رشته های کارما | قانون جذب  

 

زخم های اساسی ما بازتابی از دردهای گذشته هستند که ما را بسوی بخشهای درونی وجودمان که نیاز به درمان دارند, هدایت می کنند.

این جراحات, موجب می شود پیوسته با مردمی که زخم های بهبود یافته مشابهی دارند, رویارو شویم.

اتصال با این افراد نوعی برخورد انرژی است که من آن ها را به اسم “رشته های کارما” می شناسم.

در اینجا سرنوشت دست به کار می شود, این رشته های کارما یا تقدیر, کسانی را که برای کسب تجارت معنوی و تکامل خود به آنها نیاز داریم, به زندگی ما وارد می کند.

این رشته ها مانند امواج رادیویی عمل می کند و تمامی تجاربی را که برای شفای زخم های درونی خود به آنها نیازمندیم, از جهان بیرون فرا می خوانند و پیش روی ما, قرار می دهند.

تا هنگامی که ما پیام و اطلاعات این دردها و زخم ها را دریافت نکنیم, درگیر آنها خواهیم بود.

روابط کارمایی به این دلیل وجود دارند تا عاملی برای یادگیری, رشد و ظهور والاترین استعدادهای نهفته مان باشند.

روح ما در بالاترین جایگاه خود می داند که چه کسی هستیم, اگر چه ممکن است ما در سطحی از آگاهی خود دلیل برخی رویدادها را درک نکنیم, اما روحمان ازتجربیاتی که به آنها نیاز داریم, کاملا آگاه است.

ممکن است که شما در مسیر زندگی دچار اشتباه و سردرگمی شوید, فریب بخورید یا مورد بدرفتاری قرار بگیرید, اما هیچ یک از شرایطی که در زندگی با آن ها رویارو می شوید, تصادفی نیست.

هر موقعیت با هدف سوق دادن شما به سطح بالاتری از آگاهی ایجاد می شود و کار شما این است که حقیقت را دریابید و سهمی را که هر رویداد در زندگیتان می تواند داشته باشد را کشف کنید.

 

کتاب جدایی معنوی

دبی فورد

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

6 نظر

    با سلام و ادب مطلب بسیار جالب و عالی بود و همین که منبع ان هم ذکر میشود بسیار خوب است ممنون از زحمات شما موفق باشید

      سلام دوست عزیز, خواهش می کنم, خوشحالم مطالب براتون مفید بوده.
      یکی از اهداف سایت, آشنایی دوستان با کتابهای مفید هستش.

    با سلام خدمت مدیریت محترم سایت
    از مطالب بسیار زیبا و جذاب و تاثیرگذاری که در سایت برای استفاده عموم گذاشته اید بسیار لذت بردم. امیدوارم بتوانیم با عمل کردن به این گفته ها دنیایی متفاوت و بهتر برای بشریت خلق کنیم.
    خوشحال می شوم در صورت تمایل در حوزه مهارت های زندگی و موفقیت (بخصوص قانون جذب) تبادل اطلاعات داشته باشیم و یک همکاری دو جانبه را آغاز کنیم .
    بنده در این حوزه حدود ۵۲ عنوان کتاب تالیف کرده ام که بیشتر آنها در ردیف پرفروش ترین کتاب های سال بودند .
    شاد، عاشق و خلاق باشید

    سلام. بیشتر کتابهایی را که گذاشته اید مطالعه کرده ام. کار کرده ام. امااالان باز هم به جایی رسیده ام که دلم میخواهد خودم زنده نباشم. امسال بهترین دوست خانمم بهم نارو زد و وسایل زندگی من رو با کمک دوست پسرش ازم دزدید و بردو شوهرم بدهی بدی بالا آورد(برای چندمین بار) بعد از 15 سال زندگی مشترک. به طوریکه خونه و زندگیم رو از دست دادم و بیکاری شوهرم. بدجوری سردر گم شدم به طوریکه هیچ کس به اندازه من به این قوانی آشنایی نداره و الان مورد تمسخر خانواده ام قرار گرفتم که تو که به ما این درسا رو یاد دادی چرا خودت اینجوری هستی و خلاصه این حرفا که من البته اهمیت نمیدم ولی نومیدی و افسردگی شدید گرفتم. و حالم خوب نیست. الان نمیدونم که چیکار بکنم. تصمیم به طلاق هم دارم. اما نمیدونم که درسته یا نه. با همه این احوالات و بد بیاریهای دیگر هم که نمیخواهم شما را در گیر کنم به من بگویید الان چه روش و راهی برای من مناسب است و از این قوانین چه جوری دوباره استفاده کنم. از راهنمایی شما ممنون میشوم.

      سلام عزیزم, اگر کتابها و مطالب سایت رو خوندی من توصیه جدیدی ندارم همون قبلی هاست, می تونی از تمرینات شکرگزاری شروع کنی و حتما به مشاور مراجعه کن, راهنمایی های دوست و آشنا به درد نمی خوره, فقط مشاوره با تجربه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds