شیوه عفو و بخشش | قانون جذب  

 

ساده ترین راه عفو و بخشش این است که هر روز آرام در گوشه خلوتی بنشینید و چشمهایتان را ببنید و این عبارت را تکرار کنید:

* هر آنچه را که آزارم داده است می بخشم و عفو می کنم.

هر آنچه مرا ناشاد کرده است می بخشم و عفو می کنم.

هر آنچه که مرا از نفرت و انزجار لبریز کرده می بخشم و عفو می کنم.

در برون و درون, همه را می بخشم و عفو می کنم؛ گذشته, حال و آینده را می بخشم و عفو می کنم.

گاه باید مصرانه پافشاری کنید. شاید نخست عمل عفو و بخشایش, گرایش شما را عوض نکند و آرامش دلخواه را به دست نیاورید. اما به تدریج تحول خواهید یاقت.

 

آن انزجارها به ضرب یک اندیشه منفی ریشه نگرفته و تا با یک جمله مثبت نابود شود, باید این حس نفرت را از عمق وجود خود پاک و حل کنید.

* هرکس را که می شناختم, بخشیدم و عفو کردم.

* هرکس و هر چیزی را که در گذشته و حال به عفو و بخشایشم نیاز دارم می بهشم و آزاد و رها می کنم, اکنون همه چیز بین ما پاک شده است.

شاید آگاهانه از آنچه باید در گذشته یا اکنون ببخشایید و عفو کنید هشیار نباشید, این آگاهی ضرورت ندارد.

اگر چه هنگامی که قانون عفو و بخشایش را فرا می خوانید اعلب بر شما آشکار خواهد شد. تنها کاری که باید بکنید تکرار مشتاقانه عبارتهای تاکیدی مربوط به عف و بخشایش است.

فقط بگذارید عبارتهای تاکیدی به کار پالایش سرگرم شود.

عفو و بخشایش راستین, عملی تصادفی و سطحی نیست, پالایش در سطوح ژرف و پاک کردن ذهن و روان است.

عفو و بخشایش راستین, زمان و پافشاری می طلبد, تا بتواند سطوح نیمه هوشیار ذهن را عمیقا پاک کند.

* آزادانه می بخشم و بطور کامل عفو می کنم. رها هستم و رها می کنم. از همه چیز دست می کشم تا به هر صورت که صلاح خداوند است, شفای ذهن, تن و امورم را به دست گیرد.

هرگونه آزار و انزجار ذهن را می خراشد و سبب بیماری تن می شود. مادامی که صمیمانه به عفو و بخشایش بپردازید, شفای کامل انجام نمی پذیرد.

 

کتاب قانون شفا

کاترین پاندر

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

21 نظر

    سلام و خدا قوت . ممنون از راهنمایی های مفیدتون . من کلا از منفی بافی خوشم نمیاد . همیشه توکلم به خدا بوده ولی توی زندگی ام خانوادم و دوستانم و بعضی از فامیل با حرفها و کارهاشون خیلی منو رنجوندن . دلم رو شکستند و به من تهمت زدند و براین پاپوش درست کردند . من همه رو بخشیدم . ولی یک ترس همیشه همراهم هست . اونم از اتفاقات و وقایع گذشته هست . میترسم ازدواج کنم و ذهن همسرم رو خراب کنند. میترسم از حرفای دیگران .چون بعضی ها تهدید کردند که زندگی تو خراب میکنیم . بعضی ها هم تهمت های دروغ به من زدند . من واقعا بی گناهم. همش میترسم از اینکه خواستگار بیاد چون اگه کسی چیزی بهش بگه نمیدونم واقعا چی جواب شوهرم رو بدم. هر روز هم عبارات تاکیدی بکار میبرم ولی این ترس خودبخود به ذهنم هجوم میاره. و این هم بخاطر کارهای اطرافیانم هستش. لطفا منو راهنمایی کنید. متشکرم

    ممنونو خدا خیرت بده به خاطر زحماتی که میکشید

    سلام.من با ي پسري اشنا شدم كه علاقه شديدي بهم داشتيم اما بخاطر افكار منفي من رابطمون بهم خورد از اولم قصدمون ازدواج بود.من كاملا ايشونا بخشيدم و فراموش كردم فقط از خدا خواستم اكه واقعا خيره دوباره بياد.وقتي از فكرش رها شده بودم دوباره بركشت و كفت قصد ازدواج داره اما من دوباره انقدر منفي فكر كردم كه ديكه خبري ازش نشد.حالا ميخوام بدونم از.كجا بفهمم همسر الهي من هست يا نه؟بين دوراهي بزركي هستم.هركي ديكه مياد تو زندكيم به دلم نميشينه

      سلام دوست عزیزم.
      شما خودت داری میگی منفی باف هستی…پس بهتره اول روی خودت کار کنی.
      شاید مدتها طول بکشه که منفی بافی و ترک کنی و ذهنت و مثبت کنی.
      اگر خودت و صد در صد مقصر میدونی طرف مقابلت هم مورد خیلی مناسبی هست…بعد از حل منفی بافی های خودت …ایندفعه تو برو سراغش!

    سلام
    کسی که به گفته خودش 6 سال منو دوست داشته در مدت 2 سال اخیر که بهم ابراز کرد از روش های خودش سعی کرد منو به خودش علاقمند کنه ولی من همیشه بهش گفتم من علاقه ای بهش ندارم و نمیخوام اینهمه به من لطف و محبت بکنه. بهرحال من با اون ازدواج نمیکنم.
    حالا که باهاش قطع رابطه کردم از روی کینه و خشم برای من دردسر درست کرده و حتی فکر میکنم رابطه منو با پسری که دوست دارم اون تاثیر منفی گذاشته.
    چیکار کنم که این ماجراها به خوبی و خوشی حل بشه. و دست از سر من و کسی که دوستش دارم برداره.
    موضوع بزرگتر از اون چیزیه که فقط با گفتن جملات تاکیدی حل بشه.
    مرسی از راهنماییتون

      سلام
      نوشتن نامه به فرشته ی رهایی اون آقا+جملات تاکیدی رهایی

      شما تاثیر جملات تاکیدی و دست کم گرفتید! اگر با تمرکز بالا و درست انجام بشه شگفت زده میکنه همه رو

    سلام ناردونه جان

    بله البته دارم جملات تاکیدی رو تکرار میکنم.

    آیا اینکه روزی یک نوبت و سه بار جمله رهایی رو بگم کافی هست؟
    یا تعداد دفعات بیشتر در طی روز باید باشه؟

    با سلام.
    از شما سپاسگذارم.
    در پناه حق پیروز باشید.

    سلام حالتون خوبه منم مشکل اون دوستمون رو دارم که کسی که دوسش دارم تا رهاش کردم اومد سمتم ولی من خیلی منفی بافم شما گفتین اول منفی بافیتونو درست کنید سوالم اینه چجوری اینکارو بکنیم ؟

    ممنونم خانوم رضوی میشه ازتون خواهش کنم باهاتون در ارتباط باشم میخوام باهاتون حرف بزنم لطفا

    بله درک میکنم . حرفم در این مورد هست که چکار کنم از دست روابط نافرجام خلاص شم همیشه بعد از پایان یه رابطه ی نافرجام درگیر رابطه ی نافرجام دیگه میشم در رژیم هم همینطور سالهاست سعی در لاغر کردن دارم مدام شکست میخورم در درس خواندن هم همینطور بزور تونستم مدرک بگیرم و باز در برنامه ریزی درسی اهمال میکنم کتاب نیمه تاریک وجود رو یبار خوندم موفقیتای موقت نصیبم شد تمومش که کنم برمیگردم سر جای اولم اونقدر شکست خوردم که الان دست از رابطه با همه کشیدم همچنین رژیممو ول کردم و درسمو رها کردم ازتون میخوام کمکم کنید الان شروع کردم به خوندن کتاب از دولت عشق

      عزیزم کتاب قدرت تفکر از ژوزف مورفی درمورد جذب شرایط تکراری و روابط نافرجام توضیح داده، همه اینا توسط ضمیرناخودآگاهت جذب می شن.

    سلام ممنونم عزیزم از جوابتون میشه در یه موردی کمکم کنید و البته راهنمایی من با دوس پسرم یه مدتیه به هم زدم ولی دارم دیوونه میشم از دلتنگی در ثانی نمیتونم برگردم چون خودم به هم زدم خیلی دوسش دارم نمیدونم چکار کنم خیلی ساله با هم بودیم اما اونقد منفی بافی کردم که رابطمون خراب شد کمکم کنید اگه خدا اونو برا من نمیخواد منم نمیخوامش اما الان که یه هفته ای اینا میشه دارم از دوریش روانی میشم بهم بگید چکار کنم نمیخوام بزور مال خودم کنمش اما بهم دیگه اس ام اس هم نمیده راهنماییم کنید در این شرایط بد من چکار کنم

      طلب کردن طرح الهی زندگیت در مورد این شخص
      جزییی از طرح الهی زندگیت باشه برمیگرده به زندگیت

    مثلا چجوری چی بگم ؟

      بگو اگه این شخص طرح الهی زندگی منه برگرده به زندگیم و اگه نه فردی با خصوصیات و شرایط بهتر سر راهم قرار بگیره

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds