داستان های راز - راز, هدیه ای از طرف خداوند  

 
من از طریق مادرم با راز آشنا شدم, با اینکه مادر خیلی مذهبیه ولی یه چیزی باعث شده بود که به سمت راز کشیده بشه و اونو باور کنه… بعدش هم من را با راز آشنا کرد.

سال 2008 راز را خریدم, من را کاملا مجذوب خود کرد و دیدگاه منو نسبت به زندگی عوض کرد.

از سال 2006 من می خواستم که به خارج بروم اما تصمیم قطعی ام را سال 2008 گرفتم و فهمیدم که من واقعا لیاقت دارم جایی زندگی کنم که دلم می خواهد.

من برای موقعیت های شغلی مختلف اقدام کردم، مصاحبه های مختلف شرکت کردم، رزومه ام را به شرکت های مختلف فرستادم و نامه های زیادی برای مدیران مختلف ایمیل کردم. اما عمیقا ته دلم اعتماد نداشتم که این اتفاق می افتد و فکر می کردم که من شایستگی کافی برای آن موقعیت های کاری را ندارم. اما اشتباه می کردم!!!

در اواخر سال 2011، من مجددا کتاب راز را خواندم و کتاب قدرت را نیز خریدم.

من کم کم شروع کردم که مدام به خودم بگم که من می توانم آنچه را می خواهم انجام دهم. من روش های گفته شده در کتاب راز را انجام دادم, مثلا تصویر خودم را در حال سفر کردن نقاشی کردم.

سپس مجددا اقدام برای موقعیت های کاری در قاره دیگری را شروع کردم.

برخی از کارهای پیشنهادی در آگوست و سپتامبر سال 2012 شروع می شدند, بنابراین من روی تقویم در آن تاریخ ها با حروف نوشتم: “این کار مال من شده است و من در حال رفتن به خارج هستم.” همچنین من عکس آن شهری که می خواستم در آنجا زندگی کنم را پس زمینه لپ تابم گذاشتم.

در آپریل 2012، ایمیلی به من رسید که تائید می کرد که من یک موقعیت کاری را بدست آورده ام. از خوشحالی گریه می کردم.اما بعد از آن من موقعیت کاری دیگری که بیشتر می خواستم را نیز در ماه می بدست آوردم!

بنابراین من دو فرصت کاری داشتم که حق انتخاب با من بود و من دومی را که بیشتر دوست داشتم انتخاب کردم. من در ماه آگوست 2012 به مقصد مورد نظرم سفر کردم. همانطور که تصور کرده بودم!!

من از خداوند بسیار سپاسگزارم که این قدرت را به ما داده که آرزوها و رویاهایمان را به واقعیت تبدیل کنیم.

راز ابزاری هست که خدا به ما داده تا از اون برای رسیدن به خوشحالی و فراوانی استفاده کنیم.

 

از تیم راز و سایت اختصاصی آنها نیز تشکر می کنم که این جرات را به ما میدهند تا بتوانیم تجربیات جالب و هیجان انگیز خودمان از راز را در اختیار دیگران قرار دهیم.

من تصمیم دارم باز هم از راز و تکنیک هایش مانند تجسم خواسته ها برای بدست آوردن پول فراوان استفاده کنم و خواسته ام را به کائنات بدهم و مطمئن هستم که مبلغی که در چک راز می نویسم به زودی به دستم خواهد رسید.

متشکرم متشکرم متشکرم

 

 

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

داستان های راز - راز, هدیه ای از طرف خداوند  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

    با سلام و خسته نباشید
    سحر جان مطالب سایتتون عالیه همچنین کانال تلگرام که دیگه واقعا حرف نداره مرسی از زحماتتون
    من یه مشکلی دارم اونم اینه که تمام مراحل قانون جذب رو برای رسیدن به خواسته ام انجام میدم ولی اون باور کافی که قراره کائنات من رو به خواسته ام برسونند ندارم چطوری باید این باور رو قوی کنم؟؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds