داستان کوتاه - چشمه باش  

 

حکیمی شاگردان خود را برای یک گردش تفریحی به کوهستان برده بود.

بعد از یک پیاده روی طولانی, همه خسته و تشنه در کنار چشمه ای نشستند و تصمیم گرفتن استراحت کنند.

حکیم به هر یک از آنها لیوانی داد و از آن ها خواست قبل از نوشیدن آب یک مشت نمک درون لیوان بریزند, آنها هم اینکار را کردند.

ولی هیچ یک نتوانستند آب را بنوشند, زیرا خیلی شور بود.

سپس استاد مشتی نمک را داخل چشمه ریخت و از آنها خواست از آب چشمه بنوشند و همه آب گوارای چشمه نوشیدند.

حکیم پرسید: “آیا آب چشمه هم شور بود؟”

همه گفتند: “نه, بسیار خوش طعم بود.”

حکیم گفت: “رنج هایی که در این دنیا برای شما در نظر گرفته شده, نیز همین مشت نمک است نه کمتر و نه بیشتر.

این بستگی به شما دارد که لیوان آب باشید یا چشمه که بتوانید رنج ها را در خود حل کنید.

پس سعی کنید که چشمه باشید تا بر رنج ها فایق آیید.”

 

دانلود خلاصه کتاب

 

 

کتاب “از کوتهی توست که دیوار بلند است”

سعید گل محمدی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

داستان کوتاه - چشمه باش  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

14 نظر

    سلام سحر جون . لطفا کمکم کنید . خیلی ناامید و دپرس شدم . من ادم شاد و پر انرژی هستم . همیشه تو بدترین شرایط و موقعیت ها همیشه امیدم رو حفظ کردم و حالمو به شادی تغییر دادم و همیشه به دیگران انرژی میدم . اما خودم دیگه کم اوردم . چند ماهه از عشقم جدا شدم و 2دوره هم برای فرشته عشقش نامه دادم اما برگشتی نبوده. شاید باورت نشه اما تو این چند ماه هر روز پر دیدم و این موضوع بهم روحیه میداد. میدونم با کسی نیست و هنوز بهم فکر میکنه و دوستم داره اما دیگه نمیدونم چیکار کنم برگرده . میدونم حال اونم خوب نیست . چرا پس این همه انرژی مثبت و نامه و دیدن پر و … هیچ نتیجه ای نداده . دیگه کم اوردم و دلتنگی داره اذیتم میکنه و بی انرژی شدم . دیگه چیکار باید کنم؟

      سلام عزیزم, یکی دو هفته جملات طرح الهی رو استفاده کن, بعد رها سازی کن, اگر خیر باشه رابطه به خوبی ادامه پیدا می کنه, اگر نه باید به خدا اعتماد داشته باشی.

    سلام
    بازم ممنون از مطالب خوبي كه ميذاري
    ميتونم از مطالبتون توي گروه تلگرام كپي كنم ؟

    مرسی مثل همیشه عالیه مطالبتون
    پاینده و شاد باشید

    سلام به شما.من امروز وقتی از چرت ظهر پاشدم دیدم که روی بازوی چپم یک پر وجود داره.من شنیدم پر نشنه فرشتگانه.میخواستم ببینم راسته یا نه؟اصلا معنیش چیه؟

      سلام, بستگی داره از فرشته ها کمک خواسته بودی یا نه, اگر آره ممکنه نشونه باشه.

    سلام ممنون از مطالب خوبتون.جملات تاکیدی زیاد هستن میشه در باره ی هرجنبه از زندگی یکی یا دوتا از قوی ترین بهترین جملات تاکیدی رو بگید.در باره روابط وسلامت و کار و ثروت و…

      سلام دوست عزیز, جملات تاکیدی مفید رو تو سایت گذاشتم, دیگه خودتون باید بررسی کنید کدومشو می پسندید که استفاده کنید.

    سلام از وقتی با سایتتون آشنا شدم زندگیم خیلی بهتره شده ممنون از این همه مطلب مفید 🙂 من امسال کنکور دارم و میخوام رتبه خوبی کسب کنم ولی خب به شدت استرس دارم و حتی احساس می کنم ممکنه امسال بد بدم :'( از کائنات که خیلی کمک می گیرم ولی نمیدونم برای کسب رتبه عالی به کدوم فرشته باید نامه بدم و همینطور برای کم کردن استرس به کدام فرشته 🙁 لطفا راهنمایی کنید مرسی 😉

      سلام عزیزم, ما فقط زمانی از فرشته ها کمک می گیریم که کاری از دست خودمون بر نیاد, درمورد کنکور, همچی بستگی به پشتکار خودت داره, پس نا امیدی رو کنار بذار, طبق برنامت پیش برو, تجسم خلاق برای قبولی در دانشگاه خیلی می تونه برات مفید باشه.
      جملات تاکیدی درس خیلی میتونه برات مفید باشه.

    سلام
    ممنون از شما سحر عزیز بابت مطالب پر از انرژیتون.
    من حدود 6 ماهه که به فرشته عشق خودم و طرف مقابلم نامه نوشتم ک اگر ب صلاحه در برقراری این رابطه کمکم کنن و با توجه ب تموم نشونه هایی ک دیدم و همشون به مثبت بودن و اینکه آخرش وصال هست اشاره می کردن، ولی با این وجود هیچ خبری نیس، میشه دلیلش رو بگید و اینکه ممکنه من نشونه ها رو درست متوجه نشده باشم و.یا هر چیز دیگه ای…
    حالا باید من چیکار کنم، من رهاسازی را هم انجام دادم، یعنی همه چیز را ب خدا سپردم…

      سلام عزیزم, هر اتفاقی بر می گرده به بازتاب افکار خودت, باید افکارت رو بررسی کنی ببینی چه چیزی مانع رسیدن به خواستت می شه.
      شایدم نشونه هارو اشتباه تشخیص دادی و نشونه ای در کار نبوده, شایدم نشونه ها منتظورشون این بوده باید منتظر زمان الهی باشی.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds