دو روش برای فعال کردن ضمیر ناخودآگاه  

 

به دو طریق می توانید, ضمیر ناخودآگاه خود را فعال کنید.

اول:

باید برای دستیابی به هدفتان از تمرکز فراوانی بهره مند شوید, با تمام وجود به کاری که می کنید, دل بدهید, به آن فکر کنید و همه روزه آن را مرور کنید.

هر کاری را که می توانید انجام دهید تا شما را به هدفتان نزدیک کند.

وقتی متعهد و مصمم می شوید که برای دستیابی به هدفتان بکوشید, انواع خوش اقبالی ها و همزمانی ها برای شما اتفاق خواهد افتاد.

اشخاص از جاهایی که انتظارش را ندارید, بر سر راهتان سبز می شوند, افرادی به شما زنگ می زنند و پیشنهاد کمک می دهند که حتی فکرش رو هم نمی کردید.

به ایده ها, نقطه نظرات و اطلاعاتی دست پیدا می کنید که قبلا آن را نمی دانستید, ایده ها و فرصت هایی پیدا می کنید که شما را سریع تر به جانب خواسته هایتان به حرکت در می آورد.

 

دوم:

بطور کامل در شرایط آرمیدگی قرار بگیرید و ذهنتان را در جایی دیگر, سرگرم کنید.

برای مثال, زمانی که به تعطیلات می روید, اغلب به قدری درگیر فعالیت های دیگر می شوید که به اهداف و مسائل خود توجه نمی کنی.

بنظر می رسد هر چه بیشتر در حالت آرامش قرار بگیرید و رها سازی کنید, ضمیرناخودآگاهتان با سرعت بیشتری ایده های لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

 

برای دستیابی به هر هدف, باید از هر دو طریق پیشنهادی استفاده کنید.

ابتدا با تمام وجود روی هدفتان تمرکز نمایید و متعهد شوید که از تمام انرژی خود برای حل مسئله استفاده می کنید.

سپس اگر هنوز راه حلی نیافته اید, باید ذهنتان را جای دیگری, درگیر کنید و رها سازی کنید و موضوع را به کلی فراموش نمایید تا اینکه در بهترین زمان به جواب خود برسید.

 

سایر مطالب بخش “ضمیر ناخودآگاه”

 

 

کتاب هدف

برایان تریسی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

17 نظر

    سلام سحر عزیز. من دو ماه به طور مداوم از قانون جذب استفاده کردم، شگرگزاری،عبارات تاکیدی, تجسم ، اما جواب نگرفتم. الان باید رها کنم و فکرمو جای دیگه سرگرم کنم تا به وقتش جذب منو به هدفم برسونه؟

    سلام وقت عالی بخیر من ازطریق شهود وارتباط باسایه ام به سایت شما رسیدم سایه به من یک هدیه قراربودبده واون ارتباط باشخصی به نام سحردرسایت شمابود بقیه اش رومیگذارم به تشخیص وراهنمایی شما من نوجوونیم رودرارتباط باعلوم ماوراالطبیعه وشهودونیروهای ذهنی وعلوم غریبه گذروندمباتشکرازسایت وشما شایدجواب من روباایمیل بدید بهترباشه

      سلام دوست عزیز, امیدورام از مطالب سایت استفاده کنید.
      سوالات فقط در سایت جواب داده می شن.

    سلام. ممنونم از سایت بسیا خوبتون. راستش من دختر نوجوونی هستم پر از ارزو. ترس از شکست و تلاش دارم و بهش اعتراف میکنم. اما به شدت به باروری ضمی ناخوداگاه ایمان دارم. جایی نوشته بودید که اگر درست از قانون جذب استفاده کنید نیاز نیست هیچ تلاشی کنید. شاید با خودتون بگید که مگه میشه که هیچ تلاشی نکنه؟ راستش من خیلی بلند پروازم. هدف دارم اما مشخص نیستن. من اه رسیدن به ارزوم رو نمیدونم. مثلا میخوام یک کارافرین بشم اما نمیدونم اصلا باید از چی شروع کنم. هیچ ایده ای برای یک بیزنس ندارم. ولی اینطور که میبینم همش امکان پذیره حتی اگر تلاش یا ایده ای نداشته باشم. ایا درسته؟ من اگر واقعا بهم ثابت شه ایمانم خیلی قوی میشه. فقط نیاز دارم که بهم ثابت شه

      سلام
      شما در دوره ی نوجوانی هستید .. بعضی افکارتون طبیعی هست تو این سن
      شما خواسته هاتون رو الویت بندی کنید از قانون جذب استفاده کنید و تمام تلاش خودتون رو بکنید
      مطمئن باشید اگر همه چیز درست انجام بشه معجزاتی میبینی که هرگز باور نمیکنی

    سلام سايتتون واقعا خوب هست و ممنون

      سلام دوست عزیز, خیلی ممنونم.
      اگر امکان داره درمورد زمینه کاریتون بیشتر توضیح بدید.
      ممنون

    سحرجان من درموردظاهرم يه مسيله اي هست که به صورت باورچندين ساله هم توناخودآگاهم هم خودآگاهم ثبت شده چه جوري ميتونم اين باورازحالت منفي به مثبت تغييربدم
    مثلا هيچ وقت تومراسم وجشن ها اونجوري که دلم ميخادنيستم ازنظرظاهري …
    باورکردم که هيچ وقت نميتونم زيبا واونجوري که ميخام بشم …اين موضوع خيلي اذيتم ميکنه چون من دخترجواني هستم وظاهرم برام خيلي مهمه

      سلام عزیزم, باید با استفاده از قدرت تلقین این باورهای غلط رو از بین ببری, مطالب بخش تلقین رو بخون.

    سلام ببخشید این که ما هنگام خوابیدن به خواستمون فکر کنیم هیچ ضرری به انسان نداره؟

      سلام عزیزم, مطالب سایت به خوبی توضیح داده شده چرا باید روی خواسته ها تمرکز کنیم, اگر احساس می کنی برات ضرر داره می تونی از روشهای دیگه ای که تو سایت توضیح داده شده استفاده کنی.

    سلام من سالهاست مریضی سرگیجه دارم برای خوبیش باید از کدوم روشها استفاده کنم

      سلام عزیزم, در کنار درمان و مشاوره پزشک, استفاده از قدرت تلقین و جملات تاکیدی سلامتی می تونه مفید باشه.

    سلام خانوم رضوی اگه بخواین قانون جذب رو تو یه کلمه خلاصه کنین کدوم کلمه رو انتخاب میکنین.?قدرت تمرکز؟کاعنات؟ایمان؟قدرت کلام.؟شکرگزاری

      سلام
      تفكر مثبت
      اولين و مهمترين مرحله براي رسيدن به بقيه ي مراحل و در اخر هدف هست

    احسن سحر جان عالی بود

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds