارم این دیدگاه من است

    با تشکر از سایت خوبتون

    سلام

    خواهش میکنم کمکم کنید
    امسال کنکور دارم و باید این عادتو ترک کنم
    اینو به هیچ کس غیر از شما
    یکی از درسامو خراب کردم واون نتیجه ای میخواستم تو امتحان نهایی نگرفتم اما میخوام تو کنکور جبران کنم و پزشکی دانشگاه تهران قبول شم
    از کمکتون ممنون

      سلام, راستش سوال خیلی سختیه, چون تجربش رو نداشتم ولی فکر می کنم یه همت و پشتکار خیلی زیاد می خواد, مثل ترک سیگار, باید یه تصمیم واقعی بگیری و برای حلش تلاش کنی.
      از خدا بخواه که کمکت کنه, راهی که طرح الهیت هست رو بهت نشون بده.
      مسلما یباره هم نمی شه این عادت رو کنار گذاشت, از میزانش کم کن, هر چند وقت بیار کمترش کن, تا اینکه بعد از 3 4 ماه کلا این عادت رو کنار بذاری.

      شدنیه, اگر واقعا بخوای, موفق می شی, من مطمئنم.

    ممنون
    من از همین جا به شما و به خودم قول میدم که عادت رو به طور کامل ترک کنم
    خوشبختانه چون من شنا گر و ورزش کارم و بدن کاملا ورزیده و متناسبی دارم
    زیاد از این کار اسیب جدی ندیدم واز این بابت خدا رو شکر میکنم ولی مشکلی که وجود داشت بهم خوردن تمرکزم بود
    من میخوام با قانون جذب قدرت تمرکز افکارم رو روی کنکور تا حد زیادی بالا ببرم و ساعت مطالعه بالایی داشته باشم من قبلا تجربه دو ماه ترک رو دارم پس دوباره هم میتونم
    ممنونم جوابتون بهم دل گرمی داد مطمئنم دیگه سراغ این کار نمیرم

      آفرین خیلی عالیه, مطمئن باش موفق می شی, لازم نیست یهو قطعش کنی, سخته, فاصله هاش رو زیاد کن, تا اینکه هیچوقت سراغش نری.
      یا اینکه یه جایگزین درست براش پیدا کنی.

    گاهی وقتا من توی هدفام دچار سردر گمی میشم
    من قوه تخیل قوی دارم وقتی صبحا هدفون میزارم و مشغول دویدم هستم همیشه خودم رو توی یک کت شلوار خیلی شیک تصور میکنم که دارم به زبان انگلیسی برای مردم توی کشورهای مختلف سخن رانی انگیزشی انجام میدم
    و یه پزشک مغز و اعصاب فوق العاده مشهور هستم و اینقد این تصور و انجام دادم که جزوی از وجودم شده وانگار مطمئنم بهش میرسم
    ولی بعضی وقت ها کار هایی می کنم که اصلا ربطی به این اهداف نداره و این کار منو ازار میده چطور فعالیت هامو برنامه ریزی کنم که 24ساعته خودم رو روی اهداف ایندم متمرکز کنم؟

    بهترین سایت ایرانی رو در زمینه قانون جذب دارین
    بدون هیچ چشم داشتی بهترین مطالبو از بهترین منابع داخل سایت میزارین بقیه سایت ها یا محصولاتشون رومیفروشن یا باید برا خوندن مطالبشون اکانت بخری ولی شما حتی به سوال هایی که به کسی نمیتونم بگم با حوصله و دقت جواب میدین واقعاممنونم
    درضمن لطفا مطالبی در رابطه با ارتباط قانون جذب و قرآن واحادیث هم مطالبی بزارین تا کسایی که مثل من اعتقاد دینی شون ضعیفه به خدا نزدیک تر شن
    اعتقاد دارم دین اسلام رو بد به مافهموندن وگرنه انقد مسلمونا بد بختی نمیکشیدن و جونا دنبال تبلیغات غربی نمیرفتن.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds