ضمیر ناخودآگاه بزرگترین قدرت شما | قانون جذب  

ضمیر ناخوذآگاه شما مانند تجهیزات پیشرفته ای برای سیستم هدایت و راهنمایی شما عمل می کند.

برای استفاده از آن ابتدا باید مقصد خود را تعیین کرده و سپس آن را مکتوب کنید و ذهن ناخودآگاه خود را برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید.

زمانی که هدف برای ضمیر ناخودآگاه مشخص شود, به ذهن فرا هوشیارتان انتقال پیدا می کند و تمام روز روی آن کار می کند تا به هدفتان برسید.

ناپلئون هیل به آن “هوش بی انتها” لقب داده و نتیجه گیری کرده است که توانایی فعالسازی آن, اولین دلیل موفقیت, افراد موفق است.

ذهن بی انتها یا خرد نامحدود, بزرگترین قدرت موجود, در اختیار شماست که با استفاده از آن می توانید به هدف و مقصد روشن خود برسید.

خرد نامحدود, افراد, ایده ها و منابع مناسب و هماهنگ با افکارتان را به زندگی شما جذب می کند.

همچین خرد نامحدود, تمام چیزهایی که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد.

می توانید آن را مانند یک ابر کامپیوتر برای حل مشکلات و کمک رسانی برنامه ریزی, کنید.

وقتی از آن بصورت مداوم استفاده کنید, به راحتی و به صورت خودکار مشکلاتتان را حل کرده و شما را به سوی هدفتان هدایت می کند.

 

سایر مطالب ضمیر ناخوآگاه

 

کتاب قدرت برنامه ریزی

برایان تریسی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

5 نظر

    سلام عزيزم،خسته نباشين.
    ميتونيم در مورد يك فرد به خصوص تجسم كنيم و اون فرد رو به ضمير نا خوداگاهمون منتقل كنيم،در اين صورت قدرت جذب ما نسبت به اون فرد فعال ميشه؟چقدر طول ميكشه تا نتيجه اش رو ببينيم؟

    سلام سحر جون خسته نباشی عزیزم شما لاین یا وایبر داری؟

      سلام عزیزم, به علت مشغله زیاد, ندارم عزیزم, همینطوریش فرصت نمی کنم کامنتهای سایت رو جواب بدم, وایبر داشته باشم دیگه خود سایتم باید تعطیل کنم فقط سوالات وایبر رو جواب بدم.

    سلام سحر جان .شبتون خوش .ببخشید من منظر جوابتون هستم …البته در قسمت پیشنهاد سحر مسئله ی خودمو مطرح کردم .اینجا اومدم بگم من خیلی به نامه نوشتن اعتقاد دارم و خیلی زود هم جواب میگرفتم .الان خواهش میکنم فورا راهنماییم کنین که به کدوم فرشته نامه بدم چی بنویسم …ممنون عزیزم

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds