داستان های راز - یافتن عشق | قانون جذب  

 

من همیشه آدم مثبتی بودم با این حال هیچگاه فکر نمیکردم که لیاقت عشق رو داشته باشم,  بنابر این مهم نبود که خانواده و دوستانم چه کاری انجام بدند، من همیشه احساس کم اهمیت بودن و عاشق نبودن داشتم.

بعد از خوندن راز شروع کردم به باور داشتن اینکه من هم لایق عشق هستم. همچنین شروع کردم به احساس کردن عشق پدر مادرم و دوستانم. خیلی زود متوجه شدم که در زندگی من چقدر آدم وجود داره که من براشون اهمیت دارم و من را تحسین میکنند.

راز همچنین به من کمک کرد تا شریک زندگیم رو پیدا کنم.

من یک دفترچه یادداشت آرزوها دارم که عکس چیزهایی که براشون شکرگزارم، رویاهام و هدف هام و چیزایی که میخواهم داشته باشم رو داخلش میچسبونم. عکس یک پسر که به نظرم جذاب بود رو داخلش چسبونده بودم و زیرش صفاتی که از شریک زندگیم انتظار داشتم هم نوشتم. هر روز به آن عکس ها نگاه میکردم و میگفتم سپاسگزارم.

از اونجایی که من اهل هندوستان هستم پدر مادرم در جستجوی پسری بودن تا با من عروسی کند.به من پسرهای زیاد و خوبی رو نشون دادند اما بنا بر دلایلی به هیچ کدوم از اونها احساس درستی نداشتم به رد کردن اونها ادامه میدادم.

این موضوع پدر مادر من رو عصبانی کرد و اونها از این اتفاق ها ناراحت بودند. بنابراین تصمیم گرفتم پسری بعدی که برای خواستگاری بیاورند رو قبول کنم تا خانوادم بیشتر از این ناراحتی نکنند.

خوب حدس بزنید چی شد؟

پسر بعدی که ملاقات کردم شریک زندگی من بود!

همون لحظه ای که دیدمش احساس کردم که خودشه و همون کسی هست که من منتظرش بودم. الان چهار ماه هست که ازدواج کردیم و اون تمام چیزهایی که آرزوش رو داشتم با خودش داره، حتی بیشتر.

این داستان من بود و امیدوارم به دیگران هم امید و انگیزه بده، همونطور که این داستان ها به من داد, مهم نیست شما تو چه موقعیتی هستید، اگر ایمان داشته باشید کائنات هر چیزی که دخواست کنید براتون فراهم میکنند.

از راندا و تیمش تشکر میکنم که عشق رو وارد زندگی من کردند.

 

بارتی از هند

موفق با راز

 

سایر داستان های راز

 

 

گروه ترجمه سایت قانون جذب (میلاد)

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

30 نظر

    سلام ببخشید من یه درخواست بزرگی دارم اگه میشه واسه من ازفرشته ها بخواهید مادربشم سالم هستیم ولی قسمت نبوده تاحالا لطفا تاعمری که دارم این لطف فراموش نمیکنم میدونم که بی ملاحظه هستم ولی دست خودم نود

      سلام عزیزم, هر کسی خودش باید نامه بنویسه, متاسفانه من فرصت نمی کنم برای دوستان نامه بنویسم, اما آرزوم اینه که همه به خواسته هاشون برسن.

    سلام
    من هم وضعی مشابه تو دارم ،خدا کند برای همه اتفاقات خوبی بیفته

    وای منم احساس میکنم ازدواج برام زوده وهمیشه به نیمه گمشده اعتقادداشتم وازازدواج سنتی هم بدم میاد وبه همین دلیل نمیذارم کسی برای خواستگاری بیاد خونه مون ولی مامانم جدیدا اعتراض میکنه نمیدونم چیکارکنم….

    ممنونم از مطالب خوبتون.
    سوالی داشتم که خوشحال میشم جواب بدید. برای رسیدن به اهداف باید مدام اونو مرور کرد؟ یا مثلا روزی یکبار کافیه؟ من جایی خوندم که بت ساختن از آرزو باعث میشه ازش دور شی…ممنون میشم که پاسخ بدید.

      سلام عزیزم, در حد اینکه بدونی کائنات درخواستت رو دریافت کرده کافیه, وسواس بیش از حد باعث ایجاد افکار باز دارنده می شه, که این قسمت توضیح دادم.

    سلام ممنون کاملاحق باشماست منظورم به نوشتن نبود بازم ازاین همه لطف ممنون

    ایشاله واسه همه اتفاقات خیلی خوبی درراه باشه ممنون عزیزم

    سلام
    خسته نباشید میگم بهتون کارتون واقع حرف نداره.
    من به یه کمک نیاز دارم و بی نهایت خوشحال میشم اگه کمکم کنین 🙁
    مدتی قبل یه پسری منو دوست داشت اما من بنابه دلایلی بهش گفتم نه…اما بعده یه مدت خودم بهش علاقه مند شدم و بهش گفتم و این دفعه اون رد کرد ! ما باهم همچنان در ارتباط بودیم اما رفته رفته این رابطه رو به سردی رفت. من یه پوشه به خودم و اون اختصاص دادم و تمام عکسای خودم و اونو و همچنین نامه ام به کائنات و توش گذاشتم. میخواستم بپرسم الان دقیقا بعد از دو هفته تصور و تجسم و مثبت اندیشی باید چیکار کنم؟
    ببخشید زیاد شد امیدوارم که جواب بدید

    سلام سحر جان

    من آدم مثبت اندیشی هستم و خودم رو لایق یه عشق واقعی و صادقانه و وفادارانه می دونم. با اینکه همیشه خودم احساسات واقعی ام رو بروز میدم و با صداقت هستم ولی تا الان اون کسی که میخوام پیدا نکردم. یا دروغ میگن یا دنبال هوس هستن.
    به نظر شما کجا کار من ایراد داره تا اصلاح کنم؟

      سلام
      شما چرا خودت و گناه کار میدونی؟؟
      طرح الهی زندگیت و همچنین جفت الهی ت و از خدا و کائنات بخواه
      در زمان الهیش میاد

    البته این اواخر پسری که از من کوچکتر بود به من ابراز علاقه کرد و طوری از آشنا شدن با من حرف میزد که اختلاف سنی رو فراموش کردم. اما خیلی ناگهانی و بی خبر و بی دلیل دیگه با من تماس نگرفت و جواب تماس و پیام من رو هم نداد.
    نمی دونم ناگهان چه اتفاقی افتاد؟
    تقریبا 10 روز هست که به فرشته درونش نامه می نویسم تا اون رو با عشق و اعتماد و احترام نزد من برگردونه تا کنار هم آرامش و شادی و عشق داشته باشیم.
    بی صبرانه منتظرم تا فرشته کمکم کنه.

    1- عزیزم توی این تقریبا دو هفته که دارم نامه مینویسم از فرشته ها خواستم تا برام نشونه بفرستن که من بفهمم آیا اون پسر هم منو دوست داره و که من همچنان به نامه نوشتن ادامه بدم. که بعد از یه مدت دو سه روز هست که عکسایی که میزارم رو لایک میکنه. آیا میتونم این توجه هات رو به حساب نشونه مثبت تلقی کنم و همچنان به فرشته نگهبان اون پسر نامه بنویسم؟

    2- چیزی که خیلی بیشتر اذیتم میکنه اینه که در کمال خوبی و خوشی ناگهان و بی خبر رفت. اصلا نمیدونم چرا؟

      عزیزم لایک کردن نشونه نیست, چون این مورد رو زیاد داشتیم.
      درخواست نشونه واضح تر کن.

    سلام دوست عزیزم

    1- در مدت این دو هفته که دارم برای فرشته عشق اون آقا نامه می نویسم نشونه ای واضح مثل پر، و سکه و دریافت نکردم ولی چندین بار پیش اومد که دقیقا لحظه ای داشتم بهش فکر میکردم خیلی اتفاقی چند کلمه از یک ترانه رو شنیدم یا توی خیابون ناگهان چشمم به تابلویی می افتاد که روش نوشته بود: اندکی صبر سحر نزدیک است ” آیا اینها میتونن نشونه هایی از طرف فرشتگان باشند؟

    2- دیروز هم خیلی درخواست نشونه واضح تر کردم، توی اتاق نشسته بودم که انعکاس رنگین کمان خیلی واضع توی صفحه تلویزیون افتاده بود. و من این رو نشونه تلقی کردم. آیا درسته؟

    ممنون هستم از وقتی که برای ما می ذارید

    سلام ناردونه جان

    مرسی مرسی مرسی خیلی خوشحالم کردی.

    خدایا ازت ممنونم. فرشته نگهبان محمدحسین ازت ممنونم که خواسته قلبی منو در کائنات قرار دادی و از همین الان داری اجراش میکنی

    مطمئنم به همین زودیا در بهترین شرایط خواسته قلبی من به واقعیت می رسه.
    همین جا خبر خوش رو بهتون می دم 🙂

    سلام
    ببخشید اگه سوالم تکراریه ولی من واقعا گیج شدم برای جذب همسر دلخواهم چی کار باید بکنم؟کتاب خیلی خوندم اطلاعات هم تا حدی دارم ولی گیجم نمیدونم از کجا شروع کنم؟! کسی تو زندگیم نیست و واقعااااا دوست دارم ازدواج کنم. الان چند سال دارم کار میکنم روش ولی اتفاقی نیو فتاده.لطفا کمکم کنید

    سلام دوستان عزیز من خیلی به قانون جذب اعتقاد دارم امشب کسیکه خیلی دوسش دارم ازم خدا حافظی کرد قبلش گریه م گرفت اما چند لحظه بعد قانون جذب بهم گوشزد کرد که تو اونو ازخدا خواستی ودلتو به دریا بزن والان مث همیشه خوبم ومیدونم خودش برمیگرده وقتی داستانهای شماهارو میخونم که به خواسته تون رسیدین از خوشحالی اشکام میان پایین الهی تک تک تون به همه آرزوهای دلتون برسین لطفا برا منم دعا کنید.

      سلام عزیزم, البته داستان ها ترجمه شدن, برای داستان های کاربرا باید به بخش تالار گفتگو مراجعه کنی.

    سلام. من 3ماهی میشه با قامون جذب اشنا شدم.من 4 سال با پسری بودم ک واقعا عاشقش بودم و با هم رابطه خوبی داشتیم و کاملا مردی بود ک من همیشه بهش فکر میکردم و ان را جزب کرده بودم.اما همیشه فکر میکردم من را ول میکند و با دختر دیگری میرود و اخرش بعد از 4سال رابطه عمیق منو ول کرد و رفت و من هنوز شکه ام.وقتی با این قانون اشنا شدم سعی کردم با فکر مثبت او را برگردانم و او بعد از چند روز مرا از بلاکی در اورد و بهم ی حرف فرستاد و من خیلی خوشحال شدم و ب قانون ایمان پیدا کردم.اما بعد از اون روز دیگه هیچ پیامی ب من نداد و الان 3ماه گذشته.میشه راهنماییم کنید چیکار کنم.

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه شما با افکار منفی که داشتین این موضوع رو جذب کردین
      و الان افکارتون رو مثبت کنید و با جملات تاکیدی و تجسم خلاق ان شالله به خواسته تون میرسید

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds