داستان های راز - ممکن است دیر اتفاق بیفتد اما مطمئن باشید که اتفاق می افتد!!!  

 

 

با تشکر از گروه سازنده فیلم راز و تمامی آنهایی که من را با این قانون بهشتی و باور توانایی ظهور خواسته هایم آشنا کردند.

من خیلی خوشحالم که داستانم را در اینجا با شما به اشتراک می گزارم, زیرا یک سال پیش در آپریل سال 2014 که با راز اشنا شدم، این رویا را داشتم که من هم داستانم را در اینجا بنویسم.

از دوران نوجوانی من مردی را آرزو می کردم که بسیار عاشقم باشد، به غم ها و شادی هایم اهمیت بدهد، در همه شرایط خوب و بد کنارم باشد و احساساتم برایش ارزشمند باشد.

من بعد از فارغ التحصیلی عاشق یکی از همکلاسیهایم شدم. با کمک قانون جذب، من خواستم که او نیز عاشم شود و به این مسئله باور داشتم.

کمی بعد از این تجسم و خواسته ، او علاقه اش را به من ابراز کرد.

من بسیار خوشحال بودم و روی ابرها سیر می کردم و مدام از کائنات بخاطر این هدیه اش تشکر می کردم.

من فکر می کردم که همسر رویاهایم را پیدا کرده ام. اما او هیچ گاه علاقه اش را به من ابراز نمی کرد و من کم کم از علاقه اش مطمئن نبودم . ما مجبور بودیم که در دو شهر مختلف زندگی کنیم و به تدریج من متوجه شدم که همه این علاقه و شور و اشتیاق از طرف منه و دو طرفه نیست!

سعی کردم او را فراموش کنم و به تدریج با ادامه تجسمم، فردی دیگر وارد زندگی ام شد.

او برای من و ارزش ها و احساساتم ارزش قائل بود و کم کم روح و علاقه من را به خود اختصاص داد. اگرچه او دیر به زندگی ام آمد اما همان کسی بود که آرزویش را داشتم. او با قانون جذب، به زندگی ام جذب شده بود.

من به کائنات اعتقاد و باور دارم. خودم را دوست دارم و همین دوست داشتن در زندگی ام ظهور و تجلی پیدا کرد.

من مردی را به زندگی ام جذب کردم که مرا بیشتر از خودم دوست دارد. من هر روز بخاطر وجود تمام کسانی که جزئی از اتفاقات خوب زندگی ام هستند، تشکر می کنم.

بنابراین، دوستان من به کائنات باور داشته باشید. کائنات تمام آرزوها و خواسته های شما را در زمان درست و مناسب برای شما فراهم خواهد کرد. هیچ وقت امید خودتان را از دست ندهید. عشق ورزیدن و باور به کائنات را ادامه دهید.

تا ابد شاد باشید

 

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    سلام سحرخانم،منم 2 سال پیش کتاب رازو خوندم اما تاحالا نشد ازش استفاده کنم . من مشکلی دارم اونم اینه که 4 سال پیش موقع کنکور عاشق پسرعمم شدم با نگاهاش. اما عشقم یکطرفس و فهمیدم که خودش عشقی داره خیلیم دوسش داره…خیلی ناراحتم خیلی افسرده ام.از طرفی هم 1 ساله با موضوع اون دنیا رو به رو شدم و عذاب های جهنمی.. با خودم میگم باید در آینده با یه شخص مذهبی ازدواج کنم ولی اصلا دلم نمیخواد با اینکه اون دنیا رو باور دارم (از روی ترس)تو یه دوراهی هستم .من دقیقا نمیدونم چی کار کنم..واقعا آشفته ام.من اول از طریق یکی دیگه از لینک های سایتتون آشنا شدم با موضوع طرح الهی..اما درست متوجه نشدم باید واسه این مشکلم نامه بنویسم به فرشته ها؟ یا طرح الهی رو بطلبم؟درخواست طرح الهی چجوریه؟اصلا به کدوم فرشته نامه بنویسم؟ مشکل من حاده نمیتونم تصمیم بگیرم. لطفا اگه میشه کمکم کنین. ببخشین خیلی طولانی شد.

    سلام،من چند سالی هست که با نیروی جذب یا کائنات اشنای دارم و تو این چند سال هرچی تو زندگیم امد اثرات قانون جذب هست از دانشگاه گرفته تا زندگی شخصیم… اتفاقی مثبت یا منفی هر چیزی که فکر کنید و این اطمینان به شما میدم که با قانون جذب و اعتماد به خدا به هرچی‌دست پیدا میکنید،فقط تنها چیزی که من هنوز نتونستم کنترل کن افکار منفی؟؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds