سپر محافظ از جنس افکار مثبت | قانون جذب  

 

میدان عظیم مغناطیسی احساس و عواطف, همه ما را فرا گرفته است.

زمانی که می خواهیم از دیگران انرژی مثبت دریافت کنیم یا حالات منفی ساطع شده از دیگران را به سمت خود به انرژی مثبت تبدیل کنیم, این میدان مغناطیسی بزرگ و تاثیرات آن را نباید فراموش کنیم.

این میدان بزرگ, آمیزه ای نیکی ها و بدی ها است.

گستره ای از عشق, شادی,خوشی, شور, هیجان و هر احساس نیکوی دیگر, شانه به شانه در کنار خشم, نا امیدی, نفرت و ناکامی, انتقام و ترس و … است.

اما کسی که تحت تاثیر خشم و عصبانیت است, شادی به دل او راه نمی یابد و اگر در این شرایط به آن ها نزدیک شوید, خشم آن ها به شما نیز اصابت خواهد نمود.

آیا تا کنون با چنین شرایطی روبرو شده اید؟

هر گاه وجود شما آکنده از احساس نیک و خوب باشد, مغناطیس وجود شما, سپری پیرامون شما ایجاد خواهد کرد, که هیچ نیروی منفی را یارای نفوذ به آن نیست.

هرگز مهم نیست که چه کسی و به کدام حالت منفی شما را متاثر می سازد, امواج منفی بر شما تاثیر نخواهد گذاشت و بی آنکه نا هماهنگی در شما ایجاد کند, از شما گذر خواهد کرد.

به همین ترتیب اگر شخصی یک صفت منفی را به شما نسبت دهد و خود نیز همان ویژگی را در درون خود احساس نمایید, احساسات شما فروکش خواهد.

تنها راه دوری از چنین موقعیتی, قدم زدن و دور شدن از صحنه است. 

این روش به شما کمک می کند تا احساسات نیک را در وجود خود زنده سازید و بار دیگر با انرژی مثبت به مسیر زندگی باز گردید.

وقتی دو قطب منفی در کنار یکدیگر قرار می گیرند, باعث تقویت یکدیگر شده و هیچ نیروی نشاط آوری نمی توانند بر آن ها چیره شود.

 

 

کتاب قدرت

راندا برن

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

سپر محافظ از جنس افکار مثبت | قانون جذب  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

    مرسیییییییی ، خیلی این مطلب دوست دارم واقعا همه ما باید از خدا بابت کتابهای قشنگ و باارزش راندا برن عزیز سپاسگزار باشیم و مرتب براش عشق بفرستیم ….

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds