دست از قربانی بودن بردارید  

 

اگر شما از نظر فکری در وضعیت مناسبی قرار بگیرید و از تنش, نگرانی و عصبانیت به دور باشید, آنگاه آسان تر می توانید در زندگی تان پیشرفت کنید.

اولین قدم برای کمک به هر فرد آن است که ماهیت مشکلاتش را برای وی آشکار کنید.

برای مثال شخصی را تصور کنید که پدر و مادرش در تمام طول عمر در فقر و بی پولی دست و پا زده اند. به همین دلیل این فرد نیز در ضمیر ناخودآگاه خود باور می کند که همیشه باید درگیر مشکلات مالی باشد, زیرا والدینش همیشه در چنین وضعیتی بوده اند.

شاید هم والدینش مدام به اون تلقین کنند که او نمی تواند, زندگی مرفهی را برای خویش بسازد.

در بیشتر موارد, کودکان در سال های اولیه زندی خود قربانی این مشکل می شوند, زیرا فقر و بی پولی از همان کودکی در ذهن آنان حک می شود.

در علم NLP اینگونه باورهای محدود کننده را “مهر زدن” می نامند, چه بسا همین عامل سبب شود که این کودکان تا آخر عمر به فقر و بی پولی خود ایمان داشته باشند, بنابراین شناخت باورهای محدود کننده, نخستین گام برای رفع این مشکل است.

هرگاه شما به نقش و باورهای ضمیر ناخودآگاهتان پی ببرید, آنگاه می توانید برای از بین بردن موانع, از روش های NLP استفاده کنید و به خودتان اجازه دهید که از امکانات و فرصت های دستیابی به ثروت و نعمات زندگی برخوردار شوید.

در زندگی بیش از هر چیز, به دقت درباره خواسته ها, آرزوها و راه های رسیدن به آن ها بیندیشید, همواره از خود بپرسید: “چگونه می توانم به خواسته هایم برسم؟”

با یادآوری خواسته هایتان بی شک احساس بسیار خوبی به شما دست می دهد, زیرا در این حالت, تمامی چارچوب های ضمیر خودآگاه و همینطور ناخودآگاه شما درباره ثروت و کامیابی گسترش پیدا می کند.

 

سایر مطالب بخش “ضمیر ناخودآگاه”

 

 

مجله راز

نیمه اول اسفند – شماره 84

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

دست از قربانی بودن بردارید  

دست از قربانی بودن بردارید  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

1 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds