سر زنش کردن, یکی از دلایل احساسات منفی | قانون جذب  

 

یکی از علتهای احساسات منفی, که از همه بدتر است, سرزنش کردن است.

برای آنکه دارای ذهنیتی مثبت باشید, از انتقاد, شکایت یا محکوم کردن دیگران به خاطر کاری یا چیزی خودداری کنید.

هرگاه از کسی انتقاد می کنید, یا هر گاه از چیزی که آن را دوست ندارید, شکایت می کنید یا کسانی را به خاطر کارشان محکون می نمایید, احساس منفی را در خود پرورش می دهید و خشم خود را به خود و در درونتان زنده نگه می دارید.

در این میان, تنها شما هستید که ضرر می کنید و این منفی بودن بر دیگران هیچ تاثیری نخواهد داشت, پس باید این احساسات منفی را از بین ببرید.

باید مسئولیت کامل خود را در موقعیتی که در آن هستید, بپذیرید.

همین که مسئولیت را می پذیرید, تمامی احساسات منفی را که تجربه می کنید, از میان می رود.

کشف این تلقین قدرتمند و در ضمن ساده ی “من مسئول هستم” و توانایی آن برای از بین بردن احساسات منفی, نقطه عطفی در زندگی همه ما است.

شما می توانید خود را از احساسات منفی نجات دهید و سر رشته امور زندگی خود را در دست بگیرید و هر زمان که احساس خشم و ناراحتی کردید, تنها از یک جمله استفاده کنید “من مسئول هستم”.

زمانی می توانید به هدفتهایتان برسید و آزاد باشید که خود را از احساسات منفی, برهانید.

بدون پذیرفتن کامل مسئولیت شخصی, هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود.

زمانی که مسئولیت کامل زندگی خود را می پذیرید, محدودیتی برای کارهایی که می توانید انجام دهید, پیش روی شما قرار نخواهد گرفت.

 

سایر مطالب بخش “کنترل احساسات منفی” 

 

 

کتاب هدف

برایان تریسی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

8 نظر

    باسلام واحترام:
    چطورمیتونیم به کسی که قبلآاعتیادداشته کمک کنیم تانجات همیشگی پیداکنه،وخودش چیکار میتونه بکنه!؟
    باسپاس بی نهایت ازیاری شما

      سلام دوست عزیزم, خب سوال سختیه, ولی می تونید از فرشته نگهبان و یا فرشته عشق اون شخص کمک بگیرید و بخواید کاری کنن که ترک کنه, خودش مسلما باید پشتکار داشته باشه, با پشتکار هر کاری ممکن هستش.

      از تجسم خلاق می تونید استفاده کنید و زمانی رو تصویر سازی کنید که این شخص سلامتی کاملش رو به دست اورده و زندگیش در مسیر جدیدی قرار گرفته.

    سلام سحر جون واقعا سپاسگزارم بابت تمام زحمات بی دریغت،اجرکم عندالله..

      سلام عزیزم, با جملات تاکیدی و مرور اهداف به خودت انگیزه بده.
      هر کسی با پشتکار می تونه به خواسته هاش برسه.

    سلام دوست عزیز
    سوال من اینه که وقتی آدمهایی که مجبوریم باهاشون در ارتباط باشیم و رفتار و گفتارشون برامون ناراحت کننده است و به ما مرتب ضرر می رسونه چطور می شه مسولیت زندگی خودمون رو قبول کنیم ؟ وقتی هیچ جوره از کارها و رفتارهای منفی و به خیال خودشون زرنگیشون در امان نیستیم!!!

      سلام عزیزم, هر چیزی در زندگی ما بر می گرده به نوع فرکانس و ارتعاش افکار ما که باعث جذب اون دسته از افراد و اتفاقها شده, زمانی که مسئولیت اتفاقهارو قبول نمی کنیم, یعنی نمی خوایم بپذیریم که مشکل از نوع نگرش و افکار ما بوده و باید تغییرش بدیم.
      توضیح این مسائل تو چند خط کار سختیه, باید مطالعت رو تو این زمینه بالا ببری, اسم کتابها انتهای هر مطلب هست, سعی کن تهیه کنی که عمیق تر با این مسائل آشنا بشی.

    سلام دوستان .چیزی که همیشه وجود داره اینه که افرادی که مدام غیبت دیگران رو می کنند، قضاوت منفی می کنند، سرکوفت های دیگران رو مدام تکرار می کنند و..و فضا رو آلوده می کنند،نمی دونم چی کار کنم که حرفاشون رو من تاثیر نذاره و روحیمو منفی نکنه .سعی می کنم حرفو تغییر بدم ولی نمیشه..متاسفانه این افراد، افرادی هستن که مدام باهاشون درارتباطم.امکان داره هر کسی تو زندگیش با این مسئله رو به رو باشه.لطفا بگید چی کار کنم؟ متشکرم.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds