روند خلق - دریافت | قانون جذب  

 

لیزا نیکولز

گام سوم و نهایی در روند خلق خواسته ها, دریافت است. باید احساس فوق العاده ای داشته باشید.

احساس کن که خواسته ات برآورده می شود, همین حالا آن را احساس کن.

 

نارسی شیموف

در این روند مهم است که حس خوبی داشته باشی, شاد باش, چون وقتی احساس خوبی در تو ایجاد می شود, خودت را در وضعیت با بسامد هر آنچه می خواهی قرار می دهد.

 

مایکل برنارد بک ویث

این احساس کردن کائنات است, اگر تو صرفا به طور عقلانی چیزی را باور داشته باشی ولی در درونت آن حال و هوای احساسی را نداشته باشی, الزاما قدرت کافی برای آشکار شدن هر آنچه در زندگی می خواهی نداری.

باید کاملا احساس کنی.

 

یک بار درخواست کنید, باور کنید آن را دریافت کرده اید و سپس تنها کاری که لازم است برای دریافت انجام دهید همان حس خوب است.

وقتی احساس خوبی داشته باشید, روی فرکانس دریافت قرار می گیرید, فرکانسی که همه چیزهای خوب به سراغتان می آید و هر چیزی که بخواهید دریافت می کنید.

سریع ترین راه برای رسیدن به فرکانس احساس خوب است است که بگویید: هم اکنون در حال دریافت آن هستم, هم اکنون همه چیزهای خوب را در زندگی ام دریافت می کنم.

وقتی طوری احساس می کنی که گویی هم اکنون خواسته تان برآورده شده است و این احساس آنقدر واقعی باشد که انگار از قبل آن را داشته اید, دریافت هم خواهید کرد.

 

اقدام کلمه ای ست که می توان آن را درمورد کار, بکار برد, اما اقدام الهام بخش اصلا احساس کار را به همراه ندارد.

برای خواسته خود باید اقدام الهام بخش انجام بدید که بدون تلاش است و حال و هوای شگفت آوری دارد, چون روی فرکانس دریافت هستی.

وقتی اقدام می کنید که چیزی را از کائنات دریافت کنید, گویی در جهت رودخانه شناور هستید, نیاز به زحمت نیست, خودتان با جریان پیش می روید.

گاهی اوقات حتی متوجه نمی شوید که از اقدام استفاده کرده اید چون همین اقدام در جهت خواسته هم حال و هوای خوبی داشته است.

 

گام اول خلق – درخواست

گام دوم خلق – باور

گام سوم خلق – دریافت

 

 

کتاب راز

راندا برن

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

1 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds