راههای راهنمایی فرشتگان به ما - بخش دوم | قانون جذب  

 

راهنمایی الهی به یکی از چهار روش زیر یا ترکیبی از آنها را ما منتقل می شود:

1- فیزیکی یا احساسی

2- مناظر و رویاها

3- دانش

4- کلمات و اصوات

 

2- مناظر و رویاها:

تصویری که در چشم دل خود می بینید, یک دیدار روشن که در زمان خواب یا بیداری برایتان رخ می دهد, نورهای درخشان چشمک زد که مشاهده می کنید یا فیلمهای دهنی که می بینید, همه به شما اطلاعات می دهد. به این حالت روشن بینی می گویند که به معنی بصیرت است.

افرادی که راهنمایی الهی را به صورت دیداری دریافت می کنند, بسیار حساس به نور, رنگ و زیباییهای دنیای فیزیکی هستند. اگر شما هم دریافتهای دیداری دارید, در امور هنری و خلاقانه بهترین حس و حال را دارید. شما می توانید برآورده شدن نیازهایتان را تصویرسازی کنید,  که این امر در موفقیت شما در زمینه های گوناگون بسیار کمک می کند.

اغلب مردم به اشتباه تصور می کنند که روشن بینی به معنی دیدن فرشتگان به صورت اجسام سه بعدی با چشم های باز است در صورتی که چنین حالتی به ندرت رخ می دهد.

پس از درخواست کمک از فرشتگان به نشانه هایی که یا با چشم فیزیکی خود می بینید و یا به صورت تصاویری که از ذهنتان می گذرد, توجه کنید.

 

3- دانش:

شما هر چه را بدون دلیل خاصی می کنید که چنان که گویی, خداوند آن اطلاعات را به ذهن شما وارد کرده است. مطالبی فراتر از دانش قعالی خودتان می نویسید یا بیان می کنید, بدون نیاز به خواندن دستورالعمل, چگونگی ساخت یا طرز تهیه هر چه را می دانید, به این حالت روشن فهمی به معنی درک واضح می گویند.

کسانیکه راهنمایی الهی را از طریق واژه های بدون واژه دریافت می کنند, اغلب افراد عقلانی و تحلیل گر هستند. اگر شما فردی تفکر محور هستید, پاسخ به دعاعای شما به صورت ایده های ناب به ذهنتان می رسد, که از شما درخواست می کند یک کار را شروع کنید, وسیله ای را اختراع کنید, یک کتاب بنویسید و مواردی شبیه به این. شما یک دریافته کننده طبیعی هستید که با حکمتی فراتر از سن خودتان آکنده شده اید.

 

4- کلمات و اصوات:

شما هنگام بیدر شدن از خواب, می شنوید که نامتان را صدا می زنند, ندایی از یک موسیقی به گوشتان می رسد, ناخودآگاه مکالمه ای را می شنوید که گویی به تن شما دوخته شده است, صدایی زنگ مانند درگوش خود حس می کنید و یا یک آهنگ را در دهنتان می شنوید یا صدایی را از رادیو دریافت می کنید که معنی خاصی را القا می کنید, به این حالت روشن شنوایی می گویند به معنی وضوح شنیدن است.

گاهی ممکن است صدای زنگ مانندی در یکی از گوشهایتان بشنوید, این روشی است که فرشتگان اطلاعات و انرژی های سودمند را وارد می کنند, اگر صدا شما را آزار می دهد از فرشته ها بخواهید تن صدا را پایین بیاورند.

بسیار مهم است زمانی مه پیامی می شنوید و از شما خواسته می شود, حرکتی مثبت انجام دهید, به این ندا گوش کنید.

درشرایط بحرانی, فرشته ها با صدایی بسیار بلند سخن می گویند ولی در شرایط عادی صدای آنها بسیار آرام است که شنیدن آن مستلزم داشتن ذهن و محیط آرام است.

 

کتاب آشنایی با فرشتگان

دکتر درین ویرچو

مترجم دکتر برازنده

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

10 نظر

    سلام عزیزم مطلاب و خوندم عالی بود
    ی سدال دارم این اعدادی که برا بقیه نوشتی مثلا روزی 32 بار نامه بنویسی براهمه درخواستها هست مثلا برای کار و ازیواج به کدام فرسته وروزی چند بار بنویسم
    ی سوال دیگه اون نامه رو عینا تکرار کنم یا هر زمان هر چی به ذهنم رسید کم یا زیادش کنم
    مرسی عزیزم بابت مطالب قشنگت منتظرم

      سلام عزیزم, خواهش می کنم.
      عزیزم روزی 2 الی 3 تا باید نامه بنویسی, با 32 بار اشتباه نشه, تقریبا همین تعداد کافی هستش.
      من نامه هارو با همون محتوا تکرار می کنم.
      کلا هرچیزی رو که لازم می دونی تو نامت بنویس.

    مرسی عزیزم جواب دادی
    ببخش انقدر غلط داشت
    میشه ی نمونه نامه برا کار یا ثروت بذاری اون نامه که برا ازدواج بود منم بنویسم خوبه؟
    بغیر نامه نوشتن دیگه باید چیکار کنم؟
    مرسی از راهنماییت

      عزیزم هرکسی خودش بهتر می دونه چطوری باید نامه رو بنویسه منم روش نامه نوشتن رو توضیح دادم.
      از همه روشهایی که تو سایت معرفی کردم باید استفاده کنی, مخصوصا جملات تاکیدی.

    سلام سحر جان
    من بیشتر وقتایی که به فرشته ها نامه مینویسم، طی یکی دو روز اول نشونه های خوبی دریافت میکنم اما چیکار باید بکنم که این نشونه ها ادامه دار باشن و به جواب منتهی بشن؟ ممنون

      سلام عزیزم, منظور از اون نشونه ها این هستش که فرشته ها درخواستت رو دریافت کردن, بقیش رو باید بسپاری به خدا و فرشته ها که در زمان الهی اتفاق بیوفته.

    سلام سحرجان خیلی خوشحالم که با سایتتون آشنا شدم و واقعا ازتون ممنونم بابت این اطلاعات.جواب سوالایی که همیشه تو ذهنم بود رو اینجا پیدا کردم
    بعد ازینکه نشونه هارو دیدیم هم به نامه نوشتنمون ادامه بدیم؟یا دیگه کافیه؟

      سلام عزیزم, خواهش می کنم.

      می تونی مدتی رها سازی داشتی باشی, مطالب بخش سوالات متداول توضیح دادم.

    سلام. ازتون ممنونم بابت مطالبی که میگذارید. من هر وقت نامه نوشتم به خواستم رسیدم خدارا شکر. فقط یه سوال داشتم اگر یه روز یادمون رفت که نامه بنویسیم تو اون 15 روز اشکالی نداره فرداش بنویسیم؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds