شفا با فرشتگان | قانون جذب  

 

هیچ کار یا عملی برای خداوند و فرشته ها غیر ممکن نیست.

آنها می توانند هر موضوعی را شفا دهند, انگیزه ما را برای انجام ورزش بیشتر کنند و اشتهای مارا برای مصرف غذاهای ناسالم کم کنند یا از بین ببرند.

همه آنچه مورد نیاز است تصمیم واضح و روشن شما برای دریافت شفا و تمایل برای واگذاری کامل شرایط به خداوند و فرشته ها, است.

فرشته ها, همراه با پیامبران و دیگر موجودات معنی به وظایف الهی خود عمل می کنند, بنابراین نگران تداخل درمانگری فرشتگان و عقاید مذهبی خود نباشید.

می توانید از خداوند بخواهید تا فرشتگان درمانگر برای کمک به شخص دیگری اعزام شوند.

فرشتگان نمی توانند اختیار دیگران را برای درمان ناخواسته, تحت الشعاع قرار دهند (برخی افراد بنا به دلایل شخصیشان نمی خواهند شفا یابند) به هرحال, حضور فرشتگان تاثیر آرامش بخشی دارد که همواره موجب بهبود و سلامت است, پس ایده مناسبی است که از فرشتگان برای کسانی که مشکلات سلامتی دارند, درخواست شفا کنیم.

فرشته مقرب اسرافیل, درمان را هدایت و سرپرستی می کند, او به همراه فرشتگان درمانگر, درمان را ارایه می دهد.

گاهی فرشته ها, با معرفی شفاگران ماهر, ما را در امر شفا, یاری می کنند.

پس از آنکه از فرشتگان کمک خواستید, به ایده یا احساسی که دارید توجه کنید, که شما را به دکتر یا مرکز درمانی خاصی, هدایت می کند.

به یاد داشته باشید که همیشه از فرشته ها, بخواهید که نشانه های واضح تری نشانتان بدهند.

 

 

کتاب آشنایی با فرشتگان

دکتر درین ویرچو

مترجم دکتر برازنده

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

14 نظر

    سلام سحر جون سخت نياز به مشاوره شما دارم در زمينه نامه نوشتن به فرشته ها
    پسرم بي نهايت كم اشتهاست و كمبود وزن داره و من بينهايت نگرانم ولي به نامه نوشتن اعتقاد عجيبي دارم و نوشتن ارومم ميكنه ازتون خواهش دارم براي نامه نوشتن بهم بگين چطور بنويسم و به كدام فرشته ؟ خواهشا كمكم كنيد خيلي ممنونتون هستم از اينكه وقت ميزاريد من واقعا راه درست ارتباط با فرشته مربوط به خواستم رو نميدونم

    ممنون سحر جان. من یه سوال در این رابطه داشتم:
    تا اونجایی ک من متوجه شدم، بر طبق قوانین جذب، نباید توی جملات تاکیدی و دعاهامون، از جملاتی که بار منفی دارند (مثل مریضی، گرفتاری و امثال اینها) استفاده کرد و مثلا برای جذب سلامتی، نباید کلامی از نام بیماری مون ببریم و فقط متذکر بشیم خدایا شکرت بابت سلامتیم…
    حالا توی نامه نوشتن به فرشته، من میتونم راحت باشم و مثلا از فرشته م بخوام که دقیقا فلان مریضی منو شفا ببخشه یا فلان مشکل منو، حل کنه؟ منظورم بیشتر مطرح کردن نوع بیماری و نوع مشکلم در نامه س. مثل جملات تاکیدی، این مساله ممنوعیتی نداره؟؟؟

    سلام سحرجون.چندوقتیه که با سایتتون آشنا شدم. کتاب هایی دراین باره خوندم.افکارمنفی رو از خودم دورمیکنم ولی بعضی اوقات نمیتونم.
    ی مشکلی که چندوقته مواجه شدم باهاش اینه که، با ی پسری آشنا شدم که از اول اش ازخداوند خواستم اگه به خیروصلاحم هست ادامه دار باشه.و به ازدواج برسه.
    ولی خانواده من مخالفن که ما باهم ازدواج کنیم.سوالی که از شما دارم اینه که به کدوم فرشته مامان بابام نامه بنویسم تا با این ازدواج موافقت کنن؟

    سلام سحر جون .من از فرشتگان الهی و مثرب درخواست سلامتی کردم .بهتر شده بودم ولی چند روزه باز درد دارم .میخوام زودتر سلامت بشم تا کارم رو ادامه بدم .تشکر

      سلام عزیزم, قانون جذب باید حتما در کنار درمان اصلی باشه, از تمرینات شکرگزاری, تجسم خلاق و تلقین استفاده کن.

    سلام من مشکل عرق کردن دست و پا دارم رفتم دکتر گفت درمان نداره این خیلی ناراحتم کرده هر روز گریه می کنم چون اذیتم میکنه راهنمایی کنیم به کی نامه بنویسم؟

    سلام شما در دو موضوع گفتید که فرشته ی درمانگر اسرافیل است و در جایی دیگر گفتید که رافایل است بالاخره کدامشان است؟(قصد اشکال گیری ندارم فقط شبه برای من ایجتد شد)

      سلام دوست عزیز، پیشنهاد من اینه که به جای اینکه درگیر اسم فرشته باشید، می تونید تو هر شرایط و هر زمینه از فرشته نگهبانتون کمک بگیرید، کاری که خود من همیشه انجام می دم.

    سلام سحر عزیز
    من خیلی ناراحت مریضی دیگران میشم.
    میتونم برای بیمارستان فلان نامه بنویسم ک فرشته ی شفا شفاشون بده؟؟
    یا مثلا میفهمم فلانی مریضه..
    خیلیا در اطرافم بیمارن..
    عموم.عمه م.بابام تا حدودی..میشه یک کلی برای ادمهای زندگیم بنویسم و تک تکشونو نام ببرم؟؟؟
    برای فرشته های دیگه چطور میشه؟؟مثلا فرشته ثروت عمه و مادربزرگ و خانم فلانی؟

      سلام عزیزم
      بله میتونی برای هر کسی که میشناسی نامه بنویسی برای هر فرشته ایی که دوست داری

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds