شما شفا دهنده اید | قانون جذب  

 

یکی از عظیم ترین اسراری که می توانید بیاموزید این است که شما شفا دهنده اید!

شاید به موهبت “شفا دادن” به صورت قدرت ویژه ای اندیشیده باشید که تنها در اختیار تنی چند قرار می گیرد. در اختیار کسانی که از نظر معنوی, روانپزشکی, طبابت یا سایز تخصصهای پزشکی, صاحب مقامی ویژه باشند. شاید اعتقاد داشته باشید که شفا دادن دارای نیرویی مرموز و چه بسا عارفانه است. اعصاری بیشمار, واژه “شفا” با خرافات و اعمالی عجیب همراه بود.

در سالهای اخیر, چه بسیار درباره شفای معنوی ناشی از دیگر باره به کار گرفتن شیوه های متفاوت یاد شده در کتاب مقدس می شنویم. شیوه هایی نظیر دعا, دست بر موضع درد یا اندامی نهادن, یا سایز آیین های مقدس. درباره داروهای معجزه آسا و پیشرفتهای جالب توجه علمی و جهشهای عظیم در زمینه سلامت ذهن می شنویم که بر درمانها تاثیر می گذارد.

بیایید برای همه کسانی که در این راه گامی موثر برداشته اند, برکت طلب کنیم و از خدا بخواهیم که کارشان را سرعت بخشد. زیرا هرگونه شفا ناشی از ایمان و امری الهی است. اخیرا که بیماری جسارت به خرج داد و به پزشکش گفت که احساس می کند شفای معنوی یافته است, پزشکش لبخند زنان پرسید: “مگر نوع دیگری از شفا نیز وجود دارد؟”

با وجود روشن بینی در عصر حاضر بیشتر مردم همچنان می پندارند که سلامتشان متکی به منشا بیرون از خودشان است, متکی به استادی معنوی یا پزشکی متخصص. با اینکه متخصصان ه آن افراد گوشزد می کنند که هرگونه درمان به منظور فعال ساختن سلامت, از درون آنهاست, باز گوش این افراد بدهکار نیست.

بیشتر مردم هنوز به راز کهن شفا پی نبرده اند, به این راز که سلامت, خواه جسمانی و خواه ذهنی, اساسا کاری درونی است. 

به هنگان بیماری درمان هر اندازه که موفقیت آمیز باشد, شخص باز هم بارها و بارها بیمار می شود, زیرا به علت بیماری خود, که اندیشه های بیمار گونه اش است پی نبرده است. این اندیشه های بیمارگونه, نیروی زندگی را در وجودش به بند می کشد و سبب بیماری یا ناخوشی می شود.

 

 

 

کتاب قانون شفا

کاترین پاندر

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    سلام من چشمام 1/5 شماره ضعیفه و میخوام قوی بشه. میشه راهنمایی کنید؟

    سلام
    میدونم درونیه ولی از پس حساسیت و وسواس فکری خودم برنمیام
    ..
    مدام تو فکرشک و با اینکه خیلی دعا و نیایش میکنم و نفس عمیق میکشم و ملات تاکیدی سلامتی رو میگم هنوز نتیجه مطلوب نگرفتم .. دکترم میگه چون حساسم به بیماری هنوز خوب نشدم .. سحر جون خواهش میکنم کمک کن وسواس و حساسیتم از بین بره و ریلکس بشم و توکل کنم .. چیکار کنم؟

      سلام
      نتیجه مطلوب نگرفتید بخاطر همین شک و حساسیت هست .. این موارد رو برطرف کنید ، نتیجه مطلوب میگیرید
      اگر شما به خداوند ایمان داشته باشید که بهترین هارو براتون در نظر گرفته این شک و تردید و دودلی رو به راحتی کنار میذارید
      از مدیتیشن استفاده کنید و جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید و هر زمان دچار تردید شدید با گفتن جمله ی من در پناه خداوند هستم و خدا پشتیبان من است از ورود این افکار به ذهنتون ممانعت کنید

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds